Zelfs 538 wilt hem niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:57 schreef naatje_1 het volgende:
Wanneer gaat bart nou eindelijk eens vertrekken naar 538
Serieus haha dat is wel slecht al viel het me niet eens opquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:06 schreef Qunix het volgende:
Wat een sukkel... Weer lullen in de intro terwijl gezongen wordt
Ik zag hem al twijfelen of hij nou z'n bek moest houden.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:57 schreef naatje_1 het volgende:
Wanneer gaat Michiel Veenstra nou eindelijk eens vertrekken naar 538
een beetje quotes vernaggelen he!quote:
dat is idd een grove belediging voor Bart ;-)quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar heeft hij al gezetenDaarnaast, michiel vergelijken met bart
glaasje appelsap mama?quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:16 schreef alors het volgende:
zomer in Zaandam, Mimi het is zomer..
quote:
laat em eerst maar eens lief voor mijn oortjes zijn....quote:
Hoop snelquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:57 schreef naatje_1 het volgende:
Wanneer gaat bart nou eindelijk eens vertrekken naar 538
Best veelquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:31 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben niet zo incrowd qua 3fm, wat is er mis met Bart?
tis een populairdoende 538-prutser!quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:31 schreef Bellatrix het volgende:
Ze zijn gewoon jaloers op hem, laat gaanquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:31 schreef Bellatrix het volgende:
een beetje wel, had best bij 3FM willen werkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon jaloers op hem, laat gaan
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:34 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kom er net achter dat er een stuk of 4 2Unlimited liedjes tussen de TUTB collectie zitten
Jij luistert dan ook naar de beste DJs op 3fm heh, Giel, Bart, Roosmarijn, Annemiekequote:Op zaterdag 25 september 2010 16:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon jaloers op hem, laat gaan
de creme de la creme de la 3fm!quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij luistert dan ook naar de beste DJs op 3fm heh, Giel, Bart, Roosmarijn, Annemieke
Giel, Timur, Stenders, Coen Sander, Ekdom jwzquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij luistert dan ook naar de beste DJs op 3fm heh, Giel, Bart, Roosmarijn, Annemieke
Heb je even?quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:31 schreef Bellatrix het volgende:
Daar zitten inderdaad 4 parels tussenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Giel, Timur, Stenders, Coen Sander, Ekdom jwz
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar zitten inderdaad 4 parels tussen
ik welquote:
Tuurlijk.quote:
Heppie luisquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:44 schreef 3rdRock het volgende:
toch een mooi liedje eigenlijk..
en straks Dr. Alban! mijn broertje heeft laatst de single van Hans Kraaij jr. nog teruggevonden. dat was een cover van it's my life!
Huhquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, al helemaal als je weer een wedstrijdje wie er het langst zonder fok gaat doen
Precies. En nu aan je huiswerkquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, al helemaal als je weer een wedstrijdje wie er het langst zonder fok gaat doen
Zoeen grote hit was dat toen, ik hoorde hem toen vaak op vakantie in Italiequote:
Nee sorry. Destijds vond ik het een geweldige plaat, maar nu vind ik het echt he-le-maal niks meer.quote:
TURN UP THE BASSquote:
iK HAD HET ALBUMquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
De Vengaboys![]()
Toch wel een van de dieptepunten van de jaren 90
mee eens, en toch aanstekelijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
De Vengaboys![]()
HAHAHA I GOIING TO EAT PIZZA :dd: Dquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mee eens, en toch aanstekelijk![]()
op de melodie:"I'm going to eat pizza":)
Nee man! (dit nummer dan niet meegerekend)quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
De Vengaboys![]()
dat moet toch ook? een V voor een E wordt in Spanja uitgesproken als een B. Toch?quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:09 schreef gerbenp het volgende:
spreekt ie het nou uit als bengaboys?
Dat deden er destijds volgens mij wel meer (ik ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:09 schreef gerbenp het volgende:
Dat moet ook suffiequote:Op zaterdag 25 september 2010 17:09 schreef gerbenp het volgende:
Ah, dus ik deed het wel goedquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat moet toch ook? een V voor een E wordt in Spanja uitgesproken als een B. Toch?
Pizza??! Ik namelijk welquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:36 schreef 3rdRock het volgende:
hans, weet je wat ik vandaag eet???
[..]
de creme de la creme de la 3fm!
Radio Veronicaquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:12 schreef alors het volgende:
Bart Falens doet nu gewoon hetzelfde wat Erik de Zwart elke zaterdag doet op Veronica
niet alleen voor een e maar wel vaker. Maar het is een klank tussen de V en B, geen harde B. Maarja.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat moet toch ook? een V voor een E wordt in Spanja uitgesproken als een B. Toch?
er ligt een Wagner Special in de ovenquote:
Nice! Die zijn echt prima hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er ligt een Wagner Special in de ovenben benieuwd
volgens twitterbart vanaf 18u op 3fm.nl....quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Staat die lijst ook ergens online?
Nicequote:Op zaterdag 25 september 2010 17:22 schreef themauster het volgende:
Laat ik origineel wezen ik eet lekker geen pizza, wij gaan uit eten met vrienden
hoax, jij hebt geen vriendenquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:22 schreef themauster het volgende:
Laat ik origineel wezen ik eet lekker geen pizza, wij gaan uit eten met vrienden
Je had niet zo iets van: dit was de eerste, maar ook direct de laatste keer dat ik naar de top 40 luister?!quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:23 schreef 3rdRock het volgende:
het nummer dat op 1 stond toen ik voor het eerst de top40 luisterde
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:21 schreef koenvanherp het volgende:Klein probleem, de complete band zit vast in de lift.... #thatslive
Dat zal moeilijk gaan in een Chinees-indische wok (dankzij Borisz die gister is geweest kwamen wij ook op dat ideequote:Op zaterdag 25 september 2010 17:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nice. Daar kun je vast wel pizza eten
Ver buiten Usquert wij gaan naar Ten Boerquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoax, jij hebt geen vrienden
waar ga je eten? t zielhoes? visrestaurant het gemeentehuis?
Ah, dan wordt het idd lastig. Is dat bij de Euroborg? Ben daar een keer geweest. Dikke primaquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk gaan in een Chinees-indische wok (dankzij Borisz die gister is geweest kwamen wij ook op dat idee)
nope, ik vinnem mooiquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je had niet zo iets van: dit was de eerste, maar ook direct de laatste keer dat ik naar de top 40 luister?!
Wat een crap dit.
+1quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:27 schreef alors het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa eindelijkk gerechtigheid voor deze plaat
Best wel een flutfilm, wij als jongentjes van 11-12 jaar zaten te wachten op de scene met de hand op het autoraam maar je zag niks,hoogtepunt was dan ook de borsten van Kate Winsletquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:29 schreef alors het volgende:
Hij is ingekort.. ik vind dit echt mooi, en het past zo ontzettend goed bij de film
1 keer geweest. lekker eten daar, maar volgens mij is het te klein als het druk is. weinig loopruimte.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Ver buiten Usquert wij gaan naar Ten Boer
Mainz speelde in de jaren '90 nog in Bundesliga 2quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:28 schreef borisz het volgende:
Hulde aan Mainz. 18 uit 6 in de bundesliga.
Mooi man. Dat het maar mag smaken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, ik vinnem mooi
en de pizza is lekkertjomptjomp
Nog niet echt meegemaakt dat het daar volzat maar eten is daar echt heerlijk en voordeel zoveel eten en drinken als je zelf wil bij de all inquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
1 keer geweest. lekker eten daar, maar volgens mij is het te klein als het druk is. weinig loopruimte.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:35 schreef Qunix het volgende:
Heee!!!! Nieuwe muziek... Mag toch niet bart?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:36 schreef alors het volgende:
jezus tyf op met die kutmuziek Bart![]()
kinderachtig hoor kutkneus.
Ja mooiquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:36 schreef -Hans- het volgende:
Brian Adams. Dit vind ik echt zo'n mooie plaatDeze plaat stond echt lang op P1
.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:47 schreef Cee het volgende:
Shitty to Shitty
Wat is dit voor lijst, mensen?
de top50 vd jaren 90....er komen nog 2 nummers.....marco borsato? en?quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:47 schreef Cee het volgende:
Shitty to Shitty
Wat is dit voor lijst, mensen?
Effe denken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de top50 vd jaren 90....er komen nog 2 nummers.....marco borsato? en?
dat zou in deze lijst onterecht zijn...het gaat om noteringen in de hitlijsten en Smells Like is dan wel zo'n beetje HET nr van de 90s, het was geen hitparadehit als Bryan Adams, Guus M of Marco Bquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:48 schreef jrk1990 het volgende:
Sowieso nirvana op 1, of heb ik die gemist?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:49 schreef Paul het volgende:
NIET TE GELEUVE MARCO HAD OP 1 MOETEN STAAN
DAN STAAT VAST DE SMURFENHOUSE OP 1
Bernal is van 2000...quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:49 schreef themauster het volgende:
Jody Anaal op 1 die heeft toen Borsatie zijn record verbroken
alleen candle in the wind zou kunnen. mr blue stond rond plaats 45 en ahddaway net buiten de top 10 geloof ik...quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Effe denken.
Is Haddaway al geweest?
Of Mr. Blue?
Nee wacht, Candle in the wind?
"Sterren je laat ze bleken met je ogen die laserstralen."
Die was uit 2000.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:51 schreef themauster het volgende:
Of was Jody Bernal niet jaren 90?
Net niet geleuf ik.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:51 schreef themauster het volgende:
Of was Jody Bernal niet jaren 90?
oh dank voor de uitleg, was me totaal ontgaan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zou in deze lijst onterecht zijn...het gaat om noteringen in de hitlijsten en Smells Like is dan wel zo'n beetje HET nr van de 90s, het was geen hitparadehit als Bryan Adams, Guus M of Marco B
oe, dat zou kunnen.....quote:
graag gedaanquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:51 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
oh dank voor de uitleg, was me totaal ontgaan.
Regent het nog daar?quote:
Oeeeeehquote:
nee, amper een top 10 hit. (en geen tijd meer voorquote:
Jij bent echt goed zeg. Jeetje!quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:53 schreef Paul het volgende:
JAAAAAAAA IK HAD GELIJK![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het waait vooral, waardoor de regen niet op de grond valt maar horizontaal tegen je kneiter aan giet. Maar, het is geen plensregen maar 'slechts' miezerregen.quote:
Ah.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Het waait vooral, waardoor de regen niet op de grond valt maar horizontaal tegen je kneiter aan giet. Maar, het is geen plensregen maar 'slechts' miezerregen.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dat kan toch helemaal niet Timur!
Enjoy!quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:55 schreef themauster het volgende:
Nou ik ga er vandoor veel plezier met de band live uit de lift
eet smakelijk! en ze zijn al uit de liftquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:55 schreef themauster het volgende:
Nou ik ga er vandoor veel plezier met de band live uit de lift
ok, thnx! ben benieuwd,..quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:59 schreef 3rdRock het volgende:
Bnn That's Live met een Nirvanacoverband.
veel plezier!quote:
Dankje voor de tip, nu nog even een goede stream zien te vinden want een flash player zuigt nogalquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:14 schreef Paul het volgende:
Ben Liebrand in the mix op Veronica jongens
prachtige muziek idd. heerlijk depressief sfeertjequote:
Wat heeft wie gedaan, een reactie gestuurd, ja dat heb ik gedaan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:19 schreef 3rdRock het volgende:
bart3fm Bart Arens
Veel leuke reacties via Twitter en sms tijdens de 'trip down memory lane' die "Mega Top 50 van de 90's" heet. Heerlijke show om te doen ook!
wie heeft dit gedaan???
Goede cover idd. Vond de uithaal net toch wel erg goed. Had kippenvelquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:23 schreef Cee het volgende:
Mijn favoriete lied, ooit.Althans, een cover ervan. Een zeker niet onverdienstelijke cover.
een leuke reactie? nee! doe dat nou niet, dan gaat ie nog langer door met radio makenquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat heeft wie gedaan, een reactie gestuurd, ja dat heb ik gedaan.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:11 schreef gerardekdom het volgende:Oh ja, het is nationale burendag vandaag! Effe Armin opzetten...
ik moest ook lahcen toen ik het lasquote:
eet smakelijk!quote:
Tnx! 't was lekker. Goed vol nuquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eet smakelijk!
zo, ik blijf nog ff hangen en dan ga ik tv kijken. misschien prik ik rond half 10 nog ff in tot voetbal begint, misschien ook niet
Heb 'm ook gezien. Blijft mooi. Nu Koefnoen en straks Bij ons in de pc.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:31 schreef 3rdRock het volgende:
ik zat Loverboy te kijken en ga zo voetbal kijken en daara de lange nacht van de korte film
Ik wil Stenders:quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.3fm.nl/gemist/uitzending ?
quote:Ga naar de website van het programma om
terug te luisteren
Presentatie:
Uitzenddatum: Donderdag 1 januari 1970 1:00 - 1:00
Omroep:
Meer informatie:
dat wil blijkbaar niet.....heb wel wat fragmentjes voor je: http://www.powned.tv/programmas/stendersvermaak.htmlquote:
Het gaat bij geen één uitzending zo te zien.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wil blijkbaar niet.....heb wel wat fragmentjes voor je: http://www.powned.tv/programmas/stendersvermaak.html
in plaats van hier te klagen kun je 3fm wellicht ff mailen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Het gaat bij geen één uitzending zo te zien.
Lekker met de tijd meegaan, maar uitzendingen online houden gaat niet lukken
volgens mij stond deze op een Turn up the Bass. vriendje van me had de cd gekocht op de bieb met lekker veel krassenquote:
voor een half uurtje.....en dit program heb ik nog nooit gehoord!quote:
House classics.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor een half uurtje.....en dit program heb ik nog nooit gehoord!
ben niet zo van de house, maar ik blijf toch even luisterenquote:
Er wordt momenteel gewerkt aan een overgang naar een ander systeem, en daardoor werkt het dus nog niet helemaal lekker. Blijkbaar werkt het nu helemaal niet. Ik ga even kijken...quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Het gaat bij geen één uitzending zo te zien.
Lekker met de tijd meegaan, maar uitzendingen online houden gaat niet lukken
Mee eens! Zag laatst op TMF L'Amour Toujours. Ging echt helemaal losquote:
ik las hetquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er wordt momenteel gewerkt aan een overgang naar een ander systeem, en daardoor werkt het dus nog niet helemaal lekker. Blijkbaar werkt het nu helemaal niet. Ik ga even kijken...
[edit]
Ik heb zojuist de pagina even teruggezet naar de oude versie. Het werkt nu weer.
Jij werkt bij de PO? Of 3FM?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er wordt momenteel gewerkt aan een overgang naar een ander systeem, en daardoor werkt het dus nog niet helemaal lekker. Blijkbaar werkt het nu helemaal niet. Ik ga even kijken...
[edit]
Ik heb zojuist de pagina even teruggezet naar de oude versie. Het werkt nu weer.
Daar heeft het dan weer helemaal niets mee te maken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik las het
http://hosting.omroep.nl/streaming:streamapi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |