Een mooie voorgevel (jezus, wat laat je me nu weer zeggen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:00 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als je een huis koopt dan kun je kijken in hoeverre het functioneel is om in te wonen. Maar misschien hecht je veel meer waarde aan een mooie voorgevel.
Dan zou je toch flink balen als je verplicht maandelijks een paar duizend euro in een meer functioneel pand moet investeren, in plaats van in degene met de mooie voorgevel?
Investeren in werknemers is net zo. Je besteed soms liever meer geld aan een mooie voorgevel. And of course it's fucking worth it.
Nee hoor, ik ben gewoon van baan naar baan gegaan en kreeg er een leuke salarisverhoging bij. Nu weer ontopic?quote:Gefeliciteerd! Heb je daar lang voor moeten solliciteren?
Omdat mensen nu eenmaal verschillend zijn, verschillende intelligentie, verschillende capaciteiten etc .. en daarvan hebben sommigen ouders die je kunnen helpen om het onderste uit de kan te halen terwijl andere ouders dat gewoon niet in huis hebben. Het is niet zo simpel zwart-wit als jij het hier neer zet, het eindresultaat wordt bepaald door een hele reeks factoren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
En door die denkwijze zul je ook altijd je slachtofferrol behouden. Voorbeeldje over mensen met een handicap: Ik ken een persoon die al vanaf z'n geboorte afwijkingen heeft aan beide handen, of beter gezegd "stompjes". Deze jongen is gesponsord skateboarder, verslaat mij zo met snowboarden, kan autorijden en wil ook nog voor de motor gaan. Hij denkt niet aan wat hij niet kan, maar aan wat hij wel kan, en daarom lijkt hij voor ons, en anderen helemaal niet als iemand die gehandicapt is, maar juist handicapable.
Daarintegen ken ik ook mensen die met kleine dingen al helemaal een "ik kan niks" rol gaan aannemen.
Ditzelfde is met discrimiatie hetzelfde, ik en vele met mij kunnen zich er overheen zetten, dus waarom kunnen anderen dit niet?
mwah, als je zo kijkt naar de diverse spelletjes die je seksleven moeten gaan opfleuren speelt seksueel geweld daar toch een erg grote rol in, het is alleen gekanaliseerd .. dus ik zou denken dat het wel degelijk in de mens zit. Maar ja, in hoeverre de strafmaat voor ongewenst seksueel geweld relevant is in deze context ontgaat mij ook. Dat er geen hogere straffen kunnen worden uitgesproken heeft in veel van zulke gevallen toch te maken met bewijslast? Er zijn wat dat aangaat gewoon te veel valse aangiftes gedaan, dus je kan niet veroordelen op gevoel, of op de geloofwaardige blauwe ogen, je hebt te maken met simpele dingen als bewijslast. En daarvan weet zo'n rechter dus even meer dan lezer van de krant, die zich niet druk maakt om onbelangrijke zaken als bewijzen, waarschijnlijk tot die zelf onterecht beschuldigd wordt van iets.quote:En ik weet niet in welke menselijke culturen jij bent gaan kijken, maar seksueel geweld is niet iets wat in je zit. En dat van die kinderen, jij zegt dat het niets met discriminatie te maken heeft, maar lees het maar eens opnieuw, het heeft er ALLES mee te maken.
Iets met spijker en kop. Zou jij als AH filiaalmanager goed gerepresenteerd worden, of je winkel goed gerepresenteerd worden door "ey yo swa fawaka tan2 lauw mattie tik 'm aan skiffa", of uberhaupt mensen die er niet uit zien als een kaasje? Albert Heijn is een Nederlands concern, wellicht wil het wel z'n roots behouden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Een mooie voorgevel (jezus, wat laat je me nu weer zeggen?) is geen ongeoorloofd onderscheid maken. Het doet er alles toe bij de keuze voor een huis. Wie wil er nu niet in een mooi huis wonen? Ditzelfde geldt echter niet bij de keuze voor een werkgever en bijvoorbeeld afkomst. Waar iemand zijn ouders zijn geboren is van geen enkel belang. Het zegt niets over hoe iemand functioneert en ook niet zoveel over hoe iemand eruit ziet (representativiteit is in principe wel een geoorloofd onderscheid voor sommige functies).
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon van baan naar baan gegaan en kreeg er een leuke salarisverhoging bij. Nu weer ontopic?
Ach, mijn vader heeft zo ook z'n tegenslagen gehad, maar hij heeft ook een baan kunnen vinden, meerdere zelfs en dat terwijl hij de taal nog niet eens zo perfect beheerst. Dat van "ga terug naar je eigen land" heeft elke allochtoon wel gehoord, maar als je je daardoor laat kennen ben je wel heel zwak moet ik zeggenquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:21 schreef moussie het volgende:
[..]
Maaruh, is dat niet iets totaal anders dan iemand bij voorbaat buiten sluiten omdat die bij de verkeerde bevolkingsgroep hoort? Zou jij je er ook zo 'makkelijk' overheen kunnen zetten als je vader het ene na het andere baantje niet krijgt omdat jullie de verkeerde achtergrond hebben, en daarna uitgemaakt wordt voor vuile uitkeringstrekker (want je moet toch ergens van leven) die moet oprotten naar waar die vandaan komt?
[..]
En tja, in dit geval is het bewijs dus meer dan duidelijk. En op dit moment profiteer jij als Iraniër nog het meest van de positieve discriminatie, jij helpt wel het allochtonen-quotum te vervullen, dat snap je?
Maar hoe zou jij het vinden als er Iraniër had gestaan ipv Marokkaan? Wat vindt jij ervan dat er mensen op basis van dit verhaal zitten te propageren dat het hele artikel 1 maar af moet worden geschaft want de straf is 'belachelijk hoog'? Vertrouw jij erop dat jij niet morgen op die schopstoel van de publieke opinie zit, de zondebok, het zwarte schaap van het moment? En dan is er geen wet meer om jou te beschermen, want: hadden je ouders maar niet in het verkeerde land geboren moeten worden.
Nee, JIJ slaat de spijker op zijn kop. Hoe kun jij weten dat iemand die je nog nooit gezien of gesproken hebt het type "ey yo swa fawaka tan2 lauw mattie tik 'm aan skiffa" is? Alsof iedereen van niet Nederlandse afkomst zo praat. Het is echt te ziek voor woorden wat jij hier suggereert. Alsof iedere Hollandse blonde knul of griet een geweldige werknemer is.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
Iets met spijker en kop. Zou jij als AH filiaalmanager goed gerepresenteerd worden, of je winkel goed gerepresenteerd worden door "ey yo swa fawaka tan2 lauw mattie tik 'm aan skiffa", of uberhaupt mensen die er niet uit zien als een kaasje? Albert Heijn is een Nederlands concern, wellicht wil het wel z'n roots behouden.
Als jij al weet dat van die doelgroep 9 van de 10 schorriemorrie is, waarom zou je dan onnodig je tijd verspillen in de zoektocht naar die ene persoon? Zeker voor een baantje als vakkenvuller of kassamiep
Ik weet uiteraard helemaal niets van je, maar ik gok zomaar dat je vader zich ook redelijk red met het Engels, en dat zijn grootste tegenslag was dat zijn papieren van daar hier niet geldig zijn en bijgespijkerd moesten worden. Dat is natuurlijk iets anders dan bij voorbaat geweigerd worden omdat je een bepaalde etniciteit hebt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ach, mijn vader heeft zo ook z'n tegenslagen gehad, maar hij heeft ook een baan kunnen vinden, meerdere zelfs en dat terwijl hij de taal nog niet eens zo perfect beheerst.
Ik vermoed dat je dat net even anders ziet als je twee paspoorten hebt waarvan je er eentje niet in kan leveren en een politicus uiterst handig gebruikt maakt van dat feit, dan wordt het namelijk meer dan alleen maar horen, dan wordt het een reële dreiging.quote:Dat van "ga terug naar je eigen land" heeft elke allochtoon wel gehoord, maar als je je daardoor laat kennen ben je wel heel zwak moet ik zeggen![]()
Lol, je Nederlandse naam gebruiken. Je Nederlandse moeder is getrouwd met een Iraniër gok ik? Durf je de achternaam van je vader niet te gebruiken, ben je bang dat je dan bij voorbaat afgewezen zou worden, nog niet eens antwoord zou krijgen? Overigens sluit dat positieve discriminatie niet uit, het feit dat jij voor het allochtonen quotum meetelt blijft staan en geeft je een streepje voor op autochtone kandidaten met dezelfde papieren.quote:Ik profiteer niet van positieve discriminatie, gezien ik me altijd met m'n Nederlandse naam voorstel. Pas bij de ontmoeting zelf komen ze er achter dat allochtoons ben, maar dan kijken ze alleen nog maar naar m'n competenties en niet naar m'n uiterlijk(alhoewel dat ook erg persuasief is ). Ik zie m'n afkomst niet als iets negatiefs, en zet het ook niet zo neer, maar tegelijkertijd gedraag ik me ook naar "Nederlandse" maatstaven.
wtf, je gaat je schoenen vergelijken met je huidskleur, je etniciteit? Als je aan de deur geweigerd wordt omdat je de verkeerde huidskleur hebt ga je even naar huis om een ander velletje aan te trekken, en ook meteen maar andere schoenen?quote:Tuurlijk, ik ben wel eens geweigerd bij de disco vanwege m'n "schoenen", maar dan ga je of even een praatje maken met de uitsmijter waardoor je er alsnog binnenkomt, of je zoekt een andere club.
Mwah, zoiets kan voor je werken of tegen je werken, hangt er maar net van af, de ene bedrijfsleider zal die inzet waarderen en de ander irriteert zich dat die daarvoor tijd moet vrijmaken, dat jij je niet aan zijn spelregels houdt.quote:Hetzelfde kun je doen bij een baan, schrijf ze niet aan, bel of ga er persoonlijk heen. Ik denk dat zelfs deze AH geen marokkaan had geweigerd die goed geintegreerd was, mits hij ze heeft aangesproken voor de sollicitatie. Er zijn tegenwoordig zoveel mogelijkheden, als je echt iets wil kom je er heus wel, ongeacht je afkomst, huidskleur of religie.
Denk eerder dat zijn vader een Portugees is. In Portugal komt de naam van de moeder voorop en dan pas de naam van je vader.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:42 schreef moussie het volgende:
Lol, je Nederlandse naam gebruiken. Je Nederlandse moeder is getrouwd met een Iraniër gok ik? Durf je de achternaam van je vader niet te gebruiken, ben je bang dat je dan bij voorbaat afgewezen zou worden, nog niet eens antwoord zou krijgen?
Dan is het als volgt: - hij heeft gelogen in een eerdere post over zijn afkomstquote:Op woensdag 29 september 2010 16:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Denk eerder dat zijn vader een Portugees is. In Portugal komt de naam van de moeder voorop en dan pas de naam van je vader.
Ik onthoud niet van iedereen zijn/haar afkomst. Zou op Fok ook wel wat veel worden.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan is het als volgt: - hij heeft gelogen in een eerdere post over zijn afkomst
- of jij hebt deze topic niet gelezen
Het staat in deze topic. Ik ga er vanuit dat je deze topic leest, als je reageert...quote:Op woensdag 29 september 2010 17:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik onthoud niet van iedereen zijn/haar afkomst. Zou op Fok ook wel wat veel worden.
Ik weet niet hoe het in het oostblok zit met achternamen. Misschien mag je daar ook wel je moeders naam gebruiken. Of TS heeft al moeders naam, omdat de ouders niet getrouwd waren, whatever.
Ik zou het raar vinden als je bij de burgelijke stand bekend bent als Rhaksha en op je sollicitatiebrief Jansen schrijft.
Nope, z'n engels is slechter dan z'n Nederlandsquote:Op woensdag 29 september 2010 15:42 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik weet uiteraard helemaal niets van je, maar ik gok zomaar dat je vader zich ook redelijk red met het Engels, en dat zijn grootste tegenslag was dat zijn papieren van daar hier niet geldig zijn en bijgespijkerd moesten worden. Dat is natuurlijk iets anders dan bij voorbaat geweigerd worden omdat je een bepaalde etniciteit hebt.
[..]
Alsnog zie ik hier geen probleemquote:Ik vermoed dat je dat net even anders ziet als je twee paspoorten hebt waarvan je er eentje niet in kan leveren en een politicus uiterst handig gebruikt maakt van dat feit, dan wordt het namelijk meer dan alleen maar horen, dan wordt het een reële dreiging.
Nee ik gebruik mijn "Nederlandse" voornaam, die ik mezelf van kinds af aan heb toegeëigend omdat anderen moeite hadden met m'n naam qua spelling en uitspraak. Het is voor mij nu als m'n eigen naam, ben al 12 jaar niks anders gewend terwijl ik m'n "orginele" naam ook heb behouden. Mijn achternaam is gewoon hetzelfde, dus daaraan kunnen ze alsnog zien dat ik allochtoon ben,quote:[..]
Lol, je Nederlandse naam gebruiken. Je Nederlandse moeder is getrouwd met een Iraniër gok ik? Durf je de achternaam van je vader niet te gebruiken, ben je bang dat je dan bij voorbaat afgewezen zou worden, nog niet eens antwoord zou krijgen? Overigens sluit dat positieve discriminatie niet uit, het feit dat jij voor het allochtonen quotum meetelt blijft staan en geeft je een streepje voor op autochtone kandidaten met dezelfde papieren.
Jij weet echt niet wat die zin inhoudt of wel? Als je bij de disco geweigerd wordt omdat je "sportschoenen" aanhebt, terwijl de rest van de club dat ook gewoon heeft, en anderen die de club binnenlopen weet je wel hoe laat het is. "Verkeerde schoenen" is een veelgebruikte reden om allochtonen te weigeren en tegelijkertijd om zichzelf in te dekken voor "discriminatie"quote:[..]
wtf, je gaat je schoenen vergelijken met je huidskleur, je etniciteit? Als je aan de deur geweigerd wordt omdat je de verkeerde huidskleur hebt ga je even naar huis om een ander velletje aan te trekken, en ook meteen maar andere schoenen?
[..]
Niet aan de spelregels houden? Meid tochquote:Mwah, zoiets kan voor je werken of tegen je werken, hangt er maar net van af, de ene bedrijfsleider zal die inzet waarderen en de ander irriteert zich dat die daarvoor tijd moet vrijmaken, dat jij je niet aan zijn spelregels houdt.
Maar mij valt op dat je dat stukje over capaciteiten en intelligentie helemaal overslaat? Nogmaals, niet iedereen heeft hetzelfde in huis, en sommige mensen hebben geen idee wat ze willen.
En waarom worden die allochtonen dan structureel geweigerd? Omdat ze te vaak rotzooi trappen of hebben alle kroegbazen en discokoningen een overeenkomstig gen waardoor ze domweg allochtonen niet mogen?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:06 schreef Drinky het volgende:
Jij weet echt niet wat die zin inhoudt of wel? Als je bij de disco geweigerd wordt omdat je "sportschoenen" aanhebt, terwijl de rest van de club dat ook gewoon heeft, en anderen die de club binnenlopen weet je wel hoe laat het is. "Verkeerde schoenen" is een veelgebruikte reden om allochtonen te weigeren en tegelijkertijd om zichzelf in te dekken voor "discriminatie"
Als een witman rotzooi trapt worden dan alle witmannen geweigerd?quote:Op donderdag 30 september 2010 00:46 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
En waarom worden die allochtonen dan structureel geweigerd? Omdat ze te vaak rotzooi trappen of hebben alle kroegbazen en discokoningen een overeenkomstig gen waardoor ze domweg allochtonen niet mogen?
Ik lees vaak snel over posts heen, zeker als ze zo lang zijn. Dan kan ik best weleens een stukje missen.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het staat in deze topic. Ik ga er vanuit dat je deze topic leest, als je reageert...
Boete voor weigeren Marokkanen!
quote:Op donderdag 30 september 2010 00:46 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
En waarom worden die allochtonen dan structureel geweigerd? Omdat ze te vaak rotzooi trappen of hebben alle kroegbazen en discokoningen een overeenkomstig gen waardoor ze domweg allochtonen niet mogen?
Ik ben het ook eens met Dinky. Dus dat klopt dan wel.quote:Op donderdag 30 september 2010 07:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Drinky is het met je eens slimme appel. Hij vindt discriminatie prima. Wel op blijven letten!
Inderdaad. Hopelijk komt Dinky nergens meer binnen en wordt hij nergens meer aangenomen. Dan kunnen wij blanken tenminste gewoon veilig stappen en boodschappen doenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:38 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Ik ben het ook eens met Dinky. Dus dat klopt dan wel.
Sja, ik volg je soms niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Inderdaad. Hopelijk komt Dinky nergens meer binnen en wordt hij nergens meer aangenomen. Dan kunnen wij blanken tenminste gewoon veilig stappen en boodschappen doen
wat een dom gezeik zeg...quote:Op woensdag 29 september 2010 15:42 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik weet uiteraard helemaal niets van je, maar ik gok zomaar dat je vader zich ook redelijk red met het Engels, en dat zijn grootste tegenslag was dat zijn papieren van daar hier niet geldig zijn en bijgespijkerd moesten worden. Dat is natuurlijk iets anders dan bij voorbaat geweigerd worden omdat je een bepaalde etniciteit hebt.
[..]
Ik vermoed dat je dat net even anders ziet als je twee paspoorten hebt waarvan je er eentje niet in kan leveren en een politicus uiterst handig gebruikt maakt van dat feit, dan wordt het namelijk meer dan alleen maar horen, dan wordt het een reële dreiging.
[..]
Lol, je Nederlandse naam gebruiken. Je Nederlandse moeder is getrouwd met een Iraniër gok ik? Durf je de achternaam van je vader niet te gebruiken, ben je bang dat je dan bij voorbaat afgewezen zou worden, nog niet eens antwoord zou krijgen? Overigens sluit dat positieve discriminatie niet uit, het feit dat jij voor het allochtonen quotum meetelt blijft staan en geeft je een streepje voor op autochtone kandidaten met dezelfde papieren.
[..]
wtf, je gaat je schoenen vergelijken met je huidskleur, je etniciteit? Als je aan de deur geweigerd wordt omdat je de verkeerde huidskleur hebt ga je even naar huis om een ander velletje aan te trekken, en ook meteen maar andere schoenen?
[..]
Mwah, zoiets kan voor je werken of tegen je werken, hangt er maar net van af, de ene bedrijfsleider zal die inzet waarderen en de ander irriteert zich dat die daarvoor tijd moet vrijmaken, dat jij je niet aan zijn spelregels houdt.
Maar mij valt op dat je dat stukje over capaciteiten en intelligentie helemaal overslaat? Nogmaals, niet iedereen heeft hetzelfde in huis, en sommige mensen hebben geen idee wat ze willen.
Maar nogmaals, wat heeft dit allemaal te maken met het bij voorbaat buitensluiten op basis van etniciteit?
En waar zeg ik dat dat onmogelijk is?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:45 schreef koekjestrommeltje het volgende:
[..]
wat een dom gezeik zeg...
iemands vaders is een allochtoon van iraanse afkomst die de nederlandse taal niet spreekt.
toch heeft hij een baan en meerdere gehad.
dat is in jouw ogen onmogelijk omdat er alleen maar word gediscrimineerd dus zal die wel perfect engels spreken en goede diploma's hebben en bijscholing hebben gehad![]()
hoe sneu kun je zijn, er ooit aan gedacht dat die man wellicht ook wel een paar maal geweigerd is maar banen heeft gehad die goed staan op zijn CV en aanbevelingsbrieven heeft meegekregen....
Dat is zo onderhand dus iedereen, gezien het feit dat liefst ook de onschuldige familieleden mee uitgezet moeten worden. Hoe noemden ze dat vroeger ook alweer .. Sippenhaft.quote:"ga terug naar je eigen land"
Leuk, maar niemand zegt dat een goed participerende allochtoon terug moet naar zijn eigen land...
de overlastgevende wel ja en als je toch bedreigd voelt door zulke uitspraken dan ben je terecht bang.
Goh, en ik maar afgaan op de publieke opinie zoals gepresenteerd in de media: dat de 'broeders' maar goedpraten wat er gebeurd, dat ze het uitschot in hun midden nooit veroordelen. En nu zeg jij dat dat dus helemaal niet klopt, ze zijn zelfs nog feller dan Wilders. Verwarrend hoor, wat is het nou?quote:wist je trouwens dat de meeste allochtonen die ik ken en die gewoon studeren en werken en een positieve bijdrage leveren extremer zijn dan wilders? die lui balen als een stekker dat een groot deel van de allochtonen het voor ze verneukt, balen dat de overheid zo soft is en snappen wilders en stemmers echt wel.
Als je je voorstelt met je 'Nederlandse' naam ben je ook aan het sjoemelen, Mohammed Achanipolo en Jan Achinipolo is een wereld van verschil, de eerste verdwijnt linea recta in de prullenmand en de tweede wordt uitgenodigd.quote:en weer denken dat drinky wel een nederlandse moeder en haar achternaam moet hebben omdat hij zelf geen problemen ondervind...
zoals gezegd, een iraanse naam zal voor vele nederlanders nogal moeilijk uit te spreken/schrijven zijn.
dan is jan, dennis of whatever makkelijker.
maar goed als je jan Achinapalo heet (of zoiets) zal de werkgever echt niet denken: "zal wel een hollander zijn want hij heeft een nl voornaam"![]()
en weer lekker op hem inspelen dat die als allochtoon zonder discriminatieproblemen wel moet sjoemelen![]()
Lol, intelligentie nog wel. Algemene kennis misschien, in de tenten waar ik vroeger kwam kwam je namelijk echt niet binnen als je de verkeerde schoenen aan hebt, sneakers mochten niet, het was geen eufemisme voor huidskleur. Dat het zo wordt gebruikt tegenwoordig wist ik niet, maar dat heeft meer met leeftijd dan met intelligentie te maken.quote:"je komt er niet in op sportschoenen" is de zin die portiers gebruiken bij gasten die ze niet binnen willen hebben...buitenlanders. dat je dat niet snapt (het staat zelfs tussen aanhalingstekens) zegt genoeg over je algemene kennis en intelligentie...
Dat is dan ook geen situatie waarin je voorbaat wordt uitgesloten maar beoordeeld wordt op persoonlijke basis, en was dat het niet waarover het ging in dit topic, om het bij voorbaat uitsluiten op basis van etniciteit?quote:een vriend van mij ook allochtoon heeft dat ook wel eens mee gemaakt. (niet vaak want hij is netjes gekleed en veel kaaskoppen als vriend). maar over het algemeen komt die overal binnen omdat die gewoon een nette, vriendelijke uitstraling heeft en manieren...
Niet mag, je moet wel, met je buitenlands klinkende naam kom je namelijk nog niet eens door de voorselectie, dat snapte je toch?quote:als iemand 8 van de 10 keer bij marokkanen een slechte ervaring heeft snap ik dat ze bij een marokkanennaam ze het meteen afwijzen. (een bedrijf is geen filantropische instelling zonder winstoogmerk he...)
of je nu bouwvakker wilt worden of manager (intelligentie aspect) je zult goed je best moeten doen.
als jij als buitenlander solliciteert mag je best je naam veranderen in jan de wit.
Bij een eerste kennismaking heb je razendsnel door of je te maken hebt met tuig of een net persoon.
jij doet p&o toch? bij welk bedrijf, of wat voor soort bedrijf?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:57 schreef djenneke het volgende:
Als er iemand bij mij solliciteert met een andere naam, dan komt die persoon er dus sowieso niet meer in. Liegen tijdens de sollicitatieprocedure vind ik echt not done. Maar goed, ik selecteer dan ook niet op etniciteit, dus is liegen ook niet nodig.
Spanjaarden en Portugezen hebben 2 achternamen, maar gebruiken ze niet altijd allebei.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:57 schreef djenneke het volgende:
Als er iemand bij mij solliciteert met een andere naam, dan komt die persoon er dus sowieso niet meer in. Liegen tijdens de sollicitatieprocedure vind ik echt not done. Maar goed, ik selecteer dan ook niet op etniciteit, dus is liegen ook niet nodig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |