Ja, heb windows 95 nu een weekje draaien maar het loopt steeds vastquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:06 schreef Intrepidity het volgende:
Heeft iemand hier de overstap van Windows 3.11 naar Windows 95 al gewaagd? Ik ben een beetje bang dat mijn hardware dat niet aankan. Heb tenslotte nog maar 96MB vrije ruimte..
Ja, ik bedoel, op start drukken om af te sluiten?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja, heb windows 95 nu een weekje draaien maar het loopt steeds vastkan me niet voorstellen dat dat windows echt een groot succes wordt
Koop liever een Voodoo 2quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:09 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Even wat geheugen vrijmaken met memmaker, kan ik Doom spelen, schijnt een nogal gaaf spel te zijn, enuh, is zon geluidskaart eigenlijk wat?
E-wat?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:12 schreef Miasan het volgende:
Wie wil Jazz Jackrabbit spelen? Mijn e-mailadres is miasan@dolfijn.nl
Kan ik je ook een briefkaart sturen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:12 schreef Miasan het volgende:
Wie wil Jazz Jackrabbit spelen? Mijn e-mailadres is miasan@dolfijn.nl
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:31 schreef Kper_Norci het volgende:
Ajax heeft de Champions League gewonnen, ik weet zeker dat ze dit de komende jaren nog vaak zullen herhalen
nee dat moet je bellen als het mis gaat!quote:
Hobby site, alsof er ooit geld met zoiets te verdienen isquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:19 schreef mirved het volgende:
Ik heb net een coole site gevonden! www.startpagina.nl super handig!
Zo een?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:20 schreef Intrepidity het volgende:
Mijn vader heeft een nieuwe mobiele telefoon.. Wat blijkt: je kunt er dus gewoon tekstberichtjes mee sturen, en je kunt 10 (!!) verschillende melodietjes instellen!Dus ik zo van: kun je er ook nog mee bellen?
![]()
En toen gingen we lachen.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:20 schreef Intrepidity het volgende:
Mijn vader heeft een nieuwe mobiele telefoon.. Wat blijkt: je kunt er dus gewoon tekstberichtjes mee sturen, en je kunt 10 (!!) verschillende melodietjes instellen!Dus ik zo van: kun je er ook nog mee bellen?
![]()
En toen gingen we lachen.
Jezus, is een modemkiller waarschuwing te veel gevraagd?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:22 schreef mirved het volgende:
[..]
Zo een? [ afbeelding ]
sorry voor het grote plaatje!
Ruud wint toch welquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:37 schreef chroestjov het volgende:
Ben benieuwd wie er vanavond wordt uitgestemd in Big Brother, Sabine of Bart
Die Haagse Anouk ook wel, heeft net een plaatje uit met als titel "Nobody's wife". Ik ben de mp3 aan het downloaden met Napster, is nu twee uur bezig en al bijna halverwegequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:35 schreef Vreemde_Vogel het volgende:
Die Britney Spears is me toch een lekker ding!
Ik heb iemand die dat voor me doet. Vraagt er maar 5 gulden voor.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Die Haagse Anouk ook wel, heeft net een plaatje uit met als titel "Nobody's wife". Ik ben de mp3 aan het downloaden met Napster, is nu twee uur bezig en al bijna halverwege
En dan heb ik nog hoge kwaliteit op 128kbps ook
Maar een beetje goeie mp3 past niet eens op een floppy, hoe doe je dat dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:41 schreef Vreemde_Vogel het volgende:
[..]
Ik heb iemand die dat voor me doet. Vraagt er maar 5 gulden voor.
Zippen met winzip, en dan laten splitsen over meerdere floppiesquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar een beetje goeie mp3 past niet eens op een floppy, hoe doe je dat dan?
Ow ja, handig!quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:45 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Zippen met winzip, en dan laten splitsen over meerdere floppies
Zonde om je fotorolletje aan dit soort domme foto's te verspillen.quote:
arj a joehoe.arj -v1440quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:45 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Zippen met winzip, en dan laten splitsen over meerdere floppies
dat geluidje van die gekke koe?quote:
Was het allereerste mailtje dat ik kreeg, van mijn buurman die het internet bij ons aangesloten had. Die gekke koe met draaiende ogen en dan "Moooohhhhh"quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:09 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
dat geluidje van die gekke koe?
Die heeft mijn vader een keer ingesproken![]()
serieus waar
on-topic:
Wow, de dreamcast-booth bij de intertoys ziet er echt GEWELDIG uit
Iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Was het allereerste mailtje dat ik kreeg, van mijn buurman die het internet bij ons aangesloten had. Die gekke koe met draaiende ogen en dan "Moooohhhhh"
TERUG NAAR BED JIJquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:56 schreef Californium het volgende:
Morgen in mijn pyjama kindernet kijken
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:58 schreef geertbukken het volgende:
ey kanker sjaps, gaan jullie sker doen seeeh, waarom ga je zo tantoe stoer doen dan sahbi, kanker op bezem kga die chimeids regelen je weet togg..
quote:
* Broertie sproeit zijn scherm onder..........quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:40 schreef Elusive het volgende:
en later op de TMF chat "druk op alt+f4 voor contact met hete vrouwen"
en dan zie je in één keer 20 man disconnecten
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:07 schreef ChickenTonight het volgende:
zo lekker Simcity 3000 spelen.
twilight CD'squote:Op vrijdag 24 september 2010 22:54 schreef Paran0id het volgende:
Yes, zojuist Twilight 6 gekocht op de hoek van de straat. Ik ga meteen Red Alert installeren
Hopelijk ja.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:31 schreef sportfreak het volgende:
Ik hoorde net een nummer op de radio, iets over dromen die bedrog zijn ofzo. Wat eennummer.
Ik hoop dat die zanger een eendagsvlieg is waar we nooit meer wat van horen.
Je moet dan ook Ilse gebruiken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:35 schreef Elusive het volgende:
sjesus ik word ziek van dat altavisa.... al die klote banners en van de zoekresultaten klopt geen hond ? ik kom alleen maar uit op top100 sites
Dat drink ik nog elke ochtend.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:36 schreef Intrepidity het volgende:
Wie lust er nog een bakje filterkoffie?
Kan dat gewoon met je telefoon?!quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:53 schreef remlof het volgende:
Hey ik heb net een mobiele telefoon, zo'n hele kleine Nokia 5110 en daar kan je ook tekstberichtjes mee sturen, best lachen
Wauw, mooi ding zeg! Zal wel duur zijn. Is dat via Libertel?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:53 schreef remlof het volgende:
Hey ik heb net een mobiele telefoon, zo'n hele kleine Nokia 5110 en daar kan je ook tekstberichtjes mee sturen, best lachen
Ja, via Libertel inderdaad. Wel vaag merk dat Nokia, is het japans of koreaans?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:00 schreef ChickenTonight het volgende:
[..]
Wauw, mooi ding zeg! Zal wel duur zijn. Is dat via Libertel?
Geen idee. Klinkt wel Aziatisch.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, via Libertel inderdaad. Wel vaag merk dat Nokia, is het japans of koreaans?
Las ik vorige maand al iets over in Computer Idee. Zal over overwaaien.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:59 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Kan dat gewoon met je telefoon?!
Ik vind mijn Pocketline Swing veel vetter, en hij is geel!quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, via Libertel inderdaad. Wel vaag merk dat Nokia, is het japans of koreaans?
Volgens mij kan dat niet eens hoor.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Las ik vorige maand al iets over in Computer Idee. Zal over overwaaien.
Moet je wel nog steeds je telefoon doorschakelen naar de gsm om bereikbaar te blijven? Of hebben jullie ISDN?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:11 schreef karton het volgende:
Wij krijgen volgende week breedband internet van chello!
De telefoonrekening was zo hoog geworden dat mijn vader dit besteld heeft. Hij zei ook dat ik nu voortaan ook voor 19.00 online mag
ISDN, dat noem m'n leraar informatica altijd IS Der Nog nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moet je wel nog steeds je telefoon doorschakelen naar de gsm om bereikbaar te blijven? Of hebben jullie ISDN?
isdn.. en gsm?.. nog nooit gezien maar ik heb gehoord dat mijn buurman er al eentje heeftquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moet je wel nog steeds je telefoon doorschakelen naar de gsm om bereikbaar te blijven? Of hebben jullie ISDN?
Ja ik wil eigenlijk zo'n dikke GeForce 256 kopen. Want ik zag bij GameForce 1 op Veronica dat er dit jaar een nieuwe Duke Nukem aankomt: Duke Nukem Forever. Meteen effe een pre-ordertje geplaatst. Die game wil ik wel met optimale instellingen spelen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:13 schreef Elusive het volgende:
wie gaat ermee naar de HCC beurs? schijnt dat ze daar hele goedkope computer dingen hebben
Dat gaat zeker lukken nu we een Paarse regering hebben. Ik twijfel nog tussen de VVD en D66 voor de volgende verkiezingen, het zou handig zijn als er een internetsite was waar je wat vragen kon beantwoorden en er dan een stemadvies uitrolde.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:37 schreef bascross het volgende:
AEX rond de 600 punten, maar we kunnen makkelijk naar de 1000.![]()
![]()
je kan beter een VooDoo 3DFX kaart halen hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja ik wil eigenlijk zo'n dikke GeForce 256 kopen. Want ik zag bij GameForce 1 op Veronica dat er dit jaar een nieuwe Duke Nukem aankomt: Duke Nukem Forever. Meteen effe een pre-ordertje geplaatst. Die game wil ik wel met optimale instellingen spelen.
Oeh VESA, dat is wel hi-techquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:57 schreef Elusive het volgende:
[..]
je kan beter een VooDoo 3DFX kaart halen hoor![]()
![]()
[ afbeelding ]
... E...A... SPORTS! IT"S IN THE GAME
Fifa 96, schuin aanlopen en dan op C, *zit altijd*!
Die heb ik nog steeds en er zit nog steeds geld in.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een kwartje gekregen van oma, nu heb ik al 6 gulden en 70 cent
Ik ook nog ergens, geniale dingen waren datquote:Op zaterdag 25 september 2010 02:01 schreef bascross het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds en er zit nog steeds geld in.
Zeker.quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:02 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik ook nog ergens, geniale dingen waren dat
Je moet met George Weah spelen die is echt goedquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:57 schreef Elusive het volgende:
[..]
... E...A... SPORTS! IT"S IN THE GAME
Fifa 96, schuin aanlopen en dan op C, *zit altijd*!
Ja daar kan je Filmnet op zien.quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:11 schreef Elusive het volgende:
[ afbeelding ]
IK ZAG EEN TIET, IK ZAG EEN TIET!!
en op de zender die alle zenders liet zien verdeeld in kleine hokjes kon je telkens 5 sec. zien
Ik zie ze genoeg op Rai Unoquote:Op zaterdag 25 september 2010 02:12 schreef ChickenTonight het volgende:
[..]
Ja daar kan je Filmnet op zien.
Ik erger me eigenlijk alleen aan die Jantje Smit. Maar goed, gewoon even wachten tot hij de baard in de keel heeft, zijn we daar ook vanaf.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:31 schreef sportfreak het volgende:
Ik hoorde net een nummer op de radio, iets over dromen die bedrog zijn ofzo. Wat eennummer.
Ik hoop dat die zanger een eendagsvlieg is waar we nooit meer wat van horen.
Vergeet dan ook niet dat André Hazes een koter op de wereld heeft gezet. Dré Hazes.....Die gaan we straks ook aanhoren...quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik erger me eigenlijk alleen aan die Jantje Smit. Maar goed, gewoon even wachten tot hij de baard in de keel heeft, zijn we daar ook vanaf.
Nee... tekst berichtjes via een telefoon danquote:Op zaterdag 25 september 2010 02:27 schreef remlof het volgende:
Dream on Meike, dat kan helemaal niet
Ja dat kan wel, maar het wordt niks, het is veel te lastig typenquote:Op zaterdag 25 september 2010 02:29 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nee... tekst berichtjes via een telefoon dan![]()
...echt ik was er verslaafd aan!quote:
Fantastquote:Op zaterdag 25 september 2010 02:36 schreef DrDentz het volgende:
Hallo hallo, ik kom uit de toekomst. Amerika heeft een zwarte president en de Twin Towers zijn ingestort!
Haha, grapje.
Ja en een gast met dezelfde ideeën als Janmaat haalt 24 zetelsquote:Op zaterdag 25 september 2010 02:43 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
FantastEn Nederland heeft Harry Potter als premier?
Bwhahaha da's goed spul wat jullie hebbenquote:Op zaterdag 25 september 2010 02:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en een gast met dezelfde ideeën als Janmaat haalt 24 zetels
Straks ga je nog zeggen dat de VVD aan de macht is gekomen en dat we internet op onze telefoons hebbenquote:Op zaterdag 25 september 2010 02:36 schreef DrDentz het volgende:
Hallo hallo, ik kom uit de toekomst. Amerika heeft een zwarte president en de Twin Towers zijn ingestort!
Haha, grapje.
Nou en, dat scoort hier toch nooit. Nederlanders zijn daar veel te nuchter en tolerant voor.quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:47 schreef Meike26 het volgende:
En hij maakt de hele islam wereld belachelijk en roept bij elke tv-aangelegenheid:
Massaimmigratie massieimmirgatie
Dat doe ik al jaren, directe energie!quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:48 schreef Meike26 het volgende:
@08gnot,
Vorige week op school (zit nog in de 2e) heb ik als tip gekregen dat je Dextro-Energie kan verpulveren tot poeder, dat jeukt ook in de neus
Daar had ik het vanmiddag nog over met de buren, Henk en Ingridquote:Op zaterdag 25 september 2010 02:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou en, dat scoort hier toch nooit. Nederlanders zijn daar veel te nuchter en tolerant voor.
Ja de VVD regeert nu ook dus dat kan nog wel, maar met zo'n extremist... dat kan toch niet in Nederland.quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:51 schreef Meike26 het volgende:
VVD aan de macht...zal wel... maar voordat ze dan een regeer akkoord hebben [ afbeelding ]
En al helemaal als het waar is dat van die rechtse rakker, met z'n JanMaat praktijken.... hij en VVD samen.... [ afbeelding ]![]()
Ja doen! Ik heb het op school gezien en da;s kei hip!quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:55 schreef superdrufus het volgende:
Hey wat vinden jullie ?
Moet ik een matje laten staan of niet ?
vlechten in een rattenstaartquote:Op zaterdag 25 september 2010 02:55 schreef superdrufus het volgende:
Hey wat vinden jullie ?
Moet ik een matje laten staan of niet ?
Misschien was er in de jaren 90 wel een topic, 'doe hier alsof je in de 70's bent' en doet hij alsof hij daarin postquote:Op zaterdag 25 september 2010 02:56 schreef Meike26 het volgende:
Een matje ?![]()
Hoe kom je daar zo ineens op ? Dat is jaren 70....we zitten in de 90's.. Wacht daar nog even een jaar of 10 tot 15 mee.
Nee... is nie hip...word toch gezegd dat elke rage om de 30 a 35 jaar terug komt.... hij is er te vroeg mee !quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja doen! Ik heb het op school gezien en da;s kei hip!
In de jaren negentig was er wel internet, zelfs fok was er alquote:Op zaterdag 25 september 2010 02:58 schreef Meike26 het volgende:
Toen was er nog niet eens internet.... of bedoel je met oproepjes in de ViaVia?
('99) Ja, ik ga 3 jaar naar het buitenland, hoop dat het nog steeds zo is als ik terug komquote:Op zaterdag 25 september 2010 02:53 schreef 08gnoT. het volgende:
Nederland is vredelievend en tolerant, daar moeten we trots op zijn
Wat verwacht je? Een kale Italiaan die het land ineens overneemt?quote:Op zaterdag 25 september 2010 03:00 schreef remlof het volgende:
[..]
('99) Ja, ik ga 3 jaar naar het buitenland, hoop dat het nog steeds zo is als ik terug kom
Nee, Paars IIIquote:Op zaterdag 25 september 2010 03:02 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Wat verwacht je? Een kale Italiaan die het land ineens overneemt?
Moet je eerst het rolletje laten ontwikkelenquote:Op zaterdag 25 september 2010 03:02 schreef Meike26 het volgende:
Hebben jullie m'n "nieuwe" scooter al gezien... gekocht voor 1000 gulden...ook uit de ViaVia :
[ afbeelding ]
Foto ergens van Altavista geplukt...voordat ik mijn foto ingescant heb en ergens op internet kwijt kan :/
Met een 486 kan je nog niet eens foto's uploaden, daar issie te traag voorquote:Op zaterdag 25 september 2010 03:05 schreef Meike26 het volgende:
ja...bedoel ik ook.... maar dan nog... heb hier wel een a4 scanner (vreet een hoop energie van m'n 486), maar dan nog...nergens op internet waar je je foto's kan dumpen. Knappe mensen dus die wel die foto op internet hebben gezet
Zal binnenkort ook wel afgelopen zijn, dat downloaden, als Napster verboden wordt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 03:18 schreef elkravo het volgende:
Ik heb net gave muziek gedownload... echt tof, die MIDI bestanden...
Hahahaha, alsof ze ooit napster kunnen veroordelen voor ietsquote:Op zaterdag 25 september 2010 03:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zal binnenkort ook wel afgelopen zijn, dat downloaden, als Napster verboden wordt.
(95) Die heb ik ook, ik rij door het land langs klanten om netwerken te installeren en om de paar uur stop ik bij een tankstation om met m'n'baas te bellen met m'n kermit of er nog nieuwe adressen zijn waar ik langs moet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 03:22 schreef elkravo het volgende:
Heb net een nieuwe telefoon gekocht... een KERMIT... hoe verzinnen ze die naam...
Nu kan ik mobiel bellen, als ik bij een Postkantoor of V&D sta...
ohw god! die was ik helemaal vergetenquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:54 schreef NrTH het volgende:
Kijk wat mijn oom mij net gestuurd heeft[ afbeelding ]
(is een bewegend plaatje, laden kan dus een paar minuten duren)
ik de muziekexpress en van het weekend krijg ik van mijn oma de popfotoquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:07 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb net de nieuwe Webber gekocht
Niet vergeten het op TV te kijken, die Bart Ettekoven is echt een goede presentator, daar gaan we nog veel van horenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:25 schreef donroyco het volgende:
Net bij de Rabobank de nieuwe Top40 lijst gehaald! Straks samen met mijn moeder de nieuwe single van 2 Unlimited kopen in de winkel...
Geniaal programma was dat.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:43 schreef iBenny het volgende:
Vanavond is er weer een nieuwe aflvering van Over de Rooie
Is dat die serie waarin ze een groep mensen van de straat hebben geplukt en vervolgens latenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:38 schreef MissJ het volgende:
Ik heb net de 1e aflevering van GTST gekeken
Ja, ik hoorde op het nieuws dat ze achterna werd gezeten. De eerste moppen heb ik al gehoord.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:29 schreef iBenny het volgende:
Hebben jullie het al gehoord van Prinses Diana?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Ik hoorde dat Philips/Sony met een opvolger van de videocassette bezig zijn. Gewoon een rond schijfje net als de cd. Maar dat zal nog wel 10 jaar duren.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:16 schreef Elusive het volgende:
vanavond weer even een film huren bij de videoland
hoorde dat er weer een nieuwe jan claude van damme film uit is op VHS!!
Jaaaa! Cd-i zeker ??quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Philips/Sony met een opvolger van de videocassette bezig zijn. Gewoon een rond schijfje net als de cd. Maar dat zal nog wel 10 jaar duren.
Fido Dido natuurlijk!quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:36 schreef Elusive het volgende:
welke agenda hebben jullie?
ik heb de joop klepzeiker gehaald, had eigenlijk liever de 538 gehad, is toch stoerder
Ik kreeg Spice Girl schoenenquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:44 schreef BrandX het volgende:
ik heb voor mijn verjaardag een Furby gekregen, en van mama mag ik naar een concert van de backstreetboys toe!
quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kreeg Spice Girl schoenen
[ afbeelding ]
Oh wat gaaaaf! Dat dat kan tegenwoordig he!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:12 schreef Elusive het volgende:
heb wat leuks gevonden joh, een schaap die over je windows dekstop loopt!
[ afbeelding ]
je kan 'm hier downloaden http://www.goldfiles.com/portal.php?fileid=16&com=all
Zijn de foto's ervan al ontwikkeld?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn naveltruitje is gekrompen in de was
Hoera!
Die heb ik ook! Met dit spel erop!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:08 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga even gamen.
Nee iets anders maar als je ziet wat er met cdi allemaal mogelijk is denk ik dat dat andere nooit wat gaat worden.quote:
Mijn rolletje is nog lang niet vol, daar moet je zuinig mee zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn de foto's ervan al ontwikkeld?
BULLETJEquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vanavond de Mini playback show kijken op de TV!
de el kondor in walibi flevo is veel cooler!!!quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:11 schreef Faithfulness het volgende:
Iemand mee naar de efteling? De nieuwe attractie, Pegasus, is net open! Het is helemaal van hout en echt supereng!
Dat had ik verdomme vorig weekend ook.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:05 schreef DrDentz het volgende:
AaarRRgRgh grmbl gvd, zit chips te eten en stik bijna in zo'n kut flippo.
Ik hoop niet dat er nog iets met een bom zal gebeuren, dat was echt verschrikkelijk engquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:44 schreef Ellatjuh het volgende:
hoop dat we nog een lege videoband hebben want wil Unit 13 opnemen vanavond.
echt spannend is dat nu, volgens mij hebben ze bijna beet
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:43 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Met dit spel erop!
Op dat lied moest ik solodansen met musical op basisschoolquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:06 schreef Renderclippur het volgende:
De grootste hit van dit jaar:D:D
Losers.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:37 schreef Renderclippur het volgende:
Er is trouwens een nieuwe zoekmachine voor het WWW. Twee studentjes hebben in hun garage als project een paar computers in elkaar geknutselt
Het heet Google ofzo..
Succes... ik blijf gewoon Altavista gebruiken hoor...quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:37 schreef Renderclippur het volgende:
Er is trouwens een nieuwe zoekmachine voor het WWW. Twee studentjes hebben in hun garage als project een paar computers in elkaar geknutselt
Het heet Google ofzo..
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ga even op de Playstation even World Cup 98 spelen.
Als ze maar niet de melk vergeten zijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:33 schreef Faithfulness het volgende:
Iemand een glaasje Nesquik aardbei?
[ afbeelding ]
Iets met dolfijn.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:18 schreef Biogarde het volgende:
Net een Hotmail account aangemaakt, zijn er alternatieven?
Of splashquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ze maar niet de melk vergeten zijn![]()
die gaat hangenquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:50 schreef HiDiHo het volgende:
Amerika is ook weer lekker bezig in de Golf, Operatie Desert Storm.
Eens kijken of ze sadam kunnen pakken
Zou het?quote:
Die komt uit wanneer films in 3D worden gemaakt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:43 schreef Flodder450 het volgende:
TOY STORY 2 IS UIT:D:D
wat een geweldige film
zal er oot een 3e deel komen?
bij ons zijn die er ALLEMAAL afgehaaldquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:02 schreef zuivelyoghurt het volgende:
Jo, wat we nu hebben hier. We hebben een schotelantenne aan ons huis gedaan. Vet mooi beeld man, en veel goedkoper dan kabeltv! en ook veel meer zenders![]()
Daar heb je toch een FLI-player voor nodig?quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:54 schreef NrTH het volgende:
Kijk wat mijn oom mij net gestuurd heeft[ afbeelding ]
(is een bewegend plaatje, laden kan dus een paar minuten duren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |