Je bent snel tevreden?quote:Op zondag 26 september 2010 14:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Die wachten dan maar ff in de auto
Uiteindelijk blijft het ook koehandel...quote:Op zondag 26 september 2010 14:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij begon over koehandel in bed. Dat vond ik een beetje sneu klinken. That's all.
HIMYM?quote:Op zondag 26 september 2010 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Seizoen 2 HIMYM af, nu verder met seizoen 3
Loop een beetje te geinen met Mata johquote:Op zondag 26 september 2010 14:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij begon over koehandel in bed. Dat vond ik een beetje sneu klinken. That's all.
True. Maar ik ken vrouwen die niet pijpen als er niet eerst gebeft is. En tsja...quote:Op zondag 26 september 2010 14:47 schreef YipYip het volgende:
[..]
Uiteindelijk blijft het ook koehandel...
Als je altijd maar geeft en er niks voor terug krijgt,dan kap je er vanzelf een keer mee
Daarom, het zo spelen dat het uit henzelf komt zonder dat ze zich genept voelenquote:Op zondag 26 september 2010 14:47 schreef YipYip het volgende:
[..]
Uiteindelijk blijft het ook koehandel...
Als je altijd maar geeft en er niks voor terug krijgt,dan kap je er vanzelf een keer mee
Same herequote:Op zondag 26 september 2010 14:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Loop een beetje te geinen met Mata joh
Hoewel ik nooit nee zeg tegen een wederdienst
Dan zijn we morgen nog niet bij m'n tantequote:Op zondag 26 september 2010 14:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Die wachten dan maar ff in de auto
quote:Op zondag 26 september 2010 14:43 schreef n8n het volgende:
Ervaring leert dat dames goede wil en inzet maar al te graag teruggeven, investeren levert in dit geval erg veel opDaar is geen onderhandeling voor nodig
om nog even in te gaan op de laatste paar posts uit het vorige deel
Als het moet dan is de lol er snel vanaf ja.quote:Op zondag 26 september 2010 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True. Maar ik ken vrouwen die niet pijpen als er niet eerst gebeft is. En tsja...
Hiermee zeg ik niet dat Yuki zo is overigens
Dat is de instellingquote:Op zondag 26 september 2010 14:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan zijn we morgen nog niet bij m'n tante![]()
Anders pikken ze je maar op de terugweg opquote:Op zondag 26 september 2010 14:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan zijn we morgen nog niet bij m'n tante![]()
Zo ben ik idd nietquote:Op zondag 26 september 2010 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True. Maar ik ken vrouwen die niet pijpen als er niet eerst gebeft is. En tsja...
Hiermee zeg ik niet dat Yuki zo is overigens
quote:Op zondag 26 september 2010 14:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]klopt denk ik wel.... ik laat meer toe als ik zie dat een jongen er moeite voor wil doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Ouwetjes in het verkeerquote:Op zondag 26 september 2010 14:47 schreef Samzz het volgende:
Ja hoi
Ik werd net bijna overreden door een oud besje in haar auto
quote:Op zondag 26 september 2010 14:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
Anders pikken ze je maar op de terugweg op
Enjoyquote:Op zondag 26 september 2010 14:50 schreef Yuki het volgende:
Ja, tante's place. Kom zo nu en dan wel ff gluren![]()
Herkenbaar inderdaad. Als je jongen laat zien dat hij er echt zin in heeft en dus ook moeite doet, dan doe ik dat ook echt welquote:Op zondag 26 september 2010 14:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]klopt denk ik wel.... ik laat meer toe als ik zie dat een jongen er moeite voor wil doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |