Agree!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
You're STUUUUUUUUUPID
Uit de tijd dat Krezip nog leuk was.
Ik vind persoonlijk dat de NOS eigenlijk het Nederlands team moet omruilen voor de CL.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is natuurlijk de vraag of dat zo blijft als er opnieuw geboden moet worden.
'Overrated'quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
You're STUUUUUUUUUPID
12.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ach Domien, toen was je nog een jaar of 7 ofzo.
Ik zeg hahahahaha.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
You're STUUUUUUUUUPID
quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg hahahahaha.
Ze waren nog leuk voor ze bestonden en toen hield het op...
Yooo.quote:
unbelievablequote:
Ik zat zoooo te twijfelen! Haha!quote:
quote:
quote:
Hey, jij ook hierquote:
Ja, ik zie dat Maastricht hier goed vertegenwoordigd isquote:
Hier samen luisteren is altijd heel gezelligquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, ik zie dat Maastricht hier goed vertegenwoordigd is
Ik moest even reageren op Roodkapje, memoriesAls afwisseling tijdens de dansles een kruispolka, uitgeput na dat nummer
Onkruid vergaat nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Kane, jezus, bestaan die al zo lang?
Wat erg
Sportief bezig dusquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Yooo.
Beetje spierpijn van t fanatieke dansen gister, en heel mistig hier in Eindhoven, maar verder prima
Met jou dan?
Nee johquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, ik dacht dat Discotheque van U2 was.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:22 schreef oh-oh het volgende:Ik loop net binnen en moet meteen aan je denken Roel!
Ja dan kan ik nergens anders meer aan denkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Zekerheidje bij deze plaat he
.
Klinkt als echte liefdequote:Op dinsdag 28 september 2010 13:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dan kan ik nergens anders meer aan denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |