quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:31 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Geen handleiding?????????![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je met hoe veel plezier ik de handleiding van Civ 4 heb doorgelezen... bah....![]()
Die bezuinigingen ook altijd
De handleiding van Civ4 was de beste die ik ooit gelezen heb. Alles staat er gewoon in. Jammer dat deze niet bij de vijf zitquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:50 schreef karton het volgende:
[..]
Vlak voor het slapen door de handleiding bladeren is het mooiste wat het leven te bieden heeft.
Je kan die online downloaden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:02 schreef Jump het volgende:
[..]
[..]
De handleiding van Civ4 was de beste die ik ooit gelezen heb. Alles staat er gewoon in. Jammer dat deze niet bij de vijf zit
I know, maar een boekje is toffer dan een pdfquote:
Uitprinten in kleur en laten inbinden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:09 schreef Jump het volgende:
[..]
I know, maar een boekje is toffer dan een pdf
Die AI is idd behoorlijk kut. Ghandi blijft in mijn save Edinburgh aanvallen en dat is een City-state die ik bescherm (dus war omdat die iron van mij isquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:32 schreef roelofjan het volgende:
Peace treaties kloppen ook voor geen meter.
Ik in oorlog met Japan en India. Ik weet een stad van Japan te veroveren, ben verder totaal geen bedreiging voor de rest van z'n steden, en hij biedt meteen al z'n goud en zo'n beetje al z'n steden aan.
Verder heb ik nog geeneens een unit van Ghandi gezien, en die doet hetzelfde.
En dat is op Prince, normaal dus.
Wel ideaal om ze te behouden dan voor een cultural victory.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:55 schreef ImMaxa het volgende:
Als je de stad wil vernietigen moet je 'm eerst annexeren, denk ik. En marionet-steden genereren cultuur, maar maken social policies niet duurder. Dat gebeurt pas als je ze annexeert. Als je ze dan echter vernietigt worden de social policies weer goedkoper.
Alleen willen puppets nogal wat nutteloze gebouwen neerzetten, waarmee ze resources en maintenance kosten. Dus het is een erg goede kortetermijnstrategie.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:11 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Wel ideaal om ze te behouden dan voor een cultural victory.
Zeker als ze om de beurt komt vragenquote:Op zondag 3 oktober 2010 01:43 schreef PirE het volgende:
Die stem van Elizabeth vind ik verschrikkelijk irritant.
Stel je sluit een Pact of Secrecy met Rusland tegen China, dan gaan Rusland en jij geen deals sluiten met China, zonder dat China dat weet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:31 schreef Green1 het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee wat dat secret packt (of hoe heet het precies) doet? Dat wat je bij 'discuss' kunt aanklikken.
En het is ook een (vaak noodzakelijke) tussenstap als je samen met de AI oorlog wilt verklaren aan een ander.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:26 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Stel je sluit een Pact of Secrecy met Rusland tegen China, dan gaan Rusland en jij geen deals sluiten met China, zonder dat China dat weet.
Althans, dat werd mij uitgelegd door iemand, heb het spel zelf nog niet gespeeld (alleen demo).
Gewoon Auto End Turn aanzetten in de opties, dan kun je tussendoor makkelijk iets anders gaan doen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:03 schreef NoCigar het volgende:
Ik probeerde eens met een kleine staat, en zelfs een x met drie steden een technologische of culturele overwinning te behalen. Niet gelukt, maar watheb je dan weinig te doen zeg. Telekns een miuut wachten totdat je weer nextkunt aanklikken aangezien ik nogal weinig Units had. Saaie potjes kortom.
Met Civ4 was de cultural victory nog veel saaier. Gewoon net zo lang wachten tot dat het culture balkje vol was.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:03 schreef NoCigar het volgende:
Ik probeerde eens met een kleine staat, en zelfs een x met drie steden een technologische of culturele overwinning te behalen. Niet gelukt, maar watheb je dan weinig te doen zeg. Telekns een miuut wachten totdat je weer nextkunt aanklikken aangezien ik nogal weinig Units had. Saaie potjes kortom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |