Jorge Chula heet ie.quote:Op zondag 26 september 2010 18:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Die Tjula (weet niet hoe je dat schrijft) kan best goed voetballen ..
quote:Op zondag 26 september 2010 18:10 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Als je van Portugese ratten houdt.
quote:
Het is een Portugese rat, dat bedoel ik.quote:Op zondag 26 september 2010 18:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
![]()
Hij kan goed voetballen, dat bedoel ik.
Ok.quote:Op zondag 26 september 2010 18:12 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Het is een Portugese rat, dat bedoel ik.
quote:Op zondag 26 september 2010 18:12 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Het is een Portugese rat, dat bedoel ik.
Ik zit nu net te kijken, bedoel je dat positief of negatief?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:21 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een wedstrijd tussen Vitesse en Willem II.
Ik vind er echt geen fuck aan, je weet al heel lang dat dit 0-0 blijft, al zijn er toch wel wat kansjes.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:22 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ik zit nu net te kijken, bedoel je dat positief of negatief?
Achja, morgen genoeg wedstrijden, met als topper: Ajax - Utrecht en natuurlijk Chelsea - Arsenalquote:
Zelfs in eigen huis van dat non-voetbal. Ik vraag me af of het tactiek of onkunde is.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:42 schreef Madhouse11 het volgende:
Niet echt verdiend. NAC is sowieso niet om aan te gluren... Minst leuke tegenstander in de eredivisie.
Dan vergeet ik voor het gemak nog de zwakke selectie en het kutgrasveld.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:41 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Mooi. Excelsior moet alsnog degraderen. Schijtclub zonder toeschouwers, sfeer of historie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |