Meid toch!quote:Op maandag 27 september 2010 20:45 schreef WeirdlyWired het volgende:
Gewoonweg K*T. Meneer zijn gevoelens zijn ineens veranderd.
dank jequote:Op maandag 27 september 2010 20:50 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Virtuele knuffel en sterkte gewenst aan iedereen die zich niet zo goed voelt!
toch succesquote:Op maandag 27 september 2010 21:02 schreef Houniet het volgende:
Ik ga zo hard het tentamen verneuken morgen. Voel me schuldig.
Sterkte dushiquote:Op maandag 27 september 2010 21:02 schreef Houniet het volgende:
Ik ga zo hard het tentamen verneuken morgen. Voel me schuldig.
Sterkte!quote:Op maandag 27 september 2010 21:37 schreef trovey het volgende:
Verdrietig...1 van mijn katten is gisteren onverwacht overleden.
Bedankt.quote:
thxquote:Op maandag 27 september 2010 20:50 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Virtuele knuffel en sterkte gewenst aan iedereen die zich niet zo goed voelt!
Sterkte!quote:Op maandag 27 september 2010 21:37 schreef trovey het volgende:
Verdrietig...1 van mijn katten is gisteren onverwacht overleden.
Klinkt interessant.quote:Op maandag 27 september 2010 23:36 schreef h0neybunnY het volgende:
Zelf ben ik in de war door de dromen die ik de laatste nachten heb.
Tja... Gaan over m'n ex.quote:
quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 23:57 schreef candygirl het volgende:
wat een ongeloofelijke rotstreek en wat een kut dag
quote:
Oeh, lastig.quote:Op maandag 27 september 2010 23:45 schreef h0neybunnY het volgende:
[..]
Tja... Gaan over m'n ex.
Dat hij mij terug wil of andersom :S.
Terwijl ik gelukkig ben met m'n huidige vriend.
(Heb ook al bijna 3 jaar geen contact meer met m'n ex. Wel met z'n zus, maar nooit over hem/die tijd met hem.)
thanksquote:
Mooiquote:Op dinsdag 28 september 2010 01:08 schreef zyx1981 het volgende:
Though there lives a hero in all of us, it doesn't mean we do not have to be saved once in a time. That's the part where friends join in to share a bit of there own.
Ah, wat lief!quote:Op dinsdag 28 september 2010 06:22 schreef iamredleader het volgende:
Nogalwant de kleine was om 04:00 gaan spoken. Viel uiteindelijk in m'n armen op slaap, terwijl ik in de hangstoel zat. Was wel erg knus/lief/warm
Wat heb je dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 07:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Steeds mobieler![]()
Zelfs traplopen gaat wat sneller
Ik was goed gevallen van het weekendquote:
Au!quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was goed gevallen van het weekend![]()
Enkel dik, been dik en blauw, kont blauw en dik
Nogal ja. Zondag kon ik niksquote:
enne??quote:Op maandag 27 september 2010 23:57 schreef candygirl het volgende:
wat een ongeloofelijke rotstreek en wat een kut dag
Yeps. Maar ja, ik probeer die dromen gewoon te vergetenquote:
Sterktequote:Op dinsdag 28 september 2010 01:30 schreef francis998 het volgende:
Voel me weer gewoon klote, slapen lukt niet, gedachten blijven gaan. En ik voel me gewoon zo alleen nu, nu dat "zij" er niet meer is.(dit gaat niet om een liefdesrelatie, maar een ander type relatie), welke definitief over is
Wat lief (l)quote:Op dinsdag 28 september 2010 06:22 schreef iamredleader het volgende:
Nogalwant de kleine was om 04:00 gaan spoken. Viel uiteindelijk in m'n armen op slaap, terwijl ik in de hangstoel zat. Was wel erg knus/lief/warm
Awww. "doet poging om je op te vrolijken"quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:48 schreef francis998 het volgende:
Geirriteerd. Ben net wakker en mijn ouder is al weer aan het zeuren. En ik weet dat zodra ik naar boven ga ze weer verder gaat zeuren
Edit:
yes, weer een hele lading gezeur over me heen gekregen...en altijd is het weer hetzelfde liedje![]()
dat dit weer niet normaal is, en of ik het wel normaal vindt, en dat zus niet normaal is. En dat ik niet het leven heb dat bij mijn leeftijd hoort..enz.
Ik begin gewoon echt een hekel eraan te krijgen![]()
ach..ik weet het. Het is normaal. Maar ik ga nu ff de deur uit...ff uitwaaien..quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:15 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Awww. "doet poging om je op te vrolijken"Ken het echt hoor.
Je bent niet de enigste met dat gezeik.
Zelf voel ik me alweer een stuk beter en vooral ook rustiger.
vind je ondertitel of sigdinges (whatever u wanna call it) wel grappig. Dat stukje over de devilquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:25 schreef Psalms het volgende:
verveeld,en ff echt geen zin in boodschappen doen![]()
voor de rest wel ok
En wanneer is dat eindgesprek?? Succes alvast.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:13 schreef Under_Score het volgende:
goednet mijn laatste dingen voorbereid voor mijn examen/eindgesprek.
moet boodschappen doen maar daar heb ik geen zin inmaarja, ik moet toch eten.
Ik wil je niet in de put praten, maar Dinsdag is geen weekend.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:01 schreef kitao het volgende:
ontzettend opgelucht , het is eindelijk weekend.
voor mij wel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil je niet in de put praten, maar Dinsdag is geen weekend.
5 okt. nu nog ff stressen en dan 5 okt hopen op het bestequote:Op dinsdag 28 september 2010 16:51 schreef francis998 het volgende:
[..]
En wanneer is dat eindgesprek?? Succes alvast.
On topic; Voel me redelijk, een beetje hyper nu. Ga straks maar ff douchen.
in ieder geval zat tijd om je voor te bereiden eropquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:05 schreef Under_Score het volgende:
[..]
5 okt. nu nog ff stressen en dan 5 okt hopen op het beste
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil je niet in de put praten, maar Dinsdag is geen weekend.
Veel plezier in je weekendquote:
ennequote:Op dinsdag 28 september 2010 23:49 schreef candygirl het volgende:
alweer 112 moeten bellenwel met andere afloop dan vorige keer,maar dan nog!
vertel.quote:Op woensdag 29 september 2010 01:01 schreef Yuki het volgende:
Moe. En verward. Ik weet wat ik wil kiezen, en toch hak ik die knoop niet door
Me too!.quote:Op woensdag 29 september 2010 01:01 schreef Yuki het volgende:
Moe. En verward. Ik weet wat ik wil kiezen, en toch hak ik die knoop niet door
Je moet niet praten over dingen waar je niets van weetquote:Op woensdag 29 september 2010 01:57 schreef kitao het volgende:
[..]
je moet je er ook meer op focussen , je bent te gauw afgeleid.
waarom ben je nu dan nog wakker ?quote:Op woensdag 29 september 2010 02:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je moet niet praten over dingen waar je niets van weet
En dat betekent dat ik me niet focus en me af laat leiden?quote:Op woensdag 29 september 2010 02:19 schreef kitao het volgende:
[..]
waarom ben je nu dan nog wakker ?
en dat is niet de 1e keer dat ik je zo laat zie.
Geen van allen in dit gevalquote:Op woensdag 29 september 2010 02:47 schreef Under_Score het volgende:
wie heeft er niet een hele nacht doorgehaald om te studeren
of doorhalen om je flink te bezatten.
or beide tegelijk
dat.quote:
Een vrije dag in het vooruizicht.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:16 schreef Flippiee het volgende:
Wakker, goed, zonnetje schijnt, koffie binnen 10 minuten. Wat wil een mens meer in de ochtend
Net gisteren gehad. Maar in jouw geval zit het andersquote:Op woensdag 29 september 2010 09:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een vrije dag in het vooruizicht.
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:04 schreef Houniet het volgende:
Godverdomme ze hebben wat bij mijn moeder in der borst gevonden..
Net 2 maanden mijn tante verloren (haar zus) aan borstkanker..
Sterkte ermee!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:04 schreef Houniet het volgende:
Sterkte Houniet.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:04 schreef Houniet het volgende:
Oei. Hoop dat het niets is.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:04 schreef Houniet het volgende:
sterkte!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:04 schreef Houniet het volgende:
sterkte..quote:Op woensdag 29 september 2010 12:04 schreef Houniet het volgende:
Jeetje heftig nieuws voor jullie dit. Heel veel sterkte!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:04 schreef Houniet het volgende:
Hopelijk over niets heel ernstigs...quote:Op woensdag 29 september 2010 13:13 schreef Miam het volgende:
[..]
sterkte..
Ik voel me matig, maak me ontzettend veel zorgen.
mooiquote:Op woensdag 29 september 2010 14:53 schreef Houniet het volgende:
PPFFFFFFFF 90% zeker zegt goedaardig. Tering wat een uren net.
OPGELUCHT![]()
.
Oh wat fijn!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:53 schreef Houniet het volgende:
OPGELUCHT![]()
.
Ik kan me neit voorstellen hoe erg je in de shit heb gezeten net.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:53 schreef Houniet het volgende:
OPGELUCHT![]()
.
Ik weet niet wat ik hierbij moet denken..quote:Op woensdag 29 september 2010 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Zenuwen en zin in de "pijn" die ik morgen ga hebben
feliquote:Op woensdag 29 september 2010 17:12 schreef fairytalessuck het volgende:
Een beetje verliefd geloof ik.
hmm, wat moet ik me daar bij indenkenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Zenuwen en zin in de "pijn" die ik morgen ga hebben
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:22 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hierbij moet denken..![]()
OT: Voel me ongemakkelijk, ik heb geen geduld voor vrouwentaal.
Stelletje viespeukenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:25 schreef DeBassist het volgende:
[..]
feli
[..]
hmm, wat moet ik me daar bij indenken?
ohquote:Op woensdag 29 september 2010 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Stelletje viespeuken![]()
Morgen om 3 uur een nieuwe tattoo
Gaaf!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Stelletje viespeuken![]()
Morgen om 3 uur een nieuwe tattoo
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:05 schreef Klonterpot het volgende:
Verliefd en zenuwachtig, ben bang dat ik m'n date ga verknallen
quote:
ik ookquote:Op woensdag 29 september 2010 17:12 schreef fairytalessuck het volgende:
bij mij trekt de verkoudheid weer wegquote:Op woensdag 29 september 2010 18:04 schreef francis998 het volgende:
beetje moe en verkouden, maar heb honger
ik ookquote:Op woensdag 29 september 2010 17:12 schreef fairytalessuck het volgende:
Had ik ookquote:
Sterktequote:
U ook deernequote:Op donderdag 30 september 2010 12:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sterkte buuf
OT: volgens mij zit ik in een dip.
dat dusquote:Op donderdag 30 september 2010 14:29 schreef Fortune_Cookie het volgende:
belabberd, maar nog steeds verliefd
nee het laatste zorgt dat ik me een stuk minder belabberd voel dan ik me ooit eerst voeldequote:Op donderdag 30 september 2010 14:40 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Houden die twee bij jou verband, of niet?
Mooi zoquote:Op donderdag 30 september 2010 14:42 schreef DeBassist het volgende:
[..]
nee het laatste zorgt dat ik me een stuk minder belabberd voel dan ik me ooit eerst voelde![]()
dus alleen op een positieve manier
en daarquote:
mooiquote:Op donderdag 30 september 2010 15:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Staat volledig los van elkaar gelukkig
Dankuquote:Op donderdag 30 september 2010 13:47 schreef Under_Score het volgende:
goed
/knuffels uitdeelt aan alle mensen die het minder hebben
alles wordt altijd een keer beter, hou dat in je achterhoofdquote:Op donderdag 30 september 2010 19:22 schreef Apotheose het volgende:
mn laptop is dood geloof ik. Omdat ik mezelf even weer es niet in de hand had en al mn woede iets teveel afreageerde op mn laptop... Wat een kulteven ook
zou het? Ik wil alleen maar terug naar hoe het was. Meer vraag ik niet... Ik voel me echt zwaar ongelukkig. Niet dat ik er een einde aan wil maken - wees gerust.. Maar om nou te zeggen dat ik zo blj word van mn leventje right now... Neequote:Op donderdag 30 september 2010 19:36 schreef DeBassist het volgende:
[..]
alles wordt altijd een keer beter, hou dat in je achterhoofd
herkenbaar helaasquote:Op donderdag 30 september 2010 20:15 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zou het? Ik wil alleen maar terug naar hoe het was. Meer vraag ik niet... Ik voel me echt zwaar ongelukkig. Niet dat ik er een einde aan wil maken - wees gerust.. Maar om nou te zeggen dat ik zo blj word van mn leventje right now... Nee
wou dat ik zo rationeel kon zijn als hoe ik hier wel es op Fok lees. Maar ik ben daar veel te veel een gevoelsmens voor en als iets heel belangrijk voor me is.. en dat wordt van me afgepakt.. dan ben ik er kapot van en kan ik niet denken aan eennieuwe start. Hoe idioot dat ook mag klinkenquote:Op donderdag 30 september 2010 20:20 schreef DeBassist het volgende:
[..]
herkenbaar helaas
maar terug naar vroeger gaan (al was het toen goed ) is niet altijd het beste
maak gewoon een nieuwe start !
achja ik ben weer overdreven rationeel en dat is ook niet alles kan ik je vertellenquote:Op donderdag 30 september 2010 20:29 schreef Apotheose het volgende:
[..]
wou dat ik zo rationeel kon zijn als hoe ik hier wel es op Fok lees. Maar ik ben daar veel te veel een gevoelsmens voor en als iets heel belangrijk voor me is.. en dat wordt van me afgepakt.. dan ben ik er kapot van en kan ik niet denken aan eennieuwe start. Hoe idioot dat ook mag klinken
lijkt mij juist handig om overdreven rationeel te zijn zodat je alles makkelijker een plekje kunt geven. Bij mij het is dat de ratio een klein mager mannetje is en mijn gevoel een leger soldaten die over dat kleine mannnetje heen marcheren.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:31 schreef DeBassist het volgende:
[..]
achja ik ben weer overdreven rationeel en dat is ook niet alles kan ik je vertellen![]()
maar ik weet niet precies wat er met je aan de hand is, je mag me altijd pmen als je wil, misschien kan ik helpen
vergeet niet dat met veel ratio je snel je gevoelens onderdrukt en dat kan gevaarlijk zijn dmv onbewuste opkroppingquote:Op donderdag 30 september 2010 21:19 schreef Apotheose het volgende:
[..]
lijkt mij juist handig om overdreven rationeel te zijn zodat je alles makkelijker een plekje kunt geven. Bij mij het is dat de ratio een klein mager mannetje is en mijn gevoel een leger soldaten die over dat kleine mannnetje heen marcheren.
en nu ben ik moe van een zenuwpilletje...
ja heb genoeg te doen maar toch... Nou ja, iig thanks voor je begrip.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:42 schreef DeBassist het volgende:
[..]
vergeet niet dat met veel ratio je snel je gevoelens onderdrukt en dat kan gevaarlijk zijn dmv onbewuste opkropping![]()
iig heel veel sterkteblijf gewoon zoveel mogelijk doen !
Jij nu dan sterktequote:Op donderdag 30 september 2010 23:17 schreef Ezechielk het volgende:
Vaag. Heel vaag. Ik hoor verdrietig te zijn, maar als binnenvetter komt het er niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Goed idee van jequote:Op donderdag 30 september 2010 22:41 schreef francis998 het volgende:
Voel me wel redelijk, alleen begin weer last te krijgen van mijn koopimpulsendus ik ga de komende dagen zonder bankpasjes de straat op
dankjequote:
en, en ,en ,vertel? Hoe,wat waar?quote:
same herequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 07:50 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Kan echt miljoen triljoen triljard keer beter.
idemquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:16 schreef D-Industries het volgende:
Gefrustreerd, altijd maar discussies met die oude zak.
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:51 schreef Flippiee het volgende:
Woppaa de dip meldt zich voor vandaag ook weer![]()
Heb je het zuur vaak? Ik heb er ook vaak last van gehad en heb sinds kort Omezaprol tegen teveel aanmaak van gal... En geen last meerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:
nog steeds last van m'n maag, ik word er wel een beetje gestoord van eigenlijk
Heb geen last van zuurquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:30 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Heb je het zuur vaak? Ik heb er ook vaak last van gehad en heb sinds kort Omezaprol tegen teveel aanmaak van gal... En geen last meer
OT: bijna weekend!
ik slik er ook 40mg/dag van, maar ik wordt er niet echt lekker vanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:30 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Heb je het zuur vaak? Ik heb er ook vaak last van gehad en heb sinds kort Omezaprol tegen teveel aanmaak van gal... En geen last meer
OT: bijna weekend!
van wat danquote:
JAAAA..!!!! Hebben er onwijs veel zin in...!!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:29 schreef laforest het volgende:
Jaaaaaa dit weekend lekker met Heavenstar en G. naar Guns 'N Roses
Nog een keer die metro nemen? Misschien heb je gelukquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:48 schreef Jolene22 het volgende:
Ik voel me zo dom heh.
Vanmiddag had de tram vertraging onderweg terug. Ik de metro gepakt. Per ongeluk de verkeerde ook nog dus ik moest er de volgende weer uit. Sta ik daar oog in oog met echt een hele mooie jongen. Eerste idee was direct 'out of my league' maar hij keek, ik keek terug, en weer weg maar ik dacht dat zo iemand toch nooit naar mij om zou kijken. Maar ik pak mn tas en zie hem verdorie twijfelen in mn ooghoek. Stap uit en vanaf het moment dat de deuren dichtgaan tot hij uit zicht was hebben we mekaar de hele tijd aangekeken.
Ik kan mezelf wel schieten! Waarom heb ik niks gezegd? Of wat langer in die metro blijven staan ik had geen haast. Ergste wat kon gebeuren is dat ik afgewezen zou worden. Ik moest er toch uit en pak die metro nooit dus ik had die mensen nooit meer gezien. Kan mezelf wel voor mn kop slaan. Grrrrr!!!!!
dit en gigantisch verveeld. De dagen zijn tegenwoordig zo lang voor mijquote:
maagpijn komt meestal door maagzuurquote:
Dat snap ik, maar wanneer je last hebt van maagzuur bedoelt men meestal dat je last hebt van zure oprispingen e.d. toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:50 schreef DeBassist het volgende:
[..]
maagpijn komt meestal door maagzuur
(ben al een jaartje en nog wat maagpatient)
Ja maar hoe groot is de kans dat ik dan uitgerekend in dezelfde cabine stap als hij? In een trein kun je nog doorlopen maar in de metro niet...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:26 schreef h0neybunnY het volgende:
[..]
Nog een keer die metro nemen? Misschien heb je geluk.
ja, dat heb je verkeerd begrepen jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:51 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar wanneer je last hebt van maagzuur bedoelt men meestal dat je last hebt van zure oprispingen e.d. toch?
Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Okee. Zal ik doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:53 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ja, dat heb je verkeerd begrepen ja![]()
het maagzuur kan ook gewoon te maagwand aantasten wat ook voor maagpijn kan zorgen. Als het langer dan een week aanhoud even naar de HA gaan en een heliobactertest en wat omeprazol vragen![]()
helpt in 99% van de gevallen (helaas hoor ik bij die 1% waar het niet bij helpt)
soms wel, soms nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:12 schreef fairytalessuck het volgende:
Een beetje onzeker na gisterenavond.
Verliefd zijn is stom.![]()
wat bedoel je ?quote:
mijn levenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:20 schreef DeBassist het volgende:
[..]
soms wel, soms niet
[..]
wat bedoel je ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |