Jorge Chula heet ie.quote:Op zondag 26 september 2010 18:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Die Tjula (weet niet hoe je dat schrijft) kan best goed voetballen ..
quote:Op zondag 26 september 2010 18:10 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Als je van Portugese ratten houdt.
quote:
Het is een Portugese rat, dat bedoel ik.quote:Op zondag 26 september 2010 18:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
![]()
Hij kan goed voetballen, dat bedoel ik.
Ok.quote:Op zondag 26 september 2010 18:12 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Het is een Portugese rat, dat bedoel ik.
quote:Op zondag 26 september 2010 18:12 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Het is een Portugese rat, dat bedoel ik.
Ik zit nu net te kijken, bedoel je dat positief of negatief?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:21 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een wedstrijd tussen Vitesse en Willem II.
Ik vind er echt geen fuck aan, je weet al heel lang dat dit 0-0 blijft, al zijn er toch wel wat kansjes.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:22 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ik zit nu net te kijken, bedoel je dat positief of negatief?
Achja, morgen genoeg wedstrijden, met als topper: Ajax - Utrecht en natuurlijk Chelsea - Arsenalquote:
Zelfs in eigen huis van dat non-voetbal. Ik vraag me af of het tactiek of onkunde is.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:42 schreef Madhouse11 het volgende:
Niet echt verdiend. NAC is sowieso niet om aan te gluren... Minst leuke tegenstander in de eredivisie.
Dan vergeet ik voor het gemak nog de zwakke selectie en het kutgrasveld.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:41 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Mooi. Excelsior moet alsnog degraderen. Schijtclub zonder toeschouwers, sfeer of historie.
Ik vond het persoonlijk nog vrij lang duren tot dat de thuiswedstrijd waarin we het kampioenschap traditioneel weggooien zich aandiende. De 0-0 tegen Sparta vorige jaar, was de tweede wedstrijd ofzo.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Alles staat stil het is weer 's kut
Je zegt het zelf, 2 penalties voor Utregquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:14 schreef Rnnz het volgende:
Shit, ik dacht dat deze wedstrijd om 14:30 begon. 0-2? Twee penalties? Wat is er gebeurd?
Ajax speelt dramatisch. Had al 0-4 moeten staan.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:14 schreef Rnnz het volgende:
Shit, ik dacht dat deze wedstrijd om 14:30 begon. 0-2? Twee penalties? Wat is er gebeurd?
Eerst dom hands van Suarez en een speler die naar de grond getrokken werd. Bij die tweede had de scheids ook gewoon door kunnen laten spelen want voordeel (bal ging er in daarna), maargoed, penalty zat ook.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:14 schreef Rnnz het volgende:
Een scheidsrechter die overtredingen van ajax bestraft. Het gore lef hequote:Op zondag 3 oktober 2010 13:18 schreef erikh het volgende:
Ajax is bagger en scheids fluit ook nog eens voor werkelijk alles wat ajax doet maar utrecht mag met hetzelfde wel wegkomen.
Jij zit zeker een andere wedstrijd te kijken, utrecht maakt niet veel overtredingen maar delen wel een hoop kleine tikkies uit, ajax doet hetzelfde maar al die tikkies worden wel bestraft en die va utrecht niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Een scheidsrechter die overtredingen van ajax bestraft. Het gore lef he
Utrecht begaat vandaag gewoon minder overtredingen, hij is absoluut niet partijdig.
Zit jij soms een andere wedstrijd te kijken? Ajax maakt overtreding in de eigen 16. Utrecht niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:25 schreef erikh het volgende:
[..]
Jij zit zeker een andere wedstrijd te kijken, utrecht maakt niet veel overtredingen maar delen wel een hoop kleine tikkies uit, ajax doet hetzelfde maar al die tikkies worden wel bestraft en die va utrecht niet.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:54 schreef erikh het volgende:
penalty niet gegeven voor ajax, kutscheids
Ja... ik stoorde me er ook al aanquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:37 schreef Jojoortje het volgende:
Wel kut kijken met die schaduw zo over het veld
Hij speelde vorig jaar wel mooi even Bronckhorst en Emanuelson dolquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:44 schreef Ritmo het volgende:
Ik kan gewoon niet met trots naar Feyenoord kijken als er tiefusmongolen als Schaken in ons mooie shirt spelen. Wat bezielt Been???
Beide verbieden. Sfeer maak je door te staan en te zingen/schreeuwen. Niet door als een debiel op een trom te meppen.quote:
Dit beledigd mij als drummerquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Beide verbieden. Sfeer maak je door te staan en te zingen/schreeuwen. Niet door als een debiel op een trom te meppen.
Ik vind die trommels wel leuk. Geeft ook vaak een 'lied' aan.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Beide verbieden. Sfeer maak je door te staan en te zingen/schreeuwen. Niet door als een debiel op een trom te meppen.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bij de Graafschap hebben ze er nog een nodig, deze gast bakt er niks van.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De trainer en de aanvoerder volgende week hoop ik.
Waarom? Ik denk dat Been er weinig aan kan doen. Ze hebben ook gewoon niks op de bank en ze kunnen niks kopen/huren.quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:53 schreef DaggerOne het volgende:
'Zij gaan degraderen' zingen de Graafschap supporters
Tief op naar je jodentopic, kneus.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:54 schreef Saekerhett het volgende:
Na een verlies van Ajax is het altijd weer een schrale troost dat er ergens nog een clubje is dat ooit meedeed om de prijzen en tegenwoordig nog geen half uur het doel kan schoonhouden tegen De Graafschap
Wehehequote:Op zondag 3 oktober 2010 14:54 schreef Saekerhett het volgende:
Na een verlies van Ajax is het altijd weer een schrale troost dat er ergens nog een clubje is dat ooit meedeed om de prijzen en tegenwoordig nog geen half uur het doel kan schoonhouden tegen De Graafschap
Dan nog hoor je niet van Excelsior, NAC en De Graafschap te verliezen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
Waarom? Ik denk dat Been er weinig aan kan doen. Ze hebben ook gewoon niks op de bank en ze kunnen niks kopen/huren.
hij kan ze niet motiveren, niet beter maken en heeft een slechte relatie met een aantal (El AHmadi, Biseswar, De Cler) en zet spelers verkeerdquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
Waarom? Ik denk dat Been er weinig aan kan doen. Ze hebben ook gewoon niks op de bank en ze kunnen niks kopen/huren.
Als jij er je plezier uit kan halen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:54 schreef Saekerhett het volgende:
Waar staat dat ik er plezier uit haal?quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als jij er je plezier uit kan halen.
Mjoah. Jammer dat de 'talentjes' het niet kunnen waarmaken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan nog hoor je niet van Excelsior, NAC en De Graafschap te verliezen.
idd, en die haakneuzen maar roepen dat wij altijd met hen bezig zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als jij er je plezier uit kan halen.
Het troost je dus zul je er wel plezier van hebben.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waar staat dat ik er plezier uit haal?
Dat doen jullie niet?quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
idd, en die haakneuzen maar roepen dat wij altijd met hen bezig zijn.
Is toch ook zo?quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
idd, en die haakneuzen maar roepen dat wij altijd met hen bezig zijn.
Een schrale troost is wat anders dan plezier, mafkeesquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het troost je dus zul je er wel plezier van hebben.
ja, domme fout jungslagerquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:02 schreef Confetti het volgende:
Was het wel een penalty voor Feyenoord?
Nee .. is gewoon geel + penal (kreeg hij wel geelquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:02 schreef Paul-89 het volgende:
Waarom was dat geen rood voor die van De graafschap ?
Omdat ze al zoveel rode kaarten hebben gekregen dit seizoen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:02 schreef Paul-89 het volgende:
Waarom was dat geen rood voor die van De graafschap ?
Nee kreeg niks.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee .. is gewoon geel + penal (kreeg hij wel geel)
VVVquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:03 schreef Majkool het volgende:
[..]
Stinkgebit FTW
Peter laat je tanden zien
En Fer de Graafschap.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:05 schreef DaggerOne het volgende:
Jungslager heeft Feyenoord mooi in het zadel geholpen zo.... GVD
Fer hielp de boertjes aan de 1-0.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:05 schreef DaggerOne het volgende:
Jungslager heeft Feyenoord mooi in het zadel geholpen zo.... GVD
Ach die clubjes doen altijd stoer als ze thuis tegen Feyenoord moeten, in De Kuip komen ze met net 20 man.quote:
En Geert den Ouden, weetje nog?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ach die clubjes doen altijd stoer als ze thuis tegen Feyenoord moeten, in De Kuip komen ze met net 20 man.
Bij Ajax of PSV zou het niet wat zijnquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:07 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
idd, hij zit alleen bij de verkeerde club
Beter dan El Hamquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij Ajax of PSV zou het niet wat zijn
Jullie hebben nog voor hem geklapt toen hij 2x scoorde in de Kuip waardoor die 'tobclub' met 1-3 verloor van die boertjes.quote:
Volgens mij hopen alle Ajacieden dat ..quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik hoop dat PSV verliest of gelijkspeelt tegen VVV
Van mij mag hij komen, beter dan koevermans en berg heeft zijn draai ook nog niet gevondenquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij Ajax of PSV zou het niet wat zijn
Wij gaven hem een publiekswissel, wat is daar mis mee ?quote:
ach, hoop doet leven hequote:Op zondag 3 oktober 2010 15:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik hoop dat PSV verliest of gelijkspeelt tegen VVV
EN KOTS ZE UITquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja. Been zegt nu tegen zijn spelers: "Ok jongens, de stand is weer gelijk, VREET ZE OP!"
Wil je Ajax er niet bij halen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:14 schreef Ritmo het volgende:
Jeuj we kunnen een punt inlopen op Ajax als het zo blijft.
Nog meer?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:14 schreef Paul-89 het volgende:
Duidelijk dat erbij Az een krachthonk bij moet.
Serieus ja? Wat een graftak.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:17 schreef Paul-89 het volgende:
Nigel de Jong heeft weer eens iemand van het veld geschopt, nu al zin in VI van morgen.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:17 schreef Paul-89 het volgende:
Nigel de Jong heeft weer eens iemand van het veld geschopt, nu al zin in VI van morgen.
quote:Nigel de Jong heeft zich van zijn slechte kant laten zien. In het duel van zijn Manchester City heeft de Nederlander Hatem Ben Arfa van Newcastle United van het veld geschopt. De aanvaller werd per brancard en met een zuurstofmasker op van het veld gedragen na de aanslag.
zie het PL topic.quote:
Toch niet Ben Arfa he?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:17 schreef Paul-89 het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)euw-horrortackle.htmquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:17 schreef Paul-89 het volgende:
Die gast moet stoppen met voetballen :S jeetje.....quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)euw-horrortackle.htm
Ai ai ai ai wat een sicko is die gast toch ook
Nooit meer oproepen voor het Nederlands Elftal (laat Janssen daar maar spelen) en jarenlang schorsen die mongool.
Ik zeg: doen!quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nooit meer oproepen voor het Nederlands Elftal (laat Janssen daar maar spelen) en jarenlang schorsen die mongool.
van der Vaartquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd wel gecharmeerd van Theo, maar VdV doet het idd ook heel aardig de laatste wedstrijdenquote:
Wat een kansloos schoppertje en dravertje blijft hij ook. Tonnen per week betalen aan zo'n retard.. are you kidding me City?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Is niet raar heur. Na Ajax ben ik voor Twente, tenzij als ze winnen het ongunstig voor Ajax isquote:
Je pa is Joop 'ongeleufelijk' Munsterman ?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als ik buiten in de tuin sta hoor ik de Twentesupporters
quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je pa is Joop 'ongeleufelijk' Munsterman ?
Het scheelt dat ze beide kampioenskandidaten zijn / concurrenten voor een CL-plaats en dat het per definitie relevant is voor Ajax wat Fc Twente doet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is niet raar heur. Na Ajax ben ik voor Twente, tenzij als ze winnen het ongunstig voor Ajax is
Op dit moment is het gunstig(er) dat Twente wintquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:48 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Het scheelt dat ze beide kampioenskandidaten zijn / concurrenten voor een CL-plaats en dat het per definitie relevant is voor Ajax wat Fc Twente doet.
Dat is kortzichtigheid en sowieso zijn mensen die op 1 dag 2 clubs in 1 competitie supporteren niet serieus te nemen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Op dit moment is het gunstig(er) dat Twente wint
Lol, dat bepaal ik nog altijd zelf.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:50 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat is kortzichtigheid en sowieso zijn mensen die op 1 dag 2 clubs in 1 competitie supporteren niet serieus te nemen.
Schande voor het voetbal.
Nou als Feyenoorder vind ik het ondertussen lachwekkendquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:52 schreef Jojoortje het volgende:
Zijn er nog meer mensen die het gewoon zielig voor Feijenoord gaan vinden?
Arme Boys daar.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb geen idee hoe slecht het vandaag is aangezien ik twente zit te kijken, maar zo te horen valt het allemaal nog niet echt mee, is het wel?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:52 schreef Jojoortje het volgende:
Degradatievoetbal is het echt..quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:55 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe slecht het vandaag is aangezien ik twente zit te kijken, maar zo te horen valt het allemaal nog niet echt mee, is het wel?
ik denk dat je bij de plaatselijk fc nog beter spel zietquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:55 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe slecht het vandaag is aangezien ik twente zit te kijken, maar zo te horen valt het allemaal nog niet echt mee, is het wel?
Wat een faal inderdaad.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:56 schreef ajacied4lf het volgende:6 tegen 2 van De Graaschap .. lekker uitgespeeld.
Dat was inderdaad hilarischquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:56 schreef ajacied4lf het volgende:6 tegen 2 van De Graaschap .. lekker uitgespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |