abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86731016
Ik ben 16 jaar en heb een lieve vriendin van 14. Nu komt zij dit weekend bij me slapen, maar heb ik ook de uitnodiging liggen om haar mee te nemen naar een feestje/zuipavondje. Mijn vrienden die hier komen zijn allemaal 17-18 jaar en ook de meisjes die hier komen zijn rond die leeftijd. Is het verstandig hierheen te gaan met haar, of kan ik dit beter niet doen? Een paar vrienden zullen zeker irritant gaan zijn naar mij/haar en al helemaal als ze wat gedronken hebben.

Alternatief: een filmpje kijken met z'n tweeën en daarna een gezellig nachtje hebben.
  woensdag 22 september 2010 @ 22:25:00 #2
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_86731096
Stel haar even voor en blijf niet zo lang. Kun je daarna gezellig een filmpje kijken. :P
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_86731134
ga voor dat nachtje man, waarom zou je haar zo jong confronteren met die zooi! lekker filmpje kijken en lief tegen elkaar doen heerlijk zeg was ik nog maar zo jong
▀█▀ █■█ █ ▄█▀ █ ▄█▀  █ ▀█▀
pi_86737763
Dit is de eerste fase van hoe jij je vrienden gaat verliezen. Ik had ook ooit een vriend zoals jij
pi_86738145
Gewoon dat filmpje ^O^
Je geeft zelf al aan dat dat zuipavondje een flop word met haar erbij.
404 - Not Found
pi_86738707
quote:
Op donderdag 23 september 2010 07:37 schreef Perquisite het volgende:
Dit is de eerste fase van hoe jij je vrienden gaat verliezen. Ik had ook ooit een vriend zoals jij
Vertelt ook meteen iets over jou. (dit wat niet positief.)
pi_86739766
Een echte man deelt het wijfje met de roedel.
pi_86740299
quote:
Op donderdag 23 september 2010 08:55 schreef Lokow het volgende:

[..]

Vertelt ook meteen iets over jou. (dit wat niet positief.)
:')

Die gast zat/zit alleen maar bij ze vriendin. Nooit doet ie nog wat met ze vrienden en als hij wel met mij of een andere vries afspreekt zegt ie het 9 van de 10 keer alsnog af met een kutsmoesje en dan hoor je later dat ie bij ze vriendin zat.
En dan zegt het veel over mij? :')
pi_86740340
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:58 schreef Perquisite het volgende:

[..]

Die gast zat/zit alleen maar bij ze vriendin. Nooit doet ie nog wat met ze vrienden en als hij wel met mij of een andere vries afspreekt zegt ie het 9 van de 10 keer alsnog af met een kutsmoesje en dan hoor je later dat ie bij ze vriendin zat.
Zeer herkenbaar.
404 - Not Found
pi_86742623
Ik zou d'r gewoon meenemen. Het zijn jouw vrienden toch? Nou, als het echte vrienden zijn gaan ze je vriendin echt niet lastig vallen en het is toch ook leuk voor je vriendin om je vrienden te leren kennen? Ik vind het wel leuk dat ik de vrienden van mijn vriend ken, maar dat wil niet zeggen dat ik iedere week vol op de zuip ga met ze. :D
pi_86743460
Meenemen, waarom zouden je vrienden lullig doen? Zolang je vriendin zich wat volwassen en vriendelijk gedraagt moet er niets aan de hand zijn. En als ze wel lullig gaan doen of als het niet leuk is kun je nog altijd weggaan en een filmpie pakken. :)

Heb het zelf ook niet zo op vrienden die hun vriendinnen ineens helemaal voorop stellen, helaas gebeurt het vaak genoeg. :{
pi_86746905
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:58 schreef Perquisite het volgende:

[..]

Ooit hem gezegd dat het je irriteerd dat ie zo doet ? :Y
pi_86750327
Vraag aan haar wat zij het leukst vind =D
Héél stiekem ben ik lelijk van binnen.
pi_86750405
Gewoon meenemen.
En als ze echt niet wil maar een keer een feestje overslaan
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 23 september 2010 @ 15:57:00 #15
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_86752515
niet doen, ik heb precies dezelfde ervaringen, oudere vrienden een dan een veel jongere vriendin meenemen :N

was een heel schattig meisje, zegt een van mijn vrienden: en hoe beft ie? zij: :o :? \
vervolgens gingen ze haar dronken voeren etc.
en natuurlijk moet je al dat gezever nog aanhoren over pedofilie, breezers etc . :')
pi_86757375
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:57 schreef Shispeed het volgende:
niet doen, ik heb precies dezelfde ervaringen, oudere vrienden een dan een veel jongere vriendin meenemen :N

was een heel schattig meisje, zegt een van mijn vrienden: en hoe beft ie? zij: :o :? \
en natuurlijk moet je al dat gezever nog aanhoren over pedofilie, breezers etc . :')
_O- wat hij zegt.
niet doen dus :Y
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_86761370
Ik vind dat je je op je 16e geen meisje van 14 moet hebben. Klopt gewoon niet.
Niet verrassend dat je vrienden je belachelijk maken.
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear.
pi_86766437
ikzou het niet doen. En waarschijnlijk voelt ze zich ook niet echt op dr gemak als enige 14jarige.
Al is de leugen nog zo snel,
de parlementaire onderzoekscommissie achterhaalt hem wel
pi_86779619
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:42 schreef Wickedjoon het volgende:
Ik vind dat je je op je 16e geen meisje van 14 moet hebben. Klopt gewoon niet.
Niet verrassend dat je vrienden je belachelijk maken.
Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe volwassen de jongen en het meisje zijn. Maar om zo te zeggen dat het fout is is wel heel kort door de bocht.
pi_86783951
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:57 schreef Shispeed het volgende:

en jij deed gezellig mee? :N
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_86787722
Ik zou dr geen problemen mee hebben, Vraag het haar gewoon?
  vrijdag 24 september 2010 @ 16:53:58 #22
318867 gewoondennis
Ondertitels zijn zó 2009
pi_86794999
Flikker op man je gaat gewoon een lekker avondje met je vriendin hebben!
pi_86795089
Avondje met je vriendin. :Y
pi_86795227
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 09:50 schreef 91Vos het volgende:

[..]

Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe volwassen de jongen en het meisje zijn. Maar om zo te zeggen dat het fout is is wel heel kort door de bocht.
Niet fout, maar gewoon een beetje sneu
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear.
  vrijdag 24 september 2010 @ 17:40:46 #25
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_86797020
Ik zou gaan voor de avond met vriendin, zeker omdat ze 14 is. Gezellig met vrienden en vriendin kan ook een keer zonder dat er gezopen moet worden toch>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')