Nice! Die zijn echt prima hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er ligt een Wagner Special in de ovenben benieuwd
volgens twitterbart vanaf 18u op 3fm.nl....quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Staat die lijst ook ergens online?
Nicequote:Op zaterdag 25 september 2010 17:22 schreef themauster het volgende:
Laat ik origineel wezen ik eet lekker geen pizza, wij gaan uit eten met vrienden
hoax, jij hebt geen vriendenquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:22 schreef themauster het volgende:
Laat ik origineel wezen ik eet lekker geen pizza, wij gaan uit eten met vrienden
Je had niet zo iets van: dit was de eerste, maar ook direct de laatste keer dat ik naar de top 40 luister?!quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:23 schreef 3rdRock het volgende:
het nummer dat op 1 stond toen ik voor het eerst de top40 luisterde
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:21 schreef koenvanherp het volgende:Klein probleem, de complete band zit vast in de lift.... #thatslive
Dat zal moeilijk gaan in een Chinees-indische wok (dankzij Borisz die gister is geweest kwamen wij ook op dat ideequote:Op zaterdag 25 september 2010 17:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nice. Daar kun je vast wel pizza eten
Ver buiten Usquert wij gaan naar Ten Boerquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoax, jij hebt geen vrienden
waar ga je eten? t zielhoes? visrestaurant het gemeentehuis?
Ah, dan wordt het idd lastig. Is dat bij de Euroborg? Ben daar een keer geweest. Dikke primaquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk gaan in een Chinees-indische wok (dankzij Borisz die gister is geweest kwamen wij ook op dat idee)
nope, ik vinnem mooiquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je had niet zo iets van: dit was de eerste, maar ook direct de laatste keer dat ik naar de top 40 luister?!
Wat een crap dit.
+1quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:27 schreef alors het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa eindelijkk gerechtigheid voor deze plaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |