Let maar op dat je defensie kosten niet te hard oplopen. Daar ga je als china heel snel op onderuitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ik ondertussen even een vloot bouwen en een inmens leger.Heb nu pas 176 brigades van de in totaal 1008. Dus ik kan nog even vooruit.
Ik maak voorlopig nog > 7k winst per dag. En bijna 50M op de bank.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Let maar op dat je defensie kosten niet te hard oplopen. Daar ga je als china heel snel op onderuit
Iemand?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:00 schreef Jirdo het volgende:
Hoe kan ik vloten laten patrouilleren in de zee? Het wil maar niet lukken.
Kijk hier eens: http://forum.paradoxplaza(...)040-Fleets-on-Patrolquote:
Bedanktquote:Op maandag 13 juni 2011 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kijk hier eens: http://forum.paradoxplaza(...)040-Fleets-on-Patrol
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:59 schreef Euribob het volgende:
kan iemand me trouwens vertellen hoe je een brigade creërt? Kan er in de tuts niks over vinden..
bovenin meest rechtse blokje staan. Als je daar op klikt, opent je Military. Daar kan je schepen en legers maken, mits je genoeg manpower hebt.quote:
Danku.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
bovenin meest rechtse blokje staan. Als je daar op klikt, opent je Military. Daar kan je schepen en legers maken, mits je genoeg manpower hebt.
De alliantie met Mexico verbreken, en hopen dat je een keertje cores krijgt door een boundary dispute. Dan de oorlog verklaren en zoveel mogelijk veroveren (wel binnen de infamylimit blijven).quote:Op zondag 19 juni 2011 11:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Danku.
Is er trouwens iemand die wel eens met Amerika heeft gespeelt en mij tips kan geven? Met de Texaanse onafhankelijkheidsoorlog heb ik aan de kant van de Mexicanen gevochten(eigenlijk gewoon een aparte oorlog meegevoerd, maar wel alliantie met Mexico), maar wel alle gebieden namens Amerika ge-annexeert. Verder heb ik Seattle en Portland en co. uit de handen van de UK en Mexico gehouden (die allebei al bezig waren met koloniseren), en ik heb daar toen gewoon wat manschappen geplaatst (geen idee of dat wel nut heeft, maar ik heb de voorsprong van beide landen teniet gedaan).
Verder draai ik heul veul verlies (ik mag geen nieuwe fabrieken openen, wel uitbreiden), iemand tips?
Geef ze gewoon hun vrijheid als het nieuwe land 'New England', ben je meteen van het hele gezeik af.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:02 schreef Niek92 het volgende:
Dit spel speel ik ook. Alleen een probleempje met opstanden, met de VS. Vrijwel ieder jaar komt vrijwel heel het Noord-oosten van m'n land in opstand. Om dat tegen te gaan heb ik de belastingen laag gezet (30%), zodat ik nog net niet verlies maak. Ik kan alleen geen hervormingen doorvoeren, aangezien het parlement daar niet mee akkoord gaat.
Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen? Door dit probleem kan ik namelijk m'n land niet uitbreiden in de richting van Mexico, wat vrij vervelend is..
Lijkt me inderdaad het beste. Dan kan ik weer op zoek naar uitbreiding in de richting van Mexico.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Geef ze gewoon hun vrijheid als het nieuwe land 'New England', ben je meteen van het hele gezeik af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |