Wat heb je dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 07:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Steeds mobieler![]()
Zelfs traplopen gaat wat sneller
Ik was goed gevallen van het weekendquote:
Au!quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was goed gevallen van het weekend![]()
Enkel dik, been dik en blauw, kont blauw en dik
Nogal ja. Zondag kon ik niksquote:
enne??quote:Op maandag 27 september 2010 23:57 schreef candygirl het volgende:
wat een ongeloofelijke rotstreek en wat een kut dag
Yeps. Maar ja, ik probeer die dromen gewoon te vergetenquote:
Sterktequote:Op dinsdag 28 september 2010 01:30 schreef francis998 het volgende:
Voel me weer gewoon klote, slapen lukt niet, gedachten blijven gaan. En ik voel me gewoon zo alleen nu, nu dat "zij" er niet meer is.(dit gaat niet om een liefdesrelatie, maar een ander type relatie), welke definitief over is
Wat lief (l)quote:Op dinsdag 28 september 2010 06:22 schreef iamredleader het volgende:
Nogalwant de kleine was om 04:00 gaan spoken. Viel uiteindelijk in m'n armen op slaap, terwijl ik in de hangstoel zat. Was wel erg knus/lief/warm
Awww. "doet poging om je op te vrolijken"quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:48 schreef francis998 het volgende:
Geirriteerd. Ben net wakker en mijn ouder is al weer aan het zeuren. En ik weet dat zodra ik naar boven ga ze weer verder gaat zeuren
Edit:
yes, weer een hele lading gezeur over me heen gekregen...en altijd is het weer hetzelfde liedje![]()
dat dit weer niet normaal is, en of ik het wel normaal vindt, en dat zus niet normaal is. En dat ik niet het leven heb dat bij mijn leeftijd hoort..enz.
Ik begin gewoon echt een hekel eraan te krijgen![]()
ach..ik weet het. Het is normaal. Maar ik ga nu ff de deur uit...ff uitwaaien..quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:15 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Awww. "doet poging om je op te vrolijken"Ken het echt hoor.
Je bent niet de enigste met dat gezeik.
Zelf voel ik me alweer een stuk beter en vooral ook rustiger.
vind je ondertitel of sigdinges (whatever u wanna call it) wel grappig. Dat stukje over de devilquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:25 schreef Psalms het volgende:
verveeld,en ff echt geen zin in boodschappen doen![]()
voor de rest wel ok
En wanneer is dat eindgesprek?? Succes alvast.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:13 schreef Under_Score het volgende:
goednet mijn laatste dingen voorbereid voor mijn examen/eindgesprek.
moet boodschappen doen maar daar heb ik geen zin inmaarja, ik moet toch eten.
Ik wil je niet in de put praten, maar Dinsdag is geen weekend.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:01 schreef kitao het volgende:
ontzettend opgelucht , het is eindelijk weekend.
voor mij wel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil je niet in de put praten, maar Dinsdag is geen weekend.
5 okt. nu nog ff stressen en dan 5 okt hopen op het bestequote:Op dinsdag 28 september 2010 16:51 schreef francis998 het volgende:
[..]
En wanneer is dat eindgesprek?? Succes alvast.
On topic; Voel me redelijk, een beetje hyper nu. Ga straks maar ff douchen.
in ieder geval zat tijd om je voor te bereiden eropquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:05 schreef Under_Score het volgende:
[..]
5 okt. nu nog ff stressen en dan 5 okt hopen op het beste
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil je niet in de put praten, maar Dinsdag is geen weekend.
Veel plezier in je weekendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |