Wij zijn overal...quote:
Zo heb ik het laatst ook gedaan. Uit de oven halen en meteen een paar tellen een broodplank erop leggen! En de andere die dan nog te bol zijn, snij ik bijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:37 schreef Lijnloos het volgende:
Keshet, ik kreeg de tip om er niks op te leggen maar als ze uit de oven komen meteen op de kop op een plaat of bord te leggen... Hielp ook maar deels hoor...
Wat een mooie taarten weer
Ik heb een perfectie ijsschep die vult precies goed en als de cc's uit de oven komen de broodplank er eventjes opleggenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:20 schreef Keshet het volgende:
![]()
Hoe krijgen jullie je cupcakes nou mooi plat zonder dat je een mes pakt en de bovenkant erafsnijdt?
Wat ik nu doe is: Vormpje voor max de helft vol doen, iets op de vormpjes leggen en bakken maar. Ik heb het idee dat ik ze op die manier niet lekker gaar krijg maar als ik er niks opleg ploffen ze.
't is dat ik bakken zo leuk vindt (en het resultaat zo lekker) maar echt, aaaaargh!
Wat leggen jullie er nou op?
Jeetjejom, voor 0,0 concentratie vind ik het een mooie taart, echt!
Geniale taartquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:35 schreef SV-tje het volgende:
Voor kerst had ik wel taartjes gemaakt, maar door de drukte van het kerstdiner waren ze niet goed gelukt en al aangesneden voor ik er foto's van kon maken.
Gisteren weer twee taartjes gemaakt, één voor oud en nieuw, waarvan de foto later komt omdat de vrienden waar we oud en nieuw vierden die hebben gemaakt, en één voor ons neefje die één jaar werd. Ouders hebben gewoon taart gekocht voor het bezoek maar vonden een meptaartje voor de jarige wel leuk. Dus bij deze een blauwe slagroom koekiemonster.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahha, wat leuk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:35 schreef SV-tje het volgende:
Voor kerst had ik wel taartjes gemaakt, maar door de drukte van het kerstdiner waren ze niet goed gelukt en al aangesneden voor ik er foto's van kon maken.
Gisteren weer twee taartjes gemaakt, één voor oud en nieuw, waarvan de foto later komt omdat de vrienden waar we oud en nieuw vierden die hebben gemaakt, en één voor ons neefje die één jaar werd. Ouders hebben gewoon taart gekocht voor het bezoek maar vonden een meptaartje voor de jarige wel leuk. Dus bij deze een blauwe slagroom koekiemonster.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:35 schreef SV-tje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Superleuk! Ik had ze al eens als cupcakes gezien met koekiemonster, maar als taart ook heel tof!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:35 schreef SV-tje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dat zijn 2 hartjes over elkaar.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:00 schreef Stiemie het volgende:
Limbolandgirl ze zijn wel een beetje lastig om te zien op de foto. Heeft die rechtsonder nou een plaatje van een bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |