de TSquote:Op zondag 26 september 2010 20:52 schreef Battlefan het volgende:
Maar, wie gaat topics openen vandaag?
bij deze danquote:Op zondag 26 september 2010 20:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Moet je volgende keer ff vragen dan
Koos komt meestal rond 10 voor 9 dus ik denk dat Koos zo wel een keer langskomtquote:
Wat een baasquote:
Terechtquote:Op zondag 26 september 2010 20:55 schreef Battlefan het volgende:
Bij COPS had die gast nu op de grond gelegen met 10 agenten bovenop hem
Dat wel, zo hoort hetquote:Op zondag 26 september 2010 20:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel een baas, gewoon herkenbaar in beeld
Lolquote:Op zondag 26 september 2010 20:55 schreef Battlefan het volgende:
Bij COPS had die gast nu op de grond gelegen met 10 agenten bovenop hem
Inderdaad, dan was ie ook gewoon omver gereden, niks klemrijdenquote:
Nee inderdaadquote:Op zondag 26 september 2010 20:56 schreef WcPot het volgende:
Als dit geen koos moment is dan weet ik het ook niet meer
dat jaquote:Op zondag 26 september 2010 20:57 schreef Battlefan het volgende:
Ik had hem meegenomen naar het bureau, gewoon omdat ie een rotkop heeft
Dit + martelenquote:Op zondag 26 september 2010 20:57 schreef Battlefan het volgende:
Ik had hem meegenomen naar het bureau, gewoon omdat ie een rotkop heeft
quote:Op zondag 26 september 2010 20:57 schreef Jor_Dii het volgende:
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS??????????????
Dit wordt meerdere keren per seizoen besproken volgens mijquote:Op zondag 26 september 2010 20:58 schreef TheKC het volgende:
Is dit vorige week ook al niet besproken?
Dit is bij het zwanenbord, alleen een stukje ervoor dit keer.quote:Op zondag 26 september 2010 20:58 schreef Battlefan het volgende:
Ze staan weer op een afgesloten terrein, Koos mag niet buitenspelen vandaag
Dat zeker, maar 2 weken achter elkaarquote:Op zondag 26 september 2010 20:59 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Dit wordt meerdere keren per seizoen besproken volgens mij
dacht ik ookquote:Op zondag 26 september 2010 20:59 schreef TheKC het volgende:
Een buitenlander in een Mercedes, niks nieuws dus.
denk dat ik die ook ga proberen als ik ooit wordt aangehoudenquote:Op zondag 26 september 2010 21:01 schreef Battlefan het volgende:
Gewoon doen alsof je er niks van snapt, makkelijk
iddquote:Op zondag 26 september 2010 21:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom zoveel moeilijke woorden gebruiken als je weet dat iemand moeite heeft met Nederlands?
Zeg gewoon dat hij te hard reed en een bekeuring/boete krijgt. Klaar.
Hoi, jij te hard gereden, jij boete krijgen, *bedrag*, hoidoeiveelplezierquote:Op zondag 26 september 2010 21:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom zoveel moeilijke woorden gebruiken als je weet dat iemand moeite heeft met Nederlands?
Zeg gewoon dat hij te hard reed en een bekeuring/boete krijgt. Klaar.
quote:Op zondag 26 september 2010 21:02 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Hoi, jij te hard gereden, jij boete krijgen, *bedrag*, hoidoeiveelplezier
In het noorden van het oosten van.. Kak!quote:Op zondag 26 september 2010 21:03 schreef WcPot het volgende:
Eindelijk een keer in het noord/oosten van het land
Ik lette niet op, waar zijn ze?quote:Op zondag 26 september 2010 21:03 schreef WcPot het volgende:
Eindelijk een keer in het noord/oosten van het land
Boerenlandquote:
Even kijken wat er in het volgende promostukje wordt verteldquote:
Eerlijk welquote:Op zondag 26 september 2010 21:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Verklaring: ik rij inderdaad te hard!
Soms vergeten ze hetquote:
[TV SC #64] [SBS] Niks vragen, gelijk eten!quote:
Omgquote:Op zondag 26 september 2010 21:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
PAS OP! Brabbelende Koosquote:
luister naar koos man!quote:Op zondag 26 september 2010 21:08 schreef TheKC het volgende:
Kortom: geen hulpkoppeling hebben en klaar
Sorryquote:
LEVENSGEVAARLIJK! DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |