Weinig km zeg.. en 205GTI lichtmetaal niet mooi?:O foeiquote:Op donderdag 2 december 2010 21:50 schreef joppie_saus het volgende:
19 jaar oud, 190k op de teller. Inmiddels nieuwe wieldoppen erop, maar zoek nog een bijpassend setje lichtmetaal. Die van de 205GTi zijn niet mooi, vind ik.
Maar , thanks
Fijne machientjes zijn het toch.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:19 schreef Koepert het volgende:
Lurf_doctor... Hier idemt is n 1.9D dus hij schudt en nagelt een beetje, maar 1x starten..
Je bent niet de eerste die die tik gehoord heeft.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:58 schreef nattermann het volgende:
Miljaar,
Vanmorgen op de autosnelweg, een tik. Ik denk, lolwut? Beginnen mijn ramen te beslaan. Airco kapot vermoed ik![]()
Einddemper 2e hands kunnen kopen, 1,5 jaar oud en in prima staat. Daar heb ik ¤ 50,- voor betaald, nieuw is die ¤ 235,-.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:09 schreef Wei_Jun het volgende:
mooi uitlaatje en geluid, hoeveel heeft die midden en einddemper met montage gekost?
want de uitlaat van mijn 206gti is aardig aan het wegroesten
Ik stond in 2 op de beelden. Ook in 3 geprobeerd overigens, zonder verschil. Hoef het pedaal maar te aaien of de wielen slippen al door in deze sneeuw. Gelukkig rij ik dagelijks met een wat modernere auto waar wel winterbanden op zittenquote:Op maandag 20 december 2010 22:15 schreef Koepert het volgende:
Bedenkt niemand dat dat in zn 2 n stuk beter gaat? Ok, daar heb je veel meer beleid voor nodig.. maar toch..
Nicequote:Op woensdag 22 december 2010 09:50 schreef Olle. het volgende:
vanmiddag mijn nieuwe peugeot 207 XS HDI 1.6 ophalen!
thnx!quote:Op woensdag 22 december 2010 10:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
NiceVeel rijplezier!
Ik heb nu 1,5 maand mijn 107 en wat een prima autootje! Bevalt prima
Nee helemaal niks tot nu toe. Maarja Toyota motor hequote:Op woensdag 22 december 2010 10:37 schreef Olle. het volgende:
[..]
thnx!
dat komt vast goed, heb er echt gewoon zin in
107 zijn leuke karretjes! geen problemen mee gehad?
haha jaa japanse betrouwbaarheidquote:Op woensdag 22 december 2010 10:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee helemaal niks tot nu toe. Maarja Toyota motor he
Veel rijplezierquote:Op woensdag 22 december 2010 09:50 schreef Olle. het volgende:
vanmiddag mijn nieuwe peugeot 207 XS HDI 1.6 ophalen!
Volgens mij moet je ook even kijken naar je koplampen.. Er werkt er maar ééntje...quote:Op donderdag 16 december 2010 09:42 schreef Impry het volgende:
Mijn uitlaat was aardige peperkoek geworden (bekend Peugeot-kwaaltje), dus meteen een Supersprint middenpijp en einddemper gemonteerd. In combinatie met het Green openluchtfilter een redelijk beschaafd, maar sportief geluid:
thnx man!quote:Op woensdag 22 december 2010 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Veel rijplezier.
Ik ben nu, na een half jaar nog altijd heel blij met mijn 107.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |