Dat ene meisje is doable.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Otis, hoe zou jij deze audiovisuele productie beoordelen?
Goed ge-edit, talentvolle actrices, goede attributen. Ik geef het een 7 en driekwart.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Otis, hoe zou jij deze audiovisuele productie beoordelen?
Haar zou ik genadeloos geven. De ander zou ik doen.quote:
Vooral de attributen spraken mij ook aan inderdaad.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Goed ge-edit, talentvolle actrices, goede attributen. Ik geef het een 7 en driekwart.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]!!!!
Die opmerking van die zus, priceless
Moeten jullie nu uitstappen en duwen?quote:
Nee, 38. Anders moet ik zo'n knopje induwen om heter te gaan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:19 schreef ynuhh het volgende:
Nu gaat Potloodvis vertellen dat hij meestal op 65 graden doucht.
Ik vind deze wel nais.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]!!!!
Die opmerking van die zus, priceless
Nee, hij valt op vreemden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:22 schreef Chai het volgende:
Xenofiel, is dat dat je op buitenstaanders valt ofzo?
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:42 schreef Wickedjoon het volgende:
Ik vind dat je je op je 16e geen meisje van 14 moet hebben. Klopt gewoon niet.
Niet verrassend dat je vrienden je belachelijk maken.
Ik moest hardop lachen, zowel om de naalden als om de laatste zin.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:24 schreef Maisnon het volgende:
Je ziet niks aan de buitenkant, maar mn rug en benen en soms ook armen beginnen dan echt supererg te jeuken. Alsof er allemaal naalden in gestoken worden
Sinds de jeuk in 1997 ben ik bang voor meisjes en 3 keer afgewezen en mishandeld
Pas op voorquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga eventjes een snel douchje nemen. =$
Disclaimer: een bad is weliswaar chiller maar die tijd heb ik momenteel niet.
Niet te redden meer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die jongen is flink verziekt door de linkse media
ik moest lachenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Pas op voor
[ afbeelding ]
De JEUK
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Pas op voor
[ afbeelding ]
De JEUK
5 jaar verschil is neit eens raar.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Alsof 2 jaar verschil raar is.
Nee en die meisjes vinden het ook niet erg, want eigenlijk is elke jongen die niet 5 jaar ouder is veel te kinderachtig voor hun omdat ze zooo volwassen zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Alsof 2 jaar verschil raar is.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:28 schreef Sok. het volgende:
ALL I DO IS WIN WIN WIN, NO MATHER WHAT.
Tel eens uit, 14+5. BAMquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee en die meisjes vinden het ook niet erg, want eigenlijk is elke jongen die niet 5 jaar ouder is veel te kinderachtig voor hun omdat ze zooo volwassen zijn.
Sok.. Srsly.. Mather?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:28 schreef Sok. het volgende:
ALL I DO IS WIN WIN WIN, NO MATHER WHAT.
ik zie wat je hier doetquote:
HAHAHAquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:31 schreef Wickedjoon het volgende:
[..]
voor jou
Jij bent vast precies zo iemand. Die niet genoeg uitstraling heeft om een meisje van zijn eigen leeftijd te vinden, en dus maar voor jongere meisjes gaat, omdat je dan ouder en dus 'stoer' bent.
okquote:
quote:
Ja..quote:
Neuk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |