Je pa is Joop 'ongeleufelijk' Munsterman ?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als ik buiten in de tuin sta hoor ik de Twentesupporters
quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je pa is Joop 'ongeleufelijk' Munsterman ?
Het scheelt dat ze beide kampioenskandidaten zijn / concurrenten voor een CL-plaats en dat het per definitie relevant is voor Ajax wat Fc Twente doet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is niet raar heur. Na Ajax ben ik voor Twente, tenzij als ze winnen het ongunstig voor Ajax is
Op dit moment is het gunstig(er) dat Twente wintquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:48 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Het scheelt dat ze beide kampioenskandidaten zijn / concurrenten voor een CL-plaats en dat het per definitie relevant is voor Ajax wat Fc Twente doet.
Dat is kortzichtigheid en sowieso zijn mensen die op 1 dag 2 clubs in 1 competitie supporteren niet serieus te nemen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Op dit moment is het gunstig(er) dat Twente wint
Lol, dat bepaal ik nog altijd zelf.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:50 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat is kortzichtigheid en sowieso zijn mensen die op 1 dag 2 clubs in 1 competitie supporteren niet serieus te nemen.
Schande voor het voetbal.
Nou als Feyenoorder vind ik het ondertussen lachwekkendquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:52 schreef Jojoortje het volgende:
Zijn er nog meer mensen die het gewoon zielig voor Feijenoord gaan vinden?
Arme Boys daar.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb geen idee hoe slecht het vandaag is aangezien ik twente zit te kijken, maar zo te horen valt het allemaal nog niet echt mee, is het wel?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:52 schreef Jojoortje het volgende:
Degradatievoetbal is het echt..quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:55 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe slecht het vandaag is aangezien ik twente zit te kijken, maar zo te horen valt het allemaal nog niet echt mee, is het wel?
ik denk dat je bij de plaatselijk fc nog beter spel zietquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:55 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe slecht het vandaag is aangezien ik twente zit te kijken, maar zo te horen valt het allemaal nog niet echt mee, is het wel?
Wat een faal inderdaad.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:56 schreef ajacied4lf het volgende:6 tegen 2 van De Graaschap .. lekker uitgespeeld.
Dat was inderdaad hilarischquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:56 schreef ajacied4lf het volgende:6 tegen 2 van De Graaschap .. lekker uitgespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |