Riem moet bij 8 jaar óf 120.000 km, zeg ik uit m'n hoofd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:27 schreef blup het volgende:
exact de zelfde uitvoering?
Die van 85 moet aan een nieuwe riem of niet?
Ik neig toch naar de 85k km, maar vraag me niet waarom...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:48 schreef kayz het volgende:
Beide zijn:
Bouwjaar 2003
Model: Quicksilver 1.6 ECC
Same met mn 306.. benieuwd hoe erg ik m afgetrapt hebquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:34 schreef automatic_ het volgende:
Mijn 207 moet binnenkort een grote beurt hebben, ik ben benieuwd....
Bij mij moeten er sowieso nieuwe banden op denk ik...quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:36 schreef Koepert het volgende:
[..]
Same met mn 306.. benieuwd hoe erg ik m afgetrapt heb
Neuh dat niet, bovendien ga k straks wisselen naar winterbanden.. Maar t is n diesel met 2+ton op de klok en 70pk, dus is t een beetje doortrappen om de gang erin te houden. Hij krijgt zn sappies wel enzo, maar t gaspedaal is vrij actief...quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij mij moeten er sowieso nieuwe banden op denk ik...
quote:spannend!Op maandag 18 oktober 2010 15:34 schreef automatic_ het volgende:
Mijn 207 moet binnenkort een grote beurt hebben, ik ben benieuwd....
quote:Daar moet mijn 306 binnenkort ook aan geloven vrees ik. Het begint telkens wat langer te duren voor ie start. Begon bij m'n oude auto ook zo tot hij ineens niks meer deedOp donderdag 21 oktober 2010 09:13 schreef Goddelijker het volgende:Maar eerst een nieuwe accu, hij start niet meer.
Voorzien van een nieuwe accu, hij kan er weer tegen.
quote:Bij mij viel ie van de week al een aantal keer helemaal stil toen ik hem wilde starten.Op donderdag 21 oktober 2010 10:52 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Daar moet mijn 306 binnenkort ook aan geloven vrees ik. Het begint telkens wat langer te duren voor ie start. Begon bij m'n oude auto ook zo tot hij ineens niks meer deed
quote:85 euro incl. inzetten.Op donderdag 21 oktober 2010 12:48 schreef The6thgate het volgende:
Wat betaalde jij daarvoor? Heb geen idee wat normale prijzen zijn namelijk
Ja idd kleiner maarja ik zit er of alleen in of met m'n vriendin.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:24 schreef Goddelijker het volgende:
Van een 206 naar een 107, dat is wel een stukkie kleiner.
Maar ik kan begrijpen dat als je zoveel onkosten aan je auto hebt (gehad), dat je er klaar mee bent.
Op hoeveel km staat de 206?
Begrijpelijk dat je helemaal klaar bent met die auto. 107 is inderdaad een erg leuke deal, ik heb er nog geen seconde spijt van dat ik dit voorjaar voor dat autootje (of, nouja, vooral de deal indd.) ben gevallen. Zolang je niet achterin zit, heb je voldoende plek in het ding en rijden doet het primaquote:Op donderdag 4 november 2010 10:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Eigenlijk ben ik niet bepaald meer een Peugeot liefhebber maar toch ga ik er wss weer 1 kopen! Heb tot vandaag 5 jaar een Peugeot 206 1.4 uit 1999 gehad en die heeft me net zoveel aan onderhoud gekost als wat ik ervoor betaald heb toendertijd (¤ 6500,-).
Vanochtend is mijn koppeling verrot gegaan van mijn 206. Ik kon niet meer schakelen en moest de auto uit laten rollen, gelukkig nog wel een parkeerplaats kunnen bereiken. Je zult begrijpen dat ik helemaal klaar ben met die auto.
Ga nu vanmiddag voor een nieuwe Peugeot 107 kijken, dit vanwege de mooie actie die nu loopt! Gelukkig is het motorblok van Toyota, dat is een hele geruststelling
Gefeliciteerd met de aanschafquote:Op donderdag 4 november 2010 15:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net een nieuwe Peugeot 107 Millesim met airco gekochtZwart en 5-deurs
Thanksquote:
Das vlot! Ik moest geloof ik iets van 8 weken wachten op de mijnequote:Op donderdag 4 november 2010 15:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Thanks
Dinsdag kan ik hem al ophalen
ik 12quote:Op donderdag 4 november 2010 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Das vlot! Ik moest geloof ik iets van 8 weken wachten op de mijne.
Hij vraagt 2900? Dan ga je natuurlijk niet 2900 betalen, maar eerst een bod plaatsen, of afdingen. Klinkt wel goed. Ik weet niet of die van '00 er nog last van hebben, maar de kachelradiateur als die lek is komt er een natte plek op de passagiersplaats bij de voeten. Dat is een klote reparatie.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
Misschien is dit een goede plaats om het volgende te vragen:
Mijn auto die ik nu rij is kapot, doet het niet meer...jammer. Maar ik heb wel een auto nodig en nu kan ik bij een particulier een Peugeot 306 XT 1.8 Montana Sport Station kopen. Uit 2000. 120.000 kilometer gelopen en distributieriem vervangen bij 90.000, Kost 2900 euro. Klinkt dit als een goede deal? Ik weet zelf namelijk HELEMAAL niks van auto's. Ik had al wat gezocht op internet en de prijs lijkt me wel ok, niet?
Dank je, nuttige info over die kachel.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:27 schreef Mercer het volgende:
[..]
Hij vraagt 2900? Dan ga je natuurlijk niet 2900 betalen, maar eerst een bod plaatsen, of afdingen. Klinkt wel goed. Ik weet niet of die van '00 er nog last van hebben, maar de kachelradiateur als die lek is komt er een natte plek op de passagiersplaats bij de voeten. Dat is een klote reparatie.
Ey, de mijne heeft ook vanochtend het loodje gelegd...auto is alleen 5 jaar jongerquote:Op donderdag 4 november 2010 10:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanochtend is mijn koppeling verrot gegaan van mijn 206. Ik kon niet meer schakelen en moest de auto uit laten rollen, gelukkig nog wel een parkeerplaats kunnen bereiken. Je zult begrijpen dat ik helemaal klaar ben met die auto.
Hoezo?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:15 schreef automatic_ het volgende:
De rekening van de grote beurt viel wel mee! Ik sta er alleen van te kijken dat mijn banden nog goed zijn, haha.
Je rijdt gewoon veel netter dan je denkt...quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:15 schreef automatic_ het volgende:
De rekening van de grote beurt viel wel mee! Ik sta er alleen van te kijken dat mijn banden nog goed zijn, haha.
Ik zit bijna aan de 60.000km en al mijn banden zijn nog goed (eerste banden). Ik dacht altijd dat die dingen maar een "paar duizend" kilometer meegingen (of naja... zo rond de 40 ofzo). Geen idee waar ik dat vandaan haalde hoorquote:
Oja, dat is hetquote:Op woensdag 24 november 2010 08:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je rijdt gewoon veel netter dan je denkt...
Oehquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:58 schreef nattermann het volgende:
Miljaar,
Vanmorgen op de autosnelweg, een tik. Ik denk, lolwut? Beginnen mijn ramen te beslaan. Airco kapot vermoed ik![]()
Niet een relais of zekering?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:58 schreef nattermann het volgende:
Miljaar,
Vanmorgen op de autosnelweg, een tik. Ik denk, lolwut? Beginnen mijn ramen te beslaan. Airco kapot vermoed ik![]()
Ik zou het niet weten. Autotechniek is totaal niet mijn dingquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Niet een relais of zekering?
Is dat een reactie op mijn aircoprobleem, of mis ik iets?quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:41 schreef Goddelijker het volgende:
104.000 hier, met een 10 jaar oude auto.
Ik miste iets, namelijk reageren in het goede topic.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:42 schreef nattermann het volgende:
[..]
Is dat een reactie op mijn aircoprobleem, of mis ik iets?
Nette velgenquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:45 schreef Goddelijker het volgende:
[ afbeelding ]
Vorige week de zomerbanden + lichtmetalen velgen van de auto gehaald en helemaal schoongemaakt.
Die liggen er nu ook weer onder. Met winterbanden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:51 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nette velgen![]()
Ik moet het doen met de standaard doppen van Peugeot
Kijk even op autobandenmarkt.nl wellicht dat je daar een setje Goodyear o.i.d. voor minder kan krijgen. Heb je alleen banden nodig?quote:
XN = Helemaal kaalquote:Op donderdag 2 december 2010 19:14 schreef w00h00 het volgende:
Kan iemand mij het verschil vertellen tussen de Peugeot 206 XN, XR, XT, Gentry en XS ?
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Roest onder de achterruit (verzakkende achterruit).quote:Op donderdag 2 december 2010 21:19 schreef w00h00 het volgende:
Top dankjewel!
Ga dit weekend even jacht naar een 206 1.4.
Nog dingen waar ik op moet letten volgens de Peugeot liefhebbers?
Weinig km zeg.. en 205GTI lichtmetaal niet mooi?:O foeiquote:Op donderdag 2 december 2010 21:50 schreef joppie_saus het volgende:
19 jaar oud, 190k op de teller. Inmiddels nieuwe wieldoppen erop, maar zoek nog een bijpassend setje lichtmetaal. Die van de 205GTi zijn niet mooi, vind ik.
Maar , thanks
Fijne machientjes zijn het toch.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:19 schreef Koepert het volgende:
Lurf_doctor... Hier idemt is n 1.9D dus hij schudt en nagelt een beetje, maar 1x starten..
Je bent niet de eerste die die tik gehoord heeft.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:58 schreef nattermann het volgende:
Miljaar,
Einddemper 2e hands kunnen kopen, 1,5 jaar oud en in prima staat. Daar heb ik ¤ 50,- voor betaald, nieuw is die ¤ 235,-.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:09 schreef Wei_Jun het volgende:
mooi uitlaatje en geluid, hoeveel heeft die midden en einddemper met montage gekost?
want de uitlaat van mijn 206gti is aardig aan het wegroesten
Ik stond in 2 op de beelden. Ook in 3 geprobeerd overigens, zonder verschil. Hoef het pedaal maar te aaien of de wielen slippen al door in deze sneeuw. Gelukkig rij ik dagelijks met een wat modernere auto waar wel winterbanden op zittenquote:Op maandag 20 december 2010 22:15 schreef Koepert het volgende:
Bedenkt niemand dat dat in zn 2 n stuk beter gaat? Ok, daar heb je veel meer beleid voor nodig.. maar toch..
Nicequote:Op woensdag 22 december 2010 09:50 schreef Olle. het volgende:
vanmiddag mijn nieuwe peugeot 207 XS HDI 1.6 ophalen!
thnx!quote:Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
NiceVeel rijplezier!
Ik heb nu 1,5 maand mijn 107 en wat een prima autootje! Bevalt prima
Nee helemaal niks tot nu toe. Maarja Toyota motor hequote:Op woensdag 22 december 2010 10:37 schreef Olle. het volgende:
[..]
thnx!
dat komt vast goed, heb er echt gewoon zin in
107 zijn leuke karretjes! geen problemen mee gehad?
haha jaa japanse betrouwbaarheidquote:Op woensdag 22 december 2010 10:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee helemaal niks tot nu toe. Maarja Toyota motor he
Veel rijplezierquote:Op woensdag 22 december 2010 09:50 schreef Olle. het volgende:
vanmiddag mijn nieuwe peugeot 207 XS HDI 1.6 ophalen!
Volgens mij moet je ook even kijken naar je koplampen.. Er werkt er maar ééntje...quote:Op donderdag 16 december 2010 09:42 schreef Impry het volgende:
Mijn uitlaat was aardige peperkoek geworden (bekend Peugeot-kwaaltje), dus meteen een Supersprint middenpijp en einddemper gemonteerd. In combinatie met het Green openluchtfilter een redelijk beschaafd, maar sportief geluid:
thnx man!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Veel rijplezier.
Ik ben nu, na een half jaar nog altijd heel blij met mijn 107.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |