Beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zelf heb Kyuss eindelijk ontdekt, wat een bazenmuziek!Ik ben echt dom dat ik er niet eerder naar geluisterd heb!!
Die gast is echt zo'n gruwelijke kneusquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:44 schreef RitseB het volgende:
bertbrussen
oh...een FOK-gamer op de FHJ....#zucht
Ik word nog ooit beroemd, Bert Brussen tweet over mij.
Ik ben het een keer gewoon totaal met je eens Morthill.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die gast is echt zo'n gruwelijke kneusecht het toonbeeld van alles wat er mis is met de Nederlandse maatschappij
YES! Icm met een wheelstandpro.comquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:06 schreef badboynova het volgende:
iemand ervaring met de X360 Microsoft Wireless Racing Wheel?
je weet toch dat je geen mensen van de camping mee naar huis mag nemenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wtf! Loopt hier net over straat een klein kindje, met een fietsje. Ik zag er wel, maar goed moeder of vader zal er wel achter lopen.
Begint ze ineens mama roepen en hard. Wij naar buiten, schoonmoeder met dat kindje mee, heel de blok rond. Kindje wist niet waar ze moest zijn. Dus wij zeggen we bellen de politie wel.
Komt er ineens een vrouwtje aanlopen, met jankbakkes. Daarna nog een man van de andere kant. Wie laat ze kind zo rond lopen :/.....
En voor extra punten : wat voor volk was het?
Hahaquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:27 schreef badboynova het volgende:
[..]
je weet toch dat je geen mensen van de camping mee naar huis mag nemen
Een unicumquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:53 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik ben het een keer gewoon totaal met je eens Morthill. [ afbeelding ]
quote:
pak je pijl en boog, en ga jagen op kiwi'squote:
Hier heb je alvast een titel, ome Hassan op de campingquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik zou er bijna over twitter/bloggen.
bijnaquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik zou er bijna over twitter/bloggen.
Haiquote:
Ruzie maken?? Kom je langs?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:25 schreef GameBabe het volgende:
Avond allen, net een middagdutje gedaan, nu met volle moed aan sony spul pielen en ruzie maken
Heb je ook een devkit om ruzie mee te makenquote:
Ik ben een en al devkitquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:42 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Heb je ook een devkit om ruzie mee te maken
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:47 schreef badboynova het volgende:
go poit go poit go poit http://www.vkmag.com/videos/videos_kont_beuk_dans/
Serieus.. Ik maak rare bewegingen op muziek maar zelfs ik trek een lijn...quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:47 schreef badboynova het volgende:
go poit go poit go poit http://www.vkmag.com/videos/videos_kont_beuk_dans/
This is how I dancequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Serieus.. Ik maak rare bewegingen op muziek maar zelfs ik trek een lijn...
Babies maken?quote:
Oefenen... Het is een devkit.. Duurt nog even voordat m'n productie Gold kanquote:
waarom kerlquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:52 schreef Morthill het volgende:
Zo, in 1500 woorden mijn grootouders weer even bijgepraat over de mailzo maar gaan slapen, morgen weer heel vroeg dag
is dat een vraag? if so, slaat die op het eerste of het tweede gedeelte van mijn post?quote:
Doe mij maar een testkit danquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Oefenen... Het is een devkit.. Duurt nog even voordat m'n productie Gold kan
Over het mailen!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
is dat een vraag? if so, slaat die op het eerste of het tweede gedeelte van mijn post?
Volgens mij doe je het er om hequote:
iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij doe je het er om he
Wat een toeval he?!quote:
Als je naar Gouda gaat om ruzie te maken kom ik je hoogst persoonlijk in je kut schoppen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:00 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Doe mij maar een testkit dan![]()
Over oefenen gesproken, ga zo maar eens douchen en naar gouda, heb wel weer genoeg schermen gezien en het wil toch niet
Toeval komt voor Nick!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat een toeval he?!. Nu verraad je je zelf kloon
...
Maar de kat is binnen!!!
gewoon met 2 benen der in vliegen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je naar Gouda gaat om ruzie te maken kom ik je hoogst persoonlijk in je kut schoppen.
Dag, straks ben ik beide benen kwijt, die vliegen d´r zo in!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:09 schreef badboynova het volgende:
[..]
gewoon met 2 benen der in vliegen.
Omdat zij het leuk vinden om op de hoogte gehouden te worden.quote:
Als ik je vanavond zie dan is het ofwel om een biertje te drinken ofwel om een knuffel te scoren, beiden meer dan welkom, want ik heb er de balen inquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je naar Gouda gaat om ruzie te maken kom ik je hoogst persoonlijk in je kut schoppen.
Helder!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Omdat zij het leuk vinden om op de hoogte gehouden te worden.
heineken.quote:
Hmm, dan zorg ik dat ik niet in Gouda ben zoquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:10 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als ik je vanavond zie dan is het ofwel om een biertje te drinken ofwel om een knuffel te scoren, beiden meer dan welkom, want ik heb er de balen inNu douchen voordat er dingen het ruim uitgaan
truste ouwe.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:17 schreef Morthill het volgende:
iedereen een goedenacht toegewenstik ga pitten
ik ben nu een bruut, maar wil later een hunter wordenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:18 schreef AQuila360 het volgende:
Wat een brute baas ben je ook BBN!
Ga maar met Hunters op Legendary vechten dan wil ik je wel eens zienquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:22 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik ben nu een bruut, maar wil later een hunter worden
Trusten kerelquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:17 schreef Morthill het volgende:
iedereen een goedenacht toegewenstik ga pitten
Uhm nee! * Nick-GizMo bedenkt zich ineens dat die er ook nog ligtquote:
Schiet eens op en doe een aq aan mij, want ik vertik het de nieuw prijs te betalen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm nee! * Nick-GizMo bedenkt zich ineens dat die er ook nog ligt
i love the smell of napalm in the moring, dit zou genoeg moeten zeggen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:43 schreef AQuila360 het volgende:
Maar BBN ben jij up voor Halo op Legendary over een aantal dagen of later ooit eens?
Ik moet eerst nog ff heroic afmaken.
Het zegt me totaal niets!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:45 schreef badboynova het volgende:
[..]
i love the smell of napalm in the moring, dit zou genoeg moeten zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Nee, hij zal waarschijnlijk gewoon de grap maken 'heb jij nog een sociaal leven? Verdorie, dan moeten we je nog meer in gaan zetten' *insert VVD-lach.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:57 schreef koei het volgende:
Denk je echt dat je baas gaat geloven dat je een sociaal leven hebt Nebo?
Ja man! Echt wel! Die waxinelichtjeshouder had wel blijvende schade kunnen veroorzaken. Je kunt het een psychiatrisch patiënt niet kwalijk nemen. Serieus, die mensen hebben een hele andere belevingswereld dan wij hem hebben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:53 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
en wtf is dat nu weer met zo'n mongool die weer iets naar de Koninklijke familie gegooid heeft? Standrechtelijk executeren dergelijk volk
ja dat gaan we doen! voor iedereen een excuus verzinnen. feit blijft dat de samenleving er schade van ondervindt, maakt niet uit of het een waxinelichtjeshouder is of een telefoon met C-4. Vorig jaar Koninginnedag, dit jaar dodenherdenking en nu weer met Prinsjesdag. Een zeer negatieve trend die snoeihard de kop ingedrukt moet worden imho. Maakt me dan idd geen moer uit wat de geestelijke gesteldheid is van de dader, ze hebben allemaal wel watquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:55 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja man! Echt wel! Die waxinelichtjeshouder had wel blijvende schade kunnen veroorzaken. Je kunt het een psychiatrisch patiënt niet kwalijk nemen. Serieus, die mensen hebben een hele andere belevingswereld dan wij hem hebben.
En waar leg je de grens van geestelijk niet in orde?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:12 schreef koei het volgende:
Kunnen we niet gewoon iedereen die geestelijk niet in orde is een spuitje geven? Dat scheelt enorm veel problemen en ze maken het er zelf toch niet beter op...
Bij het gooien van waxinelichtjes natuurlijk!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:17 schreef Nebo het volgende:
[..]
En waar leg je de grens van geestelijk niet in orde?
Het mag ook wel groter zijn dan een postzegel he?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:41 schreef koei het volgende:
300 euro voor een lamp... Voor minder geld heb je echt een goede TV...
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:21 schreef koei het volgende:
[..]
Bij het gooien van waxinelichtjes natuurlijk!
Dus als je in de bus als een wilde op iedereen in gaat lopen steken ben je uiteraard mentaal in orde en probeerde je slechts een irritante bromvlieg weg te jagen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:21 schreef koei het volgende:
[..]
Bij het gooien van waxinelichtjes natuurlijk!
Ik heb een mooie philips tv van 32". Die was 2 jaar geleden 450 euro, dus die zou je nu moeten kunnen vinden voor rond de 300. Of je vertelt aan iedereen dat je TV kapot is, dan krijg je snel genoeg een tweede handsje en kun je gaan sparen voor een nieuwe lamp.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het mag ook wel groter zijn dan een postzegel he?
Soms hap je echt te makkelijk. Je lijkt Morthill wel!quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dus als je in de bus als een wilde op iedereen in gaat lopen steken ben je uiteraard mentaal in orde en probeerde je slechts een irritante bromvlieg weg te jagen?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:38 schreef koei het volgende:
[..]
Soms hap je echt te makkelijk. Je lijkt Morthill wel!
Het is u die hapt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:38 schreef koei het volgende:
[..]
Soms hap je echt te makkelijk. Je lijkt Morthill wel!
Wat is veel geld voor een tv?!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:28 schreef Fallen het volgende:
AAAAAAARGH!
Beamer-lamp zegt *KAPLOEF!*...
godverdegodverdegodverdegodver![]()
Nieuwe lamp kopen a ¤ 300,- voor een lawaaierige beamer of meer geld voor een echte tv, maar dus veel kleiner formaat?
![]()
![]()
![]()
![]()
Noem eens een merk televisies (BEHALVE TECHWOOD) die de grootte en kwaliteit van een beamer kunnen halen voor rond de 300 euro?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat is veel geld voor een tv?!
Ja Techwood dusquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:55 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Noem eens een merk televisies (BEHALVE TECHWOOD) die de grootte en kwaliteit van een beamer kunnen halen voor rond de 300 euro?
Ikquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:11 schreef badboynova het volgende:
het is weer een nieuwe dag om te verkloten, wie doet ermee.
quote:
Zie je het al voor je, v/d sar die aan het janken is.quote:
Als van der Sar jankt, veegt hij zijn tranen af aan zijn orenquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
Zie je het al voor je, v/d sar die aan het janken is.
Sommige mensen hebben inderdaad een masker nodigquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:22 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/v(...)ong-country-returns/
Check dat Transformers masker dat is VET
Haha schattigquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:25 schreef Flodder450 het volgende:
[ link | afbeelding ]
goedemorgen
Blij dat je geen les krijgt in een monster truckquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:57 schreef SoldMayor het volgende:
Nou ben niet langs de dokter geweest. Heb nu wel een beetje een stijve nek maar verders niks dus ga er ook niet meer heen. Wij zijn hier toch al niet zo van naar een dokter gaan.![]()
Zometeen bellen voor een nieuwe afspraak om te lessenze zien me al aankomen daar
Wat was er gebeurd? Ik heb dat gemist ofzoquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:57 schreef SoldMayor het volgende:
Nou ben niet langs de dokter geweest. Heb nu wel een beetje een stijve nek maar verders niks dus ga er ook niet meer heen. Wij zijn hier toch al niet zo van naar een dokter gaan.![]()
Zometeen bellen voor een nieuwe afspraak om te lessenze zien me al aankomen daar
Voor dat iemand anders de grap maakt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat was er gebeurd? Ik heb dat gemist ofzo
Ongeluk met lessen gehad ofzo?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
Voor dat iemand anders de grap maakt.
"jij mist altijd toch al wat"
![]()
Ben je bekend met de term "zuiver rood"quote:
dat voelt stiekem best goed hequote:Op zaterdag 25 september 2010 19:31 schreef GameBabe het volgende:
Voor de verandering maar weer eens hard aan mijn afstuderen bezig, heb al 3 dagen nauwelijks geSOGd, echt bizar
Voelt het ook welquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
dat voelt stiekem best goed he![]()
Een lijst maken met wat wanneer af moet, vanaf wanneer je het kan doen en hoeveel tijd het kost, op basis daarvan een planning maken. Vervolgens aan het begin van je planning beginnen en taak voor taak afwerken en je niet al te druk maken om de berg werk. Energie besteden aan druk maken is zonde, kun je beter besteden aan een taak doenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:33 schreef Morthill het volgende:
Heeft iemand trouwens tipsik heb over een maandje 3 eindopdrachten en 4 tentamens die in twee weken tijd af moeten. Daarvoor moet ik ik nog een shitload aan boeken en teksten lezen, los nog van het daadwerkelijk studeren voor mijn tentamens
Ik heb het gevoel dat dat niet helemaal haalbaar is
Poitquote:
Aan de positieve kant, mijn eindopdracht over filmanalyse hoeft maar 1000 woorden te zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:38 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Een lijst maken met wat wanneer af moet, vanaf wanneer je het kan doen en hoeveel tijd het kost, op basis daarvan een planning maken. Vervolgens aan het begin van je planning beginnen en taak voor taak afwerken en je niet al te druk maken om de berg werk. Energie besteden aan druk maken is zonde, kun je beter besteden aan een taak doen
Welcome to my world
HA! Heb je toch nog iets geleerd tijdens Sterrekunde!quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik wil niet werken in word homo, word is lelijk, ik wil LateX,
Was heerlijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:38 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Poit
Hoe smaakte het bier, behalve naar meer?
Hierbij win je prijs voor de GAAFSTE SC'er van 2010 !quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hierbij win je prijs voor de GAAFSTE SC'er van 2010 !
All time classicquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:12 schreef Morthill het volgende:
zo, Citizen Kane gekeken, erg gave filmlang geleden dat ik een volledige zwart/wit-film heb gezien
Hoi.quote:
Als je een serie met een lekker wijf wil kijken, moet je chuck eens proberenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:26 schreef Morthill het volgende:
seizoensopener van House is ook al matiglaatste chick (thirteen) is uit de serie geschreven. Serieus, wat dachten de makers. We halen een lekker wijf uit de serie, ruilen die in voor een iets minder lekker wijf zodat het niet opvalt als er plots helemaal geen lekker wijf meer in de serie zit
Tsja, het gaat mij om meer dan simpelweg het moderne spektakel. De originele Wall Street vind ik nog steeds een gave film, ondanks dat je merkt dat het visueel al lang niet meer state of the art is.quote:Op zondag 26 september 2010 04:03 schreef koei het volgende:
Ik kijk geen films die ouder zijn dan 30 jaar. Daarna ga ik me echt ergeren aan hoe slecht alles eruit ziet. Vandeweek Wall Street gekeken (omdat deel 2 me wel tof leek) maar dat is ook echt een lelijke film vergeleken met tegenwoordig. Er is zoveel aanbod van goede films die er wel goed uit zien dat zulke oude films eigenlijk gewoon zonde van je tijd zijn. Doe mij maar remakes!
Mirandaquote:Op zondag 26 september 2010 09:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je een serie met een lekker wijf wil kijken, moet je chuck eens proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Eensch! Ook als je kijkt naar die IMDb top, hecht er geen waarde meer aan..quote:Op zondag 26 september 2010 10:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, het gaat mij om meer dan simpelweg het moderne spektakel. De originele Wall Street vind ik nog steeds een gave film, ondanks dat je merkt dat het visueel al lang niet meer state of the art is.
Citizen Kane merk je dat het nog echt de kindertijd is van de Major Motion Picture, maar verder is de film echt geweldig. Een remake zou bijna onmogelijk de genialiteit van Orsen Welles opnieuw kunnen bevatten, je mist dan echt iets als kijker. Bovendien ben ik lang niet altijd onder de indruk van de films van tegenwoordig. Iedereen vind Inception zo'n beetje de beste film ooit gemaakt, maar ik zou hem niet eens in mijn top-50 zetten denk ik. Het is een hele sterke film, maar er is zoveel beters gemaakt.
Awesomequote:Op zondag 26 september 2010 11:33 schreef SpankmasterC het volgende:
Mwah ik ben erachter gekomen dat ik niet zo moeilijk ben qua films... Gisteren was echt de slechtste actiefilm aller tijden op TV, heerlijk!! Hieronder volgt een samenvatting van de openingsscene!
Het begon met Dolf Lundgren die in Afrika hard aan het werk is, als opeens rebellen de blauwhelmen aanvallen!! Een kindje (ik denk zijn zoontje) rent weg voor het gevecht en naar hem toe, maar er ligt een mijnenveld tussen hem en het kindje!! Dolf Lundgren begint te schreeuwen: "NEEE!!! NEEE!!! GA TERUG!!!! LOOP OM!!!! KIJK TOCH EENS UIT JE DOPPEN KLEIN KUTKIND!!!" Ondertussen ligt er ergens een dude met een goatee op de grond, met een iets te grote glimlach te kijken naar wat er gebeurd, maar hij heeft ook pijn want hij is neergeschoten, maar hij zit er alsnog van te genieten! Enfin, na een volle minuut van dit is het BOOOEEEMM!!! Kindje dood!! Dolf Lundgren rent met gevaar voor eigen leven het mijnenveld op, pakt het kind in zijn gespierde armen, begint te huilen, kijkt omhoog en ziet de zon tussen de wolken schijnen (kortom: god rays!) terwijl om hem heen nog steeds blauwhelmen afgeschoten worden....
Vanaf dat moment is de film gewoon AWESOME!quote:Op zondag 26 september 2010 11:33 schreef SpankmasterC het volgende:
Mwah ik ben erachter gekomen dat ik niet zo moeilijk ben qua films... Gisteren was echt de slechtste actiefilm aller tijden op TV, heerlijk!! Hieronder volgt een samenvatting van de openingsscene!
Het begon met Dolf Lundgren die in Afrika hard aan het werk is, als opeens rebellen de blauwhelmen aanvallen!! Een kindje (ik denk zijn zoontje) rent weg voor het gevecht en naar hem toe, maar er ligt een mijnenveld tussen hem en het kindje!! Dolf Lundgren begint te schreeuwen: "NEEE!!! NEEE!!! GA TERUG!!!! LOOP OM!!!! KIJK TOCH EENS UIT JE DOPPEN KLEIN KUTKIND!!!" Ondertussen ligt er ergens een dude met een goatee op de grond, met een iets te grote glimlach te kijken naar wat er gebeurd, maar hij heeft ook pijn want hij is neergeschoten, maar hij zit er alsnog van te genieten! Enfin, na een volle minuut van dit is het BOOOEEEMM!!! Kindje dood!! Dolf Lundgren rent met gevaar voor eigen leven het mijnenveld op, pakt het kind in zijn gespierde armen, begint te huilen, kijkt omhoog en ziet de zon tussen de wolken schijnen (kortom: god rays!) terwijl om hem heen nog steeds blauwhelmen afgeschoten worden....
Niet eens een GET TO THE CHOPPA!!!?quote:Op zondag 26 september 2010 11:33 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb het ook niet direct over zulk soort films, de beste films zijn vaak de kleinere producties met minder geld. frost/nixon, milk en zelfs een geflopte film over de nederlandse politiek zijn de betere films, maar dat komt ook doordat ze visueel niet aftands zijn waardoor ik me niet daaraan ga ergeren ipv de film kijken.quote:Op zondag 26 september 2010 10:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, het gaat mij om meer dan simpelweg het moderne spektakel. De originele Wall Street vind ik nog steeds een gave film, ondanks dat je merkt dat het visueel al lang niet meer state of the art is.
Citizen Kane merk je dat het nog echt de kindertijd is van de Major Motion Picture, maar verder is de film echt geweldig.
Ja Edwinnusquote:Op zondag 26 september 2010 16:41 schreef Svubeqak het volgende:
Als Flodder geen kankerknobbel op dit topic is dan weet ik het ook niet meer.
Killen en niet gekilld worden.quote:Op zondag 26 september 2010 19:19 schreef AQuila360 het volgende:
Spank hoe haal je die mega veel punten met firefight :S
Heb je hem AQuila genoemd?quote:Op zondag 26 september 2010 22:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dumplink topic?!
En ja de nieuwe kat is tof
quote:
Volgens mij slaat ie alleen de matchmaking-punten op, dus die zijn allemaal legit gehaald... Wat de truc is, is om multikills te krijgen... Neem bijvoorbeeld de DMR en schiet snel achter elkaar 4 grunts door het hoofd en de punten komen binnenvallen...quote:Op zondag 26 september 2010 19:19 schreef AQuila360 het volgende:
Spank hoe haal je die mega veel punten met firefight :S
Wij moeten nog altijd eens een potje online knallen!quote:Op zondag 26 september 2010 23:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Volgens mij slaat ie alleen de matchmaking-punten op, dus die zijn allemaal legit gehaald... Wat de truc is, is om multikills te krijgen... Neem bijvoorbeeld de DMR en schiet snel achter elkaar 4 grunts door het hoofd en de punten komen binnenvallen...
Wat ook goed werkt voor veel punten is meteen snel rennen naar de equipment die wordt gedropt in het begin en dan hopen dat je de pod te pakken hebt met die orbital strike... Als je die goed timet op de binnenkomende drop ships dan heb je in 1 keer iedereen dood, meer dan 10 kills dus enpunten!!
Jep, dat gaat mij waarschijnlijk ook overkomen omdat ik twee studiepaden ga doen. Ik zit er aan te denken om mijn bachelor hoe dan ook maar een jaar langer te laten lopen omdat ik dan minder stres heb over of het wel gaat lukken (drie knelpunten waarvan één aan het eind van mijn bachelor waardoor het dan misschien alsnog nodig gaat zijn een extra jaartje te pakken), en dan kan ik meteen wat toffe extra vakken doen of naar het buitenlandquote:Op zondag 26 september 2010 23:14 schreef Morthill het volgende:
Geweldig, ik kan een vak niet halen omdat colleges overlappen en ze verplicht mogen zijn en moet dus het afronden van mijn bachelor een half jaar uitstellen. Grappig is dat als ik gefraudeerd had met de aanwezigheidslijst zoals andere studenten ik het vak wel gewoon had kunnen afronden. Heerlijk als de universiteit zo omgaat met studenten die hun best doen en wel eerlijk zijn
Maar het stomme is dus dat dit niet is omdat ik twee studies volgquote:Op zondag 26 september 2010 23:19 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jep, dat gaat mij waarschijnlijk ook overkomen omdat ik twee studiepaden ga doen. Ik zit er aan te denken om mijn bachelor hoe dan ook maar een jaar langer te laten lopen omdat ik dan minder stres heb over of het wel gaat lukken (drie knelpunten waarvan één aan het eind van mijn bachelor waardoor het dan misschien alsnog nodig gaat zijn een extra jaartje te pakken), en dan kan ik meteen wat toffe extra vakken doen of naar het buitenland
Mwah, vind ik niet. Ze richten het systeem in op studenten die gewoon nominaal afstuderen, niet op studenten die het sneller, langzamer of meerdere studies tegelijk doen. Anders kan je dingen blijven afstemmen, want wat als een student zijn bachelor in één jaar wil halen? Jij wil het sneller doen = jouw probleem.quote:Op zondag 26 september 2010 23:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar het stomme is dus dat dit niet is omdat ik twee studies volghet is domweg omdat ik versneld mijn bachelor wil halen. Het is toch te bizar voor woorden dat een student die bereid is hard te werken genaaid wordt en verplicht wordt een half jaar langer te studeren.
quote:Op zondag 26 september 2010 23:43 schreef koei het volgende:
[..]
Mwah, vind ik niet. Ze richten het systeem in op studenten die gewoon nominaal afstuderen, niet op studenten die het sneller, langzamer of meerdere studies tegelijk doen. Anders kan je dingen blijven afstemmen, want wat als een student zijn bachelor in één jaar wil halen? Jij wil het sneller doen = jouw probleem.
Als je een gemotiveerde student bent met interesse in zijn vakgebied dan wil je zelf al alle college's komen. In een college leer je toch weer heel andere dingen dan uit een boek en interessante vakken zijn het volgen van de college's waard. Tenminste, zo is het bij mij op de uni geregeld. Ik heb in mn bachelor ook enkel de college's gevolgd die ik interessant vond (dat waren er ook maar driequote:Op zondag 26 september 2010 23:54 schreef Morthill het volgende:
[..]je wilt als universiteit excellentie stimuleren, dan kun je best een beetje minder moeilijk doen als het aankomt op studenten die ook daadwerkelijk hun best doen. Maar nee, regels zijn regels en excellentie zullen we verdomme toch even de kop in drukken.
Je argument snijdt ook geen houd, want de opleiding hoeft niks af te stemmen. Ze hoeven geen colleges te verplaatsen of wat dan ook. Het enige dat ze moeten doen is zeggen, je hoeft niet op college te zijn als je de opdrachten wel gewoon inlevert. Maar blijkbaar is dat al te veel gevraagd.
Geen wonder dat het onderwijs in ons land naar de klote gaat. Mensen die hun best doen worden genaaid door het systeem en iedereen vindt dat nog terecht ook. Wees maar gemiddeld met matige resultaten, dan kunnen we je wel helpen. Dat hebben we veel liever dan dat je een gemotiveerde student bent met interesse in zijn vakgebied. Die flikkeren maar op.
En waar staat dat ik dat niet wil? Als ik het kon deed ik het, maar ik wil niet een half jaar student zijn voor een enkel vak, wat ik nu dus wel moet.quote:Op maandag 27 september 2010 00:06 schreef koei het volgende:
[..]
Als je een gemotiveerde student bent met interesse in zijn vakgebied dan wil je zelf al alle college's komen.
Jammergenoeg praat de docent Engels op een manier die onbegrijpelijk en gruwelijk slaapverwekkend is. Het is een soort mix van Nederlands en Engels met een accent dat een mengeling is van iets Oost-Europees en Duits. De man herhaalt ook alleen wat hij al in de artikelen heeft geschreven die je ook moet lezen. Dus iets leren doe je toch al niet, daarom heb ik ook gekozen om aanwezig te zijn bij het andere college.quote:In een college leer je toch weer heel andere dingen dan uit een boek en interessante vakken zijn het volgen van de college's waard. Tenminste, zo is het bij mij op de uni geregeld.
Nou, niet bij de betakant. Daar boeide het geen klap als je niet op hoorcollege of werkcollege kwam, louter de practica waren echt verplicht. En collegegeld betaal ik onder andere om de artikelen te kunnen lezen die de docent voorschrijft en om mijn onderzoeksskills te ontwikkelen en te toetsen bij die docent. Het is niet alsof ik dit vak zelfstandig zou kunnen leren zonder enige vorm van controle.quote:Je studeert niet om je tentamens of je papiertje te halen natuurlijk, maar om jezelf te ontwikkelen. Als je daarbij genoeg hebt aan een boek dan heeft het ook geen zin om uberhaupt collegegeld te betalen. Zo denken universiteiten.
Je wilt als uni zo veel mogelijk studenten laten afstuderen, wat dat levert geld op. Sorry, zo is het nu eenmaal. Waarom denk je dat elke Jan Lul tegenwoordig gestimuleerd wordt naar de uni te gaan?quote:Op zondag 26 september 2010 23:54 schreef Morthill het volgende:
[..]je wilt als universiteit excellentie stimuleren, dan kun je best een beetje minder moeilijk doen als het aankomt op studenten die ook daadwerkelijk hun best doen. Maar nee, regels zijn regels en excellentie zullen we verdomme toch even de kop in drukken.
Hier is een tip, studenten langer laten studeren kost geld. Mij afwezig laten zijn spaart geld en zorgt dat je eind dit jaar al geld van de overheid krijgt voor mijn afstuderen. Kortom, geld is niet de belangrijkste motivator voor mijn afwezigheidquote:Op maandag 27 september 2010 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt als uni zo veel mogelijk studenten laten afstuderen, wat dat levert geld op. Sorry, zo is het nu eenmaal. Waarom denk je dat elke Jan Lul tegenwoordig gestimuleerd wordt naar de uni te gaan?
Ze gaan gewoon voor zo veel mogelijk mensen, elke flippo die het wel haalt is toch weer bonus. De kwaliteit van het onderwijs gaat niets voor niets drastisch omlaag.quote:Op maandag 27 september 2010 08:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hier is een tip, studenten langer laten studeren kost geld. Mij afwezig laten zijn spaart geld en zorgt dat je eind dit jaar al geld van de overheid krijgt voor mijn afstuderen. Kortom, geld is niet de belangrijkste motivator voor mijn afwezigheid
Een heel groot deel van de studenten studeert niet af of switcht van studie. Het kost universiteiten klauwen met geld om onderwijs te geven dat zich niet terugbetaalt. Als je elke flipo binnenhaalt, dan gaat het uitvalspercentage eerder omhoog dan omlaag en lopen de kosten op. Je redenering klopt dan ook gewoon nietOf je verwacht dat universiteiten zo dom zijn dat ze dat niet doorhebben.
Nogmaals, die redenering gaat niet op. Meer studenten binnenhalen, simpelweg om meer studenten te hebben betekent dat je vooral lui gaat aantrekken die te lang over hun studie doen of niet afstuderen en dat kost geld. Dat compenseer je niet als een deel het wel haalt. Zeker bij echt dure opleidingen kost dat een fortuin.quote:Op maandag 27 september 2010 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon voor zo veel mogelijk mensen, elke flippo die het wel haalt is toch weer bonus. De kwaliteit van het onderwijs gaat niets voor niets drastisch omlaag.
quote:Op maandag 27 september 2010 08:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Een heel groot deel van de studenten studeert niet af of switcht van studie. Het kost universiteiten klauwen met geld om onderwijs te geven dat zich niet terugbetaalt. Als je elke flipo binnenhaalt, dan gaat het uitvalspercentage eerder omhoog dan omlaag en lopen de kosten op. Je redenering klopt dan ook gewoon nietOf je verwacht dat universiteiten zo dom zijn dat ze dat niet doorhebben.
De kans dat iemand afstudeert is groter als ze gewoon colleges volgens ipv dat ze in de kroeg hangen. Wat de meerderheid van de studenten doet. Dus verplichte colleges zijn in dat opzicht nuttig voor de school. Hogere kans op slagende studenten is meer premiesquote:Op maandag 27 september 2010 08:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hier is een tip, studenten langer laten studeren kost geld. Mij afwezig laten zijn spaart geld en zorgt dat je eind dit jaar al geld van de overheid krijgt voor mijn afstuderen. Kortom, geld is niet de belangrijkste motivator voor mijn afwezigheid
Daarom. Je wilt weten waarom colleges verplicht worden gesteld: nou, omdat ze zo hopen meer flippo's te laten slagen. Want er zijn er genoeg die tot aan hun midlife crisis bleven hangen, en dat willen ze natuurlijk niet. Het geld kost het toch al, dus dan laten ze die mensen verplichten te komen.quote:Op maandag 27 september 2010 09:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nogmaals, die redenering gaat niet op. Meer studenten binnenhalen, simpelweg om meer studenten te hebben betekent dat je vooral lui gaat aantrekken die te lang over hun studie doen of niet afstuderen en dat kost geld. Dat compenseer je niet als een deel het wel haalt. Zeker bij echt dure opleidingen kost dat een fortuin.
De lanterfanters kunnen altijd nog bij inHolland terechtquote:Op maandag 27 september 2010 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom. Je wilt weten waarom colleges verplicht worden gesteld: nou, omdat ze zo hopen meer flippo's te laten slagen. Want er zijn er genoeg die tot aan hun midlife crisis bleven hangen, en dat willen ze natuurlijk niet. Het geld kost het toch al, dus dan laten ze die mensen verplichten te komen.
Ik snap daadwerkelijk niet dat ze al die lanterfanters willen hebben, je kunt beter een gemotiveerde student hebben dan van die werkschuwe gasten die maar wat doen. Maar ja, geld. Net als in ziekenhuizen, dat staat bovenaan.
Heb F1 amper aangeraakt de laatste dagenquote:
Harry Potter... zag het jaquote:Op maandag 27 september 2010 09:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb F1 amper aangeraakt de laatste dagen
Hey!!! Niet zo hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op maandag 27 september 2010 10:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Zo! Tijd om te studeren!Wtf, waarom zo verSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Lekker aan het werk weer!quote:Op maandag 27 september 2010 08:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heuj! Iemand die wel vrolijk is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar juist dan moet je ook uitzonderingen maken als studenten als ik niet op college kunnen zijnquote:Op maandag 27 september 2010 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom. Je wilt weten waarom colleges verplicht worden gesteld: nou, omdat ze zo hopen meer flippo's te laten slagen. Want er zijn er genoeg die tot aan hun midlife crisis bleven hangen, en dat willen ze natuurlijk niet. Het geld kost het toch al, dus dan laten ze die mensen verplichten te komen.
Ik snap daadwerkelijk niet dat ze al die lanterfanters willen hebben, je kunt beter een gemotiveerde student hebben dan van die werkschuwe gasten die maar wat doen. Maar ja, geld. Net als in ziekenhuizen, dat staat bovenaan.
quote:Op maandag 27 september 2010 11:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar juist dan moet je ook uitzonderingen maken als studenten als ik niet op college kunnen zijnWant ik word op deze manier niet gemotiveerd
Dan kreeg ik gratis schoenen! Buttlelijke schoenen, dat wel, maar toch gratis!quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 10:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Zo! Tijd om te studeren!Je blijft ook een held spankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik typ ook weer braaf terwijl ik zin heb om op mijn luie gat te zitten, mocht het gedeelde smart is halve smart principe hiervoor opgaan
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Yeah het is echt kut, het doet me denken aan de gemoedstoestand die de huidige stand van zaken in de wereld in mij teweegbrengt, wolken vol rottende kinderlijkjes in een lege kamer, waar ieder oog op mij gericht is en mij lijkt te zeggen dat ik iets moet maken van mijn leven terwijl ik eigenlijk niet wil conformeren aan de wensen van de maatschappij en me full-time op mijn kunst wil richtenquote:
* Nebo geeft het scheermesje aanquote:Op maandag 27 september 2010 14:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah het is echt kut, het doet me denken aan de gemoedstoestand die de huidige stand van zaken in de wereld in mij teweegbrengt, wolken vol rottende kinderlijkjes in een lege kamer, waar ieder oog op mij gericht is en mij lijkt te zeggen dat ik iets moet maken van mijn leven terwijl ik eigenlijk niet wil conformeren aan de wensen van de maatschappij en me full-time op mijn kunst wil richten
ik voel met je mee, net wat artikelen gezocht die ik kan gebruiken voor onderzoek en voor ander onderzoek alvast een opzetje gemaakt en ook artikelen gezocht. Nu maar naar de bib om nog wat achterstallig huiswerk te maken en wat leeswerk te verrichtenquote:Op maandag 27 september 2010 15:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens ik heb echt geen zin meer om te studeren
Vanavond mijn eerste deeltijd. Ik juist welquote:Op maandag 27 september 2010 15:57 schreef SpankmasterC het volgende:
quote:Op maandag 27 september 2010 16:03 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Ik ben alweer nog steeds aan vakantie toe
Ik heb het ook maar opgegeven voor vandaag, even een potje Halo doen en Kick-Ass kijken, dat is de rest van mijn middag!quote:Op maandag 27 september 2010 15:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Yeah ik dacht hem pas morgen te gaan vinden, maar hij staat er alquote:Op maandag 27 september 2010 16:43 schreef Rossdale het volgende:
Ohja, Dexter is weer begonnen. Niiiiiiiiiice
quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 17:37 schreef Flodder450 het volgende:
PS1 op marktplaats gezet
ik moet minder impuls-kopen gaan doen
Om het goed te maken:quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 23:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Volgens mij slaat ie alleen de matchmaking-punten op, dus die zijn allemaal legit gehaald... Wat de truc is, is om multikills te krijgen... Neem bijvoorbeeld de DMR en schiet snel achter elkaar 4 grunts door het hoofd en de punten komen binnenvallen...
Wat ook goed werkt voor veel punten is meteen snel rennen naar de equipment die wordt gedropt in het begin en dan hopen dat je de pod te pakken hebt met die orbital strike... Als je die goed timet op de binnenkomende drop ships dan heb je in 1 keer iedereen dood, meer dan 10 kills dus enpunten!!
Spank you very muchquote:
Doe maar nietquote:Op maandag 27 september 2010 18:43 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
wat? kom ik ook nog eens een keer op next gen
ik kan hem morgen pas kijken, vandaag geen tijdquote:Op maandag 27 september 2010 18:31 schreef Nebo het volgende:
Dexter, this season is going to be awesome! Heerlijke eerste aflevering
Nee dat kunnen we niet!quote:Op maandag 27 september 2010 19:59 schreef Morthill het volgende:
Holy crap wat zijn sommige mensen idiotenDat bericht over geen gematigde Islam zeiken mensen dat degene die het onderzoek verricht hebben onbetrouwbaar zijn, puur op basis van het type onderzoek dat ze doen. Want dat kun je alleen doen als je betaalt wordt om de boel op te lichten.
Behalve dan dat ze allemaal hoogleraar zijn aan een universiteit en onafhankelijk onderzoek verrichten. Maar nee, we zetten ze weg als oplichters, want ze doen onderzoek naar de Islam. Wilders is tegen de Islam, dus zijn het landverraders.
Kunnen we mensen die zo redeneren niet even massaal in de Noordzee dumpen met een anker om hun voeten?
Wat heb je toch tegen dat jochquote:
Je zat meteen serie te kijken vanmiddagquote:Op maandag 27 september 2010 20:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ik kan hem morgen pas kijken, vandaag geen tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ah! Mystery solvedquote:Op maandag 27 september 2010 20:14 schreef Rossdale het volgende:
ik heb tot 6 uur gewerktZal mijn vriendin geweest zijn denk ik.
Niks.... Hoe kom je daar nou bijquote:Op maandag 27 september 2010 20:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat heb je toch tegen dat joch
quote:Op maandag 27 september 2010 20:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah! Mystery solved. Vroeg mij al af waar al die lieve berichtjes vandaan kwamen
Een nieuwe Killer Instinct: ja, ik wil.quote:
was vorig jaar toch sprake van dat die er mogelijk zou komen?quote:Op maandag 27 september 2010 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een nieuwe Killer Instinct: ja, ik wil.
had net ff gegoogled, maar nagenoeg elk najaar zijn er geruchten dat KI3 weer opduikt, waaronder een bericht van mijzelf uit 2008quote:Op maandag 27 september 2010 20:56 schreef Pheno het volgende:
het bleef bij sprake, geloof ik. Al hoop ik nog steeds dat het stilhouden is en dat ze volgend jaar E3 gewoon de Microsoft presentatie door Fulgore laten presenteren, samen met B. Orchid.
Huh, was jij al crew in 2008, maar jij bent toch een kloon van errrbekquote:Op maandag 27 september 2010 20:58 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
had net ff gegoogled, maar nagenoeg elk najaar zijn er geruchten dat KI3 weer opduikt, waaronder een bericht van mijzelf uit 2008
Hij zegt niet waar hij crew is geweest Morthill. Een beetje opletten he!quote:Op maandag 27 september 2010 21:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Huh, was jij al crew in 2008, maar jij bent toch een kloon van errrbeken die is nooit crew geweest
Sorry, ben niet zo scherp vandaagquote:Op maandag 27 september 2010 22:01 schreef koei het volgende:
[..]
Hij zegt niet waar hij crew is geweest Morthill. Een beetje opletten he!
Er errrbek is heel wel crew geweestquote:Op maandag 27 september 2010 22:01 schreef koei het volgende:
[..]
Hij zegt niet waar hij crew is geweest Morthill. Een beetje opletten he!
Hij is mod geweest of zo?quote:Op maandag 27 september 2010 23:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Er errrbek is heel wel crew geweest
Goed zo Bobby Kotick, jammer voor jou dat jouw droombaan de grootste nachtmerrie is voor de rest van de mensheidquote:This is my dream job
Nee zijn kloon is crew geweest en staat ook nog eens in de OPquote:Op maandag 27 september 2010 23:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hij is mod geweest of zo?
[..]
Goed zo Bobby Kotick, jammer voor jou dat jouw droombaan de grootste nachtmerrie is voor de rest van de mensheid
Verrek, jij hebt ook nog een tagje!quote:Op maandag 27 september 2010 23:06 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee zijn kloon is crew geweest en staat ook nog eens in de OP
sjezes man, werk je administratie toch eens bijquote:Op maandag 27 september 2010 23:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Verrek, jij hebt ook nog een tagje!
Ik had op de laatste meet al aangegeven dat ik vond dat het mijn afscheidsmeet was, maar men vond dat toen niet...quote:Op maandag 27 september 2010 23:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Verrek, jij hebt ook nog een tagje!
quote:Op maandag 27 september 2010 23:06 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee zijn kloon is crew geweest en staat ook nog eens in de OP
Ik weet wat?quote:Op maandag 27 september 2010 23:14 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Morthillbilly weet het heul wel
quote:Op maandag 27 september 2010 23:08 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
sjezes man, werk je administratie toch eens bij
Je bent crew bij FOK!games toch? en je was ooit crew bij XGN? Of was dat nou Gamer.nlquote:Op maandag 27 september 2010 23:17 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
waar ik crew ben en ben geweest
Gamed jeweetzquote:Op maandag 27 september 2010 23:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je bent crew bij FOK!games toch? en je was ooit crew bij XGN? Of was dat nou Gamer.nl
Gamed is bestwel een toffe sitequote:
Bedoel je deze?quote:Op maandag 27 september 2010 23:49 schreef koei het volgende:
Fallen! Ze hebben een post aan je gewijd op de weblog!
Ik dacht dat ik het linkje erbij had geplaktquote:Op maandag 27 september 2010 23:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Bedoel je deze?![]()
Over bloemkolen
Jij ook Vtje!quote:
Had het gezien ja, lief he?quote:Op maandag 27 september 2010 23:54 schreef koei het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het linkje erbij had geplaktMaar nee, niet de bloemkolen post
deze: Fallen
Hoe gaat het met je scriptie?quote:Op maandag 27 september 2010 23:54 schreef koei het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het linkje erbij had geplaktMaar nee, niet de bloemkolen post
deze: Fallen
Ik heb een studievrije week ingelast. Was er even helemaal klaar mee en het schept wat rust in mijn hoofd. In het weekend weer fris aan de slag!quote:
Het weekend begint wel al donderdagavond he?quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:18 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb een studievrije week ingelast. Was er even helemaal klaar mee en het schept wat rust in mijn hoofd. In het weekend weer fris aan de slag!
Ik moet die andere 2 ook nog eerst zien...quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:48 schreef Poit het volgende:
WHOOOOOOOT Machete is dus duidelijk de meest toffe film OOIT!
ik moet vrijdag nog werken... maar je hebt sowieso helemaal gelijk! dit weekend ga ik even tijdelijk verhuizen en dan heb ik alle ruimte voor mn scriptie!quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het weekend begint wel al donderdagavond he?![]()
Ik ga niet zeggen wat je moet doen, maar houd je tijd in de gaten. Je kwam al goed weg met die gecancelde, verplaatste afspraak. Doe het niet net als ik gedaan heb, op het laatste moment kappen omdat je het niet meer ziet zitten.Ik moest nog een goede anderhalf jaar, jij bent eigenlijk al klaar. Nog heel even doorzetten.
Je moet studeren, geen feestjes geven!quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:56 schreef koei het volgende:
[..]
ik moet vrijdag nog werken... maar je hebt sowieso helemaal gelijk! dit weekend ga ik even tijdelijk verhuizen en dan heb ik alle ruimte voor mn scriptie!
mensen nog interesse in een feestje? ik heb dan een heel huis tot mijn beschikking op loopafstand van het station...
Machete don't textquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:48 schreef Poit het volgende:
WHOOOOOOOT Machete is dus duidelijk de meest toffe film OOIT!
Zeker!quote:Op maandag 27 september 2010 23:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gamed is bestwel een toffe site
Waarom ben je daar weggegaan? Lijkt me echt relaxte crew enzo!
Roy was toch nog gewoon even crew in 2008?quote:Op maandag 27 september 2010 21:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Huh, was jij al crew in 2008, maar jij bent toch een kloon van errrbeken die is nooit crew geweest
Whehe, hij zit er nog mee. Ik was het zelf al bijna vergeten. Doet me wel goedquote:Op maandag 27 september 2010 23:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Rossie.
FIFA 11 #3: Nog een paar dagen!
Je gaat de muizenvallen/gif/kat ook op de plafondplaten zetten? Maar je hebt van die gifkorreltjes die de muis lekker uitdrogen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:50 schreef Fallen het volgende:
Lang leve oude huizen in Amsterdam. Blijkbaar heeft een muizen-familie iets ontdekt bij mij in huis dat ze leuk vinden. Hopelijk is het een tussenstop, want de halve nacht wakker liggen omdat ze over de plafondplaten racen en ergens knagen trek ik heel slecht.![]()
Iemand ervaring met muizen-vallen, gif of ultrasoon? Of anders een kat die ik kan lenen voor een week of 2?
Ik heb besloten hem niet te kopen voorlopig. Eerst tijd hebben. Momenteel is het vooral studeren en werken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:59 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Machete don't text
Verder is het lastig om one more turn te weerstaan. Oh, oh, civ 5
Gewone kaas schijnen ze ook helemaal niet zo lekker te vindenquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:55 schreef Rossdale het volgende:
Muizevallen met pindakaas werken perfect. Mijn ouders hebben op hun boerderij binnen ook wel eens muizen (ze hebben eeeerg luie katten), maar als ze vallen zetten met wat pindakaas erop dan zijn ze er zo vanaf.
Pindakaas werkt beter dan gewone kaas trouwens
hmmzz.. smart-thinking.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Je gaat de muizenvallen/gif/kat ook op de plafondplaten zetten? Maar je hebt van die gifkorreltjes die de muis lekker uitdrogen.
Thanks, dat is wel een goede tip.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:55 schreef Rossdale het volgende:
Muizevallen met pindakaas werken perfect. Mijn ouders hebben op hun boerderij binnen ook wel eens muizen (ze hebben eeeerg luie katten), maar als ze vallen zetten met wat pindakaas erop dan zijn ze er zo vanaf.
Pindakaas werkt beter dan gewone kaas trouwens
neem of leen een kat, zie je die muizen binnen een dag niet meer terugquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:50 schreef Fallen het volgende:
Lang leve oude huizen in Amsterdam. Blijkbaar heeft een muizen-familie iets ontdekt bij mij in huis dat ze leuk vinden. Hopelijk is het een tussenstop, want de halve nacht wakker liggen omdat ze over de plafondplaten racen en ergens knagen trek ik heel slecht.![]()
Iemand ervaring met muizen-vallen, gif of ultrasoon? Of anders een kat die ik kan lenen voor een week of 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |