Ik vind 't anders een vrij redelijke uitspraak.quote:Op maandag 27 september 2010 16:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Figuren die dit soort argumenten gebruiken zijn niet voor rede vatbaar.
Weerleg 't maar eens. En met redelijke, reële argumenten. Aan populistisch, moralistisch geneuzel heb ik niets.quote:
Je doet zelf niet anders, verheven wezen.quote:Op maandag 27 september 2010 16:47 schreef Salvad0R het volgende:
Ga je nu proberen mij te minachten, in plaats van in te gaan op hetgeen wat ik te zeggen heb?
Typisch...
quote:Burgemeester Van der Laan neemt een ander standpunt in dan zijn voorganger Job Cohen. Die wilde 'niet voor leegstand' ontruimen. Van der Laan laat weten dat 'de wet ook in Amsterdam geldt.'
ja! en dan kijken of militairen doen waarvoor ze betaald worden. ik denk het wel.quote:Op maandag 27 september 2010 17:29 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat worden nog popcorn momenten op het journaal. Eens kijken of de krakers daad bij woord voegen.
hoop dat ik tegen die tijd actief ben bij defensie dan en daar heen magquote:Op maandag 27 september 2010 17:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja! en dan kijken of militairen doen waarvoor ze betaald worden. ik denk het wel.
Als ik mij verheven voel boven de mensen die Befehl-ist-Befehl aanhangen, dan is dat niets dan goed.quote:Op maandag 27 september 2010 17:15 schreef Northside het volgende:
[..]
Je doet zelf niet anders, verheven wezen.
Weinig popcornmomenten hoor. Die krakers zullen vriendelijk weg gaan. Immers , het is tegen de wet en de kraker houdt zich aan de wetquote:Op maandag 27 september 2010 17:29 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat worden nog popcorn momenten op het journaal. Eens kijken of de krakers daad bij woord voegen.
Je laat je er uit trappen en kraak een week later hetzelfde pand net zolang tot het wel een bestemming heeft.quote:Op maandag 27 september 2010 17:29 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat het verboden is betekent niet alleen dat er ontruimd zal gaan worden, maar ook dat je vervolgd wordtquote:Op maandag 27 september 2010 17:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je laat je er uit trappen en kraak een week later hetzelfde pand net zolang tot het wel een bestemming heeft.
Ik denk dat de krakers dat langer volhouden dan de gemeentekas.
Tenzij de eigenaren gaan betalen voor de gemeentelijke knokploegen natuurlijk, dat kan flinke handel opleveren
was inderdaad aardig.quote:Op maandag 27 september 2010 16:38 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Juist niet, ik had hier in het vorige topic nog een aardige discussie met okiokinl over.
Ik heb niets tegen de ideale kraker, maar tot nu toe valt het merendeel van de krakers die ik ontmoet heb onder 'langharig, werkschuw tuig'. Gebouwen binnen 12 maanden kraken, de vernieling in helpen tot de urine van de trap afstroomt terwijl de eigenaar het nakijken heeft, kale kippen kun je immers niet plukken.
beetje zielig om bronnen af te serveren als de inhoud je niet aanstaat.quote:Op maandag 27 september 2010 16:42 schreef Northside het volgende:
[..]
ZAANDAM - Bewoners van de Zuiddijk in Zaandam ontvingen de Zaanse kraakbeweging met open armen. Dat laat 'kraker Nico' weten aan WebRegio.
Geheel onpartijdig natuurlijk.
Hij heeft toch gelijk. Krakers zijn niet echt objectief te noemen wel?quote:Op maandag 27 september 2010 17:56 schreef okiokinl het volgende:
[..]
beetje zielig om bronnen af te serveren als de inhoud je niet aanstaat.
het is een nieuwbericht, dus dan zeg je eigenlijk dat de bron onbetrouwbaar is.quote:Op maandag 27 september 2010 17:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk. Krakers zijn niet echt objectief te noemen wel?
Wij van WC Eend.......
Daar hebben die anarchistische krakers toch geen boodschap aan? Ze hangen hun boetes en gevangenisfoto's aan de muur als trofee.quote:Op maandag 27 september 2010 17:51 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Dat het verboden is betekent niet alleen dat er ontruimd zal gaan worden, maar ook dat je vervolgd wordt
Dus (recidive)krakers krijgen sowieso onderdak. In een staatshotel welteverstaan.
Omdat het een stom argument is.quote:Op maandag 27 september 2010 16:37 schreef Klaudias het volgende:
Jammer dat er niet ingegaan wordt op mijn argumenten. Bijv: Leer gewoon gelukkig te zijn met minder. Je hoeft niet altijd op de beste plekjes van Nederland te wonen.
Hoe kom je er eigenlijk bij dat "deze posters" geen persoonlijke ervaring met krakers hebben, omdat ze een andere mening toebedeeld zijn?quote:Op maandag 27 september 2010 18:04 schreef okiokinl het volgende:
[..]
het is een nieuwbericht, dus dan zeg je eigenlijk dat de bron onbetrouwbaar is.
ik kan het verder ook niet helpen dat deze posters geen persoonlijke ervaring met krakers hebben, en dus maar aannemen dat ze leugenaars en tuig zijn, en dat buurten ze automatisch niet pruimen.
het tegendeel is vaak waar, ze hebben liever mensen in een verpauperd pand die iets voor de buurt doen, dan junks. en krakers vestigen de aandacht op dit soort panden, en zetten iets in werking waardoor het pand weer gebruikt gaat worden, ook als ze eruit moeten, want dat gebeurt alleen als er een bestemmingsplan komt van de eigenaar.
Je had ook een kamer in een stad/dorp rondom Amsterdam kunnen huren, dat scheelt alweer in afstand. Dat omvat geloof ik zijn argument.quote:Op maandag 27 september 2010 18:16 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Omdat het een stom argument is.
Geen enkele student die geen visser wil worden heeft iets aan een huis in zeeland.
Ik heb een jaar lang 4 uur per dag van en naar Amsterdam gereisd omdat de wachttijd voor een particuliere woning daar 10+ jaar was, en zelfs de kleinste kamers onbetaalbaar waren met mijn loon.
Wat denk je nou wijsneus? Dat je een legitiem argument te pakken hebt met de wet is de wet? De wet wordt door mensen gemaakt. Dat is mijn argument. Als de overheid morgen een wet doorvoert en bepaald voor jou dat je geen kinderen meer mag krijgen, dan is de wet de wet? Fuck dat.quote:Op maandag 27 september 2010 17:11 schreef Karrs het volgende:
[..]
Weerleg 't maar eens. En met redelijke, reële argumenten. Aan populistisch, moralistisch geneuzel heb ik niets.
Yeap, en daar waren de wachttijden voor particulier ook extreem lang, en commercieel onbetaalbaar. (of 45 minuten fietsen in de polder naar een station toe waar je weer de trein moet nemen waardoor je weer in de zelfde situatie zit).quote:Op maandag 27 september 2010 18:18 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je had ook een kamer in een stad/dorp rondom Amsterdam kunnen huren, dat scheelt alweer in afstand. Dat omvat geloof ik zijn argument.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |