abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86906898
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:38 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Figuren die dit soort argumenten gebruiken zijn niet voor rede vatbaar.
Ik vind 't anders een vrij redelijke uitspraak.

Wat is dat toch voor rare behoefte van je, om direct op de man te spelen? Om te kwalificeren, zeg maar? In hokjes waar jij je "boven verheven" voelt?
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_86906970
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:12 schreef Relko het volgende:

[..]

Goed argument.
Weerleg 't maar eens. En met redelijke, reële argumenten. Aan populistisch, moralistisch geneuzel heb ik niets.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_86907137
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:47 schreef Salvad0R het volgende:
Ga je nu proberen mij te minachten, in plaats van in te gaan op hetgeen wat ik te zeggen heb?

Typisch...
Je doet zelf niet anders, verheven wezen. :)
Ja, ik generaliseer.
  maandag 27 september 2010 @ 17:27:45 #129
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86907655
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_86907747
quote:
Burgemeester Van der Laan neemt een ander standpunt in dan zijn voorganger Job Cohen. Die wilde 'niet voor leegstand' ontruimen. Van der Laan laat weten dat 'de wet ook in Amsterdam geldt.'
:)

Dat worden nog popcorn momenten op het journaal. Eens kijken of de krakers daad bij woord voegen.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  maandag 27 september 2010 @ 17:30:12 #131
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86907775
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:29 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Dat worden nog popcorn momenten op het journaal. Eens kijken of de krakers daad bij woord voegen.
ja! en dan kijken of militairen doen waarvoor ze betaald worden. ik denk het wel.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_86907856
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja! en dan kijken of militairen doen waarvoor ze betaald worden. ik denk het wel.
hoop dat ik tegen die tijd actief ben bij defensie dan en daar heen mag ^O^ :)
pi_86908410
Ik ben blij verrast dat de gemeente Amsterdam consquent kraakpanden gaat ontruimen, met de panden met hoogste prioriteit als eerste.
Ik vind Burgemeester 'de wet geldt ook voor Amsterdam' Van der Laan stukken beter dan Cohen, Die nu de pvda het ravijn in stort. Win-win situatie.

Amsterdam die met het jaren zeventig hippieverleden afekent ^O^
Van der Laan _O_ (dat ik het ooit mag zeggen)
pi_86908549
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:15 schreef Northside het volgende:

[..]

Je doet zelf niet anders, verheven wezen. :)
Als ik mij verheven voel boven de mensen die Befehl-ist-Befehl aanhangen, dan is dat niets dan goed.
pi_86908595
quote:

[..]

Weinig popcornmomenten hoor. Die krakers zullen vriendelijk weg gaan. Immers , het is tegen de wet en de kraker houdt zich aan de wet :)
pi_86908639
Pluspuntje voor van der Laan, van 300 naar 100, niet slecht :)
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
  maandag 27 september 2010 @ 17:49:25 #137
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_86908667
quote:

[..]

Je laat je er uit trappen en kraak een week later hetzelfde pand net zolang tot het wel een bestemming heeft.

Ik denk dat de krakers dat langer volhouden dan de gemeentekas.

Tenzij de eigenaren gaan betalen voor de gemeentelijke knokploegen natuurlijk, dat kan flinke handel opleveren :9
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_86908758
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je laat je er uit trappen en kraak een week later hetzelfde pand net zolang tot het wel een bestemming heeft.

Ik denk dat de krakers dat langer volhouden dan de gemeentekas.

Tenzij de eigenaren gaan betalen voor de gemeentelijke knokploegen natuurlijk, dat kan flinke handel opleveren :9
Dat het verboden is betekent niet alleen dat er ontruimd zal gaan worden, maar ook dat je vervolgd wordt :)
Dus (recidive)krakers krijgen sowieso onderdak. In een staatshotel welteverstaan.
  maandag 27 september 2010 @ 17:52:49 #139
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_86908816
Amsterdam gaat alle kraakpanden ontruimen, op volgorde van overlast. Ik trek een flesje open om dat te vieren
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_86908906
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:38 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Juist niet, ik had hier in het vorige topic nog een aardige discussie met okiokinl over.
Ik heb niets tegen de ideale kraker, maar tot nu toe valt het merendeel van de krakers die ik ontmoet heb onder 'langharig, werkschuw tuig'. Gebouwen binnen 12 maanden kraken, de vernieling in helpen tot de urine van de trap afstroomt terwijl de eigenaar het nakijken heeft, kale kippen kun je immers niet plukken.
was inderdaad aardig. :)
mar ik gaf je wel een alternatieve verklaring voor de troep in eindhoven. kennelijk is dat feest gecrashed door types die het hele gebouw even leker gingen slopen, en betreuren de daadwerkelijke krakers van dat pand dit nogal.
pi_86908950
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:42 schreef Northside het volgende:

[..]

ZAANDAM - Bewoners van de Zuiddijk in Zaandam ontvingen de Zaanse kraakbeweging met open armen. Dat laat 'kraker Nico' weten aan WebRegio.

Geheel onpartijdig natuurlijk.
beetje zielig om bronnen af te serveren als de inhoud je niet aanstaat.
pi_86909007
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:56 schreef okiokinl het volgende:

[..]

beetje zielig om bronnen af te serveren als de inhoud je niet aanstaat.
Hij heeft toch gelijk. Krakers zijn niet echt objectief te noemen wel?

Wij van WC Eend.......
pi_86909208
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Hij heeft toch gelijk. Krakers zijn niet echt objectief te noemen wel?

Wij van WC Eend.......
het is een nieuwbericht, dus dan zeg je eigenlijk dat de bron onbetrouwbaar is.
ik kan het verder ook niet helpen dat deze posters geen persoonlijke ervaring met krakers hebben, en dus maar aannemen dat ze leugenaars en tuig zijn, en dat buurten ze automatisch niet pruimen.
het tegendeel is vaak waar, ze hebben liever mensen in een verpauperd pand die iets voor de buurt doen, dan junks. en krakers vestigen de aandacht op dit soort panden, en zetten iets in werking waardoor het pand weer gebruikt gaat worden, ook als ze eruit moeten, want dat gebeurt alleen als er een bestemmingsplan komt van de eigenaar.
  maandag 27 september 2010 @ 18:12:02 #144
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_86909450
Leuk stukje op het nieuws net, een stel panden waar de bewoners uit zijn gegaan omdat het door de WBV verbouwt zou worden gekraakt was. Rot op tuig, dat was geen leegstand.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 27 september 2010 @ 18:12:48 #145
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_86909475
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:51 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Dat het verboden is betekent niet alleen dat er ontruimd zal gaan worden, maar ook dat je vervolgd wordt :)
Dus (recidive)krakers krijgen sowieso onderdak. In een staatshotel welteverstaan.
Daar hebben die anarchistische krakers toch geen boodschap aan? Ze hangen hun boetes en gevangenisfoto's aan de muur als trofee.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_86909602
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:37 schreef Klaudias het volgende:
Jammer dat er niet ingegaan wordt op mijn argumenten. Bijv: Leer gewoon gelukkig te zijn met minder. Je hoeft niet altijd op de beste plekjes van Nederland te wonen.
Omdat het een stom argument is.

Geen enkele student die geen visser wil worden heeft iets aan een huis in zeeland.

Ik heb een jaar lang 4 uur per dag van en naar Amsterdam gereisd omdat de wachttijd voor een particuliere woning daar 10+ jaar was, en zelfs de kleinste kamers onbetaalbaar waren met mijn loon.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_86909624
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:04 schreef okiokinl het volgende:

[..]

het is een nieuwbericht, dus dan zeg je eigenlijk dat de bron onbetrouwbaar is.
ik kan het verder ook niet helpen dat deze posters geen persoonlijke ervaring met krakers hebben, en dus maar aannemen dat ze leugenaars en tuig zijn, en dat buurten ze automatisch niet pruimen.
het tegendeel is vaak waar, ze hebben liever mensen in een verpauperd pand die iets voor de buurt doen, dan junks. en krakers vestigen de aandacht op dit soort panden, en zetten iets in werking waardoor het pand weer gebruikt gaat worden, ook als ze eruit moeten, want dat gebeurt alleen als er een bestemmingsplan komt van de eigenaar.
Hoe kom je er eigenlijk bij dat "deze posters" geen persoonlijke ervaring met krakers hebben, omdat ze een andere mening toebedeeld zijn?

De meest recente krakers enigszins in mijn buurt zijn die achter de slager in het Waterkwartier. De buurt daar kan niet wachten tot ze weer weg zijn.
pi_86909677
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:16 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Omdat het een stom argument is.

Geen enkele student die geen visser wil worden heeft iets aan een huis in zeeland.

Ik heb een jaar lang 4 uur per dag van en naar Amsterdam gereisd omdat de wachttijd voor een particuliere woning daar 10+ jaar was, en zelfs de kleinste kamers onbetaalbaar waren met mijn loon.
Je had ook een kamer in een stad/dorp rondom Amsterdam kunnen huren, dat scheelt alweer in afstand. Dat omvat geloof ik zijn argument.
  maandag 27 september 2010 @ 18:19:26 #149
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_86909714
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:11 schreef Karrs het volgende:

[..]

Weerleg 't maar eens. En met redelijke, reële argumenten. Aan populistisch, moralistisch geneuzel heb ik niets.
Wat denk je nou wijsneus? Dat je een legitiem argument te pakken hebt met de wet is de wet? De wet wordt door mensen gemaakt. Dat is mijn argument. Als de overheid morgen een wet doorvoert en bepaald voor jou dat je geen kinderen meer mag krijgen, dan is de wet de wet? Fuck dat.
pi_86909766
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:18 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Je had ook een kamer in een stad/dorp rondom Amsterdam kunnen huren, dat scheelt alweer in afstand. Dat omvat geloof ik zijn argument.
Yeap, en daar waren de wachttijden voor particulier ook extreem lang, en commercieel onbetaalbaar. (of 45 minuten fietsen in de polder naar een station toe waar je weer de trein moet nemen waardoor je weer in de zelfde situatie zit).

Overigens toen ik in Nijmegen studeerde, een opleiding die maar op twee plaatsen gegeven werd toen, was 15% van mijn medestudenten niet in staat 's ochtends op tijd bij college te zijn omdat treinen / bussen niet op tijd begonnen te rijden.

En zo zijn er veel meer voorbeelden te geven waarin het argument kant noch wal raakt.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')