Ik doe het wel als ik lapo heb, maar ik denk dat je ook lui bentquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:22 schreef Kalkmaar het volgende:
Waarom post niemand meer een linkje naar het nieuwe topic in de laatste post van een topic,
of ben ik nou gewoon lui?
Zie dus toch niet zo stom van mijquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:29 schreef Ladidadida het volgende:
Wat hints betreft: ik probeer 3 per mob/speciale rol aan te houden. Soms prop ik er 4 in, dan zijn ze allemaal wat moeilijker, of 2 die wat makkelijker zijn. Maar meestal 3.
Dat komt over een paar uur.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:37 schreef timmmmm het volgende:
Ok, prijzencircus zuigt. Ik haat drukteMensen moeten dood, allemaal
Denk hier even aan. Ik wil het topic even teruglezen, waar we het dit topic over hebben, moet ik door 100 posts geneuzel heen. 3/4 van dit otpic heeft dus NIETS met het spel te makenquote:2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel
Samenvatting: skip het tot hier en je hebt niets gemist.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denk hier even aan. Ik wil het topic even teruglezen, waar we het dit topic over hebben, moet ik door 100 posts geneuzel heen. 3/4 van dit otpic heeft dus NIETS met het spel te maken
Dat gaat wat wordenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:49 schreef Ladidadida het volgende:
Ik zal weer eens even wat gruwelijks in elkaar gaan flansen...
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:10 schreef timmmmm het volgende:
Ok, jongens, ik ben me aan het bezatten met ikeaperencider, terwijl ik Glee kijk. Verwacht niet teveel van mij vanavond.
Naakte postquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:24 schreef Susi het volgende:
@ StijnDa : Als de nachtwaker meeleest, weet ie 't vanzelf
En als ie niet meeleest hoeven we ook niets te zeggen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:24 schreef Susi het volgende:
@ StijnDa : Als de nachtwaker meeleest, weet ie 't vanzelf
Gewoon om 9 uur als het even gaat hequote:Op zaterdag 25 september 2010 19:49 schreef Ladidadida het volgende:
voor de 9349e keer.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik ben een SC slet![]()
Is het geen idee om een sc maffia topic te openen en deze te beperken tot hints ontrafelen?
Je kan ook hier de SC beperkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik ben een SC slet![]()
Is het geen idee om een sc maffia topic te openen en deze te beperken tot hints ontrafelen?
Waarom doe je dat dan ookquote:
Kan ik me ook wel voorstellen jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:36 schreef lynda het volgende:
[..]
voor de 9349e keer.
Helaas vinden de modjes niet zo leuk.
Doe ik dan ook al hequote:Op zaterdag 25 september 2010 20:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan ook hier de SC beperken
Wat moeten we dan doen met al die vrije tijd?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan ook hier de SC beperken
Ergens anders in besteden?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat moeten we dan doen met al die vrije tijd?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Zijn er al dooien? 21:00 08gnot, 21:00![]()
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:49 schreef Ladidadida het volgende:
Ik zou er niet iemand bij zoekenquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Staan in dat duimelot stukje ook hints over de dorpeling? Nee toch
Was het ook niet van plan hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:06 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik zou er niet iemand bij zoeken
duidelijk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:13 schreef Sheepcidus het volgende:
De serial killer probeerde ook Calex te vermoorden?
Wat een idiote mafia dat ze dorp afmaken en geen mafia.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:20 schreef Stali het volgende:
Alle dorpelingen gaan er zowat aan..
Eentje met de TT Altijd geilquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:15 schreef Harajuku. het volgende:
Joe-momma had SEX-topics weet ik mij te herinneren, dus misschien kunnen we hem bij serial plaatsen.
Done!quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:21 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Eentje met de TT Altijd geil
Ik zit te slapen inderdaad.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat een idiote mafia dat ze dorp afmaken en geen mafia.
Ja, KSC post hij inquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:26 schreef Harajuku. het volgende:
En van Trevland herinner ik me een AT vol thee en koffie.
Wel een domme zet van de mafia om jou te nemen want er waren wat dorpers die jou op hun lijstje haddenquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:32 schreef CaLeX het volgende:
Vraag me toch af welke geilbak de boter meenam
Ik ging even op bezoek bij CaLeX, maar moest er voor boetenquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:32 schreef CaLeX het volgende:
Vraag me toch af welke geilbak de boter meenam
Dat we gaan trouwenquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:36 schreef CaLeX het volgende:
Ik wordt altijd homo-erotisch doodgeschreven, zou ladi me iets duidelijk willen maken
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:36 schreef CaLeX het volgende:
Ik wordt altijd homo-erotisch doodgeschreven, zou ladi me iets duidelijk willen maken
Is dat niet te makkelijk met drie mods hier?quote:
En GMquote:
Jij probeert de aandacht van jou af te schuiven hequote:Op zaterdag 25 september 2010 21:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is dat niet te makkelijk met drie mods hier?Ik zat te denken aan blauwe ogen of zo.
Misschien is ze wel echt vermoordquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:39 schreef Stali het volgende:
Waar is Duimelot eigenlijk? Heb haar al twee topics niet meer gezien.
Dat doe ik wel na de hintsquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Hara kan je de OP even aanpassen, nieuwe doden enz
Goed bezig jij!!quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:45 schreef timmmmm het volgende:
Dan vertrouw ik je maar, ik ga nu slapen, en morgen moet ik werken, op tijd thuis om mijn stem eventueel te veranderen, maar vooralsnog:
##Wendy
=quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezig jij!!
Ik ga badderen en kroeg in enz.
Ik zet nu alvast een stem neer mocht ik echt te brak zijn morgen heb ik dat iig al gedaan:
## ik stem voor Wendytje
ja dat kan ook natuurlijk maar blauw lijkt me wel echt een hint.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is dat niet te makkelijk met drie mods hier?Ik zat te denken aan blauwe ogen of zo.
Ik kan me niet voorstellen dat het met drie mods op een mod zou slaan, ik vind het ook een hint hoor. Maar dan Tombo's ava of blauwe ogen in t fobo of zo.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:50 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
ja dat kan ook natuurlijk maar blauw lijkt me wel echt een hint.
Jou vertrouw ik ook niet, trouwensquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:55 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik combinatie met de hints van gisteren neig ik ook heel erg naar wendytje, maar meestal wacht ik liever met stemmen... ach, ik kan nog veranderen he? Dan stem ik ook alvast, kan ik het ook niet vergeten.
Wendytje (5) Timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT.
quote:was zijn lichaam blauw
Er doen 3 mods mee dus het is geen sterke hintquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het met drie mods op een mod zou slaan, ik vind het ook een hint hoor. Maar dan Tombo's ava of blauwe ogen in t fobo of zo.
Ik heb zo mijn momentenquote:
Gewoon doenquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:57 schreef timmmmm het volgende:
Zal ik gaan kotsen?Wat vinden jullie?
Ja, die had ik inderdaad ook. Maar blauw kan ook dronken zijn of of of ofquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:57 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Er doen 3 mods mee dus het is geen sterke hint
Trevland heeft in zijn fobo ook staan dat hij blauwe ogen heeft en het zit bij die thee hints.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |