Ik vind dit altijd een leuk en lekker recept:quote:Op zondag 19 december 2010 19:20 schreef Stiemie het volgende:
dankjewel! Ik vond het heel leuk om te doen. Nu wil ik binnenkort ook zelf cupcakes maken (de cupcakes waren in dit geval al voorgebakken voor de cursus). Wat voor mix kan ik daar het beste voor gebruiken? Iemand een tip? Ik lees op internet zoveel verschillende recepten...
Ah die ga ik denk ik eerst eens proberen! Ook bedankt voor het andere recept, maar ik heb eigenlijk nooit frisdank in huis dus dat leek me niet zo handigquote:Op zondag 19 december 2010 19:39 schreef Taartje het volgende:
Leuk zijn ze geworden Stiemie!
Ik gebruik voor mijn cupcakes altijd een standaard cakerecept (200 gr boter, zakje vanillesuiker, mespunt zout, 200 gr witte basterdsuiker mixen. Eén voor één 4 eieren doorheen mixen. Ten slotte nog 200 gr zelfrijzend bakmeel in delen doorheen mixen). Uit dat beslag haal ik ongeveer 20 cakejes. Maar wellicht is het ook gewoon een kwestie van uitproberen, welk recept je het lekkerst vindt
Ze hebben sterren, hartjes en bloemenstekers bij de action voor 1 euro oid. Heb ze nog niet uitgeprobeerd maar ze lijken me wel fijn.quote:Op zondag 19 december 2010 21:00 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ah die ga ik denk ik eerst eens proberen! Ook bedankt voor het andere recept, maar ik heb eigenlijk nooit frisdank in huis dus dat leek me niet zo handig![]()
Kopen jullie trouwens je spullen in een echte winkel of online? En zijn er nog leuke budgetoplossingen voor al die vormpjes die je "nodig" hebt?
nu nog afwachten wat de jarige ervan vind morgen (die geeft nog weinig om taart volgens mij) en wat de visite ervan vind. Morgenochtend vroeg vullen en afmaken met glazuurquote:
Tips zijn altijd welkom hoor! Zeker van een ervaren iemand als jijquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:20 schreef Spuuglokje het volgende:
Dank voor de complimentjes.![]()
Stiemie, die cupcakes zien er weer mooi uit! Ik kan zien dat je heel precies bent, hou ik van.![]()
Lijnloos wat een vrolijke taart!En die cupcakes passen er goed bij.
(Misschien zit je wel helemaal niet op tips te wachten
maar ik smeer op mijn werkmat/roller altijd een klein beetje crisco en gebruik daarvoor nooit suikerbakkerspoeder/poedersuiker, dan blijven de kleuren mooi helder.)
ik zat even met m'n handen in 't haar voor een verjaardagstaart voor m'n jarige peuterquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
De invasie van de OUD-ers..
Spuuglokje, je weet dat ik dol ben op je heerlijke nauwkeurigheid..
Lijnloos, voor een eerste taart vind ik 'm erg goed gelukt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |