Er staan veel gave taarten hier zoals die met nijntje en die met barbapapa.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:17 schreef Mr-Z het volgende:
Afgelopen weekend weer een taartje gemaakt:
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op zondag 21 november 2010 12:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Er staan veel gave taarten hier zoals die met nijntje en die met barbapapa.
Maar deze taart vind ik echt te gek! Die kleine donuts zijn geniaal.
Ik quote hem gewoon maar een keer, anders ziet niemand hemquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Weer een gemaakt
[ afbeelding ]
Onderste was een chocobiscuit gevuld met chocolademousse, caramel en hazelnootpasta. Bovenste een vanillebiscuit met witte chocopasta en kersenvlaavulling. Lekk0r!
super lief zegquote:Op donderdag 25 november 2010 21:41 schreef Jeetjejom het volgende:
Gisteren een Workshop gehad en voor het eerst is een puzzelplaatje gelukt!!!!
[ afbeelding ]
Wow wat mooi zeg!quote:Op zondag 7 november 2010 15:35 schreef Nanook24 het volgende:
Een jaar geleden maakte ik mijn eerste taarten op bestelling. Dit jaar mocht ik voor dezelfde dame weer 3 taarten leveren:
Barbapapa:
[ afbeelding ]
Pip:
[ afbeelding ]
en Lola:
[ afbeelding ]
Wow dat klinkt echt heel erg lekker.quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik quote hem gewoon maar een keer, anders ziet niemand hem
Wat zou ik graag net zo creatief zijn als jij zegquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
M`n laatste creatie, met ganache ipv marsepein
[ afbeelding ]
Ja Keshet, hoe waren ze?
Ik heb me een week vergistquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Stiemie hoe was je workshop?
Ik heb een prinsessentaart gemaakt, echt leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
doe maar wel! Iedereen is een keer begonnen plus ik moet nog beginnen en dan gelijk voor kerst. Haha stomme ik.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:17 schreef Elvi het volgende:
Ik wilde hier ook mn cupcakes plaatsen maar nu durf ik niet meer... Jullie zijn echt goed hierin!
Ja,het ging eigenlijk best wel goed. Beter dan ik zelf had gedacht eigenlijk. Maar mijn 1e was niet zo mooi hoor hahaquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
En dit was respectievelijk de 2e, 3e en de 4e keer dat je een taart maakte deze stijl :| Oh my heeeel mooi en super knap zeg!
Leuk ! Originele vorm ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Leuk gedaan w_o_s!
Ik heb eens een wavy geprobeerd, viel niet helemaal mee
Maar het resultaat mag er zijn vind ik
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |