Leuke seriequote:Op zondag 26 september 2010 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Seizoen 2 HIMYM af, nu verder met seizoen 3
Als ik ziek ben hoeft niemand mij te vertroetelenquote:Op zondag 26 september 2010 14:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus ik hoef je nu niet te vertroetelen......
Mooi![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 14:50 schreef n8n het volgende:
[..]
True..... maar het is ook zo'n open deur.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gelukkig was ik lopend en reed ze niet zo heel hard, dus ik kon aan de kant springen.quote:Op zondag 26 september 2010 14:50 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ouwetjes in het verkeerMaar niet geraakt hoop ik?
ik doe met je meequote:Op zondag 26 september 2010 14:52 schreef Lotusss het volgende:
Lig op de bank... maar daar is ook alles mee gezegd...![]()
Dipdag, bah.
Veel plezierquote:Op zondag 26 september 2010 14:52 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als ik ziek ben hoeft niemand mij te vertroetelenKan nog voor mezelf zorgen
quote:Op zondag 26 september 2010 14:51 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het zelf wel moeilijk enthousiast te blijven als meneer er als een slappe zoutzak bij ligt.
Genoeg mensen die nog geen 65 en ook niet kunnen rijden. Dus waarom niet voor iedereen iedere 5 jaar een test en na je 65 om het jaarquote:Op zondag 26 september 2010 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig was ik lopend en reed ze niet zo heel hard, dus ik kon aan de kant springen.
Echt, als er een wetsvoorstel komt die voorschrijft dat mensen van 65 en ouder ieder jaar een verkeerstest moeten doen, dan stem ik voor!
Herkenbaar van beide kanten dus. Een afwachtende houding is sowieso niksquote:Op zondag 26 september 2010 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Herkenbaar inderdaad. Als je jongen laat zien dat hij er echt zin in heeft en dus ook moeite doet, dan doe ik dat ook echt wel
Ik vind het zelf wel moeilijk enthousiast te blijven als meneer er als een slappe zoutzak bij ligt.
Klopt, niet genoeg blijkbaar, dan is het waarschijnlijk minder kansrijkquote:Op zondag 26 september 2010 14:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
True..... maar het is ook zo'n open deur.....
Nou ja, ik probeer nog wel te redden wat er te redden valt, want dan heb ik zelf gewoon ook zin. Maar goed, het houdt wel een keer op hequote:Op zondag 26 september 2010 14:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
.... moeilijk... zeg dan gewoon 0,0......
Ik zou het wel prettig vinden hoor als ik ziek ben als er iemand is die mij kan vertroelen. Jammer genoeg ben ik nooit ziekquote:Op zondag 26 september 2010 14:52 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat kan ik zelf altijd ook heel goed. Maar ik zou het wel erg super vinden om wél een keer vertroeteld te wordenquote:Op zondag 26 september 2010 14:52 schreef YipYip het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 september 2010 14:52 schreef Lotusss het volgende:
Lig op de bank... maar daar is ook alles mee gezegd...![]()
Dipdag, bah.
Misschien kan jij daar wel voor zorgen.quote:Op zondag 26 september 2010 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig was ik lopend en reed ze niet zo heel hard, dus ik kon aan de kant springen.
Echt, als er een wetsvoorstel komt die voorschrijft dat mensen van 65 en ouder ieder jaar een verkeerstest moeten doen, dan stem ik voor!
Ook prima. Maar het is gewoon zo dat je na een bepaalde leeftijd minder soepel en oplettend bent. Mijn opa kan bijvoorbeeld prima rijden, maar op de snelweg is met hem levensgevaarlijk, omdat hij niet meer om kan kijken.quote:Op zondag 26 september 2010 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Genoeg mensen die nog geen 65 en ook niet kunnen rijden. Dus waarom niet voor iedereen iedere 5 jaar een test en na je 65 om het jaar
quote:Op zondag 26 september 2010 14:52 schreef YipYip het volgende:
Want jij wilt heel graag de rijscholen sponsoren?quote:Op zondag 26 september 2010 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Genoeg mensen die nog geen 65 en ook niet kunnen rijden. Dus waarom niet voor iedereen iedere 5 jaar een test en na je 65 om het jaar
quote:Op zondag 26 september 2010 14:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wie zegt dat het zo'n vertroetelactie zou zijn van "wil je nog wat Ju'D O"
But now you will never know![]()
Bestaat al (naja voor iets oudere mensen)quote:Op zondag 26 september 2010 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt goed, maar helaas heb ik daar de energie niet voorquote:Op zondag 26 september 2010 14:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
![]()
Poezels bij je laten liggen..... moodfood..... en lekker niks doen.....
of.... actie ondernemen.... >>>> naar Amersfoort komen en dan gaan we mooi ergens wat drinken/ kletsen over je lover..... of naar de bios
quote:Op zondag 26 september 2010 14:55 schreef n8n het volgende:
[..]
Klopt, niet genoeg blijkbaar, dan is het waarschijnlijk minder kansrijk
Als ze daar op hetzelfde letten als wanneer je je rijbewijs moet halen dan zakken 9 van de 10 mensen na 5 jaar al denk ikquote:Op zondag 26 september 2010 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zondag 26 september 2010 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook prima. Maar het is gewoon zo dat je na een bepaalde leeftijd minder soepel en oplettend bent. Mijn opa kan bijvoorbeeld prima rijden, maar op de snelweg is met hem levensgevaarlijk, omdat hij niet meer om kan kijken.
Is dat zo? Mijn opa is 75 en heeft nog nooit in zijn leven een verkeersveiligheidstest of wat dan ook moeten doen.quote:Op zondag 26 september 2010 14:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bestaat al (naja voor iets oudere mensen)
Waarschijnlijk krijg je energie als je krent in goed gezelschap is, even door de zure appel heen, Machete in de bios en je herleeft gegarandeerdquote:Op zondag 26 september 2010 14:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt goed, maar helaas heb ik daar de energie niet voor
Maar later deze week is het prima!
Huh?quote:Op zondag 26 september 2010 14:56 schreef n8n het volgende:
Er succesvol als een slappe zak bij kunnen liggen is goed mogelijk
Nee idioten die niet kunnen rijden van de weg houdenquote:Op zondag 26 september 2010 14:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Want jij wilt heel graag de rijscholen sponsoren?
Het zou de verkeersveiligheid wel te goede komenquote:Op zondag 26 september 2010 14:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ze daar op hetzelfde letten als wanneer je je rijbewijs moet halen dan zakken 9 van de 10 mensen na 5 jaar al denk ik
Gaat niet helemaal op bij mij helaasquote:Op zondag 26 september 2010 15:00 schreef n8n het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je energie als je krent in goed gezelschap is, even door de zure appel heen, Machete in de bios en je herleeft gegarandeerd
Minder filequote:Op zondag 26 september 2010 15:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zou de verkeersveiligheid wel te goede komen
quote:Op zondag 26 september 2010 15:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gaat niet helemaal op bij mij helaas
Maar thanks voor je oppepper!
quote:Op zondag 26 september 2010 14:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt goed, maar helaas heb ik daar de energie niet voor
Maar later deze week is het prima!
O mijn moeder wel..... die is rond de 70quote:Op zondag 26 september 2010 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat zo? Mijn opa is 75 en heeft nog nooit in zijn leven een verkeersveiligheidstest of wat dan ook moeten doen.
In sommige gevallen misschien maar in de meeste gevallen zouden mensen zakken omdat ze niet goed genoeg in spiegels kijken of net die ene (overbodige) handeling niet verrichten, of ergens een verkeersbord missen en te hard rijden of ergens in rijden waar het niet mag, niet omdat ze zo'n groot gevaar zijn, maar omdat ze op hun eigen manier zijn geen rijden toen er geen controleur meer naast zatquote:Op zondag 26 september 2010 15:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zou de verkeersveiligheid wel te goede komen
Alle stekkers zitten er in? Anders ff resetten, werkte op school altijdquote:Op zondag 26 september 2010 15:04 schreef vencodark het volgende:
Hoe haal je een printer in hemelsnaam van Offline af?Iemand een idee?
Via het printermenu wssquote:Op zondag 26 september 2010 15:04 schreef vencodark het volgende:
Hoe haal je een printer in hemelsnaam van Offline af?Iemand een idee?
Natuurlijk zitten alle stekkers erin.quote:Op zondag 26 september 2010 15:05 schreef n8n het volgende:
[..]
Alle stekkers zitten er in? Anders ff resetten, werkte op school altijd
De printerquote:Op zondag 26 september 2010 15:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Natuurlijk zitten alle stekkers erin.
Ja, heel de computer resetten dus? Want dat doe ik meestal maar daar heb ik na 3 pogingen (voor iets anders) echt het geduld niet meer voor. Moet toch een makkelijkere manier voor zijn.
Volgens mij krijg je die test als je na je 65ste je rijbewijs gaat verlengen of als er een medische noodzaak is.quote:Op zondag 26 september 2010 15:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O mijn moeder wel..... die is rond de 70
Wat je nu opnoemt zijn precies de redenen van vele ongelukken.quote:Op zondag 26 september 2010 15:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
In sommige gevallen misschien maar in de meeste gevallen zouden mensen zakken omdat ze niet goed genoeg in spiegels kijken of net die ene (overbodige) handeling niet verrichten, of ergens een verkeersbord missen en te hard rijden of ergens in rijden waar het niet mag, niet omdat ze zo'n groot gevaar zijn, maar omdat ze op hun eigen manier zijn geen rijden toen er geen controleur meer naast zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |