Geen idee. Communisten heb ik wel vaker gezien in het lijstje met opstandelingen, ook als ik een hele lage infamy had. Geen idee trouwens hoe ik ze in moet dammen, belastingen staan al vrij laag, 30% en ik kan geen hervormingen door voeren. De militancy staat trouwens op iets van 3, dus redelijk laag. Daarnaast daalt die ook iedere maand.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik kan het mishebben, maar gaf een hoge infamy niet ook meer revolt risk?
Die manier is gevonden. Ik heb het startjaar veranderd naar 1801 en eindjaar naar 1999, dus bijna 200 jaar om te spelen. Kijken of het nu een keer gaat lukken om de wereld te bezitten! Eerst maar eens proefspelen met China.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:44 schreef Niek92 het volgende:
Wel jammer dat de game maar door gaat tot 1935, had liever nog veel langer door kunnen spelen!
Wachten, tot dat er meer mensen in de provincie wonen die als soldaat geactiveerd kunnen worden. Wat je zou kunnen doen om dat te stimuleren, is focus points op bepaalde provincies te zetten, waarbij de focus ligt op soldaten. Verder kan ik zo niet echt iets bedenken. Ik neem aan dat je je bevolking al gemobiliseerd hebt? Die zijn alleen wel enorm slecht, maar alles beter dan niets.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:09 schreef jellysammy het volgende:
OK ik weet dat er lang niet in dit topic is gereageerd maar ik heb toch een vraag. Ik speel nu met nederland en heb belgie al veroverd. Dit ging goed, maar ineens verklaard Frankrijk mij de oorlog(Engeland had het ook al gedaan in indie en toen kon ik een tijdje geen troepen meer trainen dat is inmiddels over) Alleen nu wil ik dus graag wat meer troepen kunnen trainen, hoe doe je dit? Ik snap best wel hoe je er bij krijgt maar dat gaat maar om 1 of 2 misschien 3 per provincie, hoe zorg je dat dit meer wordt?
Gemobiliseerd? wat houdt dat in? Bedankt voor je antwoord trouwens!quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:51 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Wachten, tot dat er meer mensen in de provincie wonen die als soldaat geactiveerd kunnen worden. Wat je zou kunnen doen om dat te stimuleren, is focus points op bepaalde provincies te zetten, waarbij de focus ligt op soldaten. Verder kan ik zo niet echt iets bedenken. Ik neem aan dat je je bevolking al gemobiliseerd hebt? Die zijn alleen wel enorm slecht, maar alles beter dan niets.
Ik speel het zo af en toe nog wel eens trouwens
Ik zie je post nu pas, maar zou je daar eens een screen van willen posten, ben best benieuwd!quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:41 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb nu met Nederland heel midden afrika, bijna heel asia behalve China en India. Midden-Oosten heb ik nu ook. 21 mil inwoners, 15 mil op de bank, groeit met 5k per dag.. Tanks, vliegtuigen kan ik al bouwen..![]()
Best een tof spel
Lang verhaal, ik heb het ooit wel min of meer beschreven hoe je met Nederland de wereld kan veroveren, kijk hier maar eensquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:24 schreef Niek92 het volgende:
Daar faalde ik hard mee, stuk vager dan Victoria II heb ik het idee. Jij doet het wel goed trouwens, maar hoe heb je in vredesnaam in Nazi-Duitsland er onder gekregen?
Ik zal straks eens kijken, ik kan nu niet meer verder. Heb een te hoge infamy en alle landen verklaren ineens oorlog met me waarbij ik best kansloos benquote:Op vrijdag 23 november 2012 00:05 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Ik zie je post nu pas, maar zou je daar eens een screen van willen posten, ben best benieuwd!
Zelf onlangs een nieuwe game gestart met Groot Brittannië en dat is voor mij toch het leukste land om mee te spelen. Helaas wel een foutje gemaakt, door in Canada niet verder te koloniseren, waardoor de VS dat stuk en verder naar het noorden hebben gepakt. Ik was te druk in Zuid-Oost Azie met oorlogen voeren, waardoor dat vrijwel geheel in m'n bezit kwam.
Nadat ik Persia veroverd had en de containmentwars met Frankrijk en Rusland met een vrede had afgesloten, in een keer de oorlog verklaard aan het complete Midden-Oosten, die dus allemaal tegelijk in mijn bezit kwamen! Verder kan ik nu koloniseren in Afrika, wat mij uiteindelijk waarschijnlijk heel Zuid-, West- en Midden-Afrika gaat opleveren. Alleen een gedeelte Noord- en heel Oost-Afrika is voor Frankrijk.
Met het koloniseren was ik op een gegeven moment een heel eind, tot dat m'n computer crashte en ik even geen zin meer had. Binnenkort maar weer een keer oppakken dus!
Importeren die handel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:15 schreef Niek92 het volgende:
Vet! Eigenlijk nog nooit gezien dat Frankrijk maar een zo klein deel van Afrika in handen krijgt, bij mij hebben ze altijd ongeveer half Afrika gekoloniseerd. Verder weinig verrassingen, behalve dat de VS nog redelijk klein zijn gebleven.
In mijn game met Groot Brittannië kan ik geen Artillery units meer maken, omdat er schijnbaar niet genoeg liquor beschikbaar is. Fabrieken bij bouwen helpt niet. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Het wordt een stuk interessanter zodra je de gekoloniseerde delen provincies laat worden. Dan groeien ze als kool en kun je er enorm veel brigades vandaan halen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:42 schreef BurnaBoy het volgende:
Africa lijkt heel leuk maar eigenlijk kun je beter daar wegblijven. behalve de zuidpunt. er is gewoon niet zoveel wat interresant is daarzo
Ik probeer oorlogen met de machtige landen te vermijden. Kost je vaak je leger en je land.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:31 schreef jellysammy het volgende:
De oorlog met Rusland is toch verloren, alleen Rusland viel nog wel te handelen maar 3 dagen nadat de eerste strijd met Rusland was gevoerd verklaarde Oostenrijk-Hongarije mij 2 obtainment wars kon ik niet handelen een vluchtige vrede met Rusland koste me al de helft van mijn leger en binnen een paar dagen was heel mijn Leger verzwolgen door die van Oostenrijk-Hongarije mijn economie stortte in en ik zag er geen lol meer in. Nu ben ik bezig met Frankrijk en ik heb al 2 obtainment wars met Engeland gehad die ik toch telkens tot een wite peace heb kunnen vechten(wel knap vindt ik omdat Engeland in de eerste oorlog bijna het dubbele aan militaire punten dan ik met al mijn bondgenoten. De 2e was iets eerlijker. In de eerste oorlog ging ik eigenlijk te enthousiast door met wargoals toe voegen waardoor mijn infamy nu ergens vanachter in de 50 ligt. Geen enkel land wil dus nog een alliantie met mij(allen als ze in mijn SOI zitten)
Ik speel het af en toe nog, maar niet heel vaak meer. Gaat zo ongelofelijk veel tijd in zitten en die heb ik helaas niet..quote:Op maandag 10 februari 2014 23:57 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Zijn er nog mensen druk met Victoria 2?
Goed bezig inderdaad. Misschien weet jij dat, kan je pas vanaf 1870 koloniseren of ook eerder? Zag namelijk dat Frankrijk al rond 1860 een paar eilandjes in de Stille oceaan gekoloniseerd had.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:33 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Ik speel het af en toe nog, maar niet heel vaak meer. Gaat zo ongelofelijk veel tijd in zitten en die heb ik helaas niet..
Desondanks nog steeds wel leuk om af en toe een middagje te spelen. Heb nu bijvoorbeeld een game met Nederland. België is geannexeerd, evenals Saudi-Arabie, de VAE, Oman, Jemen, een gedeelte van Egypte, het noordelijke deel van Brazilië (dat onder Suriname ligt), en wat stukjes rondom Indië. Aardige uitbreiding gehad dus, maar het had natuurlijk veel meer kunnen zijn, als de bevolking wat harder had gegroeid.
De overige zaken in het land zijn gelukkig wel op orde, sta qua militaire punten in de top 3 en met alles in de top 8. Een gevestigde Great Power dusAls de bevolking nog wat harder doorgroeit moet het wel goed komen met de verdere doorgroei van het land.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |