Ze hebben sterren, hartjes en bloemenstekers bij de action voor 1 euro oid. Heb ze nog niet uitgeprobeerd maar ze lijken me wel fijn.quote:Op zondag 19 december 2010 21:00 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ah die ga ik denk ik eerst eens proberen! Ook bedankt voor het andere recept, maar ik heb eigenlijk nooit frisdank in huis dus dat leek me niet zo handig![]()
Kopen jullie trouwens je spullen in een echte winkel of online? En zijn er nog leuke budgetoplossingen voor al die vormpjes die je "nodig" hebt?
nu nog afwachten wat de jarige ervan vind morgen (die geeft nog weinig om taart volgens mij) en wat de visite ervan vind. Morgenochtend vroeg vullen en afmaken met glazuurquote:
Tips zijn altijd welkom hoor! Zeker van een ervaren iemand als jijquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:20 schreef Spuuglokje het volgende:
Dank voor de complimentjes.![]()
Stiemie, die cupcakes zien er weer mooi uit! Ik kan zien dat je heel precies bent, hou ik van.![]()
Lijnloos wat een vrolijke taart!En die cupcakes passen er goed bij.
(Misschien zit je wel helemaal niet op tips te wachten
maar ik smeer op mijn werkmat/roller altijd een klein beetje crisco en gebruik daarvoor nooit suikerbakkerspoeder/poedersuiker, dan blijven de kleuren mooi helder.)
ik zat even met m'n handen in 't haar voor een verjaardagstaart voor m'n jarige peuterquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
De invasie van de OUD-ers..
Spuuglokje, je weet dat ik dol ben op je heerlijke nauwkeurigheid..
Lijnloos, voor een eerste taart vind ik 'm erg goed gelukt!
Wij zijn overal...quote:
Zo heb ik het laatst ook gedaan. Uit de oven halen en meteen een paar tellen een broodplank erop leggen! En de andere die dan nog te bol zijn, snij ik bijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:37 schreef Lijnloos het volgende:
Keshet, ik kreeg de tip om er niks op te leggen maar als ze uit de oven komen meteen op de kop op een plaat of bord te leggen... Hielp ook maar deels hoor...
Wat een mooie taarten weer
Ik heb een perfectie ijsschep die vult precies goed en als de cc's uit de oven komen de broodplank er eventjes opleggenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:20 schreef Keshet het volgende:
![]()
Hoe krijgen jullie je cupcakes nou mooi plat zonder dat je een mes pakt en de bovenkant erafsnijdt?
Wat ik nu doe is: Vormpje voor max de helft vol doen, iets op de vormpjes leggen en bakken maar. Ik heb het idee dat ik ze op die manier niet lekker gaar krijg maar als ik er niks opleg ploffen ze.
't is dat ik bakken zo leuk vindt (en het resultaat zo lekker) maar echt, aaaaargh!
Wat leggen jullie er nou op?
Jeetjejom, voor 0,0 concentratie vind ik het een mooie taart, echt!
Geniale taartquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:35 schreef SV-tje het volgende:
Voor kerst had ik wel taartjes gemaakt, maar door de drukte van het kerstdiner waren ze niet goed gelukt en al aangesneden voor ik er foto's van kon maken.
Gisteren weer twee taartjes gemaakt, één voor oud en nieuw, waarvan de foto later komt omdat de vrienden waar we oud en nieuw vierden die hebben gemaakt, en één voor ons neefje die één jaar werd. Ouders hebben gewoon taart gekocht voor het bezoek maar vonden een meptaartje voor de jarige wel leuk. Dus bij deze een blauwe slagroom koekiemonster.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahha, wat leuk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:35 schreef SV-tje het volgende:
Voor kerst had ik wel taartjes gemaakt, maar door de drukte van het kerstdiner waren ze niet goed gelukt en al aangesneden voor ik er foto's van kon maken.
Gisteren weer twee taartjes gemaakt, één voor oud en nieuw, waarvan de foto later komt omdat de vrienden waar we oud en nieuw vierden die hebben gemaakt, en één voor ons neefje die één jaar werd. Ouders hebben gewoon taart gekocht voor het bezoek maar vonden een meptaartje voor de jarige wel leuk. Dus bij deze een blauwe slagroom koekiemonster.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:35 schreef SV-tje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Superleuk! Ik had ze al eens als cupcakes gezien met koekiemonster, maar als taart ook heel tof!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:35 schreef SV-tje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dat zijn 2 hartjes over elkaar.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:00 schreef Stiemie het volgende:
Limbolandgirl ze zijn wel een beetje lastig om te zien op de foto. Heeft die rechtsonder nou een plaatje van een bij?
Leuk geworden zeg! Ook leuk zo die presentatie in die houderquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb 1e kerstdag mijn allereerste cupcakes ever gemaakt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die met die strikken waren de laatste maar ook echt een haastklus die zijn dan ook het lelijkste geworden. Ik was heel trots op mijn sneeuwpoppen!
[ afbeelding ]
De kleine sterretjes bij de sneeuwpoppen daar had ik geen uitsteker voor. Die heb ik dus maar zo gesneden met een schilmesje :p
Ik had 4 pakjes marsepein van Makro, wit, geel, rood en blauw.
Ik vind hem mooi hoor! Zeker als het je eerste is!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 02:46 schreef Radio91 het volgende:
Nou ja zeg, ik ben leerling kok bijna klaar gelukkig, en ik wil veder leren als banketbakker.
Nou kan ik aardig koken, maar had nog nooit een echte taart gemaakt, dus ik was verdomde trots op mijn allereerste taart met fondant.
Maar nu ik die van jullie allemaal zie, ben ik jaloers
Volgensmij kan ik beter in de leer bij jullie whahha
Dit is mijn allereerste creatie voor een vriendin die 18 werd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oldenhof in Amersfoort heeft onder de trap een verzameling staan. Ook zou je in Utrecht betsies kookwinkel kunnen proberen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:59 schreef Keshet het volgende:
Weet iemand toevallig een goede winkel in Amersfoort of Utrecht of Leusden die zaken als marsepein, rolfondant etc. verkoopt? Bij voorkeur enigszins in het centrum.
Met Google vind ik niet veel helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |