Dan ga ik een week lang 538 luisterenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:49 schreef Pino112 het volgende:
Ik zie het al aankomen, dit is MH voordat het is uitgebracht.
Ff quoten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan ga ik een week lang 538 luisteren
Geef hem eens ongelijk,afgezien van de avonduren draait 3FM toch ook alleen maar hitsquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:53 schreef miieejj het volgende:
ruud de wild zei in de spits dat 3fm meer een hit radio gaat lijken..
Wat een slimme man.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:53 schreef miieejj het volgende:
ruud de wild zei in de spits dat 3fm meer een hit radio gaat lijken..
Nieuw album oidquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:08 schreef alors het volgende:
Ehh wat deed die grafhoer nu weer op de radio?? in de 90s was ze zeker leraren aan het pijpen voor goede cijfers.
Andere redenen om haar deze week te bellen zou ik niet weten.
Ze heeft gewoon een geile stemquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:08 schreef alors het volgende:
Ehh wat deed die grafhoer nu weer op de radio?? in de 90s was ze zeker leraren aan het pijpen voor goede cijfers.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:08 schreef alors het volgende:
Was jij dat ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:10 schreef oh-oh het volgende:ooooooh hier heb ik op staan feesten op Pinkpop toen
![]()
Das toch ook een reden?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ze praat kan ik dr tenminste nog om lachen, als ze zingt niet
Jaquote:
Over welke grafhoer gaat `t?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:08 schreef alors het volgende:
Jezus kunnen ze niet eens kappen met die propaganda voor die domme snol?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nieuw album oid
Morgen belt Coen haar weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |