alles wordt altijd een keer beter, hou dat in je achterhoofdquote:Op donderdag 30 september 2010 19:22 schreef Apotheose het volgende:
mn laptop is dood geloof ik. Omdat ik mezelf even weer es niet in de hand had en al mn woede iets teveel afreageerde op mn laptop... Wat een kulteven ook
zou het? Ik wil alleen maar terug naar hoe het was. Meer vraag ik niet... Ik voel me echt zwaar ongelukkig. Niet dat ik er een einde aan wil maken - wees gerust.. Maar om nou te zeggen dat ik zo blj word van mn leventje right now... Neequote:Op donderdag 30 september 2010 19:36 schreef DeBassist het volgende:
[..]
alles wordt altijd een keer beter, hou dat in je achterhoofd
herkenbaar helaasquote:Op donderdag 30 september 2010 20:15 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zou het? Ik wil alleen maar terug naar hoe het was. Meer vraag ik niet... Ik voel me echt zwaar ongelukkig. Niet dat ik er een einde aan wil maken - wees gerust.. Maar om nou te zeggen dat ik zo blj word van mn leventje right now... Nee
wou dat ik zo rationeel kon zijn als hoe ik hier wel es op Fok lees. Maar ik ben daar veel te veel een gevoelsmens voor en als iets heel belangrijk voor me is.. en dat wordt van me afgepakt.. dan ben ik er kapot van en kan ik niet denken aan eennieuwe start. Hoe idioot dat ook mag klinkenquote:Op donderdag 30 september 2010 20:20 schreef DeBassist het volgende:
[..]
herkenbaar helaas
maar terug naar vroeger gaan (al was het toen goed ) is niet altijd het beste
maak gewoon een nieuwe start !
achja ik ben weer overdreven rationeel en dat is ook niet alles kan ik je vertellenquote:Op donderdag 30 september 2010 20:29 schreef Apotheose het volgende:
[..]
wou dat ik zo rationeel kon zijn als hoe ik hier wel es op Fok lees. Maar ik ben daar veel te veel een gevoelsmens voor en als iets heel belangrijk voor me is.. en dat wordt van me afgepakt.. dan ben ik er kapot van en kan ik niet denken aan eennieuwe start. Hoe idioot dat ook mag klinken
lijkt mij juist handig om overdreven rationeel te zijn zodat je alles makkelijker een plekje kunt geven. Bij mij het is dat de ratio een klein mager mannetje is en mijn gevoel een leger soldaten die over dat kleine mannnetje heen marcheren.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:31 schreef DeBassist het volgende:
[..]
achja ik ben weer overdreven rationeel en dat is ook niet alles kan ik je vertellen![]()
maar ik weet niet precies wat er met je aan de hand is, je mag me altijd pmen als je wil, misschien kan ik helpen
vergeet niet dat met veel ratio je snel je gevoelens onderdrukt en dat kan gevaarlijk zijn dmv onbewuste opkroppingquote:Op donderdag 30 september 2010 21:19 schreef Apotheose het volgende:
[..]
lijkt mij juist handig om overdreven rationeel te zijn zodat je alles makkelijker een plekje kunt geven. Bij mij het is dat de ratio een klein mager mannetje is en mijn gevoel een leger soldaten die over dat kleine mannnetje heen marcheren.
en nu ben ik moe van een zenuwpilletje...
ja heb genoeg te doen maar toch... Nou ja, iig thanks voor je begrip.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:42 schreef DeBassist het volgende:
[..]
vergeet niet dat met veel ratio je snel je gevoelens onderdrukt en dat kan gevaarlijk zijn dmv onbewuste opkropping![]()
iig heel veel sterkteblijf gewoon zoveel mogelijk doen !
Jij nu dan sterktequote:Op donderdag 30 september 2010 23:17 schreef Ezechielk het volgende:
Vaag. Heel vaag. Ik hoor verdrietig te zijn, maar als binnenvetter komt het er niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Goed idee van jequote:Op donderdag 30 september 2010 22:41 schreef francis998 het volgende:
Voel me wel redelijk, alleen begin weer last te krijgen van mijn koopimpulsendus ik ga de komende dagen zonder bankpasjes de straat op

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |