quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bij de Graafschap hebben ze er nog een nodig, deze gast bakt er niks van.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De trainer en de aanvoerder volgende week hoop ik.
Waarom? Ik denk dat Been er weinig aan kan doen. Ze hebben ook gewoon niks op de bank en ze kunnen niks kopen/huren.quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:53 schreef DaggerOne het volgende:
'Zij gaan degraderen' zingen de Graafschap supporters
Tief op naar je jodentopic, kneus.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:54 schreef Saekerhett het volgende:
Na een verlies van Ajax is het altijd weer een schrale troost dat er ergens nog een clubje is dat ooit meedeed om de prijzen en tegenwoordig nog geen half uur het doel kan schoonhouden tegen De Graafschap
Wehehequote:Op zondag 3 oktober 2010 14:54 schreef Saekerhett het volgende:
Na een verlies van Ajax is het altijd weer een schrale troost dat er ergens nog een clubje is dat ooit meedeed om de prijzen en tegenwoordig nog geen half uur het doel kan schoonhouden tegen De Graafschap
Dan nog hoor je niet van Excelsior, NAC en De Graafschap te verliezen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
Waarom? Ik denk dat Been er weinig aan kan doen. Ze hebben ook gewoon niks op de bank en ze kunnen niks kopen/huren.
hij kan ze niet motiveren, niet beter maken en heeft een slechte relatie met een aantal (El AHmadi, Biseswar, De Cler) en zet spelers verkeerdquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
Waarom? Ik denk dat Been er weinig aan kan doen. Ze hebben ook gewoon niks op de bank en ze kunnen niks kopen/huren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |