http://forum.fok.nl/forum/digquote:Op zondag 26 september 2010 15:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aan en uit...meer opties heb ik niet..blijkbaar.
Start>configuratiescherm>printers en andere software>diverse printers zie je staan,,,,, ..juiste kiezenquote:Op zondag 26 september 2010 15:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
It's not there.Of kan het iig niet vinden.
Ja, maar dan moet er dus wel geïnvesteerd wordenquote:
Volgens mij heeft Engel de oplossing gevondenquote:Op zondag 26 september 2010 15:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja hier wordt alleen maar over relaties, seks etc gepraat.
Ben ik ook nooit vies vanquote:Op zondag 26 september 2010 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet er dus wel geïnvesteerd worden
Dat dusquote:Op zondag 26 september 2010 15:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Start>configuratiescherm>printers en andere software>diverse printers zie je staan,,,,, ..juiste kiezen
... dan rechtermuisknop en dan " Printer online gebruiken"
Je hebt een seksuele relatie met je printer?quote:Op zondag 26 september 2010 15:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar een man die daar wel vies van is, zal nooit ongestraft (quote:
En dat vind jijquote:Op zondag 26 september 2010 15:14 schreef n8n het volgende:
[..]
Je hebt een seksuele relatie met je printer?
Mwah misschien denk ik er te makkelijk over dan. In je spiegels kijken zie ik alleen op de snelweg als noodzakelijk en ergens anders als je in gaat halen. Niet dat ik het zo ook doe, maar ik weet van mezelf wel dat als ik nu zou moeten afrijden weer ik hard zou zakken op in de spiegels kijken omdat ik het niet zo meer doe zoals ze het je leren bij je rijlessen. En met mij nog vele andere geloof ik.quote:Op zondag 26 september 2010 15:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat je nu opnoemt zijn precies de redenen van vele ongelukken.
Oh, het viel jou ook al opquote:Op zondag 26 september 2010 15:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik teken graag buiten de lijnen, geeft voor mij aan dat je niet snel ergens voor terugdeinst.quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 15:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Start>configuratiescherm>printers en andere software>diverse printers zie je staan,,,,, ..juiste kiezen
... dan rechtermuisknop en dan " Printer online gebruiken"
Mijn printer luistert niet.quote:Op zondag 26 september 2010 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Engel de oplossing gevonden
Daar heb je een punt ja. Het moet eigenlijk gewoon een test zijn of je de verkeersregels nog kent en toepast.quote:Op zondag 26 september 2010 15:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mwah misschien denk ik er te makkelijk over dan. In je spiegels kijken zie ik alleen op de snelweg als noodzakelijk en ergens anders als je in gaat halen. Niet dat ik het zo ook doe, maar ik weet van mezelf wel dat als ik nu zou moeten afrijden weer ik hard zou zakken op in de spiegels kijken omdat ik het niet zo meer doe zoals ze het je leren bij je rijlessen. En met mij nog vele andere geloof ik.
Als ze zoiets willen verzinnen dan moeten ze imo wel heel wat losser zijn in hun beoordeling aangezien iedereen op zijn eigen manier gaat rijden wanneer hij dat pasje in zijn bezig heeft
Zat er bij de printer geen installatie CD? Misschien is die CD opnieuw installeren een optie.quote:
Je hebt het over seks?quote:Op zondag 26 september 2010 15:22 schreef Catkiller het volgende:
Kennen is bij velen het probleem niet denk ik, het toe passen vaak wel
Werksequote:Tijd om te werken
Werkzequote:Op zondag 26 september 2010 15:22 schreef Catkiller het volgende:
Tijd om te werken
Dat denk ik wel. Ik denk dat de meeste zouden zakken voor hun theoriequote:Op zondag 26 september 2010 15:22 schreef Catkiller het volgende:
Tijd om te werken
Neuj, meestal helpt computer opnieuw opstarten maar dat is altijd zo'n gedoe.quote:Op zondag 26 september 2010 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zat er bij de printer geen installatie CD? Misschien is die CD opnieuw installeren een optie.
En werkt het nu wel?quote:Op zondag 26 september 2010 15:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Neuj, meestal helpt computer opnieuw opstarten maar dat is altijd zo'n gedoe.
Inmiddels wel gebeurt, maar toch. Irritant.
succes met je printerquote:Op zondag 26 september 2010 15:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Neuj, meestal helpt computer opnieuw opstarten maar dat is altijd zo'n gedoe.
Inmiddels wel gebeurt, maar toch. Irritant.
Veel plezier met je printer danquote:Op zondag 26 september 2010 15:16 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik teken graag buiten de lijnen, geeft voor mij aan dat je niet snel ergens voor terugdeinst.
Printer is niet waar ik persoonlijk aan dachtquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 15:39 schreef n8n het volgende:
[..]
Printer is niet waar ik persoonlijk aan dacht
Wat dan wel?quote:Op zondag 26 september 2010 15:39 schreef n8n het volgende:
[..]
Printer is niet waar ik persoonlijk aan dacht
Kan van alles zijn, ik begon niet over printers in S&Cquote:
Jij begon over de seksuele relatie met printersquote:Op zondag 26 september 2010 15:42 schreef n8n het volgende:
[..]
Kan van alles zijn, ik begon niet over printers in S&C
Ik toch ook niet.... ik probeerde alleen mijn technerdactie uit op dropjequote:Op zondag 26 september 2010 15:42 schreef n8n het volgende:
[..]
Kan van alles zijn, ik begon niet over printers in S&C
Vraag naar aanleiding van de contextquote:Op zondag 26 september 2010 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij begon over de seksuele relatie met printers
Het is je griep hequote:Op zondag 26 september 2010 15:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
Er is sowieso geen keuze,dus whatever
quote:Op zondag 26 september 2010 15:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
Oh sorry,ik geef hem wel weer terug
Nu heb je alleen nog niet beantwoordt waar je dan wel aan dachtquote:
Dat is volgens mij iets typisch mannelijksquote:Op zondag 26 september 2010 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu heb je alleen nog niet beantwoordt waar je dan wel aan dacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Ja, dat geloof ik ookquote:Op zondag 26 september 2010 15:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is volgens mij iets typisch mannelijks
quote:Op zondag 26 september 2010 15:49 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dat alles is .....
![]()
Klopt:quote:Op zondag 26 september 2010 15:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi grasje ... het is nog een beetje te vroeg voor een pietje
quote:Op zondag 26 september 2010 15:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt:
In 2010 komt Sinterklaas op 13 november aan in Harderwijk!
Iedere eerste zaterdag na Sint Maarten komt Sinterklaas in Nederland aan.
quote:Op zondag 26 september 2010 15:51 schreef Myraela het volgende:
Welke mooie man wil vanavond voor mij koken?
Sorry, ik ben niet mooi. Helaas.quote:Op zondag 26 september 2010 15:51 schreef Myraela het volgende:
Sociosquote:Op zondag 26 september 2010 15:51 schreef Myraela het volgende:
Als je heel lekker kookt merk ik dat niet.quote:Op zondag 26 september 2010 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet mooi. Helaas.
Je steun heeft me enorm geholpen, dat was echt fantastischquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij vroeg om een mooie man. Dus tsja. Helaas pindakaasquote:Op zondag 26 september 2010 15:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je heel lekker kookt merk ik dat niet.
Hoe was de kamasutrabeurs?quote:Op zondag 26 september 2010 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kut.quote:Op zondag 26 september 2010 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij vroeg om een mooie man. Dus tsja. Helaas pindakaas
Treinen rijden nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Ja hallo, ik ga niet zeggen dat ik niet kan koken. En dus moet ik dit wel zeggen om er onderuit te komen.quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 15:53 schreef n8n het volgende:
[..]
Je steun heeft me enorm geholpen, dat was echt fantastisch![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 september 2010 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ga niet zeggen dat ik niet kan koken. En dus moet ik dit wel zeggen om er onderuit te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 15:54 schreef n8n het volgende:
[..]
Treinen rijden nogHihihihihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 september 2010 15:49 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Je hebt me in laten zien dat faalangst niet nodig is, enkele woorden waren genoeg ter inspiratiequote:
quote:Op zondag 26 september 2010 15:54 schreef Graseter het volgende:
Over een tijdje is het kerst.Kun je ONZ in ONZ houden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, serieusquote:Op zondag 26 september 2010 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs deze keer in het Voyeur gedeelte geweest. Waar dus andere mensen door spiegelramen toe kunnen kijken.
quote:Op zondag 26 september 2010 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ga niet zeggen dat ik niet kan koken. En dus moet ik dit wel zeggen om er onderuit te komen.
Ja, moesten wel nog een extra rondje lopen voor we het aan durfden, maar was wel erg geil. Liepen daar binnen ook allemaal naakte mensen met elkaar te seksen, was heul lekkerquote:Op zondag 26 september 2010 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, serieusMooi dat je het leuk hebt gehad.
quote:Op zondag 26 september 2010 15:55 schreef n8n het volgende:
[..]
Je hebt me in laten zien dat faalangst niet nodig is, enkele woorden waren genoeg ter inspiratie
M'n faalangst speelt parten. Oké zonder dollen, ik ga een hapje eten.quote:
je bent nu 18 pup. Gedraag je als zodanigquote:
Knap dat je 't durftquote:Op zondag 26 september 2010 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, moesten wel nog een extra rondje lopen voor we het aan durfden, maar was wel erg geil. Liepen daar binnen ook allemaal naakte mensen met elkaar te seksen, was heul lekker
Er liepen allerlei mensen rond. Ook echt wel lelijker dan jijquote:Op zondag 26 september 2010 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knap dat je 't durftIk zou dat niet doen denk ik... zou een minderwaardigheidscomplex overhouden geloof ik
Of mee doen verdwijnenquote:Op zondag 26 september 2010 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knap dat je 't durftIk zou dat niet doen denk ik... zou een minderwaardigheidscomplex overhouden geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |