Vpro maakte aparte kinderprogramma'squote:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op maandag 27 september 2010 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
moi Timo, jij komt de stilte vullen? ik voel me als een roepende ziel in de leegte.
(en hoofdpijn van t headbangen op HED PE)
NEEEEEEEEEE we horen iedere dag al gitaren op 3FM. Het is juist heerlijk om dit eens te horenquote:Op maandag 27 september 2010 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
nja, dit is dan weer niets voor mij. ik hou van gitaren! Corton! Rock draaien!
nja, voor de afwisseling wel hoorquote:Op maandag 27 september 2010 23:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEE we horen iedere dag al gitaren op 3FM. Het is juist heerlijk om dit eens te horen![]()
Geweldig dit! klinkt echt super, jammer dat ik ze nooit live heb kunnen zienquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
kan mij het rotten! deze legendarische opnamen moet ik meepikken. dan maar weinig slaap!
hello hello hello how low!
wat een schijtkwaliteit btw
+1, maar ik bedoel het positief en volgens mij vind jij het niksquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tsja. Wat een herrie en vooral kutkwaliteit.
In deze kwaliteit zeker niet nee. En waarom zoveel nummers uitzenden?quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1, maar ik bedoel het positief en volgens mij vind jij het niks
Niet zeuren. Dit voegt natuurlijk alleen maar bij aan het 90`s gevoel en het gevoel van naar een klassiek en uniek concert te luisterenquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tsja. Wat een herrie en vooral kutkwaliteit.
het is een uniek document van 1 van de meest invloedrijke bands van de 90s (ofzo)quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In deze kwaliteit zeker niet nee. En waarom zoveel nummers uitzenden?
Omdat het een live uur is? en waarom niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In deze kwaliteit zeker niet nee. En waarom zoveel nummers uitzenden?
't Zal best klassiek zijn, maar dan nog hoef ik geen tig nummers op draadomroepkwaliteit aan te horen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Niet zeuren. Dit voegt natuurlijk alleen maar bij aan het 90`s gevoel en het gevoel van naar een klassiek en uniek concert te luisteren
Fuck it, ik zeg `t gewoon: en misschien wel één van de meest invloedrijke bands ooitquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het is een uniek document van 1 van de meest invloedrijke bands van de 90s (ofzo)
Na The Beatles dan toch..quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Fuck it, ik zeg `t gewoon: en misschien wel één van de meest invloedrijke bands ooit
Dan zet je `t toch af en ga je wat anders luisteren??quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Zal best klassiek zijn, maar dan nog hoef ik geen tig nummers op draadomroepkwaliteit aan te horen.
ach, tis half 1 's nachts. jij, timo en ik zijn de enige luisteraarsquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Zal best klassiek zijn, maar dan nog hoef ik geen tig nummers op draadomroepkwaliteit aan te horen.
Leer lezenquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Fuck it, ik zeg `t gewoon: en misschien wel één van de meest invloedrijke bands ooit
quote:
nou, ik niet meer! ik gaat naar bedquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:58 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ben er ook nog hoor... somewhere....
Ik nog niet:morgen vrijquote:Op dinsdag 28 september 2010 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, ik niet meer! ik gaat naar bed
slaap zacht iedereen!
Zal wel onjuist zijnquote:dinsdag 28-09-2010 07:35 GIEL
dinsdag 28-09-2010 06:34 GIEL
quote:Op dinsdag 28 september 2010 07:50 schreef 3rdRock het volgende:
zo, fiets naar de fietsenmaker brengen en dan dus bus in.
tot vanavond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |