god, die zou ik oo kal meenemen naar een onbewoon eiland als 1 van de 10..heb er vandaag al 3 ontdekt die mee moeten: Pulp-This is Hardcore, Prodigy Fat of the land, Guns n Roses - Appetitequote:
Die laatste is ook erg vet.quote:Op maandag 27 september 2010 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
ja, maar deze is toch wel heel vet....hoewel ik Breathe ook al een tijdje niet meer gehoord heb...of No Good, start the dance!
tisser met Corton? te alto voor je?quote:
Doe er dan meteen maar een Nailbomb-je bij! Vai Toma No Cú ofzo, voor het sfeertje.quote:Op maandag 27 september 2010 22:48 schreef ChickenTonight het volgende:
komt Soulfly ook nog langs met Bleed? Dat was een hitje bij mij op school.
Ja...quote:Op maandag 27 september 2010 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tisser met Corton? te alto voor je?
damagquote:Op maandag 27 september 2010 22:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja...
Ik ben van de boem-boem-boem-boem of dit.
Vpro maakte aparte kinderprogramma'squote:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op maandag 27 september 2010 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
moi Timo, jij komt de stilte vullen? ik voel me als een roepende ziel in de leegte.
(en hoofdpijn van t headbangen op HED PE)
NEEEEEEEEEE we horen iedere dag al gitaren op 3FM. Het is juist heerlijk om dit eens te horenquote:Op maandag 27 september 2010 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
nja, dit is dan weer niets voor mij. ik hou van gitaren! Corton! Rock draaien!
nja, voor de afwisseling wel hoorquote:Op maandag 27 september 2010 23:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEE we horen iedere dag al gitaren op 3FM. Het is juist heerlijk om dit eens te horen![]()
Geweldig dit! klinkt echt super, jammer dat ik ze nooit live heb kunnen zienquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
kan mij het rotten! deze legendarische opnamen moet ik meepikken. dan maar weinig slaap!
hello hello hello how low!
wat een schijtkwaliteit btw
+1, maar ik bedoel het positief en volgens mij vind jij het niksquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tsja. Wat een herrie en vooral kutkwaliteit.
In deze kwaliteit zeker niet nee. En waarom zoveel nummers uitzenden?quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1, maar ik bedoel het positief en volgens mij vind jij het niks
Niet zeuren. Dit voegt natuurlijk alleen maar bij aan het 90`s gevoel en het gevoel van naar een klassiek en uniek concert te luisterenquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tsja. Wat een herrie en vooral kutkwaliteit.
het is een uniek document van 1 van de meest invloedrijke bands van de 90s (ofzo)quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In deze kwaliteit zeker niet nee. En waarom zoveel nummers uitzenden?
Omdat het een live uur is? en waarom niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In deze kwaliteit zeker niet nee. En waarom zoveel nummers uitzenden?
't Zal best klassiek zijn, maar dan nog hoef ik geen tig nummers op draadomroepkwaliteit aan te horen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Niet zeuren. Dit voegt natuurlijk alleen maar bij aan het 90`s gevoel en het gevoel van naar een klassiek en uniek concert te luisteren
Fuck it, ik zeg `t gewoon: en misschien wel één van de meest invloedrijke bands ooitquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het is een uniek document van 1 van de meest invloedrijke bands van de 90s (ofzo)
Na The Beatles dan toch..quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Fuck it, ik zeg `t gewoon: en misschien wel één van de meest invloedrijke bands ooit
Dan zet je `t toch af en ga je wat anders luisteren??quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Zal best klassiek zijn, maar dan nog hoef ik geen tig nummers op draadomroepkwaliteit aan te horen.
ach, tis half 1 's nachts. jij, timo en ik zijn de enige luisteraarsquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Zal best klassiek zijn, maar dan nog hoef ik geen tig nummers op draadomroepkwaliteit aan te horen.
Leer lezenquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Fuck it, ik zeg `t gewoon: en misschien wel één van de meest invloedrijke bands ooit
quote:
nou, ik niet meer! ik gaat naar bedquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:58 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ben er ook nog hoor... somewhere....
Ik nog niet:morgen vrijquote:Op dinsdag 28 september 2010 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, ik niet meer! ik gaat naar bed
slaap zacht iedereen!
Zal wel onjuist zijnquote:dinsdag 28-09-2010 07:35 GIEL
dinsdag 28-09-2010 06:34 GIEL
quote:Op dinsdag 28 september 2010 07:50 schreef 3rdRock het volgende:
zo, fiets naar de fietsenmaker brengen en dan dus bus in.
tot vanavond!
Jij woont niet in de randstad?quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:43 schreef oh-oh het volgende:
Onder het bruggetje
![]()
Goedemorgen!
Ik heb mn winterjas aan vandaag![]()
En de honden ook
Nein, ik woon in de Roelstadquote:
Ja, fuck die Randstad, Roelstad roeleertquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:21 schreef Qunix het volgende:
Everybody is freeeeeeeeeeeeeeeeeeeee to feel good!
Free? Ik moet toch echt werken hoor...quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:21 schreef Qunix het volgende:
Die plaat is zo baasquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:21 schreef Qunix het volgende:
Dat. Je zou haast denken dat ie 'm niet meer kon vinden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Eindelijk draait Domien de enige juiste versie van deze plaat
Ik geloof echt dat er geen mooier nummer bestaat dan Blackquote:
Ow, die zijn er wel hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat er geen mooier nummer bestaat dan Black
Is natuurlijk de vraag of dat zo blijft als er opnieuw geboden moet wordenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:02 schreef borisz het volgende:
Minder amusement en voetbal? De NOS heeft het voetbal al voor een prikkie binnen geharkt.
Agree!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
You're STUUUUUUUUUPID
Uit de tijd dat Krezip nog leuk was.
Ik vind persoonlijk dat de NOS eigenlijk het Nederlands team moet omruilen voor de CL.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is natuurlijk de vraag of dat zo blijft als er opnieuw geboden moet worden.
'Overrated'quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
You're STUUUUUUUUUPID
12.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ach Domien, toen was je nog een jaar of 7 ofzo.
Ik zeg hahahahaha.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
You're STUUUUUUUUUPID
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg hahahahaha.
Ze waren nog leuk voor ze bestonden en toen hield het op...
Yooo.quote:
unbelievablequote:
Ik zat zoooo te twijfelen! Haha!quote:
quote:
quote:
Hey, jij ook hierquote:
Ja, ik zie dat Maastricht hier goed vertegenwoordigd isquote:
Hier samen luisteren is altijd heel gezelligquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, ik zie dat Maastricht hier goed vertegenwoordigd is
Ik moest even reageren op Roodkapje, memoriesAls afwisseling tijdens de dansles een kruispolka, uitgeput na dat nummer
Onkruid vergaat nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Kane, jezus, bestaan die al zo lang?
Wat erg
Sportief bezig dusquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Yooo.
Beetje spierpijn van t fanatieke dansen gister, en heel mistig hier in Eindhoven, maar verder prima
Met jou dan?
Nee johquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, ik dacht dat Discotheque van U2 was.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:22 schreef oh-oh het volgende:Ik loop net binnen en moet meteen aan je denken Roel!
Ja dan kan ik nergens anders meer aan denkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Zekerheidje bij deze plaat he
.
Klinkt als echte liefdequote:Op dinsdag 28 september 2010 13:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dan kan ik nergens anders meer aan denken
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:29 schreef Salamando het volgende:
[..]
Klinkt als echte liefde![]()
Tijd voor een romantic request
Verschrikkelijk inderdaad, je gaat bijna weer naar de normale bagger van 3fm verlangenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zelden zoveel kutmuziek achter elkaar gehoord als vandaag
Ik ben bang dat de ellende nog lang niet afgelopen is
Hoorde het ook ja, Roosmarijn zou ook best kunnen... die is ook van de Avrooooooquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:15 schreef Pino112 het volgende:
Oeh, iemand van 3FM doet mss mee aan WIDM, ben benieuwd
Als ze praat kan ik dr tenminste nog om lachen, als ze zingt nietquote:
Das waar jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ze praat kan ik dr tenminste nog om lachen, als ze zingt niet
Dan ga ik een week lang 538 luisterenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:49 schreef Pino112 het volgende:
Ik zie het al aankomen, dit is MH voordat het is uitgebracht.
Ff quoten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan ga ik een week lang 538 luisteren
Geef hem eens ongelijk,afgezien van de avonduren draait 3FM toch ook alleen maar hitsquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:53 schreef miieejj het volgende:
ruud de wild zei in de spits dat 3fm meer een hit radio gaat lijken..
Wat een slimme man.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:53 schreef miieejj het volgende:
ruud de wild zei in de spits dat 3fm meer een hit radio gaat lijken..
Nieuw album oidquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:08 schreef alors het volgende:
Ehh wat deed die grafhoer nu weer op de radio?? in de 90s was ze zeker leraren aan het pijpen voor goede cijfers.
Andere redenen om haar deze week te bellen zou ik niet weten.
Ze heeft gewoon een geile stemquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:08 schreef alors het volgende:
Ehh wat deed die grafhoer nu weer op de radio?? in de 90s was ze zeker leraren aan het pijpen voor goede cijfers.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:08 schreef alors het volgende:
Was jij dat ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:10 schreef oh-oh het volgende:ooooooh hier heb ik op staan feesten op Pinkpop toen
![]()
Das toch ook een reden?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ze praat kan ik dr tenminste nog om lachen, als ze zingt niet
Jaquote:
Over welke grafhoer gaat `t?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:08 schreef alors het volgende:
Jezus kunnen ze niet eens kappen met die propaganda voor die domme snol?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nieuw album oid
Morgen belt Coen haar weer
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |