abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 december 2010 @ 01:51:31 #154
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_90159729
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:00 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ah die ga ik denk ik eerst eens proberen! Ook bedankt voor het andere recept, maar ik heb eigenlijk nooit frisdank in huis dus dat leek me niet zo handig :@

Kopen jullie trouwens je spullen in een echte winkel of online? En zijn er nog leuke budgetoplossingen voor al die vormpjes die je "nodig" hebt? :P
Ze hebben sterren, hartjes en bloemenstekers bij de action voor 1 euro oid. Heb ze nog niet uitgeprobeerd maar ze lijken me wel fijn.

Ik heb de boel al een tijdje in huis en ik ga deze week 1 x testen en daarna bezig voor de kerst :p vind die kerstboompjes dan ook fantastisch!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_90243078
Oh dan ga ik binnenkort eens naar de action! Vandaag bij Sugarlicious cupcakemix gekocht en 3 kleurtjes marsepein (Mijn dochter mocht kiezen dus ik heb roze, wit en paars :D ) en ik heb een uitsteekring, een roller en sterretjesvormpjes. *O* Volgende week vakantie en dan maar eens iets maken
pi_90402018
Wat een leuke taarten hier! Ik kijk vaak in dit topic, maar heb er nog nooit iets geschreven.
Vandaag heb ik mijn eerste ''echte'' taart met fondant gemaakt! Hij is nog lang niet zo mooi als dat jullie hier posten, maar als jullie het willen dan zal ik ook een foto posten!
pi_90414025
Kom maar op met die foto ;) gewoon posten hoor, dit is heus geen topic alleen voor goddelijke taarten gemaakt door dames die het al 9348539485 keer eerder hebben gedaan.
pi_90414090
even een stom vraagje wellicht, maar hoe lang van te voren kan ik muffinbeslag maken? :@ ik ga morgen sinaasappelmuffins maken en wilde als het kán straks of anders morgenochtend alvast maken.. :)
Ja doei.
  vrijdag 24 december 2010 @ 22:42:23 #159
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_90415460
Voor afgelopen zondag moest ik 2 taarten maken, deze met marsepein beklede taart was voor mijn neefje (hij wou heel graag een brandweertaart):

En deze voor een meisje dat een Top Model taart met fondant wou in een beetje stoere kleuren (geen roze):

Ik heb tasjes en schoenen aan de zijkant gemaakt. De sterretjes zijn trouwens bespoten met (eetbare) goldspray, maar dat is niet echt te zien op de foto:
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 27 december 2010 @ 15:01:27 #160
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90495255
wauw spuuglokje :o

ik ben bezig om een hele simpele taart te bakken (basis van biscuitdeeg, vulling van banketbakkersroom en afmaken met chocoladeglazuur) voor Jan z'n verjaardag morgen, maar nu zit ik met de vraag of je dat biscuitdeeg het beste met kneedhaken of de gewone mixerhaken kan mixen?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 27 december 2010 @ 15:04:11 #161
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_90495366
mixerhaken. Als je de boel luchtig wil krijgen dan gebruik je die.
I`m not weird. I`m limited edition.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 27 december 2010 @ 15:05:29 #162
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90495424
thnx Taartjesfee :)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_90497063
Wow spuuglokje wat mooi zeg! _O_ Echt heel strak afgewerkt allemaal.

Ik heb een dagje vrij en we gaan morgen bij vrienden op bezoek dus ik heb zelf thuis cupcakes gemaakt. Meteen een paar voor mijn ouders gemaakt als bedankje voor het oppassen van de laatste tijd.

Ze zijn wel wat eentonig want ik heb alleen nog maar 1 uitsteekring en drie sterretjesvormen :D
pi_90504774
Spuug, wat een prachtige taarten weer! _O_

Stiemie, ze zijn leuk!!! En ziet er erg lekker uit... :9

Mijn creaties van dit weekend, MInke was jarig, dus daaraan mijn eerste echte taart + bijhorende cupcakes gewijdt...

De taart was trouwens een poging om het geboortekaartje na te maken... (Klik)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 27 december 2010 @ 19:48:15 #165
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90506163
ik schaam me om dit te moeten vragen/posten maar het is zeker beter om een nieuwe bodem te bakken en deze een minuut of vijf langer in de oven te laten staan? ;(

pi_90506638
Als hij wel gaar is kun je de bovenkant er altijd afsnijden en kijken of je er nog wat mee kan voor je een andere gaat bakken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 27 december 2010 @ 20:01:01 #167
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90506701
hij is vrij vochtig vind ik. na het doorsnijden (na afkoelen) om te vullen is het ook nogal broos/zwak zeg maar. Kan het niet goed omschrijven.

[ Bericht 67% gewijzigd door DJMO op 27-12-2010 20:04:16 (post aangevuld..) ]

Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 27 december 2010 @ 21:55:00 #168
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90511987
bijna 2 uur later :+
toch maar een nieuwe gebakken. Vorige was mij te nat :)
resultaat

pi_90514107
Die ziet er beter uit. :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 27 december 2010 @ 22:43:03 #170
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90514683
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:31 schreef prinseszondererwt het volgende:
Die ziet er beter uit. :)
nu nog afwachten wat de jarige ervan vind morgen (die geeft nog weinig om taart volgens mij) en wat de visite ervan vind. Morgenochtend vroeg vullen en afmaken met glazuur :) foto's van het eindresultaat post ik ook wel :Y

dinsdag 28 december 2010 @ 09:20:49 #171
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_90526699
Dank voor de complimentjes. :*
Stiemie, die cupcakes zien er weer mooi uit! Ik kan zien dat je heel precies bent, hou ik van. O+
Lijnloos wat een vrolijke taart! ^O^ En die cupcakes passen er goed bij. :Y (Misschien zit je wel helemaal niet op tips te wachten :@ maar ik smeer op mijn werkmat/roller altijd een klein beetje crisco en gebruik daarvoor nooit suikerbakkerspoeder/poedersuiker, dan blijven de kleuren mooi helder.)
pi_90526879
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 09:20 schreef Spuuglokje het volgende:
Dank voor de complimentjes. :*
Stiemie, die cupcakes zien er weer mooi uit! Ik kan zien dat je heel precies bent, hou ik van. O+
Lijnloos wat een vrolijke taart! ^O^ En die cupcakes passen er goed bij. :Y (Misschien zit je wel helemaal niet op tips te wachten :@ maar ik smeer op mijn werkmat/roller altijd een klein beetje crisco en gebruik daarvoor nooit suikerbakkerspoeder/poedersuiker, dan blijven de kleuren mooi helder.)
Tips zijn altijd welkom hoor! Zeker van een ervaren iemand als jij ;)
Ik heb nu inderdaad poedersuiker gebruikt, maar ik ga die Crisco onthouden! Tnx!
pi_90526918
De invasie van de OUD-ers. :P.

Spuuglokje, je weet dat ik dol ben op je heerlijke nauwkeurigheid. O+.

Lijnloos, voor een eerste taart vind ik 'm erg goed gelukt!

[ Bericht 1% gewijzigd door DevilsAndDust op 28-12-2010 10:58:06 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_90528786
Lijnloos hoe smaakten de cupcakes en taart?

Wat is Crisco? Ik doe eigenlijk niks op mijn snijmatje. Smeer mijn handen in met vet maar verder niks eigenlijk.

Spuuglokje bedankt voor je compliment! Erg leuk om dat van jou te horen want jouw taarten zijn altijd zo mooi strak afgewerkt :Y
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 december 2010 @ 11:26:01 #175
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90529708
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 09:33 schreef DevilsAndDust het volgende:

Spuuglokje, je weet dat ik dol ben op je heerlijke nauwkeurigheid. O+.

Lijnloos, voor een eerste taart vind ik 'm erg goed gelukt!
ik zat even met m'n handen in 't haar voor een verjaardagstaart voor m'n jarige peuter ;)
De taart is voor vanmiddag, als z'n grote zus er ook is, (moet alleen nog even kaarsjes halen) de cake is al aangesneden en die smaakt prima :@

pi_90530403
Helaas, taarten decoreren gaat niet door
pi_90530866
Nou hier is hij dan, mijn eerste taart. De pinquins zijn een beetje scheef en bij de 1 is er een voetje af, bij de andere 2 de armpjes. Maar ach, ik ben ook niet helemaal gezond dus dat hoort wel bij me.

pi_90533621
mooi hoor!
pi_90686812
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 09:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij zijn overal... >:)

Ennieweej, ik maakte een nieuwjaarstaart. Met echt geweldige marsepein, wat een geweldige ontdekking. Hij is van Cakelovers en helemaal bio en lekker en rolt fijn uit en... O+

zaterdag 1 januari 2011 @ 13:57:59 #180
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_90707476
Spuuglokje, ik heb maar een woord WOW!!!!
Stiemie, ik vind je cc's er helemaal niet saai uitzien hoor! Heel leuk gemaakt!
Lijnloos, super eerste poging hoor, zo zag die van mij er echt niet uit! En dat geldt natuurlijk ook voor Quezzie, wat een schattige pinguintjes!
PZE, ziet er strak uit, maar ik hou echt niet van marsepein....

Ik heb er laatst een op bestelling moeten maken, maar dat was net in de tijd dat het heel slecht ging met mijn opa, dus mijn concentratie was eigenlijk 0,0. Resultaat was dan ook niet geweldig, maar hij was goedgekeurd genoeg gelukkig:

Mag nu wel van mijn man voorlopig geen bestellingen meer aannemen, omdat het me veel te veel stress opleverd. Kan er zwanger niet zo goed mee omgaan blijkbaar, maar stiekem kriebelt het me wel om weer eens te gaan beginnen.
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zaterdag 1 januari 2011 @ 14:20:20 #181
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_90708152
:(

Hoe krijgen jullie je cupcakes nou mooi plat zonder dat je een mes pakt en de bovenkant erafsnijdt?

Wat ik nu doe is: Vormpje voor max de helft vol doen, iets op de vormpjes leggen en bakken maar. Ik heb het idee dat ik ze op die manier niet lekker gaar krijg maar als ik er niks opleg ploffen ze.
't is dat ik bakken zo leuk vindt (en het resultaat zo lekker :Y) ) maar echt, aaaaargh! :D
Wat leggen jullie er nou op?

Jeetjejom, voor 0,0 concentratie vind ik het een mooie taart, echt!
A grand adventure has begun.
pi_90710258
Keshet, ik kreeg de tip om er niks op te leggen maar als ze uit de oven komen meteen op de kop op een plaat of bord te leggen... Hielp ook maar deels hoor... :@

Wat een mooie taarten weer _O_
pi_90710977
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 15:37 schreef Lijnloos het volgende:
Keshet, ik kreeg de tip om er niks op te leggen maar als ze uit de oven komen meteen op de kop op een plaat of bord te leggen... Hielp ook maar deels hoor... :@

Wat een mooie taarten weer _O_
Zo heb ik het laatst ook gedaan. Uit de oven halen en meteen een paar tellen een broodplank erop leggen! En de andere die dan nog te bol zijn, snij ik bij :@ :9 Overigens was de bakjes half vullen nog iets te veel. Ik vul trouwens met zo'n spuitzak, dan zie je veel beter hoeveel erin zit!

Wow leuke dingen kwamen er weer langs! Quezzie wat een leuk idee zeg ook van die chocostokjes rondom! En PZE lekker strak zo die taart. Ik begon er gisteravond nog door te twijfelen of ik nog snel iets zo maken :D Jeetjejom misschien een kleine pauze houden want het moet wel leuk blijven en geen stressklus he? :* Daar is het allemaal veel te leuk voor!
  zaterdag 1 januari 2011 @ 16:53:59 #184
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_90712858
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 14:20 schreef Keshet het volgende:
:(

Hoe krijgen jullie je cupcakes nou mooi plat zonder dat je een mes pakt en de bovenkant erafsnijdt?

Wat ik nu doe is: Vormpje voor max de helft vol doen, iets op de vormpjes leggen en bakken maar. Ik heb het idee dat ik ze op die manier niet lekker gaar krijg maar als ik er niks opleg ploffen ze.
't is dat ik bakken zo leuk vindt (en het resultaat zo lekker :Y) ) maar echt, aaaaargh! :D
Wat leggen jullie er nou op?

Jeetjejom, voor 0,0 concentratie vind ik het een mooie taart, echt!
Ik heb een perfectie ijsschep die vult precies goed en als de cc's uit de oven komen de broodplank er eventjes opleggen :D
Ik dacht in het begin ook hoe doen ze dat _O-

Verders mooie creaties weer allemaal :)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zaterdag 1 januari 2011 @ 17:56:15 #185
265732 Keshet
pi_90715014
Dus, de broodplank moet erop als ze uit de oven komen? Dat verklaart een hoop. :@

Bedankt voor de tips weer. :D
  zaterdag 1 januari 2011 @ 23:35:11 #186
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_90728578
Voor kerst had ik wel taartjes gemaakt, maar door de drukte van het kerstdiner waren ze niet goed gelukt en al aangesneden voor ik er foto's van kon maken.
Gisteren weer twee taartjes gemaakt, één voor oud en nieuw, waarvan de foto later komt omdat de vrienden waar we oud en nieuw vierden die hebben gemaakt, en één voor ons neefje die één jaar werd. Ouders hebben gewoon taart gekocht voor het bezoek maar vonden een meptaartje voor de jarige wel leuk. Dus bij deze een blauwe slagroom koekiemonster.

http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_90728943
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:35 schreef SV-tje het volgende:
Voor kerst had ik wel taartjes gemaakt, maar door de drukte van het kerstdiner waren ze niet goed gelukt en al aangesneden voor ik er foto's van kon maken.
Gisteren weer twee taartjes gemaakt, één voor oud en nieuw, waarvan de foto later komt omdat de vrienden waar we oud en nieuw vierden die hebben gemaakt, en één voor ons neefje die één jaar werd. Ouders hebben gewoon taart gekocht voor het bezoek maar vonden een meptaartje voor de jarige wel leuk. Dus bij deze een blauwe slagroom koekiemonster.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geniale taart _O_
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
  zondag 2 januari 2011 @ 16:44:16 #188
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90749978
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahha, wat leuk.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 2 januari 2011 @ 16:44:57 #189
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_90750009
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_90751377
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Superleuk! Ik had ze al eens als cupcakes gezien met koekiemonster, maar als taart ook heel tof! _O_
pi_90755470
* Pandora73 komt uit lurk-modus
Die koekiemonster-taart is echt geweldig! _O_

Ik wil ook zo graag mooie taarten maken, maar ben te lui om een cursus te doen, dus als jullie goede tips hebben voor internetsites waar je dit een beetje kunt leren, of een *goed* boek waar je dus zowel de taartbasis als het decoreren (met fondant/marsepein maar ook die crème-dingen) uit kunt leren, dan hou ik me aanbevolen!
Domme vraag: is er nou veel verschil in bewerkelijkheid en in smaak tussen fondant en marsepein? Het is beide volgens mij erg zoet, maar fondant lijkt me zoeter? En maak je dan je eigen marsepein/fondant of haal je dat ergens? Internet of echte winkel?
Waar ik woon zijn namelijk helaas geen kookwinkels, dus ik moet toch een beetje weten waar ik dan zo'n beetje op moet letten...
Hm ik klink geloof ik een beetje als een over-enthousiaste puber, maar goed... Het komt uit een goed hart ;)
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  zondag 2 januari 2011 @ 18:59:14 #192
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_90756303
@allemaal: bedankt voor de leuke reakties op de taart. Moet zeggen dat ik er zelf ook blij mee was/ben.

@Pandora73: ik vind zelf het volgen van één basiscursus (van een uurtje of 3) wel zinvol omdat het handig is om te zien hoe je dingen handig kunt doen.
Ik weet dat er van teleac een 4 delige serie is geweest, hier heb je denk ik ook wel wat aan, heb geen link voor je maar die zou op google wel te vinden moeten zijn denk ik.
Verder heb ik de eerste keren mijn spullen besteld via www.deleukstetaarten.nl als je op google gaat zoeken zul je meer van dit soort websites vinden.
Hier kun je biscuitmix (niet perse nodig), botercrememix (niet perse nodig), fondant en marsepein bestellen. Ook staan er verschillende recepten om dingen zelf te maken. Let wel goed op als je marsepein koopt wat je koopt, bij ikea hebben ze ook een tijd marsepein gehad, dat was mengverhouding 1:2 met suiker, in de webshops is het 1:3 of 1:4 dat werkt voor taarten prettiger. Wat je verder fijn vind fondant of marsepein is per persoon verschillend. Qua smaak vind ik er niet zoveel verschil in zitten.
Bij een kookwinkel betaal je vaak meer dan in een webshop, sinds kort hebben ze trouwens ook allerlei van dit spul bij Makro, ik weet niet of je mogelijkheid hebt om daar naar toe te gaan.

Ben benieuwd wat je gaat doen en mocht je nog vragen hebben dan zijn er ast genoeg mensen die ze willen beantwoorden.
Succes
pi_90804542
Hallo allemaal!

Ik volg dit topic al een tijdje omdat ik met Oud en Nieuw eens cupcakes wilde gaan maken.

Ik heb dit dan ook gedaan, samen met vriendinnen.
Maar ik ben niet tevreden over het resultaat..
Ik wil alles heel perfect en precies hebben. Maar mijn vriendinnen blijkbaar dus niet. :P

Nja kijk zelf maar eens:

Ik ga binnenkort een nieuwe poging wagen met de fondant die ik over heb.

En ik hoor maar al te graag tips! *O*
Smile Bigger!
The world needs it!
  maandag 3 januari 2011 @ 22:00:15 #194
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_90814447
Oh die koekiemonstertaart is super! O+

Pandora voor een taart zou ik een workshop volgen want dat lijkt me best lastig. Voor cupcakes niet want dat is me best tegengevallen. Ik had er zelf echt meer van verwacht. Marsepein uitrollen, vormpjes uitsteken en erop plakken had me zelf ook wel gelukt, zeker met de tips van hier.

Ik heb laatst trouwens aardbeienjam gebruikt om de marsepein op de cucakes te plakken en dat ging prima en het was nog lekker ook :9

Limbolandgirl ze zijn wel een beetje lastig om te zien op de foto. Heeft die rechtsonder nou een plaatje van een bij?
pi_90832108
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:00 schreef Stiemie het volgende:
Limbolandgirl ze zijn wel een beetje lastig om te zien op de foto. Heeft die rechtsonder nou een plaatje van een bij?
Nee dat zijn 2 hartjes over elkaar.
Maar ik ga vanmiddag nieuwe maken!
Kijken wat ik er dan van bak.. :P

Tadaaa!

[ Bericht 15% gewijzigd door limbolandjgirl op 04-01-2011 14:56:20 ]
Smile Bigger!
The world needs it!
  woensdag 5 januari 2011 @ 02:46:59 #196
307589 Radio91
No fight,no victory bitch!
pi_90867504
Nou ja zeg, ik ben leerling kok bijna klaar gelukkig, en ik wil veder leren als banketbakker.
Nou kan ik aardig koken, maar had nog nooit een echte taart gemaakt, dus ik was verdomde trots op mijn allereerste taart met fondant.
Maar nu ik die van jullie allemaal zie, ben ik jaloers :P

Volgensmij kan ik beter in de leer bij jullie whahha

Dit is mijn allereerste creatie voor een vriendin die 18 werd.

[ Bericht 17% gewijzigd door Radio91 op 05-01-2011 03:07:51 ]
  woensdag 5 januari 2011 @ 08:06:44 #197
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_90868967
Nou dat ziet er toch puik uit voor een eerste? ^O^
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 5 januari 2011 @ 17:15:21 #198
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_90888812
Ik heb 1e kerstdag mijn allereerste cupcakes ever gemaakt!

Die met die strikken waren de laatste maar ook echt een haastklus die zijn dan ook het lelijkste geworden. Ik was heel trots op mijn sneeuwpoppen!

De kleine sterretjes bij de sneeuwpoppen daar had ik geen uitsteker voor. Die heb ik dus maar zo gesneden met een schilmesje :p

Ik had 4 pakjes marsepein van Makro, wit, geel, rood en blauw.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_90911910
leuk hoor! Ik had best een cc willen komen eten ;)
  woensdag 5 januari 2011 @ 23:23:48 #200
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_90912153
Ik heb sinds vandaag een hyves aangemaakt met al mijn foto's van mijn taarten. Dus ook die ik hier nog niet had geplaatst.
Partyalot.hyves.nl
pi_90912190
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 17:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb 1e kerstdag mijn allereerste cupcakes ever gemaakt!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die met die strikken waren de laatste maar ook echt een haastklus die zijn dan ook het lelijkste geworden. Ik was heel trots op mijn sneeuwpoppen!

[ afbeelding ]

De kleine sterretjes bij de sneeuwpoppen daar had ik geen uitsteker voor. Die heb ik dus maar zo gesneden met een schilmesje :p

Ik had 4 pakjes marsepein van Makro, wit, geel, rood en blauw.
Leuk geworden zeg! Ook leuk zo die presentatie in die houder :Y
pi_90914227
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 02:46 schreef Radio91 het volgende:
Nou ja zeg, ik ben leerling kok bijna klaar gelukkig, en ik wil veder leren als banketbakker.
Nou kan ik aardig koken, maar had nog nooit een echte taart gemaakt, dus ik was verdomde trots op mijn allereerste taart met fondant.
Maar nu ik die van jullie allemaal zie, ben ik jaloers :P

Volgensmij kan ik beter in de leer bij jullie whahha

Dit is mijn allereerste creatie voor een vriendin die 18 werd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind hem mooi hoor! Zeker als het je eerste is!! ^O^
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  vrijdag 7 januari 2011 @ 10:59:48 #203
265732 Keshet
pi_90968228
Weet iemand toevallig een goede winkel in Amersfoort of Utrecht of Leusden die zaken als marsepein, rolfondant etc. verkoopt? Bij voorkeur enigszins in het centrum. ;)
Met Google vind ik niet veel helaas.
pi_90968319
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:59 schreef Keshet het volgende:
Weet iemand toevallig een goede winkel in Amersfoort of Utrecht of Leusden die zaken als marsepein, rolfondant etc. verkoopt? Bij voorkeur enigszins in het centrum. ;)
Met Google vind ik niet veel helaas.
Oldenhof in Amersfoort heeft onder de trap een verzameling staan. Ook zou je in Utrecht betsies kookwinkel kunnen proberen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')