Laatste lange vlucht van mij was naar Singapore vanaf Schiphol. Gewoon een nachtje doorhalen van tevoren. Wij vlogen met Singapore Airlines, dus al het drinken was gratis. Paar biertjes gehad en een whisky , dus ik sliep als een roosjequote:Op zondag 26 september 2010 12:32 schreef o.us het volgende:
Wie heeft er moeite of ervaring mee? Lange vluchten zijn meestal kut of vallen best mee, dat verschilt per eigen inzicht en vliegtuigmaatschappij (belangrijk).
Ergens vind ik het wel chill. Gewoon heel weinig slapen en vroeg opstaan, naar Schiphol rijden, inchecken, een beetje eten en drinken voor je vlucht begint (geen koffie of cola), winkeltjes checken, buitenlandse kranten lezen die je in normale boekhandelaren nooit ziet, inchecken, opstappen, slapen, beetje met de entertainmentsysteem kloten, iPod of laptop aan, kanen, pitten, uitchecken en je bent weer op je bestemming.
Althans, zo deed ik dat bij iedere vlucht die ik moest maken naar LA. Ik ga binnenkort weer een lange vlucht maken (Beijing) dus ik denk dat ik hetzelfde ga meemaken.
De jetlag is wel vervelend. Per tijdzone is toch een dag last van jetlag was de vuistregel toch?
Is dat zo? Ik heb met de tijd mee of tegen de tijd in eigenlijk nooit last van jetlags...quote:Op zondag 26 september 2010 12:32 schreef o.us het volgende:
De jetlag is wel vervelend. Per tijdzone is toch een dag last van jetlag was de vuistregel toch?
Ligt er aan waar je zit. Bij het raam kan ik nooit pitten, bij het gangpad slaap ik als een roos + alle ruimte van de wereld totdat er een stewardess komt aankakken met magentronvoer.quote:Op zondag 26 september 2010 12:36 schreef Zwansen het volgende:
Weinig slapen? Ik vind het verschrikkelijk om helemaal kapot in een vliegtuig te zitten want ik kan vrijwel nooit slapen in een vliegtuig. (waarom in een trein wel?)
Ik ga dan liever helemaal uitgerust zitten en een beetje films kijken.
Die zijn gewoon verkrijgbaar bij de drogist of op recept bij de apotheek?quote:Op zondag 26 september 2010 12:41 schreef capricia het volgende:
Ik neem altijd een slaappilletje mee op lange vluchten. Kan ik je aanraden. Slaapt heerlijk en je komt 'fris' aan.
Mag ik weten over welke lekkernijen je het over hebtquote:Op zondag 26 september 2010 12:37 schreef Copycat het volgende:
Ik neem volgende week maandag een lange vlucht, naar Bali, maar ik probeer de vlucht altijd te beschouwen als onderdeel van de vakantie. Mijn iPad gaat mee, heb ik onderweg boeken, magazines, spelletjes en tekstverwerken bij de hand, voldoende lekkers in de tas en ik vergeet ook zeker mijn slaapmasker niet.
Schiphol is gewoon Shophol, dus dat is nooit een straf.
En na het uitchecken staat de hoteltaxi me op te wachten.
Op eet- en drinkgebied. Om nu samen met de elektrische melkboer tot de Mile High Club te gaan behoren is ook zo sneu.quote:Op zondag 26 september 2010 12:43 schreef o.us het volgende:
Mag ik weten over welke lekkernijen je het over hebt?
Inderdaad relax, gewoon ergens gaan zitten met wat te drinken en te eten en dan mensen kijkenquote:Op zondag 26 september 2010 12:44 schreef o.us het volgende:
Maar hangen en het vliegveld verkennen bij het overstappen is wel chill. Alleen jammer van de woekerprijzen maarja, luchthavens zijn luchthavens.
Gewoon Kruidvat. Het kan zijn dat je er in andere landen een recept voor nodig hebt. Dus let op.quote:Op zondag 26 september 2010 12:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Die zijn gewoon verkrijgbaar bij de drogist of op recept bij de apotheek?
Je moet wel even langs de huisarts voor een recept, maar het is heerlijk spul!quote:Op zondag 26 september 2010 12:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Die zijn gewoon verkrijgbaar bij de drogist of op recept bij de apotheek?
Lekker hoor, snoepgoed!quote:Op zondag 26 september 2010 13:05 schreef Individual het volgende:
Na een lange vlucht ben ik meestal wel wat brak als ik niet slaap onderweg. De beste lange vlucht ooit was van Lima naar Amsterdam toen ik tamazepam bij me had en na het eten de hele vlucht geslapen. Bij aankomst op Schiphol moest ik overstappen en ik was helemaal euforisch. Wist ik veel dat tamazepam meer dan alleen een slaappil is.
Wat is er positief om naar Dubai te vliegen voor een tussenlanding?quote:Op zondag 26 september 2010 13:18 schreef ThePianoMan het volgende:
Wanneer ga je naar Beijing o.us? Misschien hebben we dezelfde vlucht
OT: laatste lange vlucht duurde 9 uur.. Heenweg met een 777, prachtig interieur met je eigen screen etc. Heb me erg vermaakt, daarom niet geslapen. Terugweg was een 747.. er was niks te doen, dus heb maar geslapen. Na de landing werd John Mayers "In Your Atmosphere" gedraaid, ook een pluspunt.
Met welke maatschappij ga je vliegen o.us?
Aeroflot (via Moskou) is wel cheap, maar met Emirates vlieg je én naar Dubai én je vliegt met een A380.
Wat ga je in Beijing doen?
wie zegt dat het een tussenlanding is?quote:Op zondag 26 september 2010 13:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat is er positief om naar Dubai te vliegen voor een tussenlanding?
Dat dacht ik op te maken uit je postquote:Op zondag 26 september 2010 13:33 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
wie zegt dat het een tussenlanding is?
quote:Met welke maatschappij ga je vliegen o.us?
Aeroflot (via Moskou) is wel cheap, maar met Emirates vlieg je én naar Dubai én je vliegt met een A380.
Daarmee bedoel ik, voor het geval je Dubai wilt bezoeken.. 2 dagen eruit en dan door naar Beijing. Bovendien, wat moet je anders doen in die 8 uur?quote:Op zondag 26 september 2010 13:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat dacht ik op te maken uit je post
[..]
Mag je dan wel van het vliegveld af? Af brengt dat ook weer extra kosten met zich mee?quote:Op zondag 26 september 2010 13:39 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik, voor het geval je Dubai wilt bezoeken.. 2 dagen eruit en dan door naar Beijing. Bovendien, wat moet je anders doen in die 8 uur?(stiekem wel een tussenlanding dan
)
waarom zou je niet het vliegveld afmogen? Je hebt geen visum nodig om Dubai in te komen... je krijgt ad locum een stempeltje dat als visum fungeert.quote:Op zondag 26 september 2010 13:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mag je dan wel van het vliegveld af? Af brengt dat ook weer extra kosten met zich mee?
Ik ga eind december naar Baliquote:Op zondag 26 september 2010 12:37 schreef Copycat het volgende:
Ik neem volgende week maandag een lange vlucht, naar Bali, maar ik probeer de vlucht altijd te beschouwen als onderdeel van de vakantie. Mijn iPad gaat mee, heb ik onderweg boeken, magazines, spelletjes en tekstverwerken bij de hand, voldoende lekkers in de tas en ik vergeet ook zeker mijn slaapmasker niet.
Schiphol is gewoon Shophol, dus dat is nooit een straf.
En na het uitchecken staat de hoteltaxi me op te wachten.
beantwoord mijn vraag eens o.usquote:Op zondag 26 september 2010 20:04 schreef o.us het volgende:
Ik ga denk ik ook slaappillen opvragen bij de huisarts.
Dat is dan toch echt slechts het idee. In Economy zit het niet beter dan in een ander toestel met nieuw interieur, de beenruimte is hetzelfde, en de service is prcies dezellfde als op iedere andere vlucht van Emirates. Pas nog DXB-BKK in een A380 gevlogen met zo'n 60 passagies in Economy, dan heb je dus wel vier stoelen op een rij voor jezelf. En dat ICE entertainment system is wel erg goed. Maar overstappen in Dubai.... nooit nooit meer. Wat een rampen vliegveld is dat zeg. Verschrikkelijk druk, geen loopbanen en als je een peuk wilt roken moet je dus meestal een godsgruwelijk eind lopen voordat je bij de Irish Pub bent.quote:Op zondag 26 september 2010 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo'n A-380 lijkt me ook wel een keer gaaf. Helaas heeft Cathay ze niet besteld.
Dat zijn prima vluchten, niet echt te lang, geen overstap, top.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:05 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het mij gaat verlopen een lange vlucht. Ik vlieg a.s. zondag naar india, vertrek om 10.25 en kom Nederlandse tijd in India 19.30 aan ..
Miepen is ook een optiequote:Op dinsdag 28 september 2010 11:50 schreef Moro het volgende:
het slapen opzich is geen probleem het wakker worden en je benen niet meer voelen is wel minder.
Ja dan heb je gewoon mazzel dat je niet met je knieen tegen de stoel voor je zit, als ik in slaap val in economy voel ik gegarandeerd mijn benen niet als ik wakker word.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:53 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Miepen is ook een optie![]()
Ik vlieg gewoon veel en vind het altijd prima, zowel economy als business.
Gewoon benen onder de stoel strekken (kan soms) of meer op je zij liggen. Mijn broertje is 2.02m en redt het ook prima.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:07 schreef Moro het volgende:
[..]
Ja dan heb je gewoon mazzel dat je niet met je knieen tegen de stoel voor je zit, als ik in slaap val in economy voel ik gegarandeerd mijn benen niet als ik wakker word.
ben je zo ontzettend populair dan?quote:Op maandag 27 september 2010 17:08 schreef Drive-r het volgende:
Niks lekkerders dan lange vluchten. Eindelijk 10 uur geen telefoon of email, echt perfect. Filmpje erbij, muziekje, twee uurtjes dutten en ik voel me top bij aankomst. Op korte trips wel zorgen dat ik de jetlag niet toe laat, dus blijven leven in de eigen tijdszone.
Nee, maar ik werk 60+ uur in de week. Vrienden zijn natuurlijk leuk, maar mijn telefoontjes zijn meestal zakelijk....quote:
Hij is wel erg goed gedaan inderdaad! Ik bereid mezelf altijd wat minder voor op lange vluchten eigenlijk. Ik kleed mezelf gewoon vrij normaal (sneakers, jeans, hoodie) en neem een krantje, boek en koptelefoon mee. Meestal vermaak ik me wel met het entertainment system, slaap ik wat en lees ik een boekje.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:45 schreef Hik het volgende:
Ik vlieg 7-8 keer per jaar lange vluchten en ik maak er eigenlijk altijd wel wat van. Veel dingen zijn al genoemd: dekentje mee, iPod mee, laptop, blaadje, boekje, lekkere sokken... Ik bouw een heel huisje in m'n stoel (ik vlieg altijd economy). Soms, als ik het vliegtuigeten echt zat ben neem ik zelfs mijn eigen eten mee(sushi!
)
Als ik me gewoon goed voel is het meestal geen probleem, dus ik slaap wel gewoon normaal van tevoren. Sowieso omdat ik ter plaatse meestal gelijk aan de slag moet, maar ook omdat alle dingen om het vliegen heel (alle wachten en checks) gewoon niet te doen zijn als ik lamlendig ben van het slaapgebrek.
Wat ik wel merk is dat de laatste uurtjes van zo'n vlucht eigenlijk altijd het meest killing zijn. Of de vlucht nou 10 of 15 uur is, het zijn altijd de laatste 1-2 uur die het 'm doen.
Voor alle frequent flyers: deze cartoon is echt briljant en zoooo herkenbaar!![]()
Sorry, hijs een beetje lang..
http://niemann.blogs.nytimes.com/2010/08/03/red-eye/
De pest is dat in mijn slaap zo weinig controle heb over hoe ik mijn benen houd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:17 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Gewoon benen onder de stoel strekken (kan soms) of meer op je zij liggen. Mijn broertje is 2.02m en redt het ook prima.
Dat zuigt, wist niet dat je daar last van kon krijgen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:08 schreef Moro het volgende:
[..]
De pest is dat in mijn slaap zo weinig controle heb over hoe ik mijn benen houd.
Dat zie ik echt ALLEEN vrouwen doen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:45 schreef Hik het volgende:
Ik vlieg 7-8 keer per jaar lange vluchten en ik maak er eigenlijk altijd wel wat van. Veel dingen zijn al genoemd: dekentje mee, iPod mee, laptop, blaadje, boekje, lekkere sokken... Ik bouw een heel huisje in m'n stoel (ik vlieg altijd economy).
Jetlag is gewoon een kwestie van direct aanpassen aan het nieuwe ritme of blijven in het oude ritme. Dat laatste werkt prima op korte trips, maar je maar wel op plekken zijn waar je 's nachts nog wat gedaan kan krijgenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:00 schreef Northside het volgende:
Langste sofar was Amsterdam - Detroit - Las Vegas en terug.
Amsterdam --> Detroit was best te doen, maar daar vervolgens 3 uur rondslenteren en dan nog eens 5 uur hobbelen in een oud vliegtuig dat rijp is voor de sloop... toen was de lol er echt wel af.
Overigens zorg ik dat ik weinig geslapen heb vantevoren, dat is de enige manier waarop ik in een vliegtuig kan slapen. Jetlag heb ik vrijwel nooit last van, met dank aan alcohol.
Volgens mij hangt het er ook vanaf of het een nachtvlucht is of niet. Als het wel is, sla je in wezen 1 nacht slaap over (in een vliegtuig is het niet echt slaap), en ben je de komende dagen van slag omdat je gewoon een nacht niet goed hebt geslapen. (Maar ja, jetlag bekt lekkerderquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:36 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Jetlag is gewoon een kwestie van direct aanpassen aan het nieuwe ritme of blijven in het oude ritme. Dat laatste werkt prima op korte trips, maar je maar wel op plekken zijn waar je 's nachts nog wat gedaan kan krijgen
Yogya is een mooie stad! Hopen dat het regenseizoen nog niet is begonnen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:47 schreef Copycat het volgende:
Ik kom volgende week dinsdag om 14:30 uur plaatselijke tijd aan. Koffer op kamer, vlucht naar Yogya regelen voor twee dagen later en ik denk dat ik dan ga acclimatiseren aan zwembad of strand.
Dat doe ik dus echt NOOIT (30 min opknapbeurten op de wc). Vind ik eerlijk gezegd zelf enorm storend en aso eigenlijk. Je moet dat ding wel delen met 100 andere passagiers...quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat zie ik echt ALLEEN vrouwen doen.Mannen leggen hun laptoptas weg, trekken hooguit een shirt uit hun broek en doen hun schoenen uit. Ik heb vrouwen compleet gemetamorfoseerd uit de toiletten terug zien komen (na 30 minuten occupied) .
Nou nee, want dan zou je er na 1 dag vanaf moeten zijn. Jetlag is niets anders dan een afwijkend ritme waaraan je je moet aanpassen. Bij sommige mensen gaat dat makkelijker dan andere.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:45 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Volgens mij hangt het er ook vanaf of het een nachtvlucht is of niet. Als het wel is, sla je in wezen 1 nacht slaap over (in een vliegtuig is het niet echt slaap), en ben je de komende dagen van slag omdat je gewoon een nacht niet goed hebt geslapen. (Maar ja, jetlag bekt lekkerder)
De mooiste stad van Indonesië, naar mijn mening.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:52 schreef Individual het volgende:
Yogya is een mooie stad! Hopen dat het regenseizoen nog niet is begonnen.
Naar de oostkust van de VS heb ik uberhaupt geen jetlag. Da's vanaf hier maar 5 uur verschil, daar kan je nauwelijk jetlag van krijgen toch?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:10 schreef Demarest het volgende:
Met een jetlag reken ik binnen 24 uur af.
Op 4 september jl. stond ik op rond 4:15 uur, om 10:30 uur vertrok m'n vliegtuig richting de VS. Rond 20:00 uur lokale tijd (2:00 uur Nederlandse tijd) arriveerde ik na een tussenstop bij Atlanta op JFK-airport, en anderhalve uur later ging ik pitten in het hotel nabij JFK-airport. Ik had vrijwel geen last van jetlag en stond de volgende ochtend fris & fruitig op.
Op 11 september (dag van de terugreis) blérde de wekker rond 7:30 uur lokale tijd en het vliegtuig vertrok vanaf JFK-airport rond 19:15 uur. Om 8:00 uur Nederlandse tijd (ochtend van 12 september) landde ik op vliegveld Brussel en reed toen per auto terug naar Oost-Brabant. Na thuiskomst was ik wel behoorlijk gaar maar bleef wakker tot rondom 21:30 uur om meteen weer het Nederlandse tijdsritme aan te nemen. Na ruim 13 uur maffen was de jetlag definitief verleden tijd!
Veel trainen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:22 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik ben stikjaloers op die mensen die gewoon gaan zitten, hun ogen dicht doen en dan in dromenland zijn.
Godver, kon ik dat ook maar.
Het is inderdaad wel zo! Ik slaap ongeveer 15 minuten na het opstijgen, en wordt 30 minuten voor landing weer wakker, ideaalquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:24 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Veel trainen!![]()
Nee, veel ellendige kutreisje maken voor werk en je went eraan. Ik slaap al bij het opstijgen op Heathrow en wordt wakker bij landen op Schiphol, het is gewoonte geworden.
Ik heb een paar jaar in de VS gestudeerd en volgde altijd dit zelfde schema bij terugkeer. Het loste het jetlag probleem helaas niet op. Het probleem onstaat in de dagen die volgen na je verhaal. Je staat dan op dag 1 inderdaad s'ochtends vroeg op en zeg 23.00 u. ga je slapen. Je slaapt dan even op de vermoeidheid van een dag werken, maar om bijv. 00.30 wordt je weer wakker en ben je te fris om verder te slapen. In de VS is het immers nog maar 18.30. Dit blijft een aantal dagen zo en je maakt dus geen goede nachten van 8 uur slapen in het nederlandse ritme.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:10 schreef Demarest het volgende:
Op 11 september (dag van de terugreis) blérde de wekker rond 7:30 uur lokale tijd en het vliegtuig vertrok vanaf JFK-airport rond 19:15 uur. Om 8:00 uur Nederlandse tijd (ochtend van 12 september) landde ik op vliegveld Brussel en reed toen per auto terug naar Oost-Brabant. Na thuiskomst was ik wel behoorlijk gaar maar bleef wakker tot rondom 21:30 uur om meteen weer het Nederlandse tijdsritme aan te nemen. Na ruim 13 uur maffen was de jetlag definitief verleden tijd!
Dat dus, en het is gewoon voor iedereen anders. Door de week sta ik ook om 7 uur op en ga ik om 12 uur naar bed, terwijk ik in het weekend om 12 uur op sta en om 4 uur 's nachts ga tukken - dan heb ik ook geen last van jetlag? Het is maar net hoe je er tegen kunt, denk ik. Ik reis veel en heb er echt nooit last van. Bij grote verschillen natuurlijk even moe, maar dat is over na een dutje.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:20 schreef Fogel het volgende:
"Alleen piloten en cabin crew weten er echt mee af te rekenen." Mensen die gewend zijn om wisselend dag/nachtdiensten te draaien (bv chirurgen/verplegers) zijn ook erg goed in zich aanpassen aan tijdzones.
Tja die ene dag die je kwijt ben ga je fysiek toch niet merken. Dus dat maakt weinig uit.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:14 schreef Coastertommm het volgende:
Ik heb nog nooit last gehad van een jetlag (zowel naar het oosten als westen gevlogen) maar volgend jaar ga ik een vlucht maken waar je er volgens mij niet onderuit komt:
[ afbeelding ]
9 maart 'bestaat niet', door de internationale datumlijn. Léuk
9 maart vlieg je wel heel even doorheen, denk dat het wel langer dan 50 minuten vliegen is tussen SCL en de datumlijnquote:Op woensdag 29 september 2010 19:14 schreef Coastertommm het volgende:
Ik heb nog nooit last gehad van een jetlag (zowel naar het oosten als westen gevlogen) maar volgend jaar ga ik een vlucht maken waar je er volgens mij niet onderuit komt:
[ afbeelding ]
9 maart 'bestaat niet', door de internationale datumlijn. Léuk
economy? Welke maatschappij?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga volgende week voor het eerst een eind vliegen (verder dan Londen, Rome en Barcelona dus). Ik moet in Chicago overstappen en ik hou m'n hart vast voor die vlucht. Geen idee wat ik allemaal mee moet nemen, hoe koud het in het vliegtuig is, hoeveel eten je krijgt en of ik zelf wat eten mee moet/mag nemen. Complete n00b dus.
Hoe lang moet je vliegen?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Bedankt voor de tipsIk ga met United Airlines, economy. Neem sowieso MP3-speler en een boek mee, misschien m'n DS?
Daarna door naar Houston.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe lang moet je vliegen?
Hmz iig overstappen op chicago dus dat is een uurtje of 7 denk ik? En daarna.
das een uurtje of 5? Op zich twee niet zulke gek lange vluchten. Weet niet hoe laat je vliegt, maar ik zou op vlucht 1 proberen te slapen.quote:
Wat stoelen betreft (Economy) vind ik de stoelen van de A380 van Singapore wel prettig (volgens mij hetzelfde als in refurbished 777-300ER?). Ook de stoelen van Cathay Pacific (die niet fysiek reclinen) zijn erg prettig als je lange benen hebt.quote:Departing: Amsterdam(AMS - Schiphol Intl) on Sat, 31 Oct 2009, 1040 hrs
Arriving: Singapore(SIN - Changi Intl) on Sun, 01 Nov 2009, 0610 hrs
Flight: SQ323
Departing: Singapore(SIN - Changi Intl) on Sun, 01 Nov 2009, 0700 hrs
Arriving: Sydney(SYD - Kingsford Smith) on Sun, 01 Nov 2009, 1740 hrs
Flight: SQ233
pff, dat is echt een drama dan op een normale plek. Zeker nu met de huidige policy van KLM dat je moet betalen voor een plek met meer beenruimte.quote:Op donderdag 30 september 2010 07:20 schreef polariteit het volgende:
In verband met mijn lengte(2.16mtr)
dat was dus een oorzaak van het probleem, die plekken waren uitverkochtquote:Op donderdag 30 september 2010 09:27 schreef Blik het volgende:
[..]
pff, dat is echt een drama dan op een normale plek. Zeker nu met de huidige policy van KLM dat je moet betalen voor een plek met meer beenruimte.
Het is alleen irritant dat ik niet echt kan slapen in het vliegtuig. Ga dus ook voor deze optie. Alleen wil ik nog wel eens een minuut of 10 wegdommelen waardoor je vaak net de clou van de film mistquote:Op donderdag 30 september 2010 09:20 schreef Blik het volgende:
2. De vluchten met entertainmentsysteem. Ik kijk thuis niet veel films, dus de keuzes vind ik altijd prima. En ik kan me prima 8 tot 10 uur opsluiten met een koptelefoon op en films kijken
Ik switch na 1 film dan ook vaak over naar de TV-series. Als ik gaar ben, dan zijn films me toch vaak te lang, en vooral bij documentaires (Louis Theroux ofzo) maakt het me helemaal niks uit als ik iets mis.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:00 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het is alleen irritant dat ik niet echt kan slapen in het vliegtuig. Ga dus ook voor deze optie. Alleen wil ik nog wel eens een minuut of 10 wegdommelen waardoor je vaak net de clou van de film mist
Bij de geavanceerdere entertainment-systemen kun je de film op pauze zetten en vooruit/achteruit spoelen.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:00 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het is alleen irritant dat ik niet echt kan slapen in het vliegtuig. Ga dus ook voor deze optie. Alleen wil ik nog wel eens een minuut of 10 wegdommelen waardoor je vaak net de clou van de film mist
Ik weet niet hoe lang je bent, maar als je langer dan 1.80 bent kan je best een nekkussentje meenemen. Ik kan vaak niet slapen omdat ik me kop nergens kwijtkan. Nouja, behalve tegen de stoel voor me en uiteindelijk komt het er dan ook vaak op neer dat ik op die manier slaapquote:Op woensdag 29 september 2010 21:11 schreef CherryLips het volgende:
O nee, wacht, ik ben scheel en slecht voorbereid (en heb het niet zelf geboekt). Ik moet overstappen in Washington
. Nou ja, scheelt weer een paar uur. En dan dus door naar Houston. Krijg ik zo een jetlag in een jetlag. Op de heenweg reis ik overdag en kom ik voor mijn gevoel midden in de nacht aan, op de terugweg reis ik 's nachts en kom ik om 7 uur NL tijd aan.
God, ik ben benieuwd waar ik uiteindelijk terechtkom
Ik slaap overal, dus zodra ik over het enge en spannende heen ben, gaan de luiken wel dicht denk ik.
Nee, ik ben 1m70 ongeveer. Ik wilde sowieso een nekkussentje meenemen en zon opblaasbaar kussentje voor m'n onderrug, dat was een tip van een vriendin van me toen ze uit Australië kwamquote:Op donderdag 30 september 2010 15:25 schreef Nickolast het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je bent, maar als je langer dan 1.80 bent kan je best een nekkussentje meenemen. Ik kan vaak niet slapen omdat ik me kop nergens kwijtkan. Nouja, behalve tegen de stoel voor me en uiteindelijk komt het er dan ook vaak op neer dat ik op die manier slaap
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |