oh nee, dat zijn van die overleden fruitstukjes. Donkerbruin, slapjes met wat pitjes en veel velquote:Op zondag 26 september 2010 15:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vanille yoghurt vind ik ook niet echt bijzonder... doe maar aardbei of framboos ofzo
quote:Op zondag 26 september 2010 15:41 schreef pgrferrari het volgende:
Ik eet nu een Maoam snoepje![]()
Alleen zat het papiertje er helemaal aangeplakt
overleden fruitstukjesquote:Op zondag 26 september 2010 15:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oh nee, dat zijn van die overleden fruitstukjes. Donkerbruin, slapjes met wat pitjes en veel vel
quote:Op zondag 26 september 2010 15:41 schreef pgrferrari het volgende:
Ik eet nu een Maoam snoepje![]()
Alleen zat het papiertje er helemaal aangeplakt
quote:Op zondag 26 september 2010 15:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oh nee, dat zijn van die overleden fruitstukjes. Donkerbruin, slapjes met wat pitjes en veel vel
opvolgende nummers ookquote:Op zondag 26 september 2010 15:40 schreef Zeroku het volgende:
Fipo en sepo zijn op exact dezelfde tijd gepost.
Ibuprofen innemen?quote:
Kiwi eet ik niet.quote:
Nah is van de spierpijn vanuit mijn schouderbladenquote:
Kusje voor op je hoofdquote:
Aarghhhh dan heb je zo'n grijs-roze hoop 'fruit'quote:Op zondag 26 september 2010 15:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zoek dat bij elkaar om aan het einde in 1x op te eten![]()
Check.quote:Op zondag 26 september 2010 15:44 schreef Rauzer het volgende:
Zeroku, quotes! Cissé haakt opnieuw af bij Feyenoord
Alleen die zoete zijnquote:
nee, ze hebben wel een kleurtjequote:Op zondag 26 september 2010 15:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aarghhhh dan heb je zo'n grijs-roze hoop 'fruit'
Die zijn niet te etenquote:
No you didn'tquote:Op zondag 26 september 2010 15:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
nee, ze hebben wel een kleurtje
Foei, ik zei kleurtje
Was vroeger licht allergisch voor kiwi's. Kreeg er uitslag van en een schrale mond. Soms heb ik het nog bij verse ananas (maar dat is te lekker om het niet te eten).quote:
Te lijf gaan met een mesquote:Op zondag 26 september 2010 15:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die zijn niet te eten, letterlijk
.
Heb ik ook met ananasquote:Op zondag 26 september 2010 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was vroeger licht allergisch voor kiwi's. Kreeg er uitslag van en een schrale mond. Soms heb ik het nog bij verse ananas (maar dat is te lekker om het niet te eten).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |