Daar zitten inderdaad 4 parels tussenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Giel, Timur, Stenders, Coen Sander, Ekdom jwz
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar zitten inderdaad 4 parels tussen
ik welquote:
Tuurlijk.quote:
Heppie luisquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:44 schreef 3rdRock het volgende:
toch een mooi liedje eigenlijk..
en straks Dr. Alban! mijn broertje heeft laatst de single van Hans Kraaij jr. nog teruggevonden. dat was een cover van it's my life!
Huhquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, al helemaal als je weer een wedstrijdje wie er het langst zonder fok gaat doen
Precies. En nu aan je huiswerkquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, al helemaal als je weer een wedstrijdje wie er het langst zonder fok gaat doen
Zoeen grote hit was dat toen, ik hoorde hem toen vaak op vakantie in Italiequote:
Nee sorry. Destijds vond ik het een geweldige plaat, maar nu vind ik het echt he-le-maal niks meer.quote:
TURN UP THE BASSquote:
iK HAD HET ALBUMquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
De Vengaboys![]()
Toch wel een van de dieptepunten van de jaren 90
mee eens, en toch aanstekelijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
De Vengaboys![]()
HAHAHA I GOIING TO EAT PIZZA :dd: Dquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mee eens, en toch aanstekelijk![]()
op de melodie:"I'm going to eat pizza":)
Nee man! (dit nummer dan niet meegerekend)quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
De Vengaboys![]()
dat moet toch ook? een V voor een E wordt in Spanja uitgesproken als een B. Toch?quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:09 schreef gerbenp het volgende:
spreekt ie het nou uit als bengaboys?
Dat deden er destijds volgens mij wel meer (ik ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:09 schreef gerbenp het volgende:
Dat moet ook suffiequote:Op zaterdag 25 september 2010 17:09 schreef gerbenp het volgende:
Ah, dus ik deed het wel goedquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat moet toch ook? een V voor een E wordt in Spanja uitgesproken als een B. Toch?
Pizza??! Ik namelijk welquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:36 schreef 3rdRock het volgende:
hans, weet je wat ik vandaag eet???
[..]
de creme de la creme de la 3fm!
Radio Veronicaquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:12 schreef alors het volgende:
Bart Falens doet nu gewoon hetzelfde wat Erik de Zwart elke zaterdag doet op Veronica
niet alleen voor een e maar wel vaker. Maar het is een klank tussen de V en B, geen harde B. Maarja.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat moet toch ook? een V voor een E wordt in Spanja uitgesproken als een B. Toch?
er ligt een Wagner Special in de ovenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |