Vertelt ook meteen iets over jou. (dit wat niet positief.)quote:Op donderdag 23 september 2010 07:37 schreef Perquisite het volgende:
Dit is de eerste fase van hoe jij je vrienden gaat verliezen. Ik had ook ooit een vriend zoals jij
quote:Op donderdag 23 september 2010 08:55 schreef Lokow het volgende:
[..]
Vertelt ook meteen iets over jou. (dit wat niet positief.)
Zeer herkenbaar.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:58 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Die gast zat/zit alleen maar bij ze vriendin. Nooit doet ie nog wat met ze vrienden en als hij wel met mij of een andere vries afspreekt zegt ie het 9 van de 10 keer alsnog af met een kutsmoesje en dan hoor je later dat ie bij ze vriendin zat.
En dan zegt het veel over mij?
Ooit hem gezegd dat het je irriteerd dat ie zo doet ?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:58 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Die gast zat/zit alleen maar bij ze vriendin. Nooit doet ie nog wat met ze vrienden en als hij wel met mij of een andere vries afspreekt zegt ie het 9 van de 10 keer alsnog af met een kutsmoesje en dan hoor je later dat ie bij ze vriendin zat.
En dan zegt het veel over mij?
quote:Op donderdag 23 september 2010 15:57 schreef Shispeed het volgende:
niet doen, ik heb precies dezelfde ervaringen, oudere vrienden een dan een veel jongere vriendin meenemen![]()
was een heel schattig meisje, zegt een van mijn vrienden: en hoe beft ie? zij:![]()
\
vervolgens gingen ze haar dronken voeren etc.
en natuurlijk moet je al dat gezever nog aanhoren over pedofilie, breezers etc .
Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe volwassen de jongen en het meisje zijn. Maar om zo te zeggen dat het fout is is wel heel kort door de bocht.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:42 schreef Wickedjoon het volgende:
Ik vind dat je je op je 16e geen meisje van 14 moet hebben. Klopt gewoon niet.
Niet verrassend dat je vrienden je belachelijk maken.
en jij deed gezellig mee?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:57 schreef Shispeed het volgende:
niet doen, ik heb precies dezelfde ervaringen, oudere vrienden een dan een veel jongere vriendin meenemen![]()
was een heel schattig meisje, zegt een van mijn vrienden: en hoe beft ie? zij:![]()
\
vervolgens gingen ze haar dronken voeren etc.
en natuurlijk moet je al dat gezever nog aanhoren over pedofilie, breezers etc .
Niet fout, maar gewoon een beetje sneuquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:50 schreef 91Vos het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe volwassen de jongen en het meisje zijn. Maar om zo te zeggen dat het fout is is wel heel kort door de bocht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |