Ik doe het wel als ik lapo heb, maar ik denk dat je ook lui bentquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:22 schreef Kalkmaar het volgende:
Waarom post niemand meer een linkje naar het nieuwe topic in de laatste post van een topic,
of ben ik nou gewoon lui?
Zie dus toch niet zo stom van mijquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:29 schreef Ladidadida het volgende:
Wat hints betreft: ik probeer 3 per mob/speciale rol aan te houden. Soms prop ik er 4 in, dan zijn ze allemaal wat moeilijker, of 2 die wat makkelijker zijn. Maar meestal 3.
Dat komt over een paar uur.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:37 schreef timmmmm het volgende:
Ok, prijzencircus zuigt. Ik haat drukteMensen moeten dood, allemaal
Denk hier even aan. Ik wil het topic even teruglezen, waar we het dit topic over hebben, moet ik door 100 posts geneuzel heen. 3/4 van dit otpic heeft dus NIETS met het spel te makenquote:2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel
Samenvatting: skip het tot hier en je hebt niets gemist.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denk hier even aan. Ik wil het topic even teruglezen, waar we het dit topic over hebben, moet ik door 100 posts geneuzel heen. 3/4 van dit otpic heeft dus NIETS met het spel te maken
Dat gaat wat wordenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:49 schreef Ladidadida het volgende:
Ik zal weer eens even wat gruwelijks in elkaar gaan flansen...
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:10 schreef timmmmm het volgende:
Ok, jongens, ik ben me aan het bezatten met ikeaperencider, terwijl ik Glee kijk. Verwacht niet teveel van mij vanavond.
Naakte postquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:24 schreef Susi het volgende:
@ StijnDa : Als de nachtwaker meeleest, weet ie 't vanzelf
En als ie niet meeleest hoeven we ook niets te zeggen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:24 schreef Susi het volgende:
@ StijnDa : Als de nachtwaker meeleest, weet ie 't vanzelf
Gewoon om 9 uur als het even gaat hequote:Op zaterdag 25 september 2010 19:49 schreef Ladidadida het volgende:
Ik zal weer eens even wat gruwelijks in elkaar gaan flansen...
voor de 9349e keer.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik ben een SC slet![]()
Is het geen idee om een sc maffia topic te openen en deze te beperken tot hints ontrafelen?
Je kan ook hier de SC beperkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik ben een SC slet![]()
Is het geen idee om een sc maffia topic te openen en deze te beperken tot hints ontrafelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |