Benen ontharen?!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:16 schreef Annemiek78 het volgende:
Ikzelf gebruik dan altijd body-lotion, maar ik zie dat je dat al geprobeerd hebt.
Iets anders zou ik niet weten.
Heb je dit meestal kort nadat je je benen onthaard hebt? Dan zou het misschien een reactie op het ontharingsmiddel kunnen zijn.
Niet te heet wil niet zeggen dat je dan direct koud moet douchen...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:24 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Benen ontharen?!Daar doe ik niet aan...zal nog eens die lotion gebruiken...maar de vorige keer hielp het niet.
Koud douchen helpt ook niet volgens mij, maar ook dat moet ik dan maar weer eens proberen...brrrr
Die is altijd kurkdroog naar mijn weten...maar omdat ik altijd de benen als laatst doe, is hij natuurlijk al wel wat natter...maar dat moet niet kunnen meespelen toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:26 schreef Jordy-B het volgende:
spoel je je benen als laatst af? Ivm eventuele zeep-resten...
En hoe zit het met je handdoek? Is die nog redelijk droog als je je benen droogt? Als je met een halfnatte handoek je benen droogt, gaat het ontiegelijk jeuken, is mijn ervaring...
Kijk da's handige informatie...thanks.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:35 schreef Mac11 het volgende:
Dat tijdens het douchen en door het warme water dat over je lichaam loopt, meer naar beneden zakt dan normaal.
Hierdoor krijg je dus extra vocht in je benen en gaat het dus jeuken.
Ik heb er namelijk ook 'last' van.
Een goede tip, niet te warm en te lang douchen.
Ik gebruik bijna geen zeep, alleen shampoo...en heb verder nooit last gehad van zeep (reacties daarop ofzo)...dus daar ligt het denk ik niet aan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:38 schreef Kos het volgende:
Andere zeep... oftewel geen zeep gebruiken. Stap eens over op milde zeepemulsie van Seba-med of zo. Iets waar geen zeep in zit. Misschien ben je wel allergisch voor zeep.
Nee, ik gebruik al sinds tijden Sanex shampoo....quote:Belangrijke vraag lijkt me nog: ben je net voor het ontstaan van de klachten veranderd van bodylotion, zeep, shampoo, oid?
Dat kan inderdaad wel kloppen, want als het warm is in de zomer, krijg ik allemaal pukkeltjes op mijn borst..hmm lekker dan.quote:Maar, zoals het verhaal klinkt is het een warmte-allergie.
En welk product dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:29 schreef ymme het volgende:
Gebruik de producten van Lush. Ik had dit ook altijd. Ik krapte tot bloedens toe..
Maar nu dus niet meer.. ben er compleet van af..
Door www.lush.nl
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |