Merci beaucoupquote:
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dank je!!!!quote:Op woensdag 29 september 2010 00:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Morgen komen Moeders en Broertje en gaan we daarna uit eten.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:20 schreef Cobra4 het volgende:
En? Speciale plannen voor je verjaardag?
Erwin, met alle respect, waar ben je mee bezig?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
We hebben een relatie, en tja, dat heet dan wel eens "verkering" whehe.
Nu ben ik dus helemaal voor onze lieve Lotusss gevallen. De schat dat het ook is!
Vrijdag op Schiphol, vuurwerk!!!!!!!!![]()
LOve you Lotusss
Het is niet impulsief, de uiteindelijke beslissing heeft een lange achtergrond gehad. En ik was de druppel die de emmer deed overlopen qua de rigoreuze beslissing om naar NL te komen.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Erwin, met alle respect, waar ben je mee bezig?
Met dit soort impulsief gedrag ben ik bang dat ik jou over een jaar tegen ga komen in een of andere goot.
Als je maar wacht met het uitpakken van je cadeau tot je thuis bent.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Morgen komen Moeders en Broertje en gaan we daarna uit eten.
Maar vrijdag komt mijn échte verjaardagscadeau... en die mag ik ophalen op Schiphol!![]()
Ja dat mooie roze strikje om zijn hoofd mag hij helemaal ophouden totdat hij bij mij thuis isquote:Op woensdag 29 september 2010 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je maar wacht met het uitpakken van je cadeau tot je thuis bent.
Merciquote:
Ik gun het jullie van harte hoor. Ik heb echter wat vraagtekens bij dit soort "vakantieliefdes"quote:Op woensdag 29 september 2010 00:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is niet impulsief, de uiteindelijke beslissing heeft een lange achtergrond gehad. En ik was de druppel die de emmer deed overlopen qua de rigoreuze beslissing om naar NL te komen.
Jaja, dat zeggen ze allemaal...quote:En mocht deze prille relatie niet werken, dan zorg ik er persoonlijk voor dat hij NIET in de goot belandt!
ErwinRommel is een ontzettend goede, integere vent, ongeacht mijn amoureuze gevoelens voor hem. En ik kan met recht zeggen dat ik één van de weinige vrouwen ben die NIET omslaat naar een valse heks als een relatie niet werkt.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik gun het jullie van harte hoor. Ik heb echter wat vraagtekens bij dit soort "vakantieliefdes"
[..]
Jaja, dat zeggen ze allemaal...
Dat ER een goede vent is zou ik voor zover ik hem ken niet willen ontkennen. Echter die "valse heks" wacht ik wel ff af. En zeker gezien het feit dat jij ook bij defensie wil gaan werken...quote:Op woensdag 29 september 2010 00:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ErwinRommel is een ontzettend goede, integere vent, ongeacht mijn amoureuze gevoelens voor hem. En ik kan met recht zeggen dat ik één van de weinige vrouwen ben die NIET omslaat naar een valse heks als een relatie niet werkt.
Dat bepaall jij voor hem ofzo?quote:En mocht ik hem niet willen helpen, hier in Nederland heeft hij dus wel de familie en vrienden die hij in Brazilië niet had. Dus hij is hier sowieso beter af. Met of zonder mij.
Ik hoop dat je dat wel inziet
Jij als buitenstaander hebt natuurlijk alle informatie en weet het ongetwijfeld altijd beter. Jij kent mij en ER ook persoonlijk natuurlijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat ER een goede vent is zou ik voor zover ik hem ken niet willen ontkennen. Echter die "valse heks" wacht ik wel ff af. En zeker gezien het feit dat jij ook bij defensie wil gaan werken...
Prille liefde is altijd leuk, vraag maar eens aan iedereen die gescheiden is.
[..]
Dat bepaall jij voor hem ofzo?
Ook dat nogquote:Op woensdag 29 september 2010 00:48 schreef Cobra4 het volgende:
Lotusss, je hebt een eigen topic.
Lotusss gefeliciteerd.
Je kop in het zand steken is altijd goed!quote:Op woensdag 29 september 2010 00:48 schreef m.k het volgende:
je moet je niet zoveel bemoeien met iemand anders zijn relatie. waarschuwen ok maar dit heeft echt geen nut.
muurquote:Op woensdag 29 september 2010 00:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je kop in het zand steken is altijd goed!
Nogmaals, ik gun het jullie van harte! Echter plaats ik mijn vraagtekens.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij als buitenstaander hebt natuurlijk alle informatie en weet het ongetwijfeld altijd beter. Jij kent mij en ER ook persoonlijk natuurlijk.
Cynisme viert hoogtij iig.
Ik zal het maar als bezorgdheid classificeren. Dank je voor je adviezen.
Truste iedereen!
Hallo Ach Ja,quote:Op woensdag 29 september 2010 00:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Erwin, met alle respect, waar ben je mee bezig?
Met dit soort impulsief gedrag ben ik bang dat ik jou over een jaar tegen ga komen in een of andere goot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |