Hoe vaak dat nummer hier in huis wel niet is gedraaidquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:49 schreef Symphonic het volgende:
Ooit wil ik dit kunnen met de bas:
Ooit...
ik heb dit vroeger met een band gespeeld en met een bassist die dat heel goed kon.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe vaak dat nummer hier in huis wel niet is gedraaid
Wel een tof nummer
Toffe band!quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb dit vroeger met een band gespeeld en met een bassist die dat heel goed kon.
Was de tofste band ooit waar ik in gespeeld heb. Dit en heel veel Dire Straits, U2 en Prince
ja dat was echt heel gaafquote:
we hebben ooit bij een optreden een versie van 30 minuten van Purple rain gehad, en dat was zooooooo gaafquote:
Als het publiek er in mee gaat.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben ooit bij een optreden een versie van 30 minuten van Purple rain gehad, en dat was zooooooo gaaf
Het publiek heeft meegedaan, het werd min of meer een spontane jam sessiequote:
dit is 22 jaar geleden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:55 schreef iBenny het volgende:
Zijn er ergens stukjes te horen symph?
En mocht dat zo zijn.. dan hoor ik dat morgen wel. Ik duik nu mijn warme bedje in
Lijkt me geniaal om mee te maken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het publiek heeft meegedaan, het werd min of meer een spontane jam sessie
Toen was er nog geen joetoep.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit is 22 jaar geleden.
De soulband is ook alweer 7 jaar geleden
Na de soulband niet meer, maar als het goed is word ik nu reserve bassist van een bandquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Lijkt me geniaal om mee te maken.
[..]
Toen was er nog geen joetoep.
Speel je nu ook nog in een band?
Dat er iets van Prince op youtube staat!quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Na de soulband niet meer, maar als het goed is word ik nu reserve bassist van een band
En dit (vanaf 1:15) een half uur lang is zoooo gaaf
ik was ook verbaasdquote:Op dinsdag 28 september 2010 01:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat er iets van Prince op youtube staat!
Er staat geen enkele muzikant zo op z'n strepen als Prince, de meesten hebben zelfs een eigen account of het word via EMI gedaan ofzo.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik was ook verbaasd
Meestal is het zonder geluid
Jimi.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:03 schreef kitao het volgende:
die queen song staat nu te draaien.
is zeker goed.
een tijd geleden vroeg ik eens op MUZ wie de beste girarist ?
veel namen kwamen voorbij , waar ik nog nooit van gehoord had . maar voor mij is er maar eén :
(en ja , ik verval in herhaling met deze clip , hoewel om onduistere redenen 'mijn' clip zonder spaans gezeik van utube is verdwenen.
en lessons in love : die staat al jaren in mijn persoonlijke top 20
Lessons in Love is zoooo gaaf...quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:03 schreef kitao het volgende:
die queen song staat nu te draaien.
is zeker goed.
een tijd geleden vroeg ik eens op MUZ wie de beste girarist ?
veel namen kwamen voorbij , waar ik nog nooit van gehoord had . maar voor mij is er maar eén :
(en ja , ik verval in herhaling met deze clip , hoewel om onduistere redenen 'mijn' clip zonder spaans gezeik van utube is verdwenen.
en lessons in love : die staat al jaren in mijn persoonlijke top 20
Van de vele bands die van vroeger zijn en niet meer spelen is Queen eigenlijk de enige waarvan ik het heel jammer vind dat ik ze nooit live zal gaan zien. Als je bijvoorbeeld die Live at Wembley dvd bekijkt. Geniaal goed.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lessons in Love is zoooo gaaf...
Maar nummer 1 gitarist is best lastig. Ik heb MArc Knopfler en Eric Clapton heeel hoog in mijn lijstje staan.
En beste zanger: die staat in jouw post. Freddie
die speelden we ook met de bandquote:Op dinsdag 28 september 2010 01:12 schreef kitao het volgende:
ik maakte trouwens een foutje , love games is mijn favoriet.
Wat luister je nu? #1916
Jaaa mooi, maar wat is nou het mooiste dat Freddie gemaakt heeft, ieder nummer was uniek...quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:13 schreef JJH het volgende:
Misschien wel het beste wat Freddie ooit gemaakt heeft.
Stel dat ze nog 15 jaar doorgegaan waren!
Daar heb jij weer gelijk in. Feit is dat die stomme homo veel te vroeg gestorven is.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaaa mooi, maar wat is nou het mooiste dat Freddie gemaakt heeft, ieder nummer was uniek...
Radio Gaga, We are... Barcelona, etc etc etc....
Ja, veel te vroegquote:Op dinsdag 28 september 2010 01:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar heb jij weer gelijk in. Feit is dat die stomme homo veel te vroeg gestorven is.
David Bowie, ben ik op de bekende hits na, niet zo mee bekend.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:17 schreef Symphonic het volgende:
en wat David Bowie betreft, een nummer van hem in een middeleeuwse film.
En de laatste tijd wordt hi veel gedraaid op de radio, en ik hoor gelijk dat hij het is, en ik heb er nog niet naast gezeten...
tuurlijk , wie anders ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die speelden we ook met de band(als je het tenminste over Level 42 hebt)
vandaar die naam lady gaga ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaaa mooi, maar wat is nou het mooiste dat Freddie gemaakt heeft, ieder nummer was uniek...
Radio Gaga, We are... Barcelona, etc etc etc....
Lady Gaga en Queen in 1 zin....quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:23 schreef kitao het volgende:
[..]
vandaar die naam lady gaga ?
dat had ik eigenlijk nooit beseft.
alejandro hoor ik regelmatig op sky in de auto , geen slecht nummer vind ik.
Nee!quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:23 schreef kitao het volgende:
[..]
vandaar die naam lady gaga ?
dat had ik eigenlijk nooit beseft.
alejandro hoor ik regelmatig op sky in de auto , geen slecht nummer vind ik.
*geeft note*quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mark King, de beste bassist ooit
voorlopig heb ze een grammy en jij niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee!
Die link had ik nooit gelegd, nu vind hem/haar/het opeens nog minder goed.
Ga ik nooit halen ook. Ze/Hij/Het is ook absoluut niet mijn soort artiest.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:27 schreef kitao het volgende:
[..]
voorlopig heb ze een grammy en jij niet.
grammar failure: hij heeftquote:Op dinsdag 28 september 2010 01:27 schreef kitao het volgende:
[..]
voorlopig heb ze een grammy en jij niet.
ik vind dat niet terecht , je hebt nu inmiddels kunnen zien dat mijn muzieksmaak best uiteenlopend is en ik vind haar aansprekende muziek maken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lady Gaga en Queen in 1 zin....
Freddie had meer talent in 1 snorhaar als lady Gaga in zijn adamsappel
Mijn muzieksmaak ook, maar LG is mij veel te commercieel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:29 schreef kitao het volgende:
[..]
ik vind dat niet terecht , je hebt nu inmiddels kunnen zien dat mijn muzieksmaak best uiteenlopend is en ik vind haar aansprekende muziek maken.
maar smaken verschillen , dat blijft altijd zo.
ik ga pitten Symphonic en JJH , nog 4 uurtjes.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak ook, maar LG is mij veel te commercieel.
Geef mij Amy Whinehouse maar, alleen jammer dat ze zichzelf ten gronde heeft gericht.
Al die overgeproduceerde meuk laat ik liever links liggen. Timberlake, Gaga en een boel van wat er in de top 40 staat nu. Terwijl ik goeie dance zeker wel kan waarderen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak ook, maar LG is mij veel te commercieel.
Geef mij Amy Whinehouse maar, alleen jammer dat ze zichzelf ten gronde heeft gericht.
Lady Gaga is juist het enige goede uit de hedendaagse popmuziek.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:28 schreef Symphonic het volgende:
Lady gaga the horror voor iedere oprechte muziekliefhebber uit het juiste tijdperk
You're welcome, trusten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:34 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ga pitten Symphonic en JJH , nog 4 uurtjes.
tnx.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 28 september 2010 01:34 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ga pitten Symphonic en JJH , nog 4 uurtjes.
tnx.
Rick Astley verdient zijn eigen unieke plekje. Het is bizar slecht en heul erg eighties, maar toch niet verkeerd om te luisteren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:34 schreef Symphonic het volgende:
Hoewel dit nog wel gaat
Maar Lady Gaga noem ik in 1 adem met Rick Astley
quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lady Gaga is juist het enige goede uit de hedendaagse popmuziek.
Caro Emerald is heerlijk classic, love it.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Amy, Laura Jansen, Caro Emerald, Anouk, dat zijn aanwwinsten.
LG is pure commercie...
Al die pretentieuze meuk die die meisjes produceren is net zo commercieel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Amy, Laura Jansen, Caro Emerald, Anouk, dat zijn aanwwinsten.
LG is pure commercie...
klopt, maar e maakt wel muziek itt LGquote:Op dinsdag 28 september 2010 01:38 schreef JJH het volgende:
en Anouk draait ondertussen ook alweer een jaartje of 15 mee hoor!
Van harte!quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:41 schreef Symphonic het volgende:
Shit, mijn dochter is jarig...
12 alweer....
quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik stuit net weer op Tim Finn
Uit de tijd dat muziek nog muziek was
Tegenwoordig wordt er nog steeds muziek gemaakt. Betere, zelfs.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:40 schreef Symphonic het volgende:
Uit de tijd dat muziek nog muziek was
quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk wel zin in. Maar in principe moet ik werken.
Dat was in Utrecht toch?
Tot hoelaat? Ik zie dat het vanaf 16:00 is dus dan kan ik nog mooi naar huis treinen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zou het gaaf vinden als je de gelegenheid hebt om te komen
O er wordt inderdaad nog steeds hele goede muziek gemaakt, alleen werkt de radio niet meer mee. Gaaf nummer ditquote:Op dinsdag 28 september 2010 01:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt er nog steeds muziek gemaakt. Betere, zelfs.
het zal we laat worden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Tot hoelaat? Ik zie dat het vanaf 16:00 is dus dan kan ik nog mooi naar huis treinen.
Ondanks dat ik na twaalven mijn eigen taal heb?quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het zal we laat worden.
Tof als je langskomtIk vond je echt een toffe gast
(turbotaal voor iemand van 41)
In die vroegere jaren werd er ook heel veel crap op de radio gedraaid, alleen dat herinner je je niet meer.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O er wordt inderdaad nog steeds hele goede muziek gemaakt, alleen werkt de radio niet meer mee. Gaaf nummer ditInderdaad muziek met de hoofdletter M.
En tering wat een moeilijk ritme,,,,
Ken ik wel, word ook op de radio gedraaid hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt er nog steeds muziek gemaakt. Betere, zelfs.
Ja ze worden gelukkig steeds bekender, en terecht. In november in Groningenquote:Op dinsdag 28 september 2010 01:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ken ik wel, word ook op de radio gedraaid hoor.
er is nu ook nog steeds goede muziek, absoluut, alleen jammer dat de radiozenders niet meer meewerken. Dat wat wij waarschijnlijk gemeenschappelijk mooi vinden wordt amper meer gedraaid...quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
In die vroegere jaren werd er ook heel veel crap op de radio gedraaid, alleen dat herinner je je niet meer.
Ik vind het altijd jammer als mensen zeggen dat vroeger de muziek zoveel beter was, terwijl je als je even zoekt heel veel moois kunt vinden.
Whehehehequote:Op dinsdag 28 september 2010 01:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ondanks dat ik na twaalven mijn eigen taal heb?
Turbotaal is ook heel erg nineties.
Welterusten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 02:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn mandje in...
Ik neem de muzikale mijmeringen met me mee.
Mijn dochter is jarig en om 6:30 moet ik zingen
En veel plezier morgen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 02:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O ja, ik ging naar bed
Welterusten
Ohwquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
Tante-van-Facebook-oom is overleden
Oh bah...quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ja Vrijdag had je het er overquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
Wel ironisch dat ik er van de week over zat te vertellen.
Maar goed, tis juist wel goed zo, ze was al vrij oud en dat icm MS was sowieso al geen beste combi natuurlijk
Hoi LLquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
Mogge Bennyquote:
quote:
quote:
Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter Symphquote:Op dinsdag 28 september 2010 02:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn mandje in...
Ik neem de muzikale mijmeringen met me mee.
Mijn dochter is jarig en om 6:30 moet ik zingen
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja Vrijdag had je het er overGecondoleerd en sterkte.
Thank you, komt wel goedquote:
Daar doe ik een jompeltje voorquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Schoggiweggli![]()
Hopen dat hij vandaag aankomt![]()
*Zegt het volgens mij weer verkeerd
Bijna zonde om in te roeren, danke!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:30 schreef Chowi het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik heb koffie voor jullie gezet, hier:
[ afbeelding ]
Als iemand er melk en/of suiker in heeft, pak het zelf maar, het staat op tafel.
Oh, en gefeliciteerd Symph!
Jaha, ik ben in een goede bui vandaag..
nee nu zeg je het goed.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Schoggiweggli![]()
Hopen dat hij vandaag aankomt![]()
*Zegt het volgens mij weer verkeerd
We hebben honing aan onze kontquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:30 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en WAAROM komt iedereen ineens posten als Benny en Ll binnen komen?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:30 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
Als iemand er melk en/of suiker in heeft, pak het zelf maar, het staat op tafel.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:30 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
Erg attent van je chowi, dankjewel. Neem zelf ook een bakkiequote:Op dinsdag 28 september 2010 10:30 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
omdat ik de hele ochtend onderweg was en net pas gearriveerdquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:30 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en WAAROM komt iedereen ineens posten als Benny en Ll binnen komen?
Als het om koffie gaat, is het altijd het juiste moment. Zeker als het zulke vrolijke koffie is als dit.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:33 schreef crv het volgende:
[..]
dank je je komt precies op het juiste moment
quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:33 schreef crv het volgende:
[..]
omdat ik de hele ochtend onderweg was en net pas gearriveerd![]()
En waar was jij om 7 uur
su niet lopen te klagen danquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ben lief.
Zo. Dan weten jullie dat. Ik wilde jullie niet in onwetendheid laten.
Klopt, mee eens... opgelost, slotjequote:Op dinsdag 28 september 2010 10:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ben lief.
Zo. Dan weten jullie dat. Ik wilde jullie niet in onwetendheid laten.
Ohquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:32 schreef crv het volgende:
[..]
nee nu zeg je het goed.
2.5 werkdag zeiden ze dus .......
das aan de lange kantquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:40 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin om te slapen en pas dit weekend wakker te worden.
Doornroosje.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:40 schreef Myraela het volgende:
Dan zul je een vies bed hebbenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:40 schreef Myraela het volgende:
Zodra ik wakker word ga ik douchen en bij iemand anders slapen. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan zul je een vies bed hebben
Zolang je melk en calcium producten maar ontloopt. Tenminste, dat maakt slijm in je keel en dat is niet zo fijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:48 schreef Cue_ het volgende:
Wat kan je het beste eten/drinken bij een keelontsteking? en gelieve niks met honing
Zaad slikkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:48 schreef Cue_ het volgende:
Wat kan je het beste eten/drinken bij een keelontsteking? en gelieve niks met honing
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:51 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmorgen ging de telefoon.
[ afbeelding ]
Ik nam de telefoon op en nam een lievevrouwenstem waar aan de andere kant van de lijn. Ze zei:
[ afbeelding ]
"Prefereert u wit met zwartgevlekte koeien?"
[ afbeelding ]
"Of gaat uw voorkeur uit naar de bruin met witte variant?"
[ afbeelding ]
Ik vertelde haar dat koeien er voor mij alleen toe doen wanneer ze op de barbecue liggen.
[ afbeelding ]
Ze reageerde geschokt.
[ afbeelding ]
Ik vroeg haar wat het nut was van dit gesprek.
[ afbeelding ]
Dat moest ze even met haar baas overleggen, zei ze.
[ afbeelding ]
Daar heb ik helemaal geen tijd voor, zei ik.
[ afbeelding ]
En ik hing op.
Dit was mijn spreekbeurt, groetjes Chowi.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:51 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik nam de telefoon op en nam een lievevrouwenstem waar aan de andere kant van de lijn. Ze zei:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vertelde haar dat koeien er voor mij alleen toe doen wanneer ze op de barbecue liggen.
[ afbeelding ]
Ze reageerde geschokt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik hing op.
Oeeh goed dat je het zegt!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:49 schreef Myraela het volgende:
Zolang je melk en calcium producten maar ontloopt. Tenminste, dat maakt slijm in je keel en dat is niet zo fijn.
Gelukkig.quote:
Ben wel benieuwd hoe die aankomtquote:
Stevige Borrelquote:
Hoi Vaduzquote:
Meurnings Vaduzquote:
WTF?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:51 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze reageerde geschokt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik hing op.
Hey het zusje van Britney Spearsquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:51 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waterijs... koude limonade... van die keelsnoepjes...quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:48 schreef Cue_ het volgende:
Dat precies dacht ik ook toen dit telefoongesprek plaatsvond. Wie gaat er nou een willekeurig persoon bellen om te vragen welke kleur koe diegene prefereert?quote:
Droogklootdoosquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat precies dacht ik ook toen dit telefoongesprek plaatsvond. Wie gaat er nou een willekeurig persoon bellen om te vragen welke kleur koe diegene prefereert?
wel pics posten hoorquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat precies dacht ik ook toen dit telefoongesprek plaatsvond. Wie gaat er nou een willekeurig persoon bellen om te vragen welke kleur koe diegene prefereert?
wellicht om reacties uit te lokkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
tnxquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waterijs... koude limonade... van die keelsnoepjes...
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:05 schreef iBenny het volgende:
Net een brandoefening gehad.... ik zou doodgaan op de eerste verdieping als het net zo zou gaan
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:05 schreef iBenny het volgende:
Net een brandoefening gehad.... ik zou doodgaan op de eerste verdieping als het net zo zou gaan
En als er echt wat aan de hand is geloven ze je niet meer... handigquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:08 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Heb ooit met een paar collega's volledig overtrokken gereageeerd op zo'n brandoefening![]()
Je had ze moeten zien. Sommigen dachten echt dat er wat was
*haalt sjaal opquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hou je keel ook goed warm, een sjaal is ook wel fijn.
als er echt iets aan de hand is reageer ik niet paniekerigquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
En als er echt wat aan de hand is geloven ze je niet meer... handig
bind een electrische deken om je nekquote:
Dat doen we in Nederland niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:12 schreef crv het volgende:
[..]
bind een electrische deken om je nek
Die staan aan de andere kant van de cameraquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen lekkere wijven bij je begrafenis?
Ik luister niet naar allesquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:12 schreef crv het volgende:
[..]
bind een electrische deken om je nek
Zullen vast oud zijn.. aan de rest te zienquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:14 schreef iBenny het volgende:
Die staan aan de andere kant van de camera
C_A!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zat gisteravond opeens aan mijn internetlimiet buitenland
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
Hola pgrMis je me een beetje?
Heb je halo nog gekocht?
Nee hoor...quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zullen vast oud zijn.. aan de rest te zien
Je crematie dan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee hoor...
Maar zullen we het over wat anders hebben dan mijn begravenis? Ja? dankjewel
Vertel eens over je geboorte!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee hoor...
c_a'tje...quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:17 schreef charmed_angel het volgende:
we gaan nu vragen wanneer we vliegen.... spannend
Okee begravenisquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee hoor...
Stond je met je hoofd op de foto's, of toen ook al niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vertel eens over je geboorte!![]()
Ik weet niks meer van de mijne
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Stond je met je hoofd op de foto's, of toen ook al niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ze is ont-hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihihahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!EINZ11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Snap je hem?
Nee, ook nietquote:
Dat zou wat zijn, als je dat nog weetquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vertel eens over je geboorte!![]()
Ik weet niks meer van de mijne
Mogguhtjes Jquote:
Hi-la-rischquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ze is ont-hoofd.
hihihahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!EINZ11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Snap je hem?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
That's all folks!
Jij weet het dus ook niet meer?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:24 schreef iBenny het volgende:
Dat zou wat zijn, als je dat nog weet
das meestal een probleem vrouwenquote:
Ja, we gaan bier drinken. Flink veelquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:27 schreef Chowi het volgende:
Overigens, gaat er nog iets spannends gebeuren wanneer TAL SC (morgen ofzo) haar vijfhonderdste topicjubileum viert?
Nou.. vooruitquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee hoor...
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij weet het dus ook niet meer?
Wat een toeval! We zijn voor elkaar bestemd!![]()
???
Niet handigquote:
Ah, dat klinkt aantrekkelijk. Daar wil ik dan wel aan meedoen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, we gaan bier drinken. Flink veel
Ow, het was niet zo bot bedoeld als het er wellicht uit kwam.quote:
Nou, lang.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:31 schreef crv het volgende:
Mogge aan alle vers binnen gekomen langslapers
Als dat geen neuken word.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Tombo neigt ook echt steeds meer naar Benny he.
Zo lang getaksietquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, lang.
Ik sliep pas tegen vijven.
Je kan niet iedereen bezitten, Myr.quote:
Jou wel toch?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je kan niet iedereen bezitten, Myr.
Myr wel, omdat heks.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je kan niet iedereen bezitten, Myr.
Ja kijk, ik ben dan weer een gevalletje apart. Iedereen kan mij bezitten omdat befslet.quote:
Hoe durf je Myr een heks te noemen. Ze heeft niet eens een puist op haar neus.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe durf je Myr een heks te noemen. Ze heeft niet eens een puist op haar neus.
Bovendien is het een hele zachtaardige persoonlijkheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ja. Die zachtaardige persoonlijkheid heeft mij op de meet anders gewoon voor m'n kokosnoot geslagenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe durf je Myr een heks te noemen. Ze heeft niet eens een puist op haar neus.
Bovendien is het een hele zachtaardige persoonlijkheid.
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #20quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
Er was toch ook altijd een topic ergens waar wat guru's de goedkoopste vlucht en/of andere reismogelijkheden voor je opzochten?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja. Die zachtaardige persoonlijkheid heeft mij op de meet anders gewoon voor m'n kokosnoot geslagen
Waarom.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja. Die zachtaardige persoonlijkheid heeft mij op de meet anders gewoon voor m'n kokosnoot geslagen
En terecht.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, als je de kans krijgt om jou voor je kokosnoot te slaan moet je het niet laten ook.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, als je de kans krijgt om jou voor je kokosnoot te slaan moet je het niet laten ook.
Kreeg ze toen kokosmelk over zich heen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaaaquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #20
Het grote -Hoe verblijf ik goedkoop op ... topic
Natulâk!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:43 schreef Chowi het volgende:
Erikerikerikerikerikerik..
Jij komt ook op de meet!.
Ha. Ha.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, als je de kans krijgt om jou voor je kokosnoot te slaan moet je het niet laten ook.
Voor volgende keer wel een goed ideequote:Op dinsdag 28 september 2010 11:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kreeg ze toen kokosmelk over zich heen?
Ik ook!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:46 schreef Myraela het volgende:
Ik kom speciaal voor Erik naar de meet.
Dat maakt het voor mij chowiso wel een stuk interessanter.quote:
Waag het. Ik spuug wijn in je ogen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor volgende keer wel een goed idee
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor volgende keer wel een goed idee
Weet je dat zeker? Je moet iig niet je horoscoop aan hem voorlezenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:46 schreef Myraela het volgende:
Ik kom speciaal voor Erik naar de meet.
Waarom? Dat doe ik normaal altijd als ik mensen ontmoet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Je moet iig niet je horoscoop aan hem voorlezen
Ben heul niet boos. EN geen wolf. Ik ben Roodkapjequote:Op dinsdag 28 september 2010 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie is d'r bang voor de boze wolf/Tha_Erik.
Laterquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:46 schreef JJH het volgende:
Mensjes, ik ben weer weg, ik word om 12u aan de andere kant van de stad verwacht. Tot later.
Maar wie is dan de boze wolf?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben heul niet boos. EN geen wolf. Ik ben Roodkapje. Ofja, Pootkapje.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:49 schreef Myraela het volgende:
Waarom? Dat doe ik normaal altijd als ik mensen ontmoet.
Wat is er met je horoscoop dat ik 'm niet mag wetenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:51 schreef Chowi het volgende:
Oh shoot. Ik heb eigenlijk college, nu.
Ik was ervan overtuigd dat het woensdag was. Ofzo.quote:
Omdat ie het zo draait dat alles tegen je gebruikt wordtquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar zie je me oor aamquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat ie het zo draait dat alles tegen je gebruikt wordt
Ik zie je oor nergens aam!quote:
Chowi mist juist collegequote:
Oor aamquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zie je oor nergens aam!
Ik spreek uit ervaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |