Ik vond het persoonlijk nog vrij lang duren tot dat de thuiswedstrijd waarin we het kampioenschap traditioneel weggooien zich aandiende. De 0-0 tegen Sparta vorige jaar, was de tweede wedstrijd ofzo.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Alles staat stil het is weer 's kut
Je zegt het zelf, 2 penalties voor Utregquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:14 schreef Rnnz het volgende:
Shit, ik dacht dat deze wedstrijd om 14:30 begon. 0-2? Twee penalties? Wat is er gebeurd?
Ajax speelt dramatisch. Had al 0-4 moeten staan.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:14 schreef Rnnz het volgende:
Shit, ik dacht dat deze wedstrijd om 14:30 begon. 0-2? Twee penalties? Wat is er gebeurd?
Eerst dom hands van Suarez en een speler die naar de grond getrokken werd. Bij die tweede had de scheids ook gewoon door kunnen laten spelen want voordeel (bal ging er in daarna), maargoed, penalty zat ook.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:14 schreef Rnnz het volgende:
Een scheidsrechter die overtredingen van ajax bestraft. Het gore lef hequote:Op zondag 3 oktober 2010 13:18 schreef erikh het volgende:
Ajax is bagger en scheids fluit ook nog eens voor werkelijk alles wat ajax doet maar utrecht mag met hetzelfde wel wegkomen.
Jij zit zeker een andere wedstrijd te kijken, utrecht maakt niet veel overtredingen maar delen wel een hoop kleine tikkies uit, ajax doet hetzelfde maar al die tikkies worden wel bestraft en die va utrecht niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Een scheidsrechter die overtredingen van ajax bestraft. Het gore lef he
Utrecht begaat vandaag gewoon minder overtredingen, hij is absoluut niet partijdig.
Zit jij soms een andere wedstrijd te kijken? Ajax maakt overtreding in de eigen 16. Utrecht niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:25 schreef erikh het volgende:
[..]
Jij zit zeker een andere wedstrijd te kijken, utrecht maakt niet veel overtredingen maar delen wel een hoop kleine tikkies uit, ajax doet hetzelfde maar al die tikkies worden wel bestraft en die va utrecht niet.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:54 schreef erikh het volgende:
penalty niet gegeven voor ajax, kutscheids
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |