nee uit, en thuis regel ik meestal een muziekje, en deze wil ik graag toevoegen aan m'n collectie dus vandaar!quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:07 schreef Aybabtu het volgende:
Was het een thuiswedstrijd? (dan zou je eventueel het mannetje kunnen vragen dat verantwoordelijk is voor de muziek)
Gossip met Heavy Crossquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:40 schreef Tamashii het volgende:
Oh ik zoek de titelsong van benelux next top model! Wie weet het?
Nee had ik nog niet gedaan. Nu overigens wel al, ik laat het wel weten zodra ik bericht heb. Ik hoop dat ze erop reageren...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:46 schreef kvd het volgende:
Goed idee
The_Chosen_1, had jij heel toevallig RTL nog gemaild over dat mooie rustige nummer uit Oh Oh Cherso? Vraag me af of iemand al weet welk nummer dat is, klonkt wel lekker
Je moet inloggen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:58 schreef Aybabtu het volgende:
Please help.
Deze blijkt heel erg moeilijk te zijn... Ik heb het al aan zo veel mensen gevraagd, maar werkelijk niemand weet het.
Dikke (virtuele) kus voor degene die het weet!
http://www.watzatsong.com/EN/my-queries/0.html
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:04 schreef Tompsen het volgende:
Ik heb een bijna onmogelijk verzoek, want ik weet eigenlijk niks van het nummer:(
het werd gister gedraaid bij het inspelen voor de wedstrijd.
Dus het had een lekkere beat, en afrikaans-achtige teksten, that's it,
teksten of iets dergelijks weet ik niet, dus als iemand het weet, top!
en anders is het jammer
"You need to be logged in to access this page."quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:58 schreef Aybabtu het volgende:
http://www.watzatsong.com/EN/my-queries/0.html
Oh wat erg! Rookie mistakequote:
Nee ook niet, maar bedankt voor het zoeken!quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:06 schreef swarmahoer het volgende:
welk liedje speelt er op de achtergrond?
Geen dank.quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wie weet welke fantastische muziek in dit filmpje te horen is? :
Dankje!quote:
Graag gedaan (x 2).quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dankje!En dank voor je snelle reactie.
Deze wellicht:quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:34 schreef ToverBami het volgende:
Ik zag laatst een reclame op TV over studeren in Enschede. Waarbij een student aan tafel zat en er alleemaal eten door de lucht vloog![]()
Maar op de achtergrond speelt een piano nummer, heeft iemand enig idee hoe dit stuk heet? Waarschijnlijk van Yann Tiersen.
Nee, maar toch bedanktquote:
Het stuk uit de reclame begint vanaf 0:45.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:34 schreef ToverBami het volgende:
Ik zag laatst een reclame op TV over studeren in Enschede. Waarbij een student aan tafel zat en er alleemaal eten door de lucht vloog![]()
Maar op de achtergrond speelt een piano nummer, heeft iemand enig idee hoe dit stuk heet? Waarschijnlijk van Yann Tiersen.
Heldquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het stuk uit de reclame begint vanaf 0:45.
Ik hem bij stom toeval tegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |