abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86798057

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Cruise.Elroy: De teruggevonden slowchatter. Heeft de weg naar de slowchat weer gevonden en hoeft daardoor niet zoals newbies onderaan aan te sluiten. Deze rode kerel staat bekend om zijn memorabele afbeeldingen van mensen in carnavalskostuum en autorijders.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt wel, dankzij de beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale. Stemt ook op onzinnige partijen en wil samen met een andere rechtse rakker een dierenknuffelaars-partij oprichten...! Heeft borsten!
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie! Heeft geen borsten.
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet :'(
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert. Heeft borsten!
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'. Is ook de geestelijk vader van "Kipgezicht", de vrees voor liefde van alle kleine zusjes!
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk. Heeft borsten!
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos. Heeft borsten!
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's :r) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Pheno: Deze slowchatter vlucht maar al te graag naar het verre oosten, alwaar hij met zijn grote blanke gestalte als oude wijsgeer wordt ontvangen en vereerd. Heeft een ongezonde obsessie met pinguïns en probeert iedereen te overtuigen dat hij ouder is dan Disjfa, waar natuurlijk niemand in trapt. Wil samen met een rund zorgen voor de "Partij ter Promotie van Bescherming van Arctische Diersoorten, Waaronder en niet Gelimiteerd tot Pinguins", beter bekend als de PPBADWGP.
Frankii: De muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen, hierbij gebruikt hij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis. Spreekt ook graag gênante voicemails in bij zusjes.
SoldMayor: Present! :+
Solique: De omkoopbare slowchatter. Is bereid zijn stem te verkopen in ruil voor een plaats in deze OP. Een plaats die hij zonder dat ook wel had gekregen, maar dat zegt koei er uiteraard niet bij.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!

DE OP IS HIER TE VINDEN
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 24 september 2010 @ 18:19:10 #2
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_86798479
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:46 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]
Ik zelf heb Kyuss eindelijk ontdekt, wat een bazenmuziek! _O_ Ik ben echt dom dat ik er niet eerder naar geluisterd heb!!
Beter laat dan nooit :D
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  vrijdag 24 september 2010 @ 18:44:09 #3
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_86799446
bertbrussen
oh...een FOK-gamer op de FHJ....#zucht

Ik word nog ooit beroemd, Bert Brussen tweet over mij.
Do androids dream of electric sheep?
pi_86799458
:W
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_86799749
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:44 schreef RitseB het volgende:
bertbrussen
oh...een FOK-gamer op de FHJ....#zucht

Ik word nog ooit beroemd, Bert Brussen tweet over mij.
Die gast is echt zo'n gruwelijke kneus :') echt het toonbeeld van alles wat er mis is met de Nederlandse maatschappij
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_86799812
nieuwe NCIS is ook wel tofjes :Y straks nog nieuwste House en nieuwste Bones kijken.

En Citizen Kane maar eens gedownload, hoor daar zoveel toffe verhalen over. Ben nu wel benieuwd.
  vrijdag 24 september 2010 @ 18:53:44 #7
182714 RitseB
pi_86799855
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:51 schreef Morthill het volgende:

[..]

Die gast is echt zo'n gruwelijke kneus :') echt het toonbeeld van alles wat er mis is met de Nederlandse maatschappij
Ik ben het een keer gewoon totaal met je eens Morthill.
pi_86799897
Bitches!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_86800366
iemand ervaring met de X360 Microsoft Wireless Racing Wheel?
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_86801064
Wtf! Loopt hier net over straat een klein kindje, met een fietsje. Ik zag er wel, maar goed moeder of vader zal er wel achter lopen.
Begint ze ineens mama roepen en hard :(. Wij naar buiten, schoonmoeder met dat kindje mee, heel de blok rond. Kindje wist niet waar ze moest zijn. Dus wij zeggen we bellen de politie wel.

Komt er ineens een vrouwtje aanlopen, met jankbakkes. Daarna nog een man van de andere kant. Wie laat ze kind zo rond lopen :/.

:')....

En voor extra punten : wat voor volk was het?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_86801089
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 19:06 schreef badboynova het volgende:
iemand ervaring met de X360 Microsoft Wireless Racing Wheel?
YES! Icm met een wheelstandpro.com :D. Werkt lekker :D
pi_86801372
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 19:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf! Loopt hier net over straat een klein kindje, met een fietsje. Ik zag er wel, maar goed moeder of vader zal er wel achter lopen.
Begint ze ineens mama roepen en hard :(. Wij naar buiten, schoonmoeder met dat kindje mee, heel de blok rond. Kindje wist niet waar ze moest zijn. Dus wij zeggen we bellen de politie wel.

Komt er ineens een vrouwtje aanlopen, met jankbakkes. Daarna nog een man van de andere kant. Wie laat ze kind zo rond lopen :/.

:')....

En voor extra punten : wat voor volk was het?
je weet toch dat je geen mensen van de camping mee naar huis mag nemen :')
pi_86801524
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 19:27 schreef badboynova het volgende:

[..]

je weet toch dat je geen mensen van de camping mee naar huis mag nemen :')
Haha :D. Nee het was een maroc, die zitten niet op een camping :D
pi_86801992
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:53 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ik ben het een keer gewoon totaal met je eens Morthill. [ afbeelding ]
Een unicum :o
pi_86802003
pi_86802428
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 19:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
360 no scope :D
_O-

geweldig, hij kan zelfs als een vrouw janken :+
pi_86802579
Hooonghuuuurrrrr
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_86802638
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 19:56 schreef Poit het volgende:
Hooonghuuuurrrrr
pak je pijl en boog, en ga jagen op kiwi's
  vrijdag 24 september 2010 @ 19:58:13 #19
182714 RitseB
pi_86802680
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 19:43 schreef Morthill het volgende:

[..]

Een unicum :o
Ik zou er bijna over twitter/bloggen.
pi_86803061
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 19:58 schreef RitseB het volgende:

[..]

Hier heb je alvast een titel, ome Hassan op de camping
pi_86803476
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 19:58 schreef RitseB het volgende:

[..]

bijna ;( een sitenieuwtje kan er toch wel van af?
pi_86803653
pi_86803703
Goedenavond dames en heren,
pi_86803850
Avond allen, net een middagdutje gedaan, nu met volle moed aan sony spul pielen en ruzie maken :')
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
pi_86803860
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:21 schreef Reintji het volgende:
Goedenavond dames en heren,
Hai
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_86804265
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:25 schreef GameBabe het volgende:
Avond allen, net een middagdutje gedaan, nu met volle moed aan sony spul pielen en ruzie maken :')
Ruzie maken?? Kom je langs? O+
pi_86804582
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:35 schreef Poit het volgende:

[..]

Ruzie maken?? Kom je langs? O+
Heb je ook een devkit om ruzie mee te maken O+
pi_86804814
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:42 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Heb je ook een devkit om ruzie mee te maken O+
Ik ben een en al devkit :D
pi_86804831
pi_86804881
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:47 schreef badboynova het volgende:
go poit go poit go poit http://www.vkmag.com/videos/videos_kont_beuk_dans/
:{
pi_86804912
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:47 schreef badboynova het volgende:
go poit go poit go poit http://www.vkmag.com/videos/videos_kont_beuk_dans/
Serieus.. Ik maak rare bewegingen op muziek maar zelfs ik trek een lijn...
pi_86804959
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:49 schreef Poit het volgende:

[..]

Serieus.. Ik maak rare bewegingen op muziek maar zelfs ik trek een lijn...
This is how I dance :D
pi_86805054
Zo, in 1500 woorden mijn grootouders weer even bijgepraat over de mail :D zo maar gaan slapen, morgen weer heel vroeg dag :O
pi_86805200
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:47 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik ben een en al devkit :D
Babies maken?
pi_86805360
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:55 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Babies maken?
Oefenen... Het is een devkit.. Duurt nog even voordat m'n productie Gold kan :P
pi_86805361
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:52 schreef Morthill het volgende:
Zo, in 1500 woorden mijn grootouders weer even bijgepraat over de mail :D zo maar gaan slapen, morgen weer heel vroeg dag :O
waarom kerl
pi_86805387
Is flodder soms weg ofzo :S
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:59:22 #38
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_86805410
GOEDENAVOND FOKKINGLAND
pi_86805422
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:58 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

waarom kerl
is dat een vraag? if so, slaat die op het eerste of het tweede gedeelte van mijn post?
pi_86805446
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:58 schreef Poit het volgende:

[..]

Oefenen... Het is een devkit.. Duurt nog even voordat m'n productie Gold kan :P
Doe mij maar een testkit dan :{w

Over oefenen gesproken, ga zo maar eens douchen en naar gouda, heb wel weer genoeg schermen gezien en het wil toch niet :(
pi_86805452
:') jezul AQuila360. Wat dacht je, niet iedereen weet dat Flodder450 je trolkloon is dus we maken het nog even extra duidelijk.
pi_86805575
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:59 schreef Morthill het volgende:

[..]

is dat een vraag? if so, slaat die op het eerste of het tweede gedeelte van mijn post?
Over het mailen!
pi_86805609
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:59 schreef Flodder450 het volgende:
GOEDENAVOND FOKKINGLAND
Volgens mij doe je het er om he :')
  vrijdag 24 september 2010 @ 21:03:36 #44
270524 Flodder450
pi_86805639
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:03 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Volgens mij doe je het er om he :')
idd
pi_86805680
Het is vrijdagavond gordijnen gaan tot zondag dicht, volop maagden op straat om deze nacht te gaan offeren.
pi_86805812
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:58 schreef AQuila360 het volgende:
Is flodder soms weg ofzo :S
Wat een toeval he?! :'). Nu verraad je je zelf kloon :')...

Maar de kat is binnen :D!!!
pi_86805859
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:00 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Doe mij maar een testkit dan :{w

Over oefenen gesproken, ga zo maar eens douchen en naar gouda, heb wel weer genoeg schermen gezien en het wil toch niet :(
Als je naar Gouda gaat om ruzie te maken kom ik je hoogst persoonlijk in je kut schoppen.
pi_86805929
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:06 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wat een toeval he?! :'). Nu verraad je je zelf kloon :')...

Maar de kat is binnen :D!!!
Toeval komt voor Nick!

En tof van die kat w/
pi_86805930
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:07 schreef Poit het volgende:

[..]

Als je naar Gouda gaat om ruzie te maken kom ik je hoogst persoonlijk in je kut schoppen.
gewoon met 2 benen der in vliegen.
pi_86805960
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:09 schreef badboynova het volgende:

[..]

gewoon met 2 benen der in vliegen.
Dag, straks ben ik beide benen kwijt, die vliegen d´r zo in!
pi_86805963
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:02 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Over het mailen!
Omdat zij het leuk vinden om op de hoogte gehouden te worden.
pi_86805978
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:07 schreef Poit het volgende:

[..]

Als ik je vanavond zie dan is het ofwel om een biertje te drinken ofwel om een knuffel te scoren, beiden meer dan welkom, want ik heb er de balen in :) Nu douchen voordat er dingen het ruim uitgaan :D
pi_86806018
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:10 schreef Morthill het volgende:

[..]

Omdat zij het leuk vinden om op de hoogte gehouden te worden.
Helder!
pi_86806132
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:11 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Helder!
heineken.
pi_86806162
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:10 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Als ik je vanavond zie dan is het ofwel om een biertje te drinken ofwel om een knuffel te scoren, beiden meer dan welkom, want ik heb er de balen in :) Nu douchen voordat er dingen het ruim uitgaan :D
Hmm, dan zorg ik dat ik niet in Gouda ben zo :D
Ik ben opweg naar een verjaardag, laterz
pi_86806257
iedereen een goedenacht toegewenst :W ik ga pitten
pi_86806307
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:17 schreef Morthill het volgende:
truste ouwe.
pi_86806317
Wat een brute baas ben je ook BBN!
pi_86806496
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:18 schreef AQuila360 het volgende:
Wat een brute baas ben je ook BBN!
ik ben nu een bruut, maar wil later een hunter worden :P
pi_86806668
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:22 schreef badboynova het volgende:

[..]

ik ben nu een bruut, maar wil later een hunter worden :P
Ga maar met Hunters op Legendary vechten dan wil ik je wel eens zien :9
pi_86806672
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:17 schreef Morthill het volgende:
Trusten kerel :)!
pi_86806760
@nick

Speel jij nog transformers?
pi_86806812
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:26 schreef badboynova het volgende:
@nick

Speel jij nog transformers?
Uhm nee! * Nick-GizMo bedenkt zich ineens dat die er ook nog ligt :')
pi_86806939
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Uhm nee! * Nick-GizMo bedenkt zich ineens dat die er ook nog ligt :')
Schiet eens op en doe een aq aan mij, want ik vertik het de nieuw prijs te betalen.
pi_86807527
Lol doe een AQ?

Lets do an AQ
pi_86807554
Maar BBN ben jij up voor Halo op Legendary over een aantal dagen of later ooit eens?

Ik moet eerst nog ff heroic afmaken.
pi_86807645
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:43 schreef AQuila360 het volgende:
Maar BBN ben jij up voor Halo op Legendary over een aantal dagen of later ooit eens?

Ik moet eerst nog ff heroic afmaken.
i love the smell of napalm in the moring, dit zou genoeg moeten zeggen.
pi_86807687
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:45 schreef badboynova het volgende:

[..]

i love the smell of napalm in the moring, dit zou genoeg moeten zeggen.
Het zegt me totaal niets!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86807952
_O_

waar zit je nu op heroic ?
pi_86807990
lol zo'n vrouw op tv kan niet kiezen welke verf ze wil en nu stort ze in en begint ze te janken _O-
pi_86808148
Heb ik godverdegodver over het hoofd gezien dat ik de hele zondag moet werken. En morgen dus ook al, ben ik mooi mijn hele weekend kwijt. Nog mooier, komende week moet ik ook weer de vrijdagavond en de zaterdag werken, dus ik maak komende week officieel 20 uur en deze week 16 uur, terwijl ik een 8-uren contract heb. Morgen maar boos naar de baas gaan, want ik heb ook nog een studie en iets dat een sociaal leven heet :(
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_86808271
Denk je echt dat je baas gaat geloven dat je een sociaal leven hebt Nebo? :o

Ik ben net voor het eerst aanvoerder geweest van mijn team :o En aangezien we geen pitcher hadden en we dus andere mensen op de plaat moesten zetten zijn we finaal afgemaakt, al deed de eerste inval pitcher het nog best aardig en stonden we aan het eind van de 3e inning pas 3-2 achter. eindstand was 18-2 ofzo :')
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_86808667
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:57 schreef koei het volgende:
Denk je echt dat je baas gaat geloven dat je een sociaal leven hebt Nebo? :o
Nee, hij zal waarschijnlijk gewoon de grap maken 'heb jij nog een sociaal leven? Verdorie, dan moeten we je nog meer in gaan zetten' *insert VVD-lach.
pi_86808795
lol hoe gaat een vvd lach
pi_86808817
bitches :*
pi_86808857
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 22:07 schreef AQuila360 het volgende:
lol hoe gaat een vvd lach
pi_86810995
en wtf is dat nu weer met zo'n mongool die weer iets naar de Koninklijke familie gegooid heeft? Standrechtelijk executeren dergelijk volk :r
  vrijdag 24 september 2010 @ 22:55:15 #78
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_86811097
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 22:53 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
en wtf is dat nu weer met zo'n mongool die weer iets naar de Koninklijke familie gegooid heeft? Standrechtelijk executeren dergelijk volk :r
Ja man! Echt wel! Die waxinelichtjeshouder had wel blijvende schade kunnen veroorzaken. Je kunt het een psychiatrisch patiënt niet kwalijk nemen. Serieus, die mensen hebben een hele andere belevingswereld dan wij hem hebben.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_86811434
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 22:55 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Ja man! Echt wel! Die waxinelichtjeshouder had wel blijvende schade kunnen veroorzaken. Je kunt het een psychiatrisch patiënt niet kwalijk nemen. Serieus, die mensen hebben een hele andere belevingswereld dan wij hem hebben.
ja dat gaan we doen! voor iedereen een excuus verzinnen. feit blijft dat de samenleving er schade van ondervindt, maakt niet uit of het een waxinelichtjeshouder is of een telefoon met C-4. Vorig jaar Koninginnedag, dit jaar dodenherdenking en nu weer met Prinsjesdag. Een zeer negatieve trend die snoeihard de kop ingedrukt moet worden imho. Maakt me dan idd geen moer uit wat de geestelijke gesteldheid is van de dader, ze hebben allemaal wel wat :r
pi_86811936
Kunnen we niet gewoon iedereen die geestelijk niet in orde is een spuitje geven? Dat scheelt enorm veel problemen en ze maken het er zelf toch niet beter op...
pi_86812152
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:12 schreef koei het volgende:
Kunnen we niet gewoon iedereen die geestelijk niet in orde is een spuitje geven? Dat scheelt enorm veel problemen en ze maken het er zelf toch niet beter op...
En waar leg je de grens van geestelijk niet in orde? :D
pi_86812333
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:17 schreef Nebo het volgende:

[..]

En waar leg je de grens van geestelijk niet in orde? :D
Bij het gooien van waxinelichtjes natuurlijk!
  vrijdag 24 september 2010 @ 23:28:56 #83
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86812696
AAAAAAARGH!

Beamer-lamp zegt *KAPLOEF!*...

godverdegodverdegodverdegodver :(

Nieuwe lamp kopen a ¤ 300,- voor een lawaaierige beamer of meer geld voor een echte tv, maar dus veel kleiner formaat?
;( :{ :'( :( :N
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_86813320
300 euro voor een lamp... Voor minder geld heb je echt een goede TV...
  zaterdag 25 september 2010 @ 00:05:22 #85
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86814324
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:41 schreef koei het volgende:
300 euro voor een lamp... Voor minder geld heb je echt een goede TV...
Het mag ook wel groter zijn dan een postzegel he? :{
  zaterdag 25 september 2010 @ 00:12:24 #86
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_86814628
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:21 schreef koei het volgende:

[..]

Gelukkig maar :D anders had je zo'n beetje al mijn ooms en tantes aan mijn vaderskant kunnen platspuiten :P

Tja autisme is goed vertegenwoordigd aan mijn vaders kant
  zaterdag 25 september 2010 @ 00:28:09 #87
187674 Sigmund666
pi_86815280
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:21 schreef koei het volgende:

[..]

Dus als je in de bus als een wilde op iedereen in gaat lopen steken ben je uiteraard mentaal in orde en probeerde je slechts een irritante bromvlieg weg te jagen? :')
pi_86815671
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 00:05 schreef Fallen het volgende:

[..]

Het mag ook wel groter zijn dan een postzegel he? :{
Ik heb een mooie philips tv van 32". Die was 2 jaar geleden 450 euro, dus die zou je nu moeten kunnen vinden voor rond de 300. Of je vertelt aan iedereen dat je TV kapot is, dan krijg je snel genoeg een tweede handsje en kun je gaan sparen voor een nieuwe lamp.
pi_86815698
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 00:28 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Dus als je in de bus als een wilde op iedereen in gaat lopen steken ben je uiteraard mentaal in orde en probeerde je slechts een irritante bromvlieg weg te jagen? :')
Soms hap je echt te makkelijk. Je lijkt Morthill wel!
  zaterdag 25 september 2010 @ 01:15:17 #90
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_86816789
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 00:38 schreef koei het volgende:

[..]

:D
  zaterdag 25 september 2010 @ 01:49:19 #91
187674 Sigmund666
pi_86817562
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 00:38 schreef koei het volgende:

[..]

Het is u die hapt. :')
Ik had ook wel door dat je sarcastisch bezig was en zulks :P
pi_86817572
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:28 schreef Fallen het volgende:
AAAAAAARGH!

Beamer-lamp zegt *KAPLOEF!*...

godverdegodverdegodverdegodver :(

Nieuwe lamp kopen a ¤ 300,- voor een lawaaierige beamer of meer geld voor een echte tv, maar dus veel kleiner formaat?
;( :{ :'( :( :N
Wat is veel geld voor een tv?!
  zaterdag 25 september 2010 @ 01:55:11 #93
187674 Sigmund666
pi_86817660
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 01:50 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wat is veel geld voor een tv?!
Noem eens een merk televisies (BEHALVE TECHWOOD) die de grootte en kwaliteit van een beamer kunnen halen voor rond de 300 euro? :P
pi_86817726
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 01:55 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Noem eens een merk televisies (BEHALVE TECHWOOD) die de grootte en kwaliteit van een beamer kunnen halen voor rond de 300 euro? :P
Ja Techwood dus :)
pi_86818950
goedemorgen :W
pi_86819162
het is weer een nieuwe dag om te verkloten, wie doet ermee.
pi_86819352
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 08:11 schreef badboynova het volgende:
het is weer een nieuwe dag om te verkloten, wie doet ermee.
Ik
pi_86819385
http://www.cbs.com/primet(...)isode_02_Sneak_Peek/

Nieuwe aflevering van How I Met Your Mother kán bijna niet fout gaan zie ik al :D
pi_86819697
die heeft echt auw.
pi_86820078
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 09:22 schreef badboynova het volgende:
die heeft echt auw.
_O-
pi_86820156
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 09:45 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

_O-
Zie je het al voor je, v/d sar die aan het janken is.
pi_86820293
ja
pi_86820661
http://www.gamekings.tv/v(...)ong-country-returns/

Check dat Transformers masker dat is VET :D
  zaterdag 25 september 2010 @ 10:23:13 #104
187674 Sigmund666
pi_86820676
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 09:49 schreef badboynova het volgende:

[..]

Zie je het al voor je, v/d sar die aan het janken is.
Als van der Sar jankt, veegt hij zijn tranen af aan zijn oren :D
  zaterdag 25 september 2010 @ 10:25:02 #105
270524 Flodder450
pi_86820706

:O

goedemorgen :P
pi_86820879
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:22 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/v(...)ong-country-returns/

Check dat Transformers masker dat is VET :D
Sommige mensen hebben inderdaad een masker nodig :+
pi_86820905
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:25 schreef Flodder450 het volgende:
[ link | afbeelding ]
:O

goedemorgen :P
Haha schattig O+
pi_86821341
Nou ben niet langs de dokter geweest. Heb nu wel een beetje een stijve nek maar verders niks dus ga er ook niet meer heen. Wij zijn hier toch al niet zo van naar een dokter gaan. :P

Zometeen bellen voor een nieuwe afspraak om te lessen :') ze zien me al aankomen daar :D
pi_86821389
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:57 schreef SoldMayor het volgende:
Nou ben niet langs de dokter geweest. Heb nu wel een beetje een stijve nek maar verders niks dus ga er ook niet meer heen. Wij zijn hier toch al niet zo van naar een dokter gaan. :P

Zometeen bellen voor een nieuwe afspraak om te lessen :') ze zien me al aankomen daar :D
Blij dat je geen les krijgt in een monster truck :+
pi_86821772
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:57 schreef SoldMayor het volgende:

Wat was er gebeurd? Ik heb dat gemist ofzo

Ongeluk met lessen gehad ofzo? :P
pi_86821899
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 11:15 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Wat was er gebeurd? Ik heb dat gemist ofzo

Ongeluk met lessen gehad ofzo? :P
Voor dat iemand anders de grap maakt.

"jij mist altijd toch al wat"

:') :+
pi_86823143
Katuuurr....
En nu bier proeven :D *O*
pi_86828320
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 11:21 schreef badboynova het volgende:

[..]

Voor dat iemand anders de grap maakt.

"jij mist altijd toch al wat"

:') :+
:+ :')
pi_86828353
Randy Pitchford aanwezig op Firstlook _O_
pi_86829323
pi_86831538
Bitchessssss
pi_86833693
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 09:22 schreef badboynova het volgende:
die heeft echt auw.
Ben je bekend met de term "zuiver rood" :') hij komt veel te hard in
pi_86837505
de nieuwe Bones is even anticlimactisch :{ vijf seizoenen lang draaien ze om een relatie heen, nu leek het er van te komen en dan toch weer niet :{ Er is gewoon 0,0 karakterontwikkeling.
pi_86837876
:')
pi_86837921
Voor de verandering maar weer eens hard aan mijn afstuderen bezig, heb al 3 dagen nauwelijks geSOGd, echt bizar :D
pi_86838188
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:31 schreef GameBabe het volgende:
Voor de verandering maar weer eens hard aan mijn afstuderen bezig, heb al 3 dagen nauwelijks geSOGd, echt bizar :D
dat voelt stiekem best goed he :D ^O^
pi_86838364
SOG?!
  zaterdag 25 september 2010 @ 20:06:54 #123
182714 RitseB
pi_86838907
Studio ontwijkend gedrag.
pi_86839100
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:39 schreef Morthill het volgende:

[..]

dat voelt stiekem best goed he :D ^O^
Voelt het ook wel :) baal alleen als een stekker dat ik meer dat de helft van de vakantie die ik had genomen om eraan te werken ziek ben geweest waardoor ik ondanks keihard werken alsnog niet ben waar ik graag had willen zijn... maar ja ik ben wel goed opgeschoten :)
pi_86839524
seizoensopener van House is ook al matig :{ laatste chick (thirteen) is uit de serie geschreven. Serieus, wat dachten de makers. We halen een lekker wijf uit de serie, ruilen die in voor een iets minder lekker wijf zodat het niet opvalt als er plots helemaal geen lekker wijf meer in de serie zit :{
pi_86839622
Yo!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_86839680
Heeft iemand trouwens tips :') ik heb over een maandje 3 eindopdrachten en 4 tentamens die in twee weken tijd af moeten. Daarvoor moet ik ik nog een shitload aan boeken en teksten lezen, los nog van het daadwerkelijk studeren voor mijn tentamens :D

Ik heb het gevoel dat dat niet helemaal haalbaar is :X
pi_86839817
Klonen
pi_86839846
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:33 schreef Morthill het volgende:
Heeft iemand trouwens tips :') ik heb over een maandje 3 eindopdrachten en 4 tentamens die in twee weken tijd af moeten. Daarvoor moet ik ik nog een shitload aan boeken en teksten lezen, los nog van het daadwerkelijk studeren voor mijn tentamens :D

Ik heb het gevoel dat dat niet helemaal haalbaar is :X
Een lijst maken met wat wanneer af moet, vanaf wanneer je het kan doen en hoeveel tijd het kost, op basis daarvan een planning maken. Vervolgens aan het begin van je planning beginnen en taak voor taak afwerken en je niet al te druk maken om de berg werk. Energie besteden aan druk maken is zonde, kun je beter besteden aan een taak doen :)

Welcome to my world ;)
pi_86839867
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:37 schreef Poit het volgende:
Klonen
Poit O+

Hoe smaakte het bier, behalve naar meer?
pi_86840046
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:38 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Een lijst maken met wat wanneer af moet, vanaf wanneer je het kan doen en hoeveel tijd het kost, op basis daarvan een planning maken. Vervolgens aan het begin van je planning beginnen en taak voor taak afwerken en je niet al te druk maken om de berg werk. Energie besteden aan druk maken is zonde, kun je beter besteden aan een taak doen :)

Welcome to my world ;)
Aan de positieve kant, mijn eindopdracht over filmanalyse hoeft maar 1000 woorden te zijn.

Treurig ook, andere docent werkt nog steeds met maximaal aantal pagina's. Ik wil niet werken in word homo, word is lelijk, ik wil LateX, maar als er een paginalimiet is is het hele idee daarvan weg. Opdracht heb ik nog drie weken voor en ik ben totaal nog niet begonnen. Trouwens ook belachelijk, de hele leesweek is er zodat je aan dat soort dingen kan werken, maar de docent is een luie kutduitser die die twee weken wil gebruiken om het werk na te kijken.

Opdracht voor Methodologie ben ik gelukkig al mee bezig gegaan. Dus dat moet goedkomen.

Tentamens worden verder ook een feest. Ik heb er drie in vijf dagen, was toch beter geregeld op de beta-faculteit waar je drie weken kreeg :D

Enfin, ik ga dan maar een weekendje niet werken. Volgende periode moet ik het makkelijker krijgen. Opdrachten moeten allemaal af voor de kerst dus ik heb heel januari om tentamens te leren die ik toch bijna niet heb dan :{
pi_86841432
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:44 schreef Morthill het volgende:

[..]
Ik wil niet werken in word homo, word is lelijk, ik wil LateX,
HA! Heb je toch nog iets geleerd tijdens Sterrekunde!
pi_86842451
Halo op Heroic uit :9

Legendary lijkt me alleen niet te doen :S
  zaterdag 25 september 2010 @ 21:58:43 #134
270524 Flodder450
pi_86842778
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:38 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Poit O+

Hoe smaakte het bier, behalve naar meer?
Was heerlijk :D
Beetje jammer dat ik uber brak was en minder heb kunnen drinken dan ik eigenlijk wilde maar ik heb een heerlijke collectie aan bijzondere bieren genuttigd.
pi_86844486
Granma's boy :D! Wel grappige film @ rtl 5
pi_86845061
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 21:58 schreef Flodder450 het volgende:
Hierbij win je prijs voor de GAAFSTE SC'er van 2010 !
pi_86845253
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:00 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hierbij win je prijs voor de GAAFSTE SC'er van 2010 !
pi_86845479
zo, Citizen Kane gekeken, erg gave film :Y lang geleden dat ik een volledige zwart/wit-film heb gezien :D
pi_86845892
Ik ga binnenkort ook eens mijn movie.txt bijwerken, lang geleden dat ik een nieuwe film heb gezien :).

Sowieso eens beginnen aan HP op BR, meteen deel 6 goed bekijken :)
  zondag 26 september 2010 @ 00:45:29 #141
270524 Flodder450
pi_86848655
Slapen!
  zondag 26 september 2010 @ 01:01:38 #143
187674 Sigmund666
pi_86849131
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:12 schreef Morthill het volgende:
zo, Citizen Kane gekeken, erg gave film :Y lang geleden dat ik een volledige zwart/wit-film heb gezien :D
All time classic _O_
  zondag 26 september 2010 @ 02:48:52 #144
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_86851386
Ik heb van de week Soylent Green gezien, ook een erg toffe film. Niet zwart/wit, maar toch wel een oude klassieker. Het jammere is dat het einde van zulke oude films meestal wel algemene kennis is. :P (Ik weet Rosebud dankzij effing Timespiltters.)
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_86851973
Ik kijk geen films die ouder zijn dan 30 jaar. Daarna ga ik me echt ergeren aan hoe slecht alles eruit ziet. Vandeweek Wall Street gekeken (omdat deel 2 me wel tof leek) maar dat is ook echt een lelijke film vergeleken met tegenwoordig. Er is zoveel aanbod van goede films die er wel goed uit zien dat zulke oude films eigenlijk gewoon zonde van je tijd zijn. Doe mij maar remakes!
pi_86852560
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Yo!
Hoi.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zondag 26 september 2010 @ 09:54:18 #147
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86853123
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:26 schreef Morthill het volgende:
seizoensopener van House is ook al matig :{ laatste chick (thirteen) is uit de serie geschreven. Serieus, wat dachten de makers. We halen een lekker wijf uit de serie, ruilen die in voor een iets minder lekker wijf zodat het niet opvalt als er plots helemaal geen lekker wijf meer in de serie zit :{
Als je een serie met een lekker wijf wil kijken, moet je chuck eens proberen :D
pi_86853200
quote:
Op zondag 26 september 2010 04:03 schreef koei het volgende:
Ik kijk geen films die ouder zijn dan 30 jaar. Daarna ga ik me echt ergeren aan hoe slecht alles eruit ziet. Vandeweek Wall Street gekeken (omdat deel 2 me wel tof leek) maar dat is ook echt een lelijke film vergeleken met tegenwoordig. Er is zoveel aanbod van goede films die er wel goed uit zien dat zulke oude films eigenlijk gewoon zonde van je tijd zijn. Doe mij maar remakes!
Tsja, het gaat mij om meer dan simpelweg het moderne spektakel. De originele Wall Street vind ik nog steeds een gave film, ondanks dat je merkt dat het visueel al lang niet meer state of the art is.

Citizen Kane merk je dat het nog echt de kindertijd is van de Major Motion Picture, maar verder is de film echt geweldig. Een remake zou bijna onmogelijk de genialiteit van Orsen Welles opnieuw kunnen bevatten, je mist dan echt iets als kijker :). Bovendien ben ik lang niet altijd onder de indruk van de films van tegenwoordig. Iedereen vind Inception zo'n beetje de beste film ooit gemaakt, maar ik zou hem niet eens in mijn top-50 zetten denk ik. Het is een hele sterke film, maar er is zoveel beters gemaakt.
pi_86853212
quote:
Op zondag 26 september 2010 09:54 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Als je een serie met een lekker wijf wil kijken, moet je chuck eens proberen :D
Miranda :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86854131
quote:
Op zondag 26 september 2010 10:03 schreef Morthill het volgende:

[..]

Tsja, het gaat mij om meer dan simpelweg het moderne spektakel. De originele Wall Street vind ik nog steeds een gave film, ondanks dat je merkt dat het visueel al lang niet meer state of the art is.

Citizen Kane merk je dat het nog echt de kindertijd is van de Major Motion Picture, maar verder is de film echt geweldig. Een remake zou bijna onmogelijk de genialiteit van Orsen Welles opnieuw kunnen bevatten, je mist dan echt iets als kijker :). Bovendien ben ik lang niet altijd onder de indruk van de films van tegenwoordig. Iedereen vind Inception zo'n beetje de beste film ooit gemaakt, maar ik zou hem niet eens in mijn top-50 zetten denk ik. Het is een hele sterke film, maar er is zoveel beters gemaakt.
Eensch! Ook als je kijkt naar die IMDb top, hecht er geen waarde meer aan..

ben de laatste tijd ook meer van de wat alternatieve films. Lang leve het filmhuis :)
pi_86854606
Mwah ik ben erachter gekomen dat ik niet zo moeilijk ben qua films... Gisteren was echt de slechtste actiefilm aller tijden op TV, heerlijk!! Hieronder volgt een samenvatting van de openingsscene!

Het begon met Dolf Lundgren die in Afrika hard aan het werk is, als opeens rebellen de blauwhelmen aanvallen!! Een kindje (ik denk zijn zoontje) rent weg voor het gevecht en naar hem toe, maar er ligt een mijnenveld tussen hem en het kindje!! Dolf Lundgren begint te schreeuwen: "NEEE!!! NEEE!!! GA TERUG!!!! LOOP OM!!!! KIJK TOCH EENS UIT JE DOPPEN KLEIN KUTKIND!!!" Ondertussen ligt er ergens een dude met een goatee op de grond, met een iets te grote glimlach te kijken naar wat er gebeurd, maar hij heeft ook pijn want hij is neergeschoten, maar hij zit er alsnog van te genieten! Enfin, na een volle minuut van dit is het BOOOEEEMM!!! Kindje dood!! Dolf Lundgren rent met gevaar voor eigen leven het mijnenveld op, pakt het kind in zijn gespierde armen, begint te huilen, kijkt omhoog en ziet de zon tussen de wolken schijnen (kortom: god rays!) terwijl om hem heen nog steeds blauwhelmen afgeschoten worden....
pi_86854621
quote:
Op zondag 26 september 2010 11:33 schreef SpankmasterC het volgende:
Mwah ik ben erachter gekomen dat ik niet zo moeilijk ben qua films... Gisteren was echt de slechtste actiefilm aller tijden op TV, heerlijk!! Hieronder volgt een samenvatting van de openingsscene!

Het begon met Dolf Lundgren die in Afrika hard aan het werk is, als opeens rebellen de blauwhelmen aanvallen!! Een kindje (ik denk zijn zoontje) rent weg voor het gevecht en naar hem toe, maar er ligt een mijnenveld tussen hem en het kindje!! Dolf Lundgren begint te schreeuwen: "NEEE!!! NEEE!!! GA TERUG!!!! LOOP OM!!!! KIJK TOCH EENS UIT JE DOPPEN KLEIN KUTKIND!!!" Ondertussen ligt er ergens een dude met een goatee op de grond, met een iets te grote glimlach te kijken naar wat er gebeurd, maar hij heeft ook pijn want hij is neergeschoten, maar hij zit er alsnog van te genieten! Enfin, na een volle minuut van dit is het BOOOEEEMM!!! Kindje dood!! Dolf Lundgren rent met gevaar voor eigen leven het mijnenveld op, pakt het kind in zijn gespierde armen, begint te huilen, kijkt omhoog en ziet de zon tussen de wolken schijnen (kortom: god rays!) terwijl om hem heen nog steeds blauwhelmen afgeschoten worden....
Awesome _O_
pi_86854631
Mogguh!
pi_86854788
Middag
pi_86854789
goed, tijd om te werken :W
pi_86855005
quote:

Vanaf dat moment is de film gewoon AWESOME!
pi_86855846
quote:

Niet eens een GET TO THE CHOPPA!!!?
pi_86856814
quote:
Op zondag 26 september 2010 10:03 schreef Morthill het volgende:

[..]

Citizen Kane merk je dat het nog echt de kindertijd is van de Major Motion Picture, maar verder is de film echt geweldig.
Ik heb het ook niet direct over zulk soort films, de beste films zijn vaak de kleinere producties met minder geld. frost/nixon, milk en zelfs een geflopte film over de nederlandse politiek zijn de betere films, maar dat komt ook doordat ze visueel niet aftands zijn waardoor ik me niet daaraan ga ergeren ipv de film kijken.

Daarnaast is er een enorm aanbod aan films tegenwoordig en als je de blockbusters niet mee rekent verschijnen er alsnog veel erg goede films die het kijken waard zijn maar waar je simpelweg niet aan toe komt.
  zondag 26 september 2010 @ 14:58:17 #159
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_86860675
Spank wat ben jij voor een Firefight held :o
pi_86864554
Als Flodder geen kankerknobbel op dit topic is dan weet ik het ook niet meer.
pi_86866660
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:41 schreef Svubeqak het volgende:
Als Flodder geen kankerknobbel op dit topic is dan weet ik het ook niet meer.
Ja Edwinnus :)
pi_86866675
oeh ! Fifa 11 spelen :D
  zondag 26 september 2010 @ 19:18:53 #163
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_86870228
Flodder is juist tof in dit topic!
  zondag 26 september 2010 @ 19:19:08 #164
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_86870235
Spank hoe haal je die mega veel punten met firefight :S
pi_86871741
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:19 schreef AQuila360 het volgende:
Killen en niet gekilld worden.
  zondag 26 september 2010 @ 20:01:33 #166
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_86871898
http://www.dumpert.nl/med(...)kt_baviaan_dood.html

Sweet O+

[ Bericht 17% gewijzigd door AQuila360 op 26-09-2010 20:07:25 ]
  zondag 26 september 2010 @ 22:05:33 #167
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_86878838
http://www.dumpert.nl/mediabase/1121461/95a4f0f5/fittie_.html

Whaha die neger zet de tuinslang op dat wief in die rolstoel :D
pi_86879382
Dumplink topic :P?!

En ja de nieuwe kat is tof :D
  zondag 26 september 2010 @ 22:29:19 #169
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_86880587
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dumplink topic :P?!

En ja de nieuwe kat is tof :D
Heb je hem AQuila genoemd?
pi_86880731

Deze al besteld, AQ?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 26 september 2010 @ 22:38:58 #171
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_86881178
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:31 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Deze al besteld, AQ?
:(
pi_86882416
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:19 schreef AQuila360 het volgende:
Volgens mij slaat ie alleen de matchmaking-punten op, dus die zijn allemaal legit gehaald... Wat de truc is, is om multikills te krijgen... Neem bijvoorbeeld de DMR en schiet snel achter elkaar 4 grunts door het hoofd en de punten komen binnenvallen...
Wat ook goed werkt voor veel punten is meteen snel rennen naar de equipment die wordt gedropt in het begin en dan hopen dat je de pod te pakken hebt met die orbital strike... Als je die goed timet op de binnenkomende drop ships dan heb je in 1 keer iedereen dood, meer dan 10 kills dus en :9~ punten!!
pi_86882997
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:03 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Volgens mij slaat ie alleen de matchmaking-punten op, dus die zijn allemaal legit gehaald... Wat de truc is, is om multikills te krijgen... Neem bijvoorbeeld de DMR en schiet snel achter elkaar 4 grunts door het hoofd en de punten komen binnenvallen...
Wat ook goed werkt voor veel punten is meteen snel rennen naar de equipment die wordt gedropt in het begin en dan hopen dat je de pod te pakken hebt met die orbital strike... Als je die goed timet op de binnenkomende drop ships dan heb je in 1 keer iedereen dood, meer dan 10 kills dus en :9~ punten!!
Wij moeten nog altijd eens een potje online knallen! :D
pi_86883004
Geweldig, ik kan een vak niet halen omdat colleges overlappen en ze verplicht mogen zijn en moet dus het afronden van mijn bachelor een half jaar uitstellen. Grappig is dat als ik gefraudeerd had met de aanwezigheidslijst zoals andere studenten ik het vak wel gewoon had kunnen afronden. Heerlijk als de universiteit zo omgaat met studenten die hun best doen en wel eerlijk zijn :r
pi_86883267
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:14 schreef Morthill het volgende:
Geweldig, ik kan een vak niet halen omdat colleges overlappen en ze verplicht mogen zijn en moet dus het afronden van mijn bachelor een half jaar uitstellen. Grappig is dat als ik gefraudeerd had met de aanwezigheidslijst zoals andere studenten ik het vak wel gewoon had kunnen afronden. Heerlijk als de universiteit zo omgaat met studenten die hun best doen en wel eerlijk zijn :r
Jep, dat gaat mij waarschijnlijk ook overkomen omdat ik twee studiepaden ga doen. Ik zit er aan te denken om mijn bachelor hoe dan ook maar een jaar langer te laten lopen omdat ik dan minder stres heb over of het wel gaat lukken (drie knelpunten waarvan één aan het eind van mijn bachelor waardoor het dan misschien alsnog nodig gaat zijn een extra jaartje te pakken), en dan kan ik meteen wat toffe extra vakken doen of naar het buitenland :)
pi_86883551
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:19 schreef Nebo het volgende:

[..]

Jep, dat gaat mij waarschijnlijk ook overkomen omdat ik twee studiepaden ga doen. Ik zit er aan te denken om mijn bachelor hoe dan ook maar een jaar langer te laten lopen omdat ik dan minder stres heb over of het wel gaat lukken (drie knelpunten waarvan één aan het eind van mijn bachelor waardoor het dan misschien alsnog nodig gaat zijn een extra jaartje te pakken), en dan kan ik meteen wat toffe extra vakken doen of naar het buitenland :)
Maar het stomme is dus dat dit niet is omdat ik twee studies volg :D het is domweg omdat ik versneld mijn bachelor wil halen. Het is toch te bizar voor woorden dat een student die bereid is hard te werken genaaid wordt en verplicht wordt een half jaar langer te studeren.
pi_86883818
pi_86884321
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:26 schreef Morthill het volgende:

[..]

Maar het stomme is dus dat dit niet is omdat ik twee studies volg :D het is domweg omdat ik versneld mijn bachelor wil halen. Het is toch te bizar voor woorden dat een student die bereid is hard te werken genaaid wordt en verplicht wordt een half jaar langer te studeren.
Mwah, vind ik niet. Ze richten het systeem in op studenten die gewoon nominaal afstuderen, niet op studenten die het sneller, langzamer of meerdere studies tegelijk doen. Anders kan je dingen blijven afstemmen, want wat als een student zijn bachelor in één jaar wil halen? Jij wil het sneller doen = jouw probleem.

Maar het is wel belachelijk dat ze uberhaupt aanwezigheidsplicht hebben. Het is universiteit waarbij je een hoge mate van eigen verantwoordelijkheid mag verwachten. Noem het anders gewoon HBO... Bij ons begonnen ze ook steeds meer vakken verplicht te maken. In mn hele bachelor was vrijwel alles vrijblijvend, kom je in je master moet je opeens verplicht drie dagen per week college volgen.
pi_86884804
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:43 schreef koei het volgende:

[..]

Mwah, vind ik niet. Ze richten het systeem in op studenten die gewoon nominaal afstuderen, niet op studenten die het sneller, langzamer of meerdere studies tegelijk doen. Anders kan je dingen blijven afstemmen, want wat als een student zijn bachelor in één jaar wil halen? Jij wil het sneller doen = jouw probleem.
:') je wilt als universiteit excellentie stimuleren, dan kun je best een beetje minder moeilijk doen als het aankomt op studenten die ook daadwerkelijk hun best doen. Maar nee, regels zijn regels en excellentie zullen we verdomme toch even de kop in drukken.

Je argument snijdt ook geen houd, want de opleiding hoeft niks af te stemmen. Ze hoeven geen colleges te verplaatsen of wat dan ook. Het enige dat ze moeten doen is zeggen, je hoeft niet op college te zijn als je de opdrachten wel gewoon inlevert. Maar blijkbaar is dat al te veel gevraagd.

Geen wonder dat het onderwijs in ons land naar de klote gaat. Mensen die hun best doen worden genaaid door het systeem en iedereen vindt dat nog terecht ook. Wees maar gemiddeld met matige resultaten, dan kunnen we je wel helpen. Dat hebben we veel liever dan dat je een gemotiveerde student bent met interesse in zijn vakgebied. Die flikkeren maar op.
pi_86885334
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:54 schreef Morthill het volgende:

[..]

:') je wilt als universiteit excellentie stimuleren, dan kun je best een beetje minder moeilijk doen als het aankomt op studenten die ook daadwerkelijk hun best doen. Maar nee, regels zijn regels en excellentie zullen we verdomme toch even de kop in drukken.

Je argument snijdt ook geen houd, want de opleiding hoeft niks af te stemmen. Ze hoeven geen colleges te verplaatsen of wat dan ook. Het enige dat ze moeten doen is zeggen, je hoeft niet op college te zijn als je de opdrachten wel gewoon inlevert. Maar blijkbaar is dat al te veel gevraagd.

Geen wonder dat het onderwijs in ons land naar de klote gaat. Mensen die hun best doen worden genaaid door het systeem en iedereen vindt dat nog terecht ook. Wees maar gemiddeld met matige resultaten, dan kunnen we je wel helpen. Dat hebben we veel liever dan dat je een gemotiveerde student bent met interesse in zijn vakgebied. Die flikkeren maar op.
Als je een gemotiveerde student bent met interesse in zijn vakgebied dan wil je zelf al alle college's komen. In een college leer je toch weer heel andere dingen dan uit een boek en interessante vakken zijn het volgen van de college's waard. Tenminste, zo is het bij mij op de uni geregeld. Ik heb in mn bachelor ook enkel de college's gevolgd die ik interessant vond (dat waren er ook maar drie :') psychologische en sociale processen, marketing en retail operations management :D) Aanwezigheid verwachten van excellente studenten vind ik dan ook niet vreemd. Het verplicht maken wel.

Je studeert niet om je tentamens of je papiertje te halen natuurlijk, maar om jezelf te ontwikkelen. Als je daarbij genoeg hebt aan een boek dan heeft het ook geen zin om uberhaupt collegegeld te betalen. Zo denken universiteiten.
pi_86885642
quote:
Op maandag 27 september 2010 00:06 schreef koei het volgende:

[..]
Als je een gemotiveerde student bent met interesse in zijn vakgebied dan wil je zelf al alle college's komen.
En waar staat dat ik dat niet wil? Als ik het kon deed ik het, maar ik wil niet een half jaar student zijn voor een enkel vak, wat ik nu dus wel moet.

quote:
In een college leer je toch weer heel andere dingen dan uit een boek en interessante vakken zijn het volgen van de college's waard. Tenminste, zo is het bij mij op de uni geregeld.
Jammergenoeg praat de docent Engels op een manier die onbegrijpelijk en gruwelijk slaapverwekkend is. Het is een soort mix van Nederlands en Engels met een accent dat een mengeling is van iets Oost-Europees en Duits. De man herhaalt ook alleen wat hij al in de artikelen heeft geschreven die je ook moet lezen. Dus iets leren doe je toch al niet, daarom heb ik ook gekozen om aanwezig te zijn bij het andere college.

quote:
Je studeert niet om je tentamens of je papiertje te halen natuurlijk, maar om jezelf te ontwikkelen. Als je daarbij genoeg hebt aan een boek dan heeft het ook geen zin om uberhaupt collegegeld te betalen. Zo denken universiteiten.
Nou, niet bij de betakant. Daar boeide het geen klap als je niet op hoorcollege of werkcollege kwam, louter de practica waren echt verplicht. En collegegeld betaal ik onder andere om de artikelen te kunnen lezen die de docent voorschrijft en om mijn onderzoeksskills te ontwikkelen en te toetsen bij die docent. Het is niet alsof ik dit vak zelfstandig zou kunnen leren zonder enige vorm van controle.
pi_86889202
GOEDEMORGEN! :W
  maandag 27 september 2010 @ 08:24:12 #183
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86889482
quote:
Op maandag 27 september 2010 07:49 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
GOEDEMORGEN! :W
Heuj! Iemand die wel vrolijk is :D *O*
pi_86889555
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:54 schreef Morthill het volgende:

[..]

Je wilt als uni zo veel mogelijk studenten laten afstuderen, wat dat levert geld op. Sorry, zo is het nu eenmaal. Waarom denk je dat elke Jan Lul tegenwoordig gestimuleerd wordt naar de uni te gaan?
pi_86889574
En goedemorgen natuurlijk. Ik heb nog niets gehoord over mijn boeken, dus torrent->pfd zoeken->op ipad knallen. Als ze hun e-mail niet willen beantwoorden over welke druk ik van een bepaald boek nodig heb dan download ik er wel een paar.
pi_86889664
Morguh... Nog maar een dagje thuis :(
  maandag 27 september 2010 @ 08:40:05 #187
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86889691
Hehehe, nog een F1 2010 dagje? :P
pi_86889715
quote:
Op maandag 27 september 2010 08:30 schreef Pheno het volgende:

[..]

Je wilt als uni zo veel mogelijk studenten laten afstuderen, wat dat levert geld op. Sorry, zo is het nu eenmaal. Waarom denk je dat elke Jan Lul tegenwoordig gestimuleerd wordt naar de uni te gaan?
Hier is een tip, studenten langer laten studeren kost geld. Mij afwezig laten zijn spaart geld en zorgt dat je eind dit jaar al geld van de overheid krijgt voor mijn afstuderen. Kortom, geld is niet de belangrijkste motivator voor mijn afwezigheid :D

Een heel groot deel van de studenten studeert niet af of switcht van studie. Het kost universiteiten klauwen met geld om onderwijs te geven dat zich niet terugbetaalt. Als je elke flipo binnenhaalt, dan gaat het uitvalspercentage eerder omhoog dan omlaag en lopen de kosten op. Je redenering klopt dan ook gewoon niet :) Of je verwacht dat universiteiten zo dom zijn dat ze dat niet doorhebben.
pi_86889987
quote:
Op maandag 27 september 2010 08:41 schreef Morthill het volgende:

[..]

Hier is een tip, studenten langer laten studeren kost geld. Mij afwezig laten zijn spaart geld en zorgt dat je eind dit jaar al geld van de overheid krijgt voor mijn afstuderen. Kortom, geld is niet de belangrijkste motivator voor mijn afwezigheid :D

Een heel groot deel van de studenten studeert niet af of switcht van studie. Het kost universiteiten klauwen met geld om onderwijs te geven dat zich niet terugbetaalt. Als je elke flipo binnenhaalt, dan gaat het uitvalspercentage eerder omhoog dan omlaag en lopen de kosten op. Je redenering klopt dan ook gewoon niet :) Of je verwacht dat universiteiten zo dom zijn dat ze dat niet doorhebben.
Ze gaan gewoon voor zo veel mogelijk mensen, elke flippo die het wel haalt is toch weer bonus. De kwaliteit van het onderwijs gaat niets voor niets drastisch omlaag.
pi_86890024
quote:
Op maandag 27 september 2010 08:58 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ze gaan gewoon voor zo veel mogelijk mensen, elke flippo die het wel haalt is toch weer bonus. De kwaliteit van het onderwijs gaat niets voor niets drastisch omlaag.
Nogmaals, die redenering gaat niet op. Meer studenten binnenhalen, simpelweg om meer studenten te hebben betekent dat je vooral lui gaat aantrekken die te lang over hun studie doen of niet afstuderen en dat kost geld. Dat compenseer je niet als een deel het wel haalt. Zeker bij echt dure opleidingen kost dat een fortuin.
pi_86890041
quote:

[..]
:D om dat uitvalspercentage dan ook omlaag te krijgen maken ze het volgen van college verplicht! Voila! Opgelost! Bij mijn studie gaan ze nu zelf zo ver dat ze uitgebreide tutorials aanbieden om mensen te helpen hun vakken te halen, zodat ze hun studiepunten maar halen!
  maandag 27 september 2010 @ 09:01:56 #192
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86890048
quote:

[..]

De kans dat iemand afstudeert is groter als ze gewoon colleges volgens ipv dat ze in de kroeg hangen. Wat de meerderheid van de studenten doet. Dus verplichte colleges zijn in dat opzicht nuttig voor de school. Hogere kans op slagende studenten is meer premies
pi_86890107
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:00 schreef Morthill het volgende:

[..]

Nogmaals, die redenering gaat niet op. Meer studenten binnenhalen, simpelweg om meer studenten te hebben betekent dat je vooral lui gaat aantrekken die te lang over hun studie doen of niet afstuderen en dat kost geld. Dat compenseer je niet als een deel het wel haalt. Zeker bij echt dure opleidingen kost dat een fortuin.
Daarom. Je wilt weten waarom colleges verplicht worden gesteld: nou, omdat ze zo hopen meer flippo's te laten slagen. Want er zijn er genoeg die tot aan hun midlife crisis bleven hangen, en dat willen ze natuurlijk niet. Het geld kost het toch al, dus dan laten ze die mensen verplichten te komen.

Ik snap daadwerkelijk niet dat ze al die lanterfanters willen hebben, je kunt beter een gemotiveerde student hebben dan van die werkschuwe gasten die maar wat doen. Maar ja, geld. Net als in ziekenhuizen, dat staat bovenaan.
pi_86890989
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

Daarom. Je wilt weten waarom colleges verplicht worden gesteld: nou, omdat ze zo hopen meer flippo's te laten slagen. Want er zijn er genoeg die tot aan hun midlife crisis bleven hangen, en dat willen ze natuurlijk niet. Het geld kost het toch al, dus dan laten ze die mensen verplichten te komen.

Ik snap daadwerkelijk niet dat ze al die lanterfanters willen hebben, je kunt beter een gemotiveerde student hebben dan van die werkschuwe gasten die maar wat doen. Maar ja, geld. Net als in ziekenhuizen, dat staat bovenaan.
De lanterfanters kunnen altijd nog bij inHolland terecht :)
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_86891112
Ik heb dan ook geen idee wat het aanzien van inHolland is bij werkgevers :')
pi_86891312
quote:
Op maandag 27 september 2010 08:40 schreef Rossdale het volgende:
Hehehe, nog een F1 2010 dagje? :P
Heb F1 amper aangeraakt de laatste dagen :)
  maandag 27 september 2010 @ 10:04:33 #197
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86891481
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:57 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Heb F1 amper aangeraakt de laatste dagen :)
Harry Potter... zag het ja _O-
pi_86891672
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:04 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Harry Potter... zag het ja _O-
Hey!!! Niet zo he :(
pi_86892027
Zo! Tijd om te studeren! *O*

SPOILER
  maandag 27 september 2010 @ 10:41:36 #200
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_86892448
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:26 schreef SpankmasterC het volgende:

SPOILER
Wtf, waarom zo ver :D
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_86892578
quote:
Op maandag 27 september 2010 08:24 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Heuj! Iemand die wel vrolijk is :D *O*
Lekker aan het werk weer! *O*
SPOILER
pi_86893770
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

Maar juist dan moet je ook uitzonderingen maken als studenten als ik niet op college kunnen zijn :) Want ik word op deze manier niet gemotiveerd :D
pi_86894654
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:28 schreef Morthill het volgende:

[..]

Maar juist dan moet je ook uitzonderingen maken als studenten als ik niet op college kunnen zijn :) Want ik word op deze manier niet gemotiveerd :D
^O^ Het 'systeem' mag inderdaad wel wat flexibeler.

Denk dat het inderdaad wel een gevolg is van strengere opleidingseisen. Toen ik begon met psychologie was niets verplicht, blokken duurden zes weken gevolgd door een tentamen week. Twee vakken per blok en het hele blok door kon men zich inschrijven voor tentamens. Een grote groep schreef zich in voor tentamens in de eerste of tweede week, zat vervolgens vier week te feesten, werken of iets anders te doen etc. Veel uitval dus. Nu zijn er aanwezigheidsverplichtingen voor colleges en verplichte werkgroepen en zijn er extra cursussen voor bijvoorbeeld statistiek. Minder uitvallers, maar ook minder flexibel.
pi_86895945
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:41 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Wtf, waarom zo ver :D
Dan kreeg ik gratis schoenen! Buttlelijke schoenen, dat wel, maar toch gratis! *O*
pi_86896069
quote:
Op maandag 27 september 2010 10:26 schreef SpankmasterC het volgende:

SPOILER
Je blijft ook een held spank :)

Ik typ ook weer braaf terwijl ik zin heb om op mijn luie gat te zitten, mocht het gedeelde smart is halve smart principe hiervoor opgaan ;)
pi_86896169
SJONNIES!
pi_86896274
quote:
Op maandag 27 september 2010 12:43 schreef Nebo het volgende:
SJONNIES!
u vraagt, wij draaien:
pi_86896422
Wat een emo-wolken vandaag zeg ;(
pi_86899437
quote:
Op maandag 27 september 2010 12:51 schreef Nebo het volgende:
Wat een emo-wolken vandaag zeg ;(
Yeah het is echt kut, het doet me denken aan de gemoedstoestand die de huidige stand van zaken in de wereld in mij teweegbrengt, wolken vol rottende kinderlijkjes in een lege kamer, waar ieder oog op mij gericht is en mij lijkt te zeggen dat ik iets moet maken van mijn leven terwijl ik eigenlijk niet wil conformeren aan de wensen van de maatschappij en me full-time op mijn kunst wil richten ;(
pi_86899504
quote:
Op maandag 27 september 2010 14:20 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Yeah het is echt kut, het doet me denken aan de gemoedstoestand die de huidige stand van zaken in de wereld in mij teweegbrengt, wolken vol rottende kinderlijkjes in een lege kamer, waar ieder oog op mij gericht is en mij lijkt te zeggen dat ik iets moet maken van mijn leven terwijl ik eigenlijk niet wil conformeren aan de wensen van de maatschappij en me full-time op mijn kunst wil richten ;(
* Nebo geeft het scheermesje aan
pi_86899661
Mijn oren!

@de plaatselijke AH+

"Mevrouw, heeft u ook hele taarden?". wel plus 1 voor de beleefdheidsvorm.

En een dame die de nieuwe europese euroshopper verpakking niet snapt. "Satey Babi", met daarop een pictogram van een varken en een stokje sate. "Staat er nait eens in ´t nederlands op".

Ik maak wat mee :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Reintji op 27-09-2010 14:40:44 ]
  maandag 27 september 2010 @ 14:35:47 #212
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_86900040
Het mooiste vond ik nog wel afgelopen zaterdag toen een vrouw op mij af kwam in de supermarkt om te vragen of ze de goede curry had gepakt. Toen zei ik nee je moet de hela curry hebben. Waarop ik door meerdere mensen werd aangekeken van dat zij dat niet weet :D

Ik vraag me wel af waarom ze mij vroeg. Ik was op dat moment wel zowat de jongste daar, buiten het personeel om ofc.

Of toen ik vroeg waar de feta kaas lag ik antwoord kreeg nu hier legt het niet want hier liggen de light kazen :') Hij verstond natuurlijk vette kaas :') Heerlijk dat jonge personeel wat de ballen verstand heeft van wat ze verkopen.
pi_86903692
Jongens ik heb echt geen zin meer om te studeren ;(
pi_86903741
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:57 schreef SpankmasterC het volgende:
ik voel met je mee, net wat artikelen gezocht die ik kan gebruiken voor onderzoek en voor ander onderzoek alvast een opzetje gemaakt en ook artikelen gezocht. Nu maar naar de bib om nog wat achterstallig huiswerk te maken en wat leeswerk te verrichten ;(
pi_86903777
quote:
Vanavond mijn eerste deeltijd. Ik juist wel :')
pi_86903903
Ik ben alweer aan vakantie toe ;(
pi_86904082
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:03 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Ik ben alweer nog steeds aan vakantie toe ;(
pi_86904321
quote:
Ik heb het ook maar opgegeven voor vandaag, even een potje Halo doen en Kick-Ass kijken, dat is de rest van mijn middag!
pi_86905265
Nieuwe Family Guy en Dexter here we go! _O_
  maandag 27 september 2010 @ 16:43:38 #220
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86905724
Ohja, Dexter is weer begonnen. Niiiiiiiiiice :9~
pi_86905786
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:43 schreef Rossdale het volgende:
Ohja, Dexter is weer begonnen. Niiiiiiiiiice :9~
Yeah ik dacht hem pas morgen te gaan vinden, maar hij staat er al :D
pi_86906051
pi_86907127
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:51 schreef Nebo het volgende:
[ afbeelding ]
  maandag 27 september 2010 @ 17:37:04 #224
270524 Flodder450
pi_86908101
PS1 op marktplaats gezet :P

ik moet minder impuls-kopen gaan doen :')
  maandag 27 september 2010 @ 18:23:23 #225
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_86909881
Spankymons is stout!
  maandag 27 september 2010 @ 18:23:39 #226
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_86909889
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:37 schreef Flodder450 het volgende:
PS1 op marktplaats gezet :P

ik moet minder impuls-kopen gaan doen :')
_O- :')
pi_86910030
Ok, nu echt genoeg gestudeerd, tweede onderzoeksvoorstel is ook af en heb nog wat stof doorgewerkt. Morgen weer een dag.
pi_86910163
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:23 schreef AQuila360 het volgende:
Spankymons is stout!
Om het goed te maken:
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:03 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

pi_86910222
Dexter, this season is going to be awesome! Heerlijke eerste aflevering :D
  maandag 27 september 2010 @ 18:35:31 #230
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_86910392
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:30 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Om het goed te maken:
[..]

Spank you very much

Je bent niet stout meer!
pi_86910485
  maandag 27 september 2010 @ 18:43:28 #232
270524 Flodder450
pi_86910714
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:23 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

_O- :')
wat? kom ik ook nog eens een keer op next gen :P
pi_86910864
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:43 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

wat? kom ik ook nog eens een keer op next gen :P
Doe maar niet :)
pi_86914180
Holy crap wat zijn sommige mensen idioten :') Dat bericht over geen gematigde Islam zeiken mensen dat degene die het onderzoek verricht hebben onbetrouwbaar zijn, puur op basis van het type onderzoek dat ze doen. Want dat kun je alleen doen als je betaalt wordt om de boel op te lichten.

Behalve dan dat ze allemaal hoogleraar zijn aan een universiteit en onafhankelijk onderzoek verrichten. Maar nee, we zetten ze weg als oplichters, want ze doen onderzoek naar de Islam. Wilders is tegen de Islam, dus zijn het landverraders.

Kunnen we mensen die zo redeneren niet even massaal in de Noordzee dumpen met een anker om hun voeten?
  maandag 27 september 2010 @ 20:11:04 #235
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86914783
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:31 schreef Nebo het volgende:
Dexter, this season is going to be awesome! Heerlijke eerste aflevering :D
ik kan hem morgen pas kijken, vandaag geen tijd :(
  maandag 27 september 2010 @ 20:11:22 #236
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_86914799
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:59 schreef Morthill het volgende:
Holy crap wat zijn sommige mensen idioten :') Dat bericht over geen gematigde Islam zeiken mensen dat degene die het onderzoek verricht hebben onbetrouwbaar zijn, puur op basis van het type onderzoek dat ze doen. Want dat kun je alleen doen als je betaalt wordt om de boel op te lichten.

Behalve dan dat ze allemaal hoogleraar zijn aan een universiteit en onafhankelijk onderzoek verrichten. Maar nee, we zetten ze weg als oplichters, want ze doen onderzoek naar de Islam. Wilders is tegen de Islam, dus zijn het landverraders.

Kunnen we mensen die zo redeneren niet even massaal in de Noordzee dumpen met een anker om hun voeten?
Nee dat kunnen we niet!
  maandag 27 september 2010 @ 20:11:45 #237
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_86914821
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:46 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Doe maar niet :)
Wat heb je toch tegen dat joch :P
pi_86914860
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:11 schreef Rossdale het volgende:

[..]

ik kan hem morgen pas kijken, vandaag geen tijd :(
Je zat meteen serie te kijken vanmiddag :P
  maandag 27 september 2010 @ 20:14:20 #239
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86914973
ik heb tot 6 uur gewerkt :P Zal mijn vriendin geweest zijn denk ik.
  maandag 27 september 2010 @ 20:15:42 #240
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86915049
Reintji! Bedankt voor je kaart trouwens :D echt tof :)

SPOILER
pi_86915164
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:14 schreef Rossdale het volgende:
ik heb tot 6 uur gewerkt :P Zal mijn vriendin geweest zijn denk ik.
Ah! Mystery solved :). Vroeg mij al af waar al die lieve berichtjes vandaan kwamen ;)
pi_86915197
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:11 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Wat heb je toch tegen dat joch :P
Niks.... Hoe kom je daar nou bij :)
  maandag 27 september 2010 @ 20:21:12 #243
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86915361
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:17 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ah! Mystery solved :). Vroeg mij al af waar al die lieve berichtjes vandaan kwamen ;)
pi_86916518
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_86916561
quote:
Een nieuwe Killer Instinct: ja, ik wil.
pi_86916598
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:43 schreef Pheno het volgende:

[..]

Een nieuwe Killer Instinct: ja, ik wil.
was vorig jaar toch sprake van dat die er mogelijk zou komen? :D
pi_86917262
het bleef bij sprake, geloof ik. Al hoop ik nog steeds dat het stilhouden is en dat ze volgend jaar E3 gewoon de Microsoft presentatie door Fulgore laten presenteren, samen met B. Orchid.
pi_86917424
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:56 schreef Pheno het volgende:
het bleef bij sprake, geloof ik. Al hoop ik nog steeds dat het stilhouden is en dat ze volgend jaar E3 gewoon de Microsoft presentatie door Fulgore laten presenteren, samen met B. Orchid.
had net ff gegoogled, maar nagenoeg elk najaar zijn er geruchten dat KI3 weer opduikt, waaronder een bericht van mijzelf uit 2008 _O-
  maandag 27 september 2010 @ 21:32:19 #249
270524 Flodder450
pi_86919445
Killer instinct zou nog best wel deels cool zijn voor de kinect

aan de andere kant betaalt Micro$soft zich dan blauw aan schadeclaims :')

Killer Instinct,heel veel gespeeld _O_
pi_86919489
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:58 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

had net ff gegoogled, maar nagenoeg elk najaar zijn er geruchten dat KI3 weer opduikt, waaronder een bericht van mijzelf uit 2008 _O-
Huh, was jij al crew in 2008, maar jij bent toch een kloon van errrbek :{ en die is nooit crew geweest
pi_86921363
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:32 schreef Morthill het volgende:

[..]

Huh, was jij al crew in 2008, maar jij bent toch een kloon van errrbek :{ en die is nooit crew geweest
Hij zegt niet waar hij crew is geweest Morthill. Een beetje opletten he!
pi_86924009
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:01 schreef koei het volgende:

[..]

Sorry, ben niet zo scherp vandaag
pi_86924935
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:01 schreef koei het volgende:

[..]

Er errrbek is heel wel crew geweest ;)

En krijgen jullie ook altijd zo'n mega slechte trek van hard studeren? Hersenen gebruiken stiekem best veel calorieen i guess :)
pi_86924988
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:03 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Er errrbek is heel wel crew geweest ;)
Hij is mod geweest of zo?

quote:
This is my dream job
Goed zo Bobby Kotick, jammer voor jou dat jouw droombaan de grootste nachtmerrie is voor de rest van de mensheid :r
pi_86925108
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:03 schreef Morthill het volgende:

[..]

pi_86925117
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:06 schreef Nebo het volgende:

[..]

pi_86925141
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:03 schreef Morthill het volgende:

[..]

[..]

Goed zo Bobby Kotick, jammer voor jou dat jouw droombaan de grootste nachtmerrie is voor de rest van de mensheid :r
Nee zijn kloon is crew geweest en staat ook nog eens in de OP :P
pi_86925216
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:06 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Verrek, jij hebt ook nog een tagje!
pi_86925242
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:08 schreef Nebo het volgende:

[..]

sjezes man, werk je administratie toch eens bij :')
pi_86925350
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:08 schreef Nebo het volgende:

[..]

Ik had op de laatste meet al aangegeven dat ik vond dat het mijn afscheidsmeet was, maar men vond dat toen niet...
pi_86925362
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:06 schreef GameBabe het volgende:

[..]

:{ waarom verpest je het nou :{w
pi_86925370
pi_86925377
GameBabe, je moet niet alles verklappen! Het is mooi als Morthill zich voor lul zet!
pi_86925475
Morthillbilly weet het heul wel :{w
pi_86925508
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:14 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Morthillbilly weet het heul wel :{w
Ik weet wat?
pi_86925562
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:15 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik weet wat?
waar ik crew ben en ben geweest :)
pi_86925574
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:08 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

sjezes man, werk je administratie toch eens bij :')
pi_86925681
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:17 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

waar ik crew ben en ben geweest :)
Je bent crew bij FOK!games toch? en je was ooit crew bij XGN? Of was dat nou Gamer.nl :{
pi_86925714
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:20 schreef Morthill het volgende:

[..]

Je bent crew bij FOK!games toch? en je was ooit crew bij XGN? Of was dat nou Gamer.nl :{
Gamed jeweetz :7
pi_86926344
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:21 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

Gamed jeweetz :7
Gamed is bestwel een toffe site ^O^
Waarom ben je daar weggegaan? Lijkt me echt relaxte crew enzo!
pi_86926668
Fallen! Ze hebben een post aan je gewijd op de weblog!
pi_86926740
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:49 schreef koei het volgende:
Fallen! Ze hebben een post aan je gewijd op de weblog!
Bedoel je deze? :+
Over bloemkolen
pi_86926823
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:52 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Bedoel je deze? :+
Over bloemkolen
Ik dacht dat ik het linkje erbij had geplakt :D Maar nee, niet de bloemkolen post :') deze: Fallen
  dinsdag 28 september 2010 @ 00:00:12 #274
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_86927029
Vrolijke 28 september.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
pi_86927238
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 00:00 schreef Gamer_V het volgende:
Vrolijke 28 september.
Jij ook Vtje! ^O^
  dinsdag 28 september 2010 @ 00:14:34 #276
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86927495
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:54 schreef koei het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik het linkje erbij had geplakt :D Maar nee, niet de bloemkolen post :') deze: Fallen
Had het gezien ja, lief he? O+
pi_86927571
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:54 schreef koei het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je scriptie?
pi_86927605
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 00:17 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je scriptie?
Ik heb een studievrije week ingelast. Was er even helemaal klaar mee en het schept wat rust in mijn hoofd. In het weekend weer fris aan de slag!
pi_86928418
WHOOOOOOOT Machete is dus duidelijk de meest toffe film OOIT! :D
  dinsdag 28 september 2010 @ 00:48:22 #280
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86928430
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 00:18 schreef koei het volgende:

[..]

Ik heb een studievrije week ingelast. Was er even helemaal klaar mee en het schept wat rust in mijn hoofd. In het weekend weer fris aan de slag!
Het weekend begint wel al donderdagavond he? o|O

Ik ga niet zeggen wat je moet doen, maar houd je tijd in de gaten. Je kwam al goed weg met die gecancelde, verplaatste afspraak. Doe het niet net als ik gedaan heb, op het laatste moment kappen omdat je het niet meer ziet zitten. :( Ik moest nog een goede anderhalf jaar, jij bent eigenlijk al klaar. Nog heel even doorzetten. ^O^
  dinsdag 28 september 2010 @ 00:49:09 #281
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86928456
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 00:48 schreef Poit het volgende:
Ik moet die andere 2 ook nog eerst zien... :X
Maar Machete zag er in de voorstukjes al dikke prima uit....
pi_86928615
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 00:48 schreef Fallen het volgende:

[..]

Het weekend begint wel al donderdagavond he? o|O

Ik ga niet zeggen wat je moet doen, maar houd je tijd in de gaten. Je kwam al goed weg met die gecancelde, verplaatste afspraak. Doe het niet net als ik gedaan heb, op het laatste moment kappen omdat je het niet meer ziet zitten. :( Ik moest nog een goede anderhalf jaar, jij bent eigenlijk al klaar. Nog heel even doorzetten. ^O^
ik moet vrijdag nog werken... maar je hebt sowieso helemaal gelijk! dit weekend ga ik even tijdelijk verhuizen en dan heb ik alle ruimte voor mn scriptie!

mensen nog interesse in een feestje? ik heb dan een heel huis tot mijn beschikking op loopafstand van het station...
pi_86928668
Ik mis trouwens de fohn in mn bed :')

De katten willen altijd op bed slapen, maar niet als ik wil dat ze daar slapen..
  dinsdag 28 september 2010 @ 01:19:22 #284
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86929039
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 00:56 schreef koei het volgende:

[..]

ik moet vrijdag nog werken... maar je hebt sowieso helemaal gelijk! dit weekend ga ik even tijdelijk verhuizen en dan heb ik alle ruimte voor mn scriptie!

mensen nog interesse in een feestje? ik heb dan een heel huis tot mijn beschikking op loopafstand van het station...
Je moet studeren, geen feestjes geven! o|O ;)

Maar ik kan niet, we gaan dit weekend overvliegen en bestaan 65 jaar. Dus het weekend ben ik druk met andere feestjes.

Overigens is het bedtijd... trusten voor straks!
:W :z
pi_86929082
Bedtijd idd :). Verschiet er net van dat het half 2 is :/.

Grappig topic :

Samenvatting: wie is/zijn dit?
pi_86929369
Man wat is de 2001: A Space Odyssey soundtrack toch bazig!
  dinsdag 28 september 2010 @ 01:59:42 #287
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_86929539
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 00:48 schreef Poit het volgende:
Machete don't text _O_

Verder is het lastig om one more turn te weerstaan. Oh, oh, civ 5 ;(
pi_86930271
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:39 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Gamed is bestwel een toffe site ^O^
Waarom ben je daar weggegaan? Lijkt me echt relaxte crew enzo!
Zeker! ^O^ daar gingen we bewust voor kwantiteit boven kwaliteit omdat je bij ons dan al het nieuws kon lezen :Y ik ben daar niet vrijwillig weg gegaan zoals je begrijpt ;(
  dinsdag 28 september 2010 @ 08:25:23 #289
270524 Flodder450
pi_86930846
eimand die heeft de SNES geluidschip ge reverse-engineerd

Dat die geluidschip dat kan zeg _O_
  dinsdag 28 september 2010 @ 08:40:30 #290
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86931051
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:32 schreef Morthill het volgende:

[..]

Roy was toch nog gewoon even crew in 2008?
  dinsdag 28 september 2010 @ 08:44:11 #291
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86931113
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Rossie.

FIFA 11 #3: Nog een paar dagen!
Whehe, hij zit er nog mee. Ik was het zelf al bijna vergeten. Doet me wel goed :D
  dinsdag 28 september 2010 @ 08:50:02 #292
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86931227
Lang leve oude huizen in Amsterdam. Blijkbaar heeft een muizen-familie iets ontdekt bij mij in huis dat ze leuk vinden. Hopelijk is het een tussenstop, want de halve nacht wakker liggen omdat ze over de plafondplaten racen en ergens knagen trek ik heel slecht. :(

Iemand ervaring met muizen-vallen, gif of ultrasoon? Of anders een kat die ik kan lenen voor een week of 2?
pi_86931265
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 08:50 schreef Fallen het volgende:
Lang leve oude huizen in Amsterdam. Blijkbaar heeft een muizen-familie iets ontdekt bij mij in huis dat ze leuk vinden. Hopelijk is het een tussenstop, want de halve nacht wakker liggen omdat ze over de plafondplaten racen en ergens knagen trek ik heel slecht. :(

Iemand ervaring met muizen-vallen, gif of ultrasoon? Of anders een kat die ik kan lenen voor een week of 2?
Je gaat de muizenvallen/gif/kat ook op de plafondplaten zetten? Maar je hebt van die gifkorreltjes die de muis lekker uitdrogen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_86931319
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 01:59 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Machete don't text _O_

Verder is het lastig om one more turn te weerstaan. Oh, oh, civ 5 ;(
Ik heb besloten hem niet te kopen voorlopig. Eerst tijd hebben. Momenteel is het vooral studeren en werken.
  dinsdag 28 september 2010 @ 08:55:32 #295
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86931325
Muizevallen met pindakaas werken perfect. Mijn ouders hebben op hun boerderij binnen ook wel eens muizen (ze hebben eeeerg luie katten), maar als ze vallen zetten met wat pindakaas erop dan zijn ze er zo vanaf.

Pindakaas werkt beter dan gewone kaas trouwens ;)
pi_86931341
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 08:55 schreef Rossdale het volgende:
Muizevallen met pindakaas werken perfect. Mijn ouders hebben op hun boerderij binnen ook wel eens muizen (ze hebben eeeerg luie katten), maar als ze vallen zetten met wat pindakaas erop dan zijn ze er zo vanaf.

Gewone kaas schijnen ze ook helemaal niet zo lekker te vinden
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 28 september 2010 @ 08:57:00 #297
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86931354
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 08:52 schreef Tain het volgende:

[..]

Je gaat de muizenvallen/gif/kat ook op de plafondplaten zetten? Maar je hebt van die gifkorreltjes die de muis lekker uitdrogen.
hmmzz.. smart-thinking. :{
In de keuken kan dat wel, daar zit een systeemplafond in, hoewel ik dat met de kat hoe dan ook niet ga proberen (op de plafondplaten zetten).

quote:
Op dinsdag 28 september 2010 08:55 schreef Rossdale het volgende:

Thanks, dat is wel een goede tip. ^O^

Moet ik verdorie míjn Calvé pindakaas met stukjes noot gaan delen met die kloothommels. :(
  dinsdag 28 september 2010 @ 09:00:07 #298
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86931410
Geef je Calve aan de muizen en koop je Panda pindakaas voor jezelf :9~
pi_86931493
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 08:50 schreef Fallen het volgende:

neem of leen een kat, zie je die muizen binnen een dag niet meer terug :)
pi_86931509
Fallen! Huur Machete in :D

It will be AWESOME
pi_86932070
Pfff
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: