Ik heb het idee dat Kim bereid is om er harder voor te werken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb zo'n idee dat Ben na een tijdje door de mand valt dat het alleen een hype was en dat Kim meer kans heeft om meer te presteren.
Ohw, dat zekerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Kim bereid is om er harder voor te werken.
Dat durf ik niet zo te zeggen maar ik zie bij Kim wel meer vooruitgang. Qua uitstraling maar ook qua performance. Ik vond haar gisteren zoveel beter dan de eerste keer dat ze zonder piano optrad. Ik vind Ben wel goed maar ik vind hem niet beter geworden, integendeel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Kim bereid is om er harder voor te werken.
Waarom nie? Wat moet ze zingen van jou?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:54 schreef PierreBetfair het volgende:
Blind audition was goed, daarna vind ik er geen zak meer aan. Gaarne volgende ronde exit
Heb geen idee, ken al die artiesten/songs niet eens. Soms klinkt een nummer me bekend in de oren. Ze zingt wel goed, maar er zit totaal geen verandering in haar optredens.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:30 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Waarom nie? Wat moet ze zingen van jou?
Oh, ik ben benieuwd hoe ze zoiets zou doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:38 schreef DJRV het volgende:
Ik hoop nog steeds zo erg dat ze een keer Evanescence - My Immortal doet..
Dat vind ik geen slecht idee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:38 schreef DJRV het volgende:
Ik hoop nog steeds zo erg dat ze een keer Evanescence - My Immortal doet..
Later gaat ze, hopelijk, nummers zingen die door haar of voor haar geschreven zijn. Die ken je ook niet. Toch heeft ze juist wel wat bekende nummers gezongen hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:44 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Heb geen idee, ken al die artiesten/songs niet eens. Soms klinkt een nummer me bekend in de oren. Ze zingt wel goed, maar er zit totaal geen verandering in haar optredens.
Ben en Shary-an zijn eigenlijk de enige 2 bij wie er wel steeds iets verrassends komt......en bij Ian Lijkwan ook maar die was zo gek als een deur.
en dat ze ging huilenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:24 schreef Pikkebaas het volgende:
Gisteren TVOH live gezien, Kim kan geweldig zingen echt een van de beste, maar als ze gaat praten heeft ze wel een vreselijk accent, net Sonja Bakker.
wat een vreemde redenatie: "ze kan gewelig zingen maar als ze gaat praten heeft ze een accent"quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:24 schreef Pikkebaas het volgende:
Gisteren TVOH live gezien, Kim kan geweldig zingen echt een van de beste, maar als ze gaat praten heeft ze wel een vreselijk accent, net Sonja Bakker.
Dat vond ik dan wel weer liefquote:
Rustig rustig, niks ten nadele van haar talent, het is gewoon een afknapper, that's all.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:08 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
wat een vreemde redenatie: "ze kan gewelig zingen maar als ze gaat praten heeft ze een accent"
Het is totaal niet belangrijk dat ze met een accent spreekt (overigens wat is er mis met haar accent?
....iedereen in nederland spreekt met een accent !)
Daarnaast zingt Kim in het Engels, die uitspraak is prima.
En realiseer je je wel dat veel buitenlande artiesten ook met een accent zingen, in hun eigen moerstaal nogwel, dat heeft nog nooit enige roem in de weg gestaan.
Voel je niks van.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:00 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Rustig rustig, niks ten nadele van haar talent, het is gewoon een afknapper, that's all.
Kim is een aantrekkelijke vrouw en dan valt dat gewoon een beetje tegen.
Nou... Als ze met dat accent onder me ligt te schreeuwen.....quote:
Noord-Holland ftwquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:24 schreef Pikkebaas het volgende:
Oe, eng, gevoelens.quote:
Dat deze 2, met Kim, een enorm accent hebben... Ja, daar kan je niet omheen. Maar daar valt aan te werken als ze dat willen. En ja, dat kan zonder je persoonlijkheid te verliezen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:49 schreef ranja het volgende:
Enorm accent inderdaad, maar dat heeft Esther ook en Lenny
Dan vond ik dat bij Lenny irritanter.
Gelukkig gaat dat nooit gebeuren !quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:42 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Nou... Als ze met dat accent onder me ligt te schreeuwen.....
Gaat toch de lol er een beetje af....
Van mij ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Kim is hartstikke goed. En tikkeltje saaie meid met suffe uitstraling, maar ze zingt zo goed.
Van mij mag zij winnen.
Ik ben ook fan vanaf dag 1quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:19 schreef DJRV het volgende:
[..]
+1. Maar vanaf aflevering 1 al zeg maar
Ben word iets te zeker van zichzelf huh:)
Ja, die neemt het totaal niet serieus en grijpt gewoon elke kans die hij nu krijgt om met wie dan ook maar te zingen/zoenen/lintjes doorknippen of wat ook, zolang het duurt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:19 schreef DJRV het volgende:
Ben word iets te zeker van zichzelf huh:)
Benquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben ook fan vanaf dag 1![]()
Ik vond Ben ook heel goed maar het is nooit mijn favoriet geweest
Tis de verpakking jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ben![]()
Zijn populariteit zit in zijn gouden tanden
Want knap is hij niet bepaald.quote:
Yikes, meen je dat nou?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:24 schreef Pikkebaas het volgende:
Als je haar niet persoonlijk kent is die opmerking gewoon grote onzin. Je ziet alleen een paar optredens van haar en nu kun je opeens oordelen over haar persoonlijkheid? Dacht het niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
Kim is zo'n heerlijk mens, rauw en warm, I luv it
Ze bedoelt haar stage personalityquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:23 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Als je haar niet persoonlijk kent is die opmerking gewoon grote onzin. Je ziet alleen een paar optredens van haar en nu kun je opeens oordelen over haar persoonlijkheid? Dacht het niet.
Ooit van Real life op woensdag gehoord?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:23 schreef PalmRoyale het volgende:
Je ziet alleen een paar optredens van haar
Je hoort het heel duidelijk en zeker voor de mensen uit een andere provincie, die kennen het niet en dus valt het nog meer opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Yikes, meen je dat nou?
Ik kom ook uit West-Friesland en zelfs ik krijg kromme tenen van het accent van mevrouw Bakker. Maar Kim klinkt toch wel normaal?
Maar 't zou kunnen dat ik 't gewoon niet meer hoor. Ik krijg zelf ook regelmatig commentaar op mijn ' 'accent' , men denkt dat het Amsterdams is ofzo. Terwijl ik zelf vind dat ik vrij ABN klink.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |