quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dat kan toch helemaal niet Timur!
Enjoy!quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:55 schreef themauster het volgende:
Nou ik ga er vandoor veel plezier met de band live uit de lift
eet smakelijk! en ze zijn al uit de liftquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:55 schreef themauster het volgende:
Nou ik ga er vandoor veel plezier met de band live uit de lift
ok, thnx! ben benieuwd,..quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:59 schreef 3rdRock het volgende:
Bnn That's Live met een Nirvanacoverband.
veel plezier!quote:
Dankje voor de tip, nu nog even een goede stream zien te vinden want een flash player zuigt nogalquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:14 schreef Paul het volgende:
Ben Liebrand in the mix op Veronica jongens
prachtige muziek idd. heerlijk depressief sfeertjequote:
Wat heeft wie gedaan, een reactie gestuurd, ja dat heb ik gedaan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:19 schreef 3rdRock het volgende:
bart3fm Bart Arens
Veel leuke reacties via Twitter en sms tijdens de 'trip down memory lane' die "Mega Top 50 van de 90's" heet. Heerlijke show om te doen ook!
wie heeft dit gedaan???
Goede cover idd. Vond de uithaal net toch wel erg goed. Had kippenvelquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:23 schreef Cee het volgende:
Mijn favoriete lied, ooit.Althans, een cover ervan. Een zeker niet onverdienstelijke cover.
een leuke reactie? nee! doe dat nou niet, dan gaat ie nog langer door met radio makenquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat heeft wie gedaan, een reactie gestuurd, ja dat heb ik gedaan.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:11 schreef gerardekdom het volgende:Oh ja, het is nationale burendag vandaag! Effe Armin opzetten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |