Harry heeft waar gepost? Discriminatie is trouwens normaal menselijk gedrag en zal nooit uit te roeien zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 15:34 schreef rubje het volgende:
het gaat hier om bedrijven die weten dat ze over de scheef zijn.Niet gelijk van alles erbij halen. harry
Dat mag je wel roepen, maar niet doen. Wilders roept ook vanalles wat hij nooit mag uitvoeren, onder het mom van vrijheid van meningsuiting. Zodra hij echt moslims gaat discrimineren is hij de klos. Tot nu toe roept hij het alleen maar. Zodra de imam in jouw voorbeeld (typerend dat jij weer direct komt met een reactie als 'ja maar zij doen het oooooooook') zijn uitlatingen ook gaat uitvoeren is hij ook de klos.quote:Op maandag 27 september 2010 15:33 schreef Megumi het volgende:
Discriminatie is idd verboden. Hoop dat ze eindelijk ook de imams gaan aanpakken die oproepen om homo's van de daken te gooien. Maar discriminatie uit naam van het geloof schijnt wel te mogen met het artikel van vrijheid van geloof in de hand
Dat.quote:Op maandag 27 september 2010 15:37 schreef Ratso het volgende:
[..]
Dat mag je wel roepen, maar niet doen. Wilders roept ook vanalles wat hij nooit mag uitvoeren, onder het mom van vrijheid van meningsuiting. Zodra hij echt moslims gaat discrimineren is hij de klos. Tot nu toe roept hij het alleen maar. Zodra de imam in jouw voorbeeld (typerend dat jij weer direct komt met een reactie als 'ja maar zij doen het oooooooook') zijn uitlatingen ook gaat uitvoeren is hij ook de klos.
Nee, daar weten de moslims alles van de laatste jaren. Probeer als moslim maar eens een baan te vinden in dit land. Maar veroordelen kunnen we het gelukkig wel.quote:Op maandag 27 september 2010 15:36 schreef Megumi het volgende:
[..]
Harry heeft waar gepost? Discriminatie is trouwens normaal menselijk gedrag en zal nooit uit te roeien zijn.
Niet per se moslims, maar niet-westerse moslims...quote:Op maandag 27 september 2010 15:38 schreef Ratso het volgende:
[..]
Nee, daar weten de moslims alles van de laatste jaren. Probeer als moslim maar eens een baan te vinden in dit land. Maar veroordelen kunnen we het gelukkig wel.
Wat mij betreft mag er nog harder opgetreden worden tegen dat soort filialen.
Dat mag je wel roepen, maar niet doen. Hahaha.quote:Op maandag 27 september 2010 15:37 schreef Ratso het volgende:
[..]
[quote]
Dat mag je wel roepen, maar niet doen.
Dat gebeurt normaal inderdaad constant. Deze filialen begonnen al een fase eerder met discrimineren.quote:Op maandag 27 september 2010 15:38 schreef Monco10 het volgende:
Beter hadden ze ze gewoon afgewezen bij de sollicitatie
Maar daarom niet onjuist.quote:
Grappig?quote:Op maandag 27 september 2010 15:41 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat mag je wel roepen, maar niet doen. Hahaha.
Ben wel benieuwd wat er in die mail staat.quote:Op maandag 27 september 2010 15:30 schreef Ratso het volgende:
DEN HAAG - Tegen vier medewerkers van AH To Go-winkels in Amsterdam en Den Haag zijn boetes geëist van 1250 euro, omdat ze aangaven geen Marokkaanse medewerkers te willen.
De vier medewerkers stuurden vorig jaar een interne mail rond over de noodzaak van nieuwe medewerkers. Daarbij stond echter de tekst 'Dringend! Geen Marokkanen'.
Wat mij betreft worden die imams ook aangepakt. Probleem is dat er geen homoras bestaat. Bovendien wordt het dan een behoorlijk zooitje in ons land. Want dan moet je immers consequent handelen. Christelijke scholen die homoseksuele leraren weigeren? Aanpakken. SGP'ers die homoseksualiteit onnatuurlijk noemen? Aanpakken.quote:Op maandag 27 september 2010 15:33 schreef Megumi het volgende:
Discriminatie is idd verboden. Hoop dat ze eindelijk ook de imams gaan aanpakken die oproepen om homo's van de daken te gooien. Maar discriminatie uit naam van het geloof schijnt wel te mogen met het artikel van vrijheid van geloof in de hand
Natuurlijk is dat fout. Maar het leren van fouten zitten wel wat mankementen aan.quote:Op maandag 27 september 2010 15:41 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Maar daarom niet onjuist.
Als er "geen bontkraagjes" had gestaan was het een ander verhaal maar "geen marokkanen" zet een hele bevolkingsgroep op basis van afkomst alleen buiten spel, dat is gewoon fout.
Ja, erg hč dat de PvdA dit aan wil pakken. Wat een domme partij is het toch. Je kunt het beter negeren en doen alsof het niet bestaat. Of kom jij dan ook met een reactie als: "Ja, maar zij doen het oooooooook. Het is niet eerlijk".quote:
Ja joh... Je zou toch ook gewoon afgewezen moeten kunnen worden omdat je bruine ogen hebt.quote:Op maandag 27 september 2010 15:45 schreef Juicyhil het volgende:
Beetje jammer altijd, dat werkgevers niet eens selectief mogen zijn bij het zoeken naar personeel.
Als je eenmaal voor een sollicitatie uitgenodigd bent dan speelt je afkomst niet echt meer mee hoor, dan gaat het gewoon om persoonlijke uitstraling en geschiktheid.quote:Op maandag 27 september 2010 15:41 schreef Ratso het volgende:
[..]
Dat gebeurt normaal inderdaad constant. Deze filialen begonnen al een fase eerder met discrimineren.
Erg dom inderdaad.quote:Op maandag 27 september 2010 15:46 schreef Frutsel het volgende:
Ik vraag me uberhaupt af.. als je zon mailing eruit doet, dan weet je toch van te voren dat er gedonder van komt
Hij moet zich anders wel verantwoorden voor de rechter.quote:Op maandag 27 september 2010 15:37 schreef Ratso het volgende:
[..]
Dat mag je wel roepen, maar niet doen. Wilders roept ook vanalles wat hij nooit mag uitvoeren, onder het mom van vrijheid van meningsuiting. Zodra hij echt moslims gaat discrimineren is hij de klos. Tot nu toe roept hij het alleen maar. Zodra de imam in jouw voorbeeld (typerend dat jij weer direct komt met een reactie als 'ja maar zij doen het oooooooook') zijn uitlatingen ook gaat uitvoeren is hij ook de klos.
Oke, en dan? Mogelijk krijg je de baan niet. Ga je dan zeggen: hullie doen het ook!quote:Op maandag 27 september 2010 15:46 schreef wise het volgende:
ik ga voor de gein even solliciteren op halalslager bij de turkse super. Kijken wat ze zeggen.
Klopt. Vanwege aanzetten tot haat meen ik? Reken er maar niet op dat hij wordt veroordeeld.quote:Op maandag 27 september 2010 15:48 schreef karton het volgende:
[..]
Hij moet zich anders wel verantwoorden voor de rechter.
Probeer jij het nou ook teniet te doen door met iets te komen waar jij mogelijk gediscrimineerd wordt?quote:Op maandag 27 september 2010 15:46 schreef wise het volgende:
ik ga voor de gein even solliciteren op halalslager bij de turkse super. Kijken wat ze zeggen.
Nou ja, er zijn genoeg mensen die niet klant willen worden bij een bedrijf vol allochtonen. Andersom is dat ook zo. Een hoop allochtonen willen toch ook geen Nederlandse dokter enzo?quote:Op maandag 27 september 2010 15:46 schreef Ratso het volgende:
[..]
Ja joh... Je zou toch ook gewoon afgewezen moeten kunnen worden omdat je bruine ogen hebt.
Mogen ze wel. Maar niet openlijk.quote:Op maandag 27 september 2010 15:45 schreef Juicyhil het volgende:
Beetje jammer altijd, dat werkgevers niet eens selectief mogen zijn bij het zoeken naar personeel.
In dit land is iedereen gelijk en mag je niet discrimineren. Zo is het nou eenmaal. Dus 'ja, maar...ja, maar' helpt niet. We hebben een grondwet en daarin staat dat je niet mag discrimineren. Of moeten we die regel dan maar overboord gooien?quote:Op maandag 27 september 2010 15:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn genoeg mensen die niet klant willen worden bij een bedrijf vol allochtonen. Andersom is dat ook zo. Een hoop allochtonen willen toch ook geen Nederlandse dokter enzo?
Ik kan dus best begrijpen dat bedrijven liever alleen Nederlandse mensen in dienst willen hebben. En op die manier ben je er ook zeker van dat ze goed Nederlands praten enzo.
Dan wijzen ze marrokanen dus af op ongeschiktheid, ook al is de echte reden de afkomst.quote:Op maandag 27 september 2010 15:47 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Als je eenmaal voor een sollicitatie uitgenodigd bent dan speelt je afkomst niet echt meer mee hoor, dan gaat het gewoon om persoonlijke uitstraling en geschiktheid.
En wordt ook al heel erg lang gedaan inderdaad. Het is al meerdere keren onderzocht dat een moslim bij gelijke geschiktheid als autochtone nederlanders nauwelijks kans heeft de baan ook daadwerkelijk te krijgen.quote:Op maandag 27 september 2010 15:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mogen ze wel. Maar niet openlijk.
Hoezo discrimineren? Dat heet selectief zijn in je selectie. Anders kunnen we net zo goed zeggen dat ze ook geen minimale opleidingsniveau mogen eisen. Of dat iemand goed Nederlands spreekt.quote:Op maandag 27 september 2010 15:52 schreef Ratso het volgende:
[..]
In dit land is iedereen gelijk en mag je niet discrimineren. Zo is het nou eenmaal. Dus 'ja, maar...ja, maar' helpt niet. We hebben een grondwet en daarin staat dat je niet mag discrimineren. Of moeten we die regel dan maar overboord gooien?
Godsamme, laat me raden, jij bent ook werkloos? Ik gok namelijk dat je niet over een diploma beschikt. Want als je werkelijk het verschil niet ziet tussen selectie op basis van opleidingsniveau of afkomst, dan ben je echt dom.quote:Op maandag 27 september 2010 15:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hoezo discrimineren? Dat heet selectief zijn in je selectie. Anders kunnen we net zo goed zeggen dat ze ook geen minimale opleidingsniveau mogen eisen. Of dat iemand goed Nederlands spreekt.
Als je voor een bepaalde functie een zeker intelligentie niveau nodig hebt dan is het logisch dat je een minimaal opleidingsniveau eist. Dat heb je namelijk nodig om die functie te kunnen uitvoeren. Als je en functie hebt die vereist dat iemand erg goed Nederlands spreekt, dan mag je dat ook eisen ja. Maar op welke grond zou je dan een willekeurige Marokkaan mogen weigeren? Anders lees je artikel 1 van de grondwet nog eens.quote:Op maandag 27 september 2010 15:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hoezo discrimineren? Dat heet selectief zijn in je selectie. Anders kunnen we net zo goed zeggen dat ze ook geen minimale opleidingsniveau mogen eisen. Of dat iemand goed Nederlands spreekt.
Heel generiek stelen dat er geen Marokkanen welkom zijn is geen "selectief zijn in je selectie" dat is gewoon discrimeren.quote:Op maandag 27 september 2010 15:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo zou het wel moeten zijn. Als die winkel discrimineren, dan moeten zij op de vingers worden getikt. In mijn woonplaats werken overigens aardig veel Nederlanders bij Turkse en Marokkaanse vreettenten.quote:Op maandag 27 september 2010 15:56 schreef Wijze_appel het volgende:
Krijgen die Turkse/Marokkaanse shops nu ook een tik om de oren omdat ze enkel "eigen volk" daar aan het werk willen hebben?
En we hebben er weer eenquote:Op maandag 27 september 2010 15:56 schreef Wijze_appel het volgende:
Krijgen die Turkse/Marokkaanse shops nu ook een tik om de oren omdat ze enkel "eigen volk" daar aan het werk willen hebben?
vraag het aan de nieuwe adviseur van Widersquote:Op maandag 27 september 2010 15:33 schreef Megumi het volgende:
Het zit anders. De meeste problemen heb je nu eenmaal met Marokkanen. Dat ze dezelfde afkomst hebben is toeval. Tenminste, als die problemen besproken worden is dat ook het geval.quote:Op maandag 27 september 2010 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Godsamme, laat me raden, jij bent ook werkloos? Ik gok namelijk dat je niet over een diploma beschikt. Want als je werkelijk het verschil niet ziet tussen selectie op basis van opleidingsniveau of afkomst, dan ben je echt dom.
Ja, bij jou. Altijd weer dat toeval.quote:Op maandag 27 september 2010 15:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo zou het wel moeten zijn. Als die winkel discrimineren, dan moeten zij op de vingers worden getikt. In mijn woonplaats werken overigens aardig veel Nederlanders bij Turkse en Marokkaanse vreettenten.
Je kan op mensen niet op voorhand uitsluiten. Althans, niet op basis van afkomst. Nodig zo'n jongen dan gewoon uit voor een sollicitatiegesprek. Je merkt na twee minuten al wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op maandag 27 september 2010 16:00 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Het zit anders. De meeste problemen heb je nu eenmaal met Marokkanen. Dat ze dezelfde afkomst hebben is toeval. Tenminste, als die problemen besproken worden is dat ook het geval.
Als het nieuws bol staat, en dat staat het, van Marokkanen die problemen veroorzaken op de werkvloer bij dat soort bedrijfjes, kan ik me voorstellen dat je daarop schift.
Ja, of misschien leef ik niet een hokjeswereld en loop ik niet met een boogje om allochtonen heen. Het is niet allemaal kommer en kwel. Natuurlijk werken er vooral allochtonen in dat soort zaakjes, maar ik zie toch echt zat Nederlanders. Vind dat ook niet meer dan normaal.quote:Op maandag 27 september 2010 16:01 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Ja, bij jou. Altijd weer dat toeval.
Net als je neef/nicht/zus met al die Egyptische partners waar nooit problemen mee zijn.
Vraag me af of je die dingen uit de mouw of broekspijp schud.
Misschien mogen marokkanen eens bij zichzelf te rade gaan als dit blijkbaar het resultaat is. Fucking omgekeerde wereld ditquote:De officier van justitie hield er rekening mee dat in de filialen problemen waren geweest met werknemers van allochtone afkomst. Die kwamen te laat of helemaal niet opdagen en er ontstond groepsvorming. Dat leidde tot spanningen op de werkvloer en ontslagen. ''Te verklaren, maar niet te rechtvaardigen’’, aldus het OM.
Ja lol. Alsof ze zich niet beter voor doen dan ze zijn bij zon gesprek.quote:Op maandag 27 september 2010 16:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kan op mensen niet op voorhand uitsluiten. Althans, niet op basis van afkomst. Nodig zo'n jongen dan gewoon uit voor een sollicitatiegesprek. Je merkt na twee minuten al wat voor vlees je in de kuip hebt.
Dan doe ik het wel voor hem:quote:Op maandag 27 september 2010 16:00 schreef Wijze_appel het volgende:
Klopt.
Maar geef nu eens een zinnige reactie dan?
Ik heb het niet over of het mag, maar meer de morele kant van het verhaal. Maar een bedrijf bepaalt toch zelf zijn personeel? Want je personeel is ook meteen je uitstraling naar de klanten toe. Als je alleen maar allochtonen in dienst heb, kan dat negatief bijdragen aan de uitstraling. Want zeg nou zelf, die is weer moslim, die is weer lui, die jat weer van alles.quote:Op maandag 27 september 2010 15:57 schreef Ratso het volgende:
[..]
Als je voor een bepaalde functie een zeker intelligentie niveau nodig hebt dan is het logisch dat je een minimaal opleidingsniveau eist. Dat heb je namelijk nodig om die functie te kunnen uitvoeren. Als je en functie hebt die vereist dat iemand erg goed Nederlands spreekt, dan mag je dat ook eisen ja. Maar op welke grond zou je dan een willekeurige Marokkaan mogen weigeren? Anders lees je artikel 1 van de grondwet nog eens.
Niet dus. Dat schiften gebeurd en geen ambtelijke flapdrol die er wat mee doet.quote:Op maandag 27 september 2010 16:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel voor hem:
als jij hard kan maken dat men als blanke daar gediscrimineerd (bijvoorbeeld door aankondigingen per e-mail zoals in de OP), dan is het antwoord heel simpel: ja, ook dan zullen zij beboet worden.
Of gewoon een vorm van rechtvaardigheid. Marokkaan wordt ontslagen wegens wangedrag, bedrijf wordt beboet wegens discriminatie. Het mes snijdt aan beide kanten.quote:Op maandag 27 september 2010 16:04 schreef pisnicht het volgende:
Misschien mogen marokkanen eens bij zichzelf te rade gaan als dit blijkbaar het resultaat is. Fucking omgekeerde wereld dit
Je lult lekker makkelijk, totdat jij zelf het slachtoffer bent van dergelijke discriminatie. Ik heb zo'n vermoeden dat jij niet over mensenkennis beschikt, maar jij weet binnen een minuut of je wel of niet met een straatschoffie hebt te maken. En mag het daarna alsnog misgaan, dan kun je hem ontslaan. Simpel.quote:Op maandag 27 september 2010 16:05 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Ja lol. Alsof ze zich niet beter voor doen dan ze zijn bij zon gesprek.
En helaas kun je dat wel. Dat die Marokkanen er zelf voor zorgen dat ze die stempel hebben kun je de werkgevers niet aanrekenen. Dat is de wereld op zijn kop uit blinde "alles-is-liefde" beleid.
quote:Op maandag 27 september 2010 16:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je lult lekker makkelijk, totdat jij zelf het slachtoffer bent van dergelijke discriminatie. Ik heb zo'n vermoeden dat jij niet over mensenkennis beschikt, maar jij weet binnen een minuut of je wel of niet met een straatschoffie hebt te maken. En mag het daarna alsnog misgaan, dan kun je hem ontslaan. Simpel.
Wel dus. Dat schiften gebeurd en een ambtelijke flapdrol doet er vervolgens wat mee.quote:Op maandag 27 september 2010 16:07 schreef Wijze_appel het volgende:
Niet dus. Dat schiften gebeurd en geen ambtelijke flapdrol die er wat mee doet.
Dan mag je mij eens verwijzen naar dat soort zaken die aangepakt zijn. Ik wacht geduldig af.quote:Op maandag 27 september 2010 16:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wel dus. Dat schiften gebeurd en een ambtelijke flapdrol doet er vervolgens wat mee.
.....
Dit soort statements kan niemand wat mee, Wijze_Appel.
Jij kunt een werknemer eenvoudig laten gaan tijdens zijn proeftermijn. Maar bedankt voor de onderbouwde reactie.quote:
Nou ik ben geen voorstander van discriminatie. Maar als ik een Nederlandse dame zie fietsen modern gekleed en er staan een paar Marokkanen op het plein weet ik wel wie er weer voor kut hoer word uitgemaakt. En ik kan me best voorstellen dat je dat soort lui niet in je cafe of disco wil hebben. En dat bij voorbaat al.quote:Op maandag 27 september 2010 16:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je lult lekker makkelijk, totdat jij zelf het slachtoffer bent van dergelijke discriminatie. Ik heb zo'n vermoeden dat jij niet over mensenkennis beschikt, maar jij weet binnen een minuut of je wel of niet met een straatschoffie hebt te maken. En mag het daarna alsnog misgaan, dan kun je hem ontslaan. Simpel.
Tuurlijk, gewoon alles blijven pikken met het oog op rechtvaardigheid. En al die werkgevers die allochtonen zat zijn, zijn zeker allemaal vieze racisten want het is immers maar zo'n klein groepje die het voor de rest verpest. Wake up man.quote:Op maandag 27 september 2010 16:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Of gewoon een vorm van rechtvaardigheid. Marokkaan wordt ontslagen wegens wangedrag, bedrijf wordt beboet wegens discriminatie. Het mes snijdt aan beide kanten.
Proefperiode is voor een vastgestelde termijn. Die hoor je als werkgever uit te zingen.quote:Op maandag 27 september 2010 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij kunt een werknemer eenvoudig laten gaan tijdens zijn proeftermijn. Maar bedankt voor de onderbouwde reactie.
Hoho, jij beweert dat het niet voorkomt. Ik beweer nergens dat het al is voorgekomen (uberhaupt is de zaak zoals gesteld in de OP vrij uniek), hoogstens dat het wel zal gebeuren.quote:Op maandag 27 september 2010 16:12 schreef Wijze_appel het volgende:
Dan mag je mij eens verwijzen naar dat soort zaken die aangepakt zijn. Ik wacht geduldig af.
dus als een marokkaan al wat wil bijverdienen dan moet dat dus maar geweigerd worden? op basis van afkomst?quote:Op maandag 27 september 2010 16:13 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nou ik ben geen voorstander van discriminatie. Maar als ik een Nederlandse dame zie fietsen modern gekleed en er staan een paar Marokkanen op het plein weet ik wel wie er weer voor kut hoer word uitgemaakt. En ik kan me best voorstellen dat je dat soort lui niet in je cafe of disco wil hebben. En dat bij voorbaat al.
Nee, natuurlijk niet. Maar op voorhand uitsluiten op basis van afkomst is nou eenmaal niet mogelijk in ons land. Gelukkig maar. Kampers zorgen ook wel eens voor rottigheid in het uitgaanscircuit. Iedereen die wat weg heeft van een kamper maar weigeren?quote:Op maandag 27 september 2010 16:13 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nou ik ben geen voorstander van discriminatie. Maar als ik een Nederlandse dame zie fietsen modern gekleed en er staan een paar Marokkanen op het plein weet ik wel wie er weer voor kut hoer word uitgemaakt. En ik kan me best voorstellen dat je dat soort lui niet in je cafe of disco wil hebben. En dat bij voorbaat al.
Ja maak van hun tekortkoming lekker een ander mans probleem. Laat ze hun gedrag en mentaliteit maar aanpassen en als je dat niet wilt moet je op de blaren zitten.quote:Op maandag 27 september 2010 16:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je ze niet wilt aannemen moet je ook niet als een krolse kat roepen dat ze de hele dag op straat hangen en leven van je belastingcenten. Want je bent onderdeel en misschien zelfs wel oorzaak van het probleem.˛
Ja, dat staat inderdaad in mijn reactie. Dat heb jij echt heel goed door. Echt waar manquote:Op maandag 27 september 2010 16:14 schreef pisnicht het volgende:
Tuurlijk, gewoon alles blijven pikken met het oog op rechtvaardigheid.
quote:Op maandag 27 september 2010 16:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je ze niet wilt aannemen moet je ook niet als een krolse kat roepen dat ze de hele dag op straat hangen en leven van je belastingcenten. Want je bent onderdeel en misschien zelfs wel oorzaak van het probleem.˛
Je bent verantwoordelijk voor jezelf, kom op zeg.quote:Op maandag 27 september 2010 16:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Je kan iemand gewoon ontslaan tijdens zijn proefperiode. Weet niet of je het weet. Je bent in ieder geval niet verplicht om die persoon in dienst te houden. Vaak staat er wel een kleine vergoeding tegenover, maar dat kan nooit veel zijn in het geval van een vakkenvuller. Daarnaast neem ik aan dat je iemand best mag ontslaan als je daar goede redenen voor hebt.quote:Op maandag 27 september 2010 16:15 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Proefperiode is voor een vastgestelde termijn. Die hoor je als werkgever uit te zingen.
Heeft die werknemer 6 maand en begint na 2 weken al de problemen, zit je nog 5,5 maand ermee opgescheept.
Dat je dat soort zaken niet weet en verder domme uitspraken doet rest mij ertoe enkel met zon smilie te reageren. Hoe anders.
Ach als ze hun gedrag eens zouden aanpassen wellicht helpt dat. Wat positiever over komen zoals een Marokkaanse vrouw eens deed bij me die me er op wees dat ze me portemonnee zo kon pakken is schrok eerst want ze was nogal wat traditioneel gekleed. Die zou ik zo aannemen.quote:Op maandag 27 september 2010 16:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar op voorhand uitsluiten op basis van afkomst is nou eenmaal niet mogelijk in ons land. Gelukkig maar. Kampers zorgen ook wel eens voor rottigheid in het uitgaanscircuit. Iedereen die wat weg heeft van een kamper maar weigeren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |