Dat lijkt me een vrij groot risico aangezien er nog een aantal auditierondes te gaan zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:31 schreef PierreBetfair het volgende:
Bennie Boy of deze griet gaat winnen. Daar durf ik mn lul wel voor in het vuur te steken.
Ah, nou, dan weten we dus dat het tegenovergestelde staat te gebeurenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:26 schreef -Vaduz- het volgende:
No way dat zij gaat winnen hoor Pierre. Ze komt niet eens heel ver.
quote:Hahahaha.Op zondag 24 oktober 2010 10:58 schreef Redux het volgende:
Wat zei ze eigenlijk toen jeroen van de boom haar na haar auditie vroeg waar ze al die tijd had gezeten? Ik versta zoiets als 'simbraktas'?
quote:ROFL
quote:Weet ikOp zondag 24 oktober 2010 16:59 schreef Redux het volgende:ja weet ik veel, ben ook maar een simpele tukker
quote:Hier kom ik over een week of 8 nog op terugOp dinsdag 28 september 2010 13:26 schreef -Vaduz- het volgende:
No way dat zij gaat winnen hoor Pierre. Ze komt niet eens heel ver.
quote:Zo iets verstond ik ook, ik dacht dat ze al die jaren ergens in een of ander derde wereld dorp (in Simbraktas!) had gezeten met hulpbehoevende honger-buik kindjes. Mijn reactie op wat Angela toen zei was dan ook "Alkmaar?Op zondag 24 oktober 2010 10:58 schreef Redux het volgende:
Wat zei ze eigenlijk toen jeroen van de boom haar na haar auditie vroeg waar ze al die tijd had gezeten? Ik versta zoiets als 'simbraktas'?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zo iets verstond ik ook, ik dacht dat ze al die jaren ergens in een of ander derde wereld dorp (in Simbraktas!) had gezeten met hulpbehoevende honger-buik kindjes. Mijn reactie op wat Angela toen zei was dan ook "Alkmaar?![]()
![]()
"
Maar zo'n Noord Hollands dorp is natuurlijk net zo afgelegen.
Dat begrijp ik even niet?quote:
als mensen in de liveshows moeten gaan stemmen en hebben een slecht beeld bij een deelnemer zal die niet doorgaan.. Verder zeer terecht door maar soms zag je wel dat ze gewend is met piano te zingenquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:54 schreef methodmich het volgende:
De kleding maakt bij dit programma toch niet zoveel uit? Haar stem is erg sterk!
Tuurlijk maakt dat uit. Het totaalplaatje is vanaf de Battles weer belangrijk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:54 schreef methodmich het volgende:
De kleding maakt bij dit programma toch niet zoveel uit? Haar stem is erg sterk!
Tja, dat doet dan wel weer afbreuk aan het programma. Muzikaliteit zou voorop moeten staan. Wat maakt het nou uit of iemand wel of geen leuk jurkje aan heeft.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt dat uit. Het totaalplaatje is vanaf de Battles weer belangrijk.
Ben ik met je eens. Toch is het waar wat Vaduz zegt. 'Jullie waren allebei zó goed. Maar als ik dan toch moet kiezen dan ga ik voor uitstraling.' Ik heb het Angela al horen zeggen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tja, dat doet dan wel weer afbreuk aan het programma. Muzikaliteit zou voorop moeten staan. Wat maakt het nou uit of iemand wel of geen leuk jurkje aan heeft.
Dan zou Shane MacGowan nooit een plaat verkocht hebben, als ze op uiterlijk gingen letten.
Klopt iddquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
Zong zij "Cry me a river"? Ja toch?
Sommige stukjes klonken echt niet, jammer, want ik vind haar verder wel erg leuk, hopelijk volgende week een betere ronde
Heb je die benen gezien?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vond haar een aangename verrassing, fijne stem. Gelukkig voor haar dat d'r beugel eruit mag, want een echte schoonheid is het al niet.
Het over bagger hebben in Kim's topic.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:22 schreef PierreBetfair het volgende:
Verwachting - ondanks de cooler van 1 week eerder -= nog steeds hooggespannen en dan krijg je deze bagger voorgeschoteld
Jongen, ik weet dat je het leuk vind om te zeiken. Maar maak het iets minder obvious ajb.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:22 schreef PierreBetfair het volgende:
Damn wat heb ik me zitten ergeren aan de uitzending van gisteren. Verwachting - ondanks de cooler van 1 week eerder -= nog steeds hooggespannen en dan krijg je deze bagger voorgeschoteld
Ik vind haar juist wel toegankelijk, veel meer dan zo ongeveer iedere andere kandidaat. Gewoon een nuchtere, Hollandse meid die niet altijd even zelfverzekerd overkomt maar er uiteindelijk wel staat. Slaat denk ik goed aan bij het Nederlandse publiek, die houden wel van lekker normaal.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond haar wel overtuigend, met een eigen interpretatie. Ze blijft wel wat afstandelijks houden, ik weet niet of ze een grote stemmentrekker blijft.
Grote stemmentrekker misschien niet, maar ze heeft wel een stem voor een breed publiekquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond haar wel overtuigend, met een eigen interpretatie. Ze blijft wel wat afstandelijks houden, ik weet niet of ze een grote stemmentrekker blijft.
Heb ik nooit gezegd, je bent in de war met iemand anders.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:35 schreef UltraR het volgende:
[..]
Jongen, ik weet dat je het leuk vind om te zeiken. Maar maak het iets minder obvious ajb.
Je verwachtingen waren helemaal niet hooggespannen want je zei al voor de liveshows dat je enkel en alleen Lenny goed vond.
Pot calling kettlequote:Op zaterdag 20 november 2010 18:35 schreef UltraR het volgende:
[..]
Jongen, ik weet dat je het leuk vind om te zeiken.
Ik vind haar stem juist geweldig! Maarja, ik krijg dan weer jeuk van de stem van Jennifer Ewbank. Ik snap niet dat zij gewoon door is via het publiek.quote:Op maandag 22 november 2010 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind haar niksHaar stem vind ik
Geen idee waar het aan ligt, waarschijnlijk haar neus
Eenschquote:Op maandag 22 november 2010 15:42 schreef DanielleM het volgende:
[..]
Ik vind haar stem juist geweldig! Maarja, ik krijg dan weer jeuk van de stem van Jennifer Ewbank. Ik snap niet dat zij gewoon door is via het publiek.
dat snap ik ook nietquote:Op maandag 22 november 2010 15:42 schreef DanielleM het volgende:
[..]
Ik vind haar stem juist geweldig! Maarja, ik krijg dan weer jeuk van de stem van Jennifer Ewbank. Ik snap niet dat zij gewoon door is via het publiek.
Ben gaat het nog moeilijk krijgen als Kim op dit niveau bezig blijft.quote:
Het topic van Jennifer is verderopquote:Op zaterdag 4 december 2010 02:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie dat ze goed is, uitstekend zingt. Maar het is niet mijn smaak.
Ik heb hetzelfdequote:Op zaterdag 4 december 2010 02:18 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het topic van Jennifer is verderop
precies... die hype kan ook tegen Ben gaan werken.quote:Op zondag 5 december 2010 20:14 schreef -Miauw- het volgende:
Nee laat haar maar. Als de hype over is...slaat Kim toe![]()
Ik denk het ook! De verwachtingen liggen zo hoog voor hem. Hij moet gewoon presteren terwijl Kim nog ruimte heeft om te groeienquote:Op zondag 5 december 2010 20:16 schreef ranja het volgende:
[..]
precies... die hype kan ook tegen Ben gaan werken.
Hij moet constant presteren, dan wint hij gewoon.quote:Op zondag 5 december 2010 21:33 schreef Redux het volgende:
mwa het lijkt erop dat ben er niet veel voor hoeft te doen, het komt hem aanvliegen, zo lijkt het
Dat heb ik ook. Je wéét het, maar het raakt je niet. En ik vind haar er zo saai uitzien. Niet mooi, niet lelijk. Gewoontjes.quote:Op zaterdag 4 december 2010 02:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat had Shary-An zelfs bijna beter gekund, want Katy Perry, hoe die zangeres is geworden is een raadselquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:00 schreef DanielleM het volgende:
maar ze zong het live vele malen beter dan Katy Perry want die zingt me dan toch vals zeg!
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:57 schreef Pisces29 het volgende:
Wie heeft die bagger van Katy Perry uitgekozen, voor een meid die zo goed kan zingen als Kim.![]()
Volgende keer weer ouderwets goed
Ik kan het me gewoon niet voorstellen, dat ze echt zo vals zingtquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:00 schreef DanielleM het volgende:
Ik vond dat het hele team van Angela bagger nummers had. Kim was niet zo goed deze keer, maar ze zong het live vele malen beter dan Katy Perry want die zingt me dan toch vals zeg!
Pak eens een Mtv award show op youtubequote:Op zaterdag 18 december 2010 08:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kan het me gewoon niet voorstellen, dat ze echt zo vals zingt
Zijn vrouw is uit varen, dus wie weet een nieuw stelletje?quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:54 schreef Lovechild het volgende:
Volgens mij vind Martijn K. deze dame wel heul errug leuk. Dat is me al een paar keer opgevallen...
Nee hoor, Martijn valt niet op paarden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:54 schreef Lovechild het volgende:
Volgens mij vind Martijn K. deze dame wel heul errug leuk. Dat is me al een paar keer opgevallen...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:15 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Nee hoor, Martijn valt niet op paarden.
Nou... vind Amanda ook niet een van de appetijtelijksten hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:15 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Mee eensquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:43 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vond Kim slecht gisteren, klonk voor geen meter en was te hoog gegrepen
jammer want ze is goed
Dit. Jammer dat mijn beschrijving van mijn top 5 niet meer klopt. Maar echt slecht was het ook niet, hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:55 schreef -Miauw- het volgende:
Kim![]()
Niet haar beste optredenmaar ze is nog steeds goed
Ik vond haar er juist goed uitzien, ze wordt steeds beter gestyled. Dat idiote pakje wat ze aanhad bij de battles was het dieptepunt.quote:Op zondag 19 december 2010 14:25 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Dit. Jammer dat mijn beschrijving van mijn top 5 niet meer klopt. Maar echt slecht was het ook niet, hoor.
In de opening met Duffy Anne klonk ze wel goed.
Vreselijk jurkje trouwens. Drukte heel haar boobs plat.
Is dat even mooi, jij hebt een cowboyhoed op kun je haar meteen berijdenquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:15 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb zo'n idee dat Ben na een tijdje door de mand valt dat het alleen een hype was en dat Kim meer kans heeft om meer te presteren.quote:
Ik vind Ben een internationale kop hebben... en Kim wat minderquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb zo'n idee dat Ben na een tijdje door de mand valt dat het alleen een hype was en dat Kim meer kans heeft om meer te presteren.
Das ook alleen maar door de tattoos en z'n gouden tanden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind Ben een internationale kop hebben... en Kim wat minder
Hélemaal mee eens, ze was een van de grootste tegenvallers gister, voor mij dan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:01 schreef Stampie22 het volgende:
Ik gun het haar om te winnen maar Kim mist (nog) wat Ben wél heeft: een eigen stijl/sound. En dat kun je haar niet verwijten, de nummers die ze zingt vind ik niet goed gekozen (op Roxanne na) en haar optredens zijn teveel van hetzelfde. Van die dertien-in-een-dozijn-plaatjes waarmee je je niet kunt onderscheiden. Gisteren mag ze afsluiten, kom dan met iets dat echt blijft hangen, knalt of raakt. Ben pakt de zaal meteen met een acappella-intro. Kim doet een goed maar verder onopvallend optreden. Jammer.
Ik heb het idee dat Kim bereid is om er harder voor te werken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb zo'n idee dat Ben na een tijdje door de mand valt dat het alleen een hype was en dat Kim meer kans heeft om meer te presteren.
Ohw, dat zekerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Kim bereid is om er harder voor te werken.
Dat durf ik niet zo te zeggen maar ik zie bij Kim wel meer vooruitgang. Qua uitstraling maar ook qua performance. Ik vond haar gisteren zoveel beter dan de eerste keer dat ze zonder piano optrad. Ik vind Ben wel goed maar ik vind hem niet beter geworden, integendeel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Kim bereid is om er harder voor te werken.
Waarom nie? Wat moet ze zingen van jou?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:54 schreef PierreBetfair het volgende:
Blind audition was goed, daarna vind ik er geen zak meer aan. Gaarne volgende ronde exit
Heb geen idee, ken al die artiesten/songs niet eens. Soms klinkt een nummer me bekend in de oren. Ze zingt wel goed, maar er zit totaal geen verandering in haar optredens.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:30 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Waarom nie? Wat moet ze zingen van jou?
Oh, ik ben benieuwd hoe ze zoiets zou doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:38 schreef DJRV het volgende:
Ik hoop nog steeds zo erg dat ze een keer Evanescence - My Immortal doet..
Dat vind ik geen slecht idee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:38 schreef DJRV het volgende:
Ik hoop nog steeds zo erg dat ze een keer Evanescence - My Immortal doet..
Later gaat ze, hopelijk, nummers zingen die door haar of voor haar geschreven zijn. Die ken je ook niet. Toch heeft ze juist wel wat bekende nummers gezongen hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:44 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Heb geen idee, ken al die artiesten/songs niet eens. Soms klinkt een nummer me bekend in de oren. Ze zingt wel goed, maar er zit totaal geen verandering in haar optredens.
Ben en Shary-an zijn eigenlijk de enige 2 bij wie er wel steeds iets verrassends komt......en bij Ian Lijkwan ook maar die was zo gek als een deur.
en dat ze ging huilenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:24 schreef Pikkebaas het volgende:
Gisteren TVOH live gezien, Kim kan geweldig zingen echt een van de beste, maar als ze gaat praten heeft ze wel een vreselijk accent, net Sonja Bakker.
wat een vreemde redenatie: "ze kan gewelig zingen maar als ze gaat praten heeft ze een accent"quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:24 schreef Pikkebaas het volgende:
Gisteren TVOH live gezien, Kim kan geweldig zingen echt een van de beste, maar als ze gaat praten heeft ze wel een vreselijk accent, net Sonja Bakker.
Dat vond ik dan wel weer liefquote:
Rustig rustig, niks ten nadele van haar talent, het is gewoon een afknapper, that's all.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:08 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
wat een vreemde redenatie: "ze kan gewelig zingen maar als ze gaat praten heeft ze een accent"
Het is totaal niet belangrijk dat ze met een accent spreekt (overigens wat is er mis met haar accent?
....iedereen in nederland spreekt met een accent !)
Daarnaast zingt Kim in het Engels, die uitspraak is prima.
En realiseer je je wel dat veel buitenlande artiesten ook met een accent zingen, in hun eigen moerstaal nogwel, dat heeft nog nooit enige roem in de weg gestaan.
Voel je niks van.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:00 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Rustig rustig, niks ten nadele van haar talent, het is gewoon een afknapper, that's all.
Kim is een aantrekkelijke vrouw en dan valt dat gewoon een beetje tegen.
Nou... Als ze met dat accent onder me ligt te schreeuwen.....quote:
Noord-Holland ftwquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:24 schreef Pikkebaas het volgende:
Oe, eng, gevoelens.quote:
Dat deze 2, met Kim, een enorm accent hebben... Ja, daar kan je niet omheen. Maar daar valt aan te werken als ze dat willen. En ja, dat kan zonder je persoonlijkheid te verliezen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:49 schreef ranja het volgende:
Enorm accent inderdaad, maar dat heeft Esther ook en Lenny
Dan vond ik dat bij Lenny irritanter.
Gelukkig gaat dat nooit gebeuren !quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:42 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Nou... Als ze met dat accent onder me ligt te schreeuwen.....
Gaat toch de lol er een beetje af....
Van mij ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Kim is hartstikke goed. En tikkeltje saaie meid met suffe uitstraling, maar ze zingt zo goed.
Van mij mag zij winnen.
Ik ben ook fan vanaf dag 1quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:19 schreef DJRV het volgende:
[..]
+1. Maar vanaf aflevering 1 al zeg maar
Ben word iets te zeker van zichzelf huh:)
Ja, die neemt het totaal niet serieus en grijpt gewoon elke kans die hij nu krijgt om met wie dan ook maar te zingen/zoenen/lintjes doorknippen of wat ook, zolang het duurt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:19 schreef DJRV het volgende:
Ben word iets te zeker van zichzelf huh:)
Benquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben ook fan vanaf dag 1![]()
Ik vond Ben ook heel goed maar het is nooit mijn favoriet geweest
Tis de verpakking jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ben![]()
Zijn populariteit zit in zijn gouden tanden
Want knap is hij niet bepaald.quote:
Yikes, meen je dat nou?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:24 schreef Pikkebaas het volgende:
Als je haar niet persoonlijk kent is die opmerking gewoon grote onzin. Je ziet alleen een paar optredens van haar en nu kun je opeens oordelen over haar persoonlijkheid? Dacht het niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
Kim is zo'n heerlijk mens, rauw en warm, I luv it
Ze bedoelt haar stage personalityquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:23 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Als je haar niet persoonlijk kent is die opmerking gewoon grote onzin. Je ziet alleen een paar optredens van haar en nu kun je opeens oordelen over haar persoonlijkheid? Dacht het niet.
Ooit van Real life op woensdag gehoord?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:23 schreef PalmRoyale het volgende:
Je ziet alleen een paar optredens van haar
Je hoort het heel duidelijk en zeker voor de mensen uit een andere provincie, die kennen het niet en dus valt het nog meer opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Yikes, meen je dat nou?
Ik kom ook uit West-Friesland en zelfs ik krijg kromme tenen van het accent van mevrouw Bakker. Maar Kim klinkt toch wel normaal?
Maar 't zou kunnen dat ik 't gewoon niet meer hoor. Ik krijg zelf ook regelmatig commentaar op mijn ' 'accent' , men denkt dat het Amsterdams is ofzo. Terwijl ik zelf vind dat ik vrij ABN klink.
Ja, die stomme Angelaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:45 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Gelukkig is ze door.Kimmie! Goed gedaan.
![]()
Angela heeft mij even heel erg laten schikken. En zo te zien, op tv, was ik niet de enige. Ik vind dat echt niet leuk voor Kim. Die was zo in de stress geschoten dat ze bijna niet meer kon zingen. En dat terwijl Kim wel steeds voor de poliep zorgde.
En kom op, ze heeft haar solo prima gedaan. In het duet was de poliep in het voordeel, en toch wist ze er wat uit te slepen. Haar single moet ik nog wel een keer horen, want die is nu niet helemaal overgekomen.
Haha ja doeiii! Waarom neemt ze het dan wel week na week op voor Jennifer. 'Ja meid, het ging nu niet zo goed maar je kunt het echt, dat weten we.'quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:52 schreef EilandjeOnline het volgende:
maar ik snap angela wel, ik denk dat er met de repetities flink is geoefend maar dat er tijdens de liveshow toch iets fout is gegaan, dat lied wat kim song is 1 van mijn favos. Het begin was echt prachtigmaar zodra het achtergrondkoor begon te zingen en iedereen in een andere -lagere- toonhoogte begon te zingen vond ik het verschrikkelijk om aan te horen
het was gewoon niet mooi
pas op het eind ging het weer beter
![]()
ik was ook teleurgesteld
En dan gaat ze ook weer door naar X-factorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:31 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kan Angela gewoon niet serieus nemen als coach.
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan gaat ze ook weer door naar X-factor![]()
Zij mag wel eens exit
daar is ze geen coach van en ik kan me voorstellen dat ze dit soort feedback aan jennifer wekelijks geeft, de coaches en niet het publiek zien die kandidaten het meest en zien wat het kritiek (bakken stront) van het publiek met iemand kan doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ja doeiii! Waarom neemt ze het dan wel week na week op voor Jennifer. 'Ja meid, het ging nu niet zo goed maar je kunt het echt, dat weten we.'
heeft ze ook maar ik had een finale optreden verwacht, dat werd het nietquote:De solo van Kim liep idd niet zo lekker maar ze had haar gisteren ook het voordeel van de twijfel kunnen geven. Ik denk dat Kim genoeg credits heeft opgebouwd.
Enige kandidaattopic waar ik in heb gepost, ik voelde het gewoonquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:27 schreef GayMania het volgende:
Kippenvel gisteren bij die auditie. Denk wel één van de favorieten.
Dat is helemaal waar. Bij Pearl ging het nog het beste. Maar dat is ook een keiharde werkster.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:47 schreef EilandjeOnline het volgende:
dat zingen had idd geen zin meer, bij geen van die finalisten, iedereen was er TE emotioneel voor
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:28 schreef miep63 het volgende:
Pfff. Die Angela begint me echt op m'n zenuwen te werken, die bezig was haar eigen pupil volgens mij de grond in te boren, met haar 4%. Je hoorde toch het enorme verschil in dat duet. Kim beheerst alle zangtechnieken, en daar heeft ze ook keihard voor gewerkt, en dat is waar die Shary-an nog lang niet is. Ik was opgelucht dat die 70% (geloof ik) Kim gered heeft.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ja doeiii! Waarom neemt ze het dan wel week na week op voor Jennifer. 'Ja meid, het ging nu niet zo goed maar je kunt het echt, dat weten we.'
Zo kwam het ook op mij over ja. Dat stemmen was volgens mij echt slopend voor Kimquote:Op zondag 16 januari 2011 19:04 schreef ranja het volgende:
De bedoeling van Angela, met haar percentage 52-48, was dus om Kim op scherp te zetten zodat ze alle kwaadheid in de song zou gooien. Dat mislukte dus volledig, Kim werd alleen maar onzeker en klonk helemaal niet zo goed.
Wat een geval is het toch ook, onze Angelaquote:Op zondag 16 januari 2011 19:04 schreef ranja het volgende:
De bedoeling van Angela, met haar percentage 52-48, was dus om Kim op scherp te zetten zodat ze alle kwaadheid in de song zou gooien. Dat mislukte dus volledig, Kim werd alleen maar onzeker en klonk helemaal niet zo goed.
Dat vertelde Angela net ook op RTL4.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:05 schreef -Miauw- het volgende:
Zo kwam het ook op mij over ja. Dat stemmen was volgens mij echt slopend voor Kim
Oh, niet gezienquote:
Gelukkig heeft Kim er ook iets van gezegd.quote:
Die is ook nog maar 100 keer voorbij gekomenquote:
Childish. Just childish.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:30 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik vond het un-fucking-believable dat Angela die poliep nog 48% gaf. Gelukkig zag je daarna aan de stemmen van het publiek dat Kim bij het publiek veel populairder is dan Ugly-Betty. Ik vond Kim in het duet echt heel goed, lekker rauw en soul.
Ik vind het trouwens werkelijk abject, infaam en een misdaad tegen alles wat goed en mooi is dat Ugly-Betty telkens door de steun van Angela zo ver kon komen.
Ik vind al die singles nogal gaarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat een slaapverwekkende single trouwens, wie verzint zoiets? Werd ze te gevaarlijk voor Ben?
Oh jammer. Nou ja ze blijft hoe dan ok mijn favorietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:59 schreef iBenny het volgende:
De single van Kim is dus blijkbaar wél een cover
[VOH] De singles
In de show werd nog gezegd dat ze eraan mee had geschreven
Same herequote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh jammer. Nou ja ze blijft hoe dan ok mijn favoriet
Opvallend ja, maar Kim kan er natuurlijk weinig aan doen hoe het naar buiten wordt gebracht. Maar je staat wel een beetje voor lul als er gezegd wordt dat je een nummer hebt (mee)geschreven en het vervolgens een cover blijkt te zijn, die ik trouwens nog moet horen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:59 schreef iBenny het volgende:
De single van Kim is dus blijkbaar wél een cover
[VOH] De singles
In de show werd nog gezegd dat ze eraan mee had geschreven
dat had ik dus ook!!!! tis dan ook 1 van mn favo nummers; het begon prachtig maar door die toonhoogte verandering en het koor werd het flink verpest, ik dacht dus eerst dat angela daarom ook deels teleurgesteld was, het klonk gewoon niet mooi meer. ik vind het alleen vreemd dat het niemand verder hier op het forum is opgevallenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:40 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
En ze begint vrijdag met haar nummer, alleen aan de piano: geweldig. Het raakt, het is puur, het valt op. Ik zag dat koortje al staan en verwachtte een prachtige meerstemmige climax. Maar dan komt die Edwin Evers-band er ineens in en wordt het hele nummer en -vooral- de hele sfeer in één klap verkracht. Weg aandacht, weg puurheid, zonde. Want het eerste deel was Kim op haar best.
Ik hoorde het wel en ongetwijfeld meer mensen. Ik vind het een vreselijk lied, en hoe of door wie het gezongen wordt maakt niet uit, het blijft wat mij betreft oubollig en duf.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:47 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik vind het alleen vreemd dat het niemand verder hier op het forum is opgevallen
Dit dusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:32 schreef Stampie22 het volgende:
Ik vind het een mooi nummer. Kan me niet voorstellen dat Angela teleurgesteld is over het resultaat, dat het koor, de band en toonverandering voor haar als verrassing kwamen. Zij is coach, zij regelt dit, lijkt me eerder haar 'fout' dan die van Kim. Valt me sowieso op dat Angela vaak te veel en te uitgebreide dingen wil laten zien, terwijl juist iemand als Kim géén show, dansers, vuurwerk e.d. nodig heeft.
Ah jammerquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:28 schreef DJRV het volgende:
Hmm ja af en toe er een beetje naast.. Ze gaat het niet redden zo.
Jammer, ben toch Kim fan zeg maar
Die plaat is toch niet speciaal voor haar geschreven joh...quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:50 schreef DJRV het volgende:
Evanescence - My Immortal ! Ik weet 200 procent dat ze die echt geweldig kan !
Grmpf
hmm?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:01 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
Die plaat is toch niet speciaal voor haar geschreven joh...
Jaquote:
MOOI. Deze parel van Pancreas is de mijne!quote:
uhh ze kan heel goed zingen maar heel knap is ze nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
MOOI. Deze parel van Pancreas is de mijne!
Kim heeft best een mooi lichaamquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
uhh ze kan heel goed zingen maar heel knap is ze niet
en al helemaal niet als ze begint te praten..
Nou, dan ben ik heel benieuwd wat jij thuis hebt zitten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kim heeft best een mooi lichaam
..dr hoofd past er alleen niet helemaal bij
Ja, maar ik heb dan toch liever Kim de Boer dan Susan Boyle.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:34 schreef JooB65 het volgende:
Geweldige zangeres. En dat telt, toch?
mee eensquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
uhh ze kan heel goed zingen maar heel knap is ze niet
en al helemaal niet als ze begint te praten..
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mee eensDie neus irriteer ik me aan
![]()
En bij Esther had ik dat met der oog
Als ze begint te praten vind ik dat juist grappig![]()
Maar ze is geen aantrekkelijke knappe vrouw
Het is geen keira knightleyDie is pas lekker.... ok toen ze nog geen anorexia had
Niet iedereen is een anorexia-patient als ze dun zijn hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:51 schreef charmed_angel het volgende:
Het is geen keira knightleyDie is pas lekker.... ok toen ze nog geen anorexia had
Ik zeg niet dat ze lelijk is ofzoquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:39 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik heel benieuwd wat jij thuis hebt zitten.
Ik vind haar ook leukquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:32 schreef -Miauw- het volgende:
Ik vind Kim wel leuk om naar te kijken![]()
Smaken verschillen, gelukkig
Was toch in het nieuws laatst? Dat ze aan anorexia lijdt....quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
Niet iedereen is een anorexia-patient als ze dun zijn hoor
Voor mij ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind haar ook leukVoor mij is zij The Voice
Wat vreemd allemaal. Ik hoor bij Kim ook een hoop vraagtekens. Nou ja, is dat ook weer opgehelderd. Daar hebben we Giel voor. Kan Giel niet gaan coachen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:37 schreef Stampie22 het volgende:
Ik hoor haar net bij Giel over die cover...Wist Kim nou écht niet dat het een cover was of hoort ze het voor het eerst van Giel? :S
Kim: "Ik heb het niet zelf geschreven"
Giel: "Maar is het voor jou geschreven?"
K: "Ja, het is echt voor mij geschreven ja"
G: "Als ze je dat hebben wijsgemaakt..."
K: "Dan is dat niet zo?"
En dan komt de originele versie van dat nummer... Is ze nou echt verbaasd en hebben ze haar van alles wijsgemaakt of valt ze hier nogal door de mand?
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)Kim-de-Boer-bij-Giel
Gelukkig hoef jij je daar nooit zorgen over te makenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:36 schreef Maanvis het volgende:
Vanuit de diepte bekeken is er niets mis mee..
[ afbeelding ]
Maar idd, sex moet wel met een kussentje ertussen anders wordt het skeletratelen.
Misschien kan hij er zelf wat bijvreten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij je daar nooit zorgen over te maken
je wilt me voor jezelf houdenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij je daar nooit zorgen over te maken
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:42 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Misschien kan hij er zelf wat bijvreten.
Jaquote:
Eigenlijk vind ik het best lief dat hij niet persee een skeletje wil. Nou nog zorgen dat een hoop bekende mensen dat ook zeggen. Dat scheelt een hoop verkeerde lichaamsbeelden. En daarmee wat ziektes. En brainstorm nog maar even door...quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ja![]()
Ik ben bezig met een masterplan om je te vangen
Ja, prima.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:50 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het best lief dat hij niet persee een skeletje wil. Nou nog zorgen dat een hoop bekende mensen dat ook zeggen. Dat scheelt een hoop verkeerde lichaamsbeelden. En daarmee wat ziektes. En brainstorm nog maar even door...
Oh ja, iedereen houdt van lekker chubby natuurlijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:36 schreef Maanvis het volgende:
Maar idd, sex moet wel met een kussentje ertussen anders wordt het skeletratelen.
Dit!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, prima.
Maar Kim is gewoon superslank. Ze ziet er niet uitgemergeld uit.
Volgens mij is het gewoon haar bouw en daar kan ze niets aan doen.
Je kunt er idd niets tegen doen en al kon je dat wel waarom zou jequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, prima.
Maar Kim is gewoon superslank. Ze ziet er niet uitgemergeld uit.
Volgens mij is het gewoon haar bouw en daar kan ze niets aan doen.
Ze is wel zweverig zeg.quote:"Onvoorwaardelijk"
Onvoorwaardelijk is tot op zekere hoogte niets, maar ook weer alles. Liefde ervaren in de meest pure vorm voelt als zijnde onvoorwaardelijk, maar is ook weer niet vanzelfsprekend. Onvoorwaardelijk, zonder voorwaarden gekoppeld te zijn aan de ander, maar toch onder de voorwaarden dat je beiden om elkaar geeft en voor elkaar gaat. De bijzondere liefde die ik ervaar bij echte dierbare vriendinnen, is die onvoorwaardelijk? Nee, maar ook weer wel. Het dualisme, het contrast. De complementaire, opponente, and ambiguous (vind ik zo'n mooi woord!!) ways of life! Het ying en yang, het donker en het licht. Het zwart-wit, maar dan juist het zoeken naar het grijs; de balans. Onvoorwaardelijk gaat misschien over het begrijpen van de voorwaarden, maar het ervaren van het onvoorwaardelijke. Het begrijpen van het niet vanzelfsprekend zijnde, maar het ervaren van het geluk, de zegen en de groei. Het begrip van tijd, maar het ervaren van het on-eindige. Onvoorwaardelijk liefde voor een kind? Ik ben zo benieuwd hoe dat zou zijn? Een vorm van liefde die wel onvoorwaardelijk moet zijn? Misschien zou ik dan het begrip nog meer gaan bevatten en misschien dan zal al het bovenstaande geen waarde meer hebben. Misschien kan ik dan pas echt schrijven over dit interessante woord, wat ook maar weer een woord is. Onvoorwaardelijk schrijf ik dit op deze woensdag avond... Kim
Zagen er maar meer vrouwen uit zoals zij, zou een hoop BMI ++ gevallen schelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je kunt er idd niets tegen doen en al kon je dat wel waarom zou je.
Bullshit Meter Index.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zagen er maar meer vrouwen uit zoals zij, zou een hoop BMI ++ gevallen schelen
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bullshit Meter Index.
Anyway ze zeggen dat tegenpolen elkaar aantrekken. Ik ben dik en kaal, zij heeft haar en is superdun.
Een match die in de hemel gemaakt is.
[..]
Bullshit Meter Index.
Anyway ze zeggen dat tegenpolen elkaar aantrekken. Ik ben dik en kaal, zij heeft haar en is superdun.
Haar website: http://www.kimdeboermusic(...)=blog&id=4&Itemid=24quote:
[..]
Bullshit Meter Index.
"A Paddo Too Far" als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Haar website: http://www.kimdeboermusic(...)=blog&id=4&Itemid=24
Dat komt door het haar gok ik zo..quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:17 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Kim (leuke foto trouwens)
[ afbeelding ]
lijkt op
[ afbeelding ]
quote:Geen maskers, maar echt en oprecht. Puur en genieten. Raken en beroeren. Mooie dingen creeren en beleven....met op zn tijd 'n 'oprecht' gebakken eitje waarvan je weet en gelooft dat het je 'oprecht' zal smaken en dan zal het pas echt goed verteerbaar zijn, als je begrijpt wat ik bedoel!
Liefs,
Kim
Ik las Boerenquote:
Die had ze dus al! Fake Vohquote:'s Avonds achter mijn rhodes kruipen met een glas wijn en nieuwe songs schrijven, spelen en zingen...
Ze schrijft eigen nummers idd, is zangcoach en doet/deed al optredenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:27 schreef Maanvis het volgende:
Wonderlijk.
[..]
Die had ze dus al! Fake Voh
je weet toch wel dat dit over het nummer roxanne gaat waarbij ze die piano naar huis krijgtquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze schrijft eigen nummers idd, is zangcoach en doet/deed al optreden
Ha, Amanda Marshall had één grote hit en dat is het nummer wat je ook steeds hoort als er een kandidaat uitvliegtquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:17 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Kim (leuke foto trouwens)
[ afbeelding ]
lijkt op
[ afbeelding ]
2:quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ha, Amanda Marshall had één grote hit en dat is het nummer wat je ook steeds hoort als er een kandidaat uitvliegt
Ik ken heel Amanda Marshall nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ha, Amanda Marshall had één grote hit en dat is het nummer wat je ook steeds hoort als er een kandidaat uitvliegt
Geen tiener geweest in de 90's?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken heel Amanda Marshall niet
ik kom uit 1978quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:58 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Geen tiener geweest in de 90's?
Zo heel bekend was ze niet, toch?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:58 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Geen tiener geweest in de 90's?
joh 1978 ??quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kom uit 1978
Moet ik haar kennen
Is dat een goed of een slecht dingquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:46 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
joh 1978 ??![]()
ik had je al lezend veel jonger geschat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |