Bij mij was de demo simpelweg uit Steam verdwenen zodra ik de fullversie had geïnstalleerd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 03:47 schreef NoCigar het volgende:
hoe kan ik de demo-versie de-installeren? Of hoeft dat niet?
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:39 schreef Monidique het volgende:
Ik mis alleen wat info. 12 horses, leuk, maar van wie? Hoe? Ik kan maar tot 10 komen.
Dat staat boven de naam. Een nieuwe stad begint met 8 geloof ik.quote:Een stad heeft een bepaalde strength, hoeveel exact? Dat zie ik niet bij het hoveren.
Nou, ik heb 12 horses, maar ik kan dus niet berekenen waarvan. 4 van die, ja. 4 van die en 2 van een eigen resource. Maar die andere twee dan? Dat kan ik niet zien.quote:
Dat is de strength, maar ik bedoel de hitpoints. Dat is gewoon een bar, geen cijfers.quote:Dat staat boven de naam. Een nieuwe stad begint met 8 geloof ik.
Annexeren kost je happiness, puppet states niet - je betaalt echter wel de maintenance cost met puppet states voor de gebouwen die ze maken, en die kunnen oplopen .. maar mensen lijken doorgaans puppet states te verkiezen, tenzij je zwemt in spare happienssquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:42 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
[..]
Dat staat boven de naam. Een nieuwe stad begint met 8 geloof ik.
Zelf heb ik zojuist met mijn Perzische Immortals London veroverd en nu moet ik mij eens flink gaan verdiepen in de verschillen tussen het annexeren en tot puppet maken van steden.
Op die manier. Nee, sorry, geen idee.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, ik heb 12 horses, maar ik kan dus niet berekenen waarvan. 4 van die, ja. 4 van die en 2 van een eigen resource. Maar die andere twee dan? Dat kan ik niet zien.
[..]
Dat is de strength, maar ik bedoel de hitpoints. Dat is gewoon een bar, geen cijfers.
Linksonder, die gekleurde balk naast momvement en strength.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Op die manier. Nee, sorry, geen idee.
Zelfs van units kun je de HP niet zien bij mijn weten, Ja OK, je kunt poppetjes tellen.
Alleen via Steam.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:10 schreef MagicIsland1 het volgende:
Waar kan je de demo downloaden?
Wat Hamilcar zegt. Doorgaans kies je gewoon eerst voor Puppet, en vervolgens ga je kijken of en wanneer je ze wilt annexeren. Je kan op elk moment een puppet annexeren.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:42 schreef Frollo het volgende:
Zelf heb ik zojuist met mijn Perzische Immortals London veroverd en nu moet ik mij eens flink gaan verdiepen in de verschillen tussen het annexeren en tot puppet maken van steden.
Wanneer een stad of unit niet meer volledige HP heeft, dan pas zie je het in beeld. Bij units zie je het ook bij de mouse-over wanneer deze gewond is. Standaard staat de mouse-over ingesteld op 1.5 seconden wachttijd, maar bij de opties is het instelbaar.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Op die manier. Nee, sorry, geen idee.
Zelfs van units kun je de HP niet zien bij mijn weten, Ja OK, je kunt poppetjes tellen.
Je moet hem dan ook gewoon piraten, geen Steam problemenquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:22 schreef AgLarrr het volgende:
Ik heb steam NODIG om het spel überhaupt te kunnen installeren?! Wat de neuk is dit nou weer..
Ja, leuk en het zal allemaal wel, maar ik kan dat soort shit niet. Ik wil gewoon de DVD-rom er in pleuren en die meuk installeren. Maar dat lukt dus niet, want ik krijg een error "no steam installed" en dat is't...quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:23 schreef Cudles het volgende:
[..]
Je moet hem dan ook gewoon piraten, geen Steam problemen
quote:My Little Pony
As Catherine, research Horseback Riding before any other Civ
Ja ok..maarquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nope; ook Gamershell.
http://www.gamershell.com/news_103108.html
quote:The demo requires a Steam account.
Sowieso gebruiken een aantal (national) wonders nu bergen waardoor een berg in de omgeving van je capital gewoon helemaal niet verkeerd isquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:58 schreef Monidique het volgende:
Leuk, leuk. Omdat je maar 1 unit kunt gebruiken op 1 tile, zijn bergen nu ook veel invloedrijker.
Lol ja.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:31 schreef Klaudias het volgende:
Hahaha, sommige van die achievements op Steam:
[..]
[ [url=http://cdn-www.cracked.com/articleimages/dan/smears/horse3.jpg]afbeelding[/url] ]
Net getest, antwoord is jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:12 schreef Thas het volgende:
Krijg je ook extra gold door een trading route als je je puppet states verbind met je hoofdstad?
Hij is vandaag ook al bij mij binnengekomen!quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:14 schreef RabbitHeart het volgende:
WTF, loop ik net naar beneden ligt ie gewoon op de posttafel. Amazon.co.uk is echt raar, hij zou pas volgende week moeten komen!
![]()
![]()
![]()
Je reageerde alsof hij je vriendin had beledigdquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:17 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Bedankt papa beer, voor deze toelichting.
En jij woont in Nederland? Dan moet ik even aan mijn broertje doorgeven dat het mogelijk is dat hij hem vandaag al kan ophalen bij mijn vaderquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:24 schreef boofer het volgende:
[..]
Hij is vandaag ook al bij mij binnengekomen!![]()
Vriendin.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:11 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Je reageerde alsof hij je vriendin had beledigd
quote:There has been a small bug-fix pushed-out for Civilization V. Not sure if its live in steam yet, but will be very soon.
Issues fixed include:
1. Game now runs if user path includes special characters.
2. AI will now make gold per turn deals in amounts other than 5 GPT.
3. Open borders is canceled immediately if war is declared and troops in enemy lands displaced.
4. AI valuation of cities in trades and peace deals improved.
5. Unit maintenance now scales appropriately in Time Limit games.
6. Various crash fixes.
Thanks to Ed Beach (Lead Gameplay-AI Programmer for Civ5) for the info!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |