oh nee, dat zijn van die overleden fruitstukjes. Donkerbruin, slapjes met wat pitjes en veel velquote:Op zondag 26 september 2010 15:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vanille yoghurt vind ik ook niet echt bijzonder... doe maar aardbei of framboos ofzo
quote:Op zondag 26 september 2010 15:41 schreef pgrferrari het volgende:
Ik eet nu een Maoam snoepje![]()
Alleen zat het papiertje er helemaal aangeplakt
overleden fruitstukjesquote:Op zondag 26 september 2010 15:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oh nee, dat zijn van die overleden fruitstukjes. Donkerbruin, slapjes met wat pitjes en veel vel
quote:Op zondag 26 september 2010 15:41 schreef pgrferrari het volgende:
Ik eet nu een Maoam snoepje![]()
Alleen zat het papiertje er helemaal aangeplakt
quote:Op zondag 26 september 2010 15:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oh nee, dat zijn van die overleden fruitstukjes. Donkerbruin, slapjes met wat pitjes en veel vel
opvolgende nummers ookquote:Op zondag 26 september 2010 15:40 schreef Zeroku het volgende:
Fipo en sepo zijn op exact dezelfde tijd gepost.
Ibuprofen innemen?quote:
Kiwi eet ik niet.quote:
Nah is van de spierpijn vanuit mijn schouderbladenquote:
Kusje voor op je hoofdquote:
Aarghhhh dan heb je zo'n grijs-roze hoop 'fruit'quote:Op zondag 26 september 2010 15:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zoek dat bij elkaar om aan het einde in 1x op te eten![]()
Check.quote:Op zondag 26 september 2010 15:44 schreef Rauzer het volgende:
Zeroku, quotes! Cissé haakt opnieuw af bij Feyenoord
Alleen die zoete zijnquote:
nee, ze hebben wel een kleurtjequote:Op zondag 26 september 2010 15:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aarghhhh dan heb je zo'n grijs-roze hoop 'fruit'
Die zijn niet te etenquote:
No you didn'tquote:Op zondag 26 september 2010 15:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
nee, ze hebben wel een kleurtje
Foei, ik zei kleurtje
Was vroeger licht allergisch voor kiwi's. Kreeg er uitslag van en een schrale mond. Soms heb ik het nog bij verse ananas (maar dat is te lekker om het niet te eten).quote:
Te lijf gaan met een mesquote:Op zondag 26 september 2010 15:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die zijn niet te eten, letterlijk
.
Heb ik ook met ananasquote:Op zondag 26 september 2010 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was vroeger licht allergisch voor kiwi's. Kreeg er uitslag van en een schrale mond. Soms heb ik het nog bij verse ananas (maar dat is te lekker om het niet te eten).
Welke?quote:Op zondag 26 september 2010 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat voor een gevoel krijgen jullie bij de TROS-tune?
oh, je zit natuurlijk mobiel, dus je ziet de pi niet;quote:
Doeggquote:
Mja, het jammere aan ananas vind ik dat je zo'n keigrote koopt en nog niet de helft overhoudtquote:Op zondag 26 september 2010 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was vroeger licht allergisch voor kiwi's. Kreeg er uitslag van en een schrale mond. Soms heb ik het nog bij verse ananas (maar dat is te lekker om het niet te eten).
Ik moest even graven....quote:Op zondag 26 september 2010 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat voor een gevoel krijgen jullie bij de TROS-tune?
Hier schijnt de zon ook, heerlijk!quote:Op zondag 26 september 2010 15:49 schreef Loveless85 het volgende:
Tis echt lekker weer trouwens, als het droog is tenminste
Die van China is wel grappig.quote:
Geen idee, ik kijk er nooit naar. Google Analytics vertrouw ik ietsje meerquote:Op zondag 26 september 2010 15:35 schreef Zeroku het volgende:
Ohja, Pheno, klopt het trouwens dat die viewcounter op Games helemaal opgefuckt is?
Die kan ik dan weer niet zienquote:Op zondag 26 september 2010 15:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk er nooit naar. Google Analytics vertrouw ik ietsje meer
*Gaat zijn bezoekers weer eens checken op Analytics.quote:Op zondag 26 september 2010 15:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk er nooit naar. Google Analytics vertrouw ik ietsje meer
Wel handig, kan ik het GAM forum ook in de gaten houdenquote:
"2" door je eigen F5?quote:Op zondag 26 september 2010 15:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
*Gaat zijn bezoekers weer eens checken op Analytics.
Zet je ringtoon dan ook uit.quote:Op zondag 26 september 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
Oh noes een zooitje kleine schreeuwkinderen
Die bedoel ik ja. Ik krijg het gevoel dat het mijn familie niet is.quote:Op zondag 26 september 2010 15:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moest even graven....
Je kunt er altijd 'De grootste familie van Neeeederlaaaand' op meezingen
terug schreeuwenquote:Op zondag 26 september 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
Kan jij ook die metatags zetten dan?quote:Op zondag 26 september 2010 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel handig, kan ik het GAM forum ook in de gaten houden
kinderen zijn lievquote:Op zondag 26 september 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
Lang niet allemaalquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 15:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nog een sinterklaas![]()
Bestaat hij niet dan?
Ik gebruik de Amerikaanse variant, welk rapport?quote:Op zondag 26 september 2010 15:53 schreef pgrferrari het volgende:
Pheno, weet jij wat ze bedoelen met wijzigingspercentage bij Google Analytics?
Waar?quote:
SBS en de Tros zie ik nog steeds een beetje voor het zelfde aan... al heeft de tros gelukkig nog wel iets meer kwalitietquote:Op zondag 26 september 2010 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die bedoel ik ja. Ik krijg het gevoel dat het mijn familie niet is.
Alleen mijn eigenquote:
hihi, je schreef kwalitiet.quote:Op zondag 26 september 2010 15:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
SBS en de Tros zie ik nog steeds een beetje voor het zelfde aan... al heeft de tros gelukkig nog wel iets meer kwalitiet
quote:Op zondag 26 september 2010 15:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nog een sinterklaas![]()
Bestaat hij niet dan?
Op het forum. Volgens mij kon dat iig niet op de FP/Sport/Gamesquote:
Oh, nooit gekeken. Ik hoef ook niet alles te kunnen.quote:Op zondag 26 september 2010 15:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op het forum. Volgens mij kon dat iig niet op de FP/Sport/Games
quote:Op zondag 26 september 2010 15:58 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Weet ik, maar omdat je ook bij die Analytics kunt.quote:Op zondag 26 september 2010 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, nooit gekeken. Ik hoef ook niet alles te kunnen.
quote:Op zondag 26 september 2010 15:58 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Cijfergeilen is tof.quote:Op zondag 26 september 2010 15:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weet ik, maar omdat je ook bij die Analytics kunt.
Geen rapport, voordat je in het rapport komtquote:Op zondag 26 september 2010 15:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gebruik de Amerikaanse variant, welk rapport?
Klopt.quote:
Kerkrade dacht ik.quote:Op zondag 26 september 2010 16:00 schreef iBenny het volgende:
Waar komt Sinterklaas eigenlijk dit jaar aan?
ik heb echt geen flauw ideequote:Op zondag 26 september 2010 16:00 schreef iBenny het volgende:
Oh, in dat overzicht. Daar kun je nog kiezen welke wijziging, dus bezoeken, en nog wat van die cijfers.quote:Op zondag 26 september 2010 16:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geen rapport, voordat je in het rapport komt
quote:Op zondag 26 september 2010 15:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt:
In 2010 komt Sinterklaas op 13 november aan in Harderwijk!
Iedere eerste zaterdag na Sint Maarten komt Sinterklaas in Nederland aan.
Wal.quote:Op zondag 26 september 2010 16:00 schreef iBenny het volgende:
Gast. Je vriendin zit naast je aan de andere kant.quote:Op zondag 26 september 2010 16:05 schreef Loveless85 het volgende:
Er zit een mongol tegenover me. En haar lekkere vriendin/begeleider naast me
quote:Op zondag 26 september 2010 16:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik bedoel dit:quote:Op zondag 26 september 2010 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, in dat overzicht. Daar kun je nog kiezen welke wijziging, dus bezoeken, en nog wat van die cijfers.
Zoiets had ik laatst ook.quote:Op zondag 26 september 2010 16:05 schreef Loveless85 het volgende:
Niet. Die wilde winkelen, maar ik niet. Dus ging ik verder slapen en zij vanochtend al naar den haag.quote:Op zondag 26 september 2010 16:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gast. Je vriendin zit naast je aan de andere kant.
HAHAAAAquote:Op zondag 26 september 2010 16:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gast. Je vriendin zit naast je aan de andere kant.
Hoiquote:Op zondag 26 september 2010 16:09 schreef kitao het volgende:
rustig zondagje vandaag of valt dat wel mee ?
goeiemiddag.
Dit was geen echte mongol denk ik. Maar ze was heel raar en lelijk, zeker in vergelijk met haar vriendin. En ze praatte raarquote:Op zondag 26 september 2010 16:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zoiets had ik laatst ook.![]()
Loopt er zoon mongol op de stoep, met zoon lekkere begeleidster ernaast
Veel te rustig.quote:Op zondag 26 september 2010 16:09 schreef kitao het volgende:
goeiemiddag.
Beetje gaar van gister, maar valt reuze mee.quote:Op zondag 26 september 2010 16:09 schreef kitao het volgende:
goeiemiddag.
Wat had die ene foto te betekenen?quote:Op zondag 26 september 2010 16:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Beetje gaar van gister, maar valt reuze mee.
Welke?quote:Op zondag 26 september 2010 16:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wat had die ene foto te betekenen?
Hij heeft je vroeger niet genoeg cadeautjes gegeven?quote:Op zondag 26 september 2010 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Sinterklaas maar met zijn aankomen, van mij mag hij van de stoomboot afvallen.
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 26 september 2010 16:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij heeft je vroeger niet genoeg cadeautjes gegeven?
rechtsboven ditzelfde scherm zie je de twee periodes waar die mee vergelijkt.quote:Op zondag 26 september 2010 16:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik bedoel dit:
Dat ene getal wat de ene keer met een pijl rood is en de andere keer groen:
[ afbeelding ]
c_a, ben jij daar?quote:
Ah, zo.quote:Op zondag 26 september 2010 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
rechtsboven ditzelfde scherm zie je de twee periodes waar die mee vergelijkt.
Ohhhh die laars, ja mooi hèquote:
Klopt.quote:Op zondag 26 september 2010 16:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ah, zo.
Dus hij vergelijkt de bezoekers en andere statistieken met periodes.
Hoe was de minimeet.quote:
Huh?quote:Op zondag 26 september 2010 16:29 schreef Symphonic het volgende:
Ik belde vanmiddag naar Feijenoord met de vraag hoe laat volgende week begint.
- Hoe laat schikt het u meneer?
Laat me.quote:
Waren wel redelijk kapot, en we hebben opeens een fiets erbijquote:
Haha leuk toch.quote:Op zondag 26 september 2010 16:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waren wel redelijk kapot, en we hebben opeens een fiets erbij. Was gezellig alleen jammer dat er een aantal mensen niet konden komen.
Ik heb geen fietsquote:
Pohi?quote:Op zondag 26 september 2010 16:31 schreef Zeroku het volgende:
Eng, hoe de TAL SC je pohi infecteert zo snel.
Stelletje boeven, ik zou aangifte doen!quote:Op zondag 26 september 2010 16:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ook niet want hij is gejat!
PostHistoryquote:
Ik heb niet zo'n zin in tietjes.quote:Op zondag 26 september 2010 16:39 schreef pgrferrari het volgende:
De "tietjes" in de topictitel slaan helemaal nergens op want ik heb heul nog geen tietjes gezien in dit topic.
ik ook niet , ik wil ballonnen zien.quote:Op zondag 26 september 2010 16:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n zin in tietjes.
Lekker met wat boter er door heen gesmolten.quote:
_________________quote:Op zondag 26 september 2010 16:42 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ook niet , ik wil ballonnen zien.
(lekker vrouwonvriendelijk kitao..![]()
En nootmuskaat er opgestrooid.quote:Op zondag 26 september 2010 16:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker met wat boter er door heen gesmolten.
gewoon bij de Duitsers terug vragen.quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon bij de Duitsers terug vragen.
Van het oude huis?quote:Op zondag 26 september 2010 16:52 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik iets vergeten ben.
Je nagel.quote:Op zondag 26 september 2010 16:52 schreef Myraela het volgende:
95% kans dat dat dan ook zo is.quote:Op zondag 26 september 2010 16:52 schreef Myraela het volgende:
Ze heeft geen nagels.quote:Op zondag 26 september 2010 16:55 schreef kitao het volgende:
[..]
*nagel steekt nu in Graseters wang*
heee peopiequote:
Heb je aandelen?quote:Op zondag 26 september 2010 17:00 schreef PatriQue89 het volgende:
We will rock you is echt te gek!! Aanrader!!
quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 17:00 schreef kitao het volgende:
Dat iemand dit zelfs durft te posten..
Wat luister je nu? #1916
.
![]()
(no offense , grapje)
Schenkstroopquote:Op zondag 26 september 2010 17:00 schreef kitao het volgende:
Wat luister je nu? #1916
.
![]()
(no offense , grapje)
quote:Op zondag 26 september 2010 17:00 schreef kitao het volgende:
Wat luister je nu? #1916
.
![]()
(no offense , grapje)
Mijn nummer is tenminste kewl.quote:Op zondag 26 september 2010 17:00 schreef kitao het volgende:
Wat luister je nu? #1916
.
![]()
(no offense , grapje)
Hee.quote:
Maar dat is dan ook het enigequote:Op zondag 26 september 2010 17:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mijn nummer is tenminste kewl.
Wat luister je nu? #1916
Het is de Carlton Dance, op dit nummer. Ken je klassiekers!quote:Op zondag 26 september 2010 17:07 schreef kitao het volgende:
[..]
Jackson Five , die ga ik dan weer zoeken , het brengt je wel op ideeën.
Goed goed, beetje hoesten nog maar gaat wel.quote:Op zondag 26 september 2010 17:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hé Bel! How are you feeling today?
Ben je nou nog steeds ziekig?quote:Op zondag 26 september 2010 17:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Goed goed, beetje hoesten nog maar gaat wel.
Niet echt ziek, alleen verkouden.quote:
toepasselijk , relaxed en toch weer niet té relaxed.quote:Op zondag 26 september 2010 17:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mijn nummer is tenminste kewl.
Wat luister je nu? #1916
Carltonquote:Op zondag 26 september 2010 17:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is de Carlton Dance, op dit nummer. Ken je klassiekers!
Antilliaans voor slecht.quote:
Ah, zoals het bedje thuis neukt, neukt het nergens.quote:Op zondag 26 september 2010 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
Lekker kippie gegeten![]()
Ik ben kapot, bruin en verlang naar mijn eigen bedje
Ja echt! Een van mijn favoriete karakters. Hillary ook en die originele moederquote:
c_a'tjequote:Op zondag 26 september 2010 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
Hé jijquote:Op zondag 26 september 2010 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ookquote:Op zondag 26 september 2010 17:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, zoals het bedje thuis neukt, neukt het nergens.
Waren er 2 verschillende moeders dan?quote:Op zondag 26 september 2010 17:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja echt! Een van mijn favoriete karakters. Hillary ook en die originele moeder
Op dit moment nog 34 gradenquote:Op zondag 26 september 2010 17:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
c_a'tje![]()
Lekker
Hoe warm is het daar nou?
Over het algemeen niet.quote:Op zondag 26 september 2010 17:15 schreef kitao het volgende:
[..]
die bedoelde ik juist met die Jackson Five !
kun je gedachten lezen ?
Jaquote:Op zondag 26 september 2010 17:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waren er 2 verschillende moeders dan?
Sjeuzesquote:Op zondag 26 september 2010 17:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op dit moment nog 34 gradenhet is hier nu 16:15 uur
Ja die evil one ken ik alleen volgens mij.quote:Op zondag 26 september 2010 17:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
JaDie donkere, magere en die was lekker evil af en toe. Daarna kwam er een lichtere en die was zo zoetsappig
quote:
lekker.quote:Op zondag 26 september 2010 17:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op dit moment nog 34 gradenhet is hier nu 16:15 uur
Ja die evil one was echt..evil! Ze kon ook zo eng kijken altijdquote:Op zondag 26 september 2010 17:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja die evil one ken ik alleen volgens mij.En Hilary was ook zo heerlijk dom altijd.
Ik kan ze niet zien, er zitten stomme ogen voor.quote:Op zondag 26 september 2010 17:20 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
Best een stom wijf, maar ze heeft wel lekkere Elmo's
okquote:Op zondag 26 september 2010 17:16 schreef Graseter het volgende:
Volgens Winamp luister ik nou hardcore.
Zie je wel wie het is.quote:Op zondag 26 september 2010 17:20 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
Best een stom wijf, maar ze heeft wel lekkere Elmo's
Ja, daarom noemt ie haar ook stom.quote:
Bakkes.quote:Op zondag 26 september 2010 17:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, daarom noemt ie haar ook stom.
In Sesamstraat komen met een decolleté, echt nadenken kan ze niet nee. Wetende dat preuts Amerika weer op de achterste poten gaat staanquote:Op zondag 26 september 2010 17:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zondag 26 september 2010 17:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
hajaha jaaa!quote:Op zondag 26 september 2010 17:19 schreef Pheno het volgende:
Ik moest lachen toen Jaz zichzelf de deur uitgooide
Wat dan Katy Perry?quote:Op zondag 26 september 2010 17:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar ik luister helemaal geen hardcore.
Net dat je denkt dat het niet slechter kan worden.quote:
Metal.quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 17:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Net dat je denkt dat het niet slechter kan worden.
quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 17:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Net dat je denkt dat het niet slechter kan worden.
Nee.quote:
Met ademen?quote:
Trek het je niet aan.quote:Op zondag 26 september 2010 17:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden sommige mensen het niet leuk
Ik denk dat ik de verwarming aan moet zetten als ik thuis komquote:Op zondag 26 september 2010 17:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sjeuzes![]()
Nja, geniet er nog maar van... hier wordt het alleen maar minder
quote:
kleuterquote:Op zondag 26 september 2010 17:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden sommige mensen het niet leuk
Dat denk ik ookquote:Op zondag 26 september 2010 17:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de verwarming aan moet zetten als ik thuis kom
het is iig beter dan een foto van mij.quote:Op zondag 26 september 2010 17:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou nou nou wat een aanstellerij Miauw
quote:Op zondag 26 september 2010 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
CV installatie bijgevuld, 0 komma 0 druk
Oh, nog niet echt gezocht. Moet ik even zoeken, maar ik ben ook met een special bezig. Ik poep vandaag weet niet hoeveel content klaar voor volgende week, vandaarquote:Op zondag 26 september 2010 17:41 schreef -Miauw- het volgende:
Pheno, heb jij die ene gevonden waar Jazz zichzelf eruit gooit?
quote:Op zondag 26 september 2010 17:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, nog niet echt gezocht. Moet ik even zoeken, maar ik ben ook met een special bezig. Ik poep vandaag weet niet hoeveel content klaar voor volgende week, vandaar
quote:Op zondag 26 september 2010 17:41 schreef -Miauw- het volgende:
Pheno, heb jij die ene gevonden waar Jazz zichzelf eruit gooit?
Zonder geluidquote:
Sorry, ik heb het niet geupload.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |