Hij heeft "Free shipping" aangevinkt. Dus waarschijnlijk wel ja.quote:Op maandag 27 september 2010 14:48 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Minder dan 10 dollarcent INCL. verzending?
Uhu.
Jep. Maken ze ook dik verlies op met die ebay en paypal fees van tegenwoordig, maar ze krijgen wel een positieve feedback terug voor de duurdere dingen.quote:Op maandag 27 september 2010 14:48 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Minder dan 10 dollarcent INCL. verzending?
Uhu.
Is dat wel safe?(programma)quote:Op maandag 27 september 2010 16:39 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Jep. Maken ze ook dik verlies op met die ebay en paypal fees van tegenwoordig, maar ze krijgen wel een positieve feedback terug voor de duurdere dingen.
Ik heb ook dingen gewonnen waarbij ik de enige bieder was, dus voor 0,01 dollar. Een verlengkabeltje voor een koptelefoon, een PS2/USB converter, een USB ding voor in de autoaansteker, 12 (!) screenprotectors (was een pakje), een crystal case voor SD kaarten. Vorige week zag ik een telefoon voor 1 cent waar nog niet op geboden was, maar ik was net te laat. Diezelfde seller had er twee op staan en de andere werd even later voor 70 dollar verkocht.
Vorig jaar gebruikte ik vaak http://www.gixen.com/, dan zocht ik er een aantal op en die zette ik in dezelfde groep met een maximum bid van 7 cent of zo. Die bood dan 3 seconden voor het eind, en als ze in dezelfde groep staan stopt hij met bieden als je 1 ding gewonnen hebt.
Soms duurt het een paar dagen voor je een mooie deal hebt, maar als ik geen haast heb (wat ik sowieso niet heb bij iets uit HK bestellen) is dat het wel waard. En het is gewoon leuk, dealhunten
http://cgi.ebay.com/Cryst(...)&hash=item3361455fdb Ik had vorig jaar een 10-pack voor 16 cent of zo, 10 verschillende kleuren met een knikkerslingertje (weet niet hoe dat heet) erin. Ze waren zo goedkoop omdat ze op color nutrient pearls niet gevonden worden, op andere namen zoeken loont dus ook
Ik heb er nooit problemen mee gehad. Je moet wel pass geven, maar ze hebben geen betalingsgegevens en op google heb ik ook niks raars gevonden. Ze doen verder niks behalve met een scriptje bieden. Ik twijfelde eerst ookquote:
Heb deze en http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.45760 deze besteldquote:Op zondag 26 september 2010 22:55 schreef NextTVH het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.43009 besteld
Hier doet hij het wel, pak je wel de juiste code? Het is 220675268571 in cgi.ebay.com/Crystal-Magic-Mud-Soil-Water-Beads-Flower-plant-5-bags-/220675268571?pt=Fertilizer_Soil_Amendments&hash=item3361455fdb wat je in moet voeren, dus de cijferreeks na de itemnaam.quote:Op maandag 27 september 2010 16:56 schreef Berend. het volgende:
Hij zegt: Could not get item list.. API returned. ERROR(171) COULD NOT LOG IN
Is er nog een ander programma?
http://www.witstech.com.cn/download_en.html is hem zeker niet?quote:Op maandag 27 september 2010 17:36 schreef Snaavel het volgende:
Vandaag mijn Witstech A81-e binnen gekregen.
Hardware werkt perfect, heb alleen problemen met de software,
kijken of een firmware update dit verhelpt, maar ik kan nergens de officiėle website vinden..
dankjequote:Op maandag 27 september 2010 17:39 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
http://www.witstech.com.cn/download_en.html is hem zeker niet?
Heb die balletjes een jaar of 3 geleden ook gehad, toen gebruikten we ze in een pvc buis om ze op elkaar te 'blazen', dingen kwamen best hard aanquote:Op maandag 27 september 2010 16:39 schreef 08gnoT. het volgende:
http://cgi.ebay.com/Cryst(...)&hash=item3361455fdb Ik had vorig jaar een 10-pack voor 16 cent of zo, 10 verschillende kleuren met een knikkerslingertje (weet niet hoe dat heet) erin. Ze waren zo goedkoop omdat ze op color nutrient pearls niet gevonden worden, op andere namen zoeken loont dus ook
Pak een weegschaal, en weeg het?quote:Op maandag 27 september 2010 17:40 schreef jopiede het volgende:
Omdat er alleen een DP(zarmark) calculator is, en ik op het moment javascript leer op school vond ik het wel leuk om een calculator te maken. Hij is goed gekeurd door tiff zelf dus hij klopt. De site is:
http://calculator.neonhosting.org
*let alsjeblieft niet op de broncode, ik zit in een vroeg leer stadium*
Ik wil eigenlijk ook nog een tabel toevoegen waar de geschatte gewichten van bepaalde dingen staan, bijvoorbeeld schoenen, broeken, tshirts, broeken, mutsen en handschoenen (voor de winter). Alleen ben ik niet zo goed in schatten, jullie enig idee?
Dit is hoe ik ze altijd inschat:quote:Op maandag 27 september 2010 17:40 schreef jopiede het volgende:
Omdat er alleen een DP(zarmark) calculator is, en ik op het moment javascript leer op school vond ik het wel leuk om een calculator te maken. Hij is goed gekeurd door tiff zelf dus hij klopt. De site is:
*let alsjeblieft niet op de broncode, ik zit in een vroeg leer stadium*
Ik wil eigenlijk ook nog een tabel toevoegen waar de geschatte gewichten van bepaalde dingen staan, bijvoorbeeld schoenen, broeken, tshirts, broeken, mutsen en handschoenen (voor de winter). Alleen ben ik niet zo goed in schatten, jullie enig idee?
heb je hier wat aan Snaaf? http://androidforums.com/(...)-witstech-a81-e.htmlquote:Op maandag 27 september 2010 18:03 schreef Snaavel het volgende:
Ik kom er echt niet wijs uit.. met die firmware..
kan iemand de laatste 2.2 firmware vinden?
Weet je nog wat dingen die goedkoop kunnen zijn? Ik heb net een screenprotector gekocht voor 0,09 cent.quote:Op maandag 27 september 2010 17:16 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Hier doet hij het wel, pak je wel de juiste code? Het is 220675268571 in cgi.ebay.com/Crystal-Magic-Mud-Soil-Water-Beads-Flower-plant-5-bags-/220675268571?pt=Fertilizer_Soil_Amendments&hash=item3361455fdb wat je in moet voeren, dus de cijferreeks na de itemnaam.
[ afbeelding ]
Er zijn wel andere ja, maar daar heb ik geen ervaringen mee. Ebay sniper heet dat, op google staan er genoeg. EZsniper of bidnapper bv, maar die kenik verder niet.
dat is wel goedkoop.quote:Op maandag 27 september 2010 17:05 schreef NextWouter het volgende:
[..]
Heb deze en http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.45760 deze besteld
Die heb ik ook besteldquote:Op maandag 27 september 2010 17:05 schreef NextWouter het volgende:
[..]
Heb deze en http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.45760 deze besteld
It's HUGE. LIEK XBOX HUEG!!quote:
Nu is dit topic al eens dichtgegooid n.a.v. pb's en referrers etc, dus begin nu niet weer met die shit..quote:Op maandag 27 september 2010 18:18 schreef Loll het volgende:
[..]
pb je reffer anders ff dan koop ik hem daarmee
die mocht je toch niet posten of mag je ze ook niet pb'en.quote:Op maandag 27 september 2010 18:52 schreef neo2000 het volgende:
[..]
It's HUGE. LIEK XBOX HUEG!!
[..]
Nu is dit topic al eens dichtgegooid n.a.v. pb's en referrers etc, dus begin nu niet weer met die shit..
Zie OP..
Jezus man, typ is een beetje normaal. En ga niet zeuren dat je dyslexie hebt..quote:Op maandag 27 september 2010 18:58 schreef Loll het volgende:
[..]
die mocht je toch niet posten of mag je ze ook niet pb'en.
en waarom mag dat niet dan.
kunnen jullie please ff antwoorden op mijjn vraaag?
zal dat ff uitproberen..quote:Op maandag 27 september 2010 18:08 schreef mcwops het volgende:
[..]
heb je hier wat aan Snaaf? http://androidforums.com/(...)-witstech-a81-e.html
je hebt gelijk maar batterij van toetsenbord is leeg en dat is best irriquote:Op maandag 27 september 2010 19:03 schreef Berend. het volgende:
[..]
Jezus man, typ is een beetje normaal. En ga niet zeuren dat je dyslexie hebt..
Kut smoesquote:Op maandag 27 september 2010 19:08 schreef Loll het volgende:
[..]
je hebt gelijk maar batterij van toetsenbord is leeg en dat is best irri
quote:Op maandag 27 september 2010 19:08 schreef Loll het volgende:
[..]
En het verval begint bij de Shift en leestekens?quote:Op maandag 27 september 2010 19:08 schreef Loll het volgende:
[..]
Driewerf, mijn beste. Driewerf!quote:
Hier over mag niet meer in dit topic worden gepraat, lees de OP.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:52 schreef Robin-e30 het volgende:
Hallo,
Word er nog wel eens BLURN BLURG ondergoed besteld op taobao ?
Kan niks meer vinden voor de mannen ?
De vrouwen daar in tegen zat ?
In hoeverre verschilt een sniper service t.o.v. de standaardfunctionalteit van Ebay?quote:Op maandag 27 september 2010 16:39 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Vorig jaar gebruikte ik vaak http://www.gixen.com/, dan zocht ik er een aantal op en die zette ik in dezelfde groep met een maximum bid van 7 cent of zo. Die bood dan 3 seconden voor het eind, en als ze in dezelfde groep staan stopt hij met bieden als je 1 ding gewonnen hebt.
Is het externe "wij zetten een apart forum op omdat hier op Fok niet meer over illegale dingen gesproken mag worden"-forum down of zo?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:52 schreef Robin-e30 het volgende:
Ja op een nieuw forum inderdaad.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:26 schreef Robin-e30 het volgende:
Waar zijn al die mensen gebleven die daar altijd over gepraat hebben nieuw forum of iets dergelijks ?
het is een webshopsforum met een punt NL er achter.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:26 schreef Robin-e30 het volgende:
Waar zijn al die mensen gebleven die daar altijd over gepraat hebben nieuw forum of iets dergelijks ?
Sniper service is dat die op de laatste moment een paar cent biedt voor je, terwijl je als je op Ebay biedt het bod al is gemaakt en mensen dus makkelijker kunnen inspelen op je bod (overbieden) als ik het goed heb...quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:25 schreef neo2000 het volgende:
[..]
In hoeverre verschilt een sniper service t.o.v. de standaardfunctionalteit van Ebay?
[..]
Is het externe "wij zetten een apart forum op omdat hier op Fok niet meer over illegale dingen gesproken mag worden"-forum down of zo?
Klopt, de meeste mensen bieden vlak voor het eind. Elkaar blijven overbieden drijft de prijs alleen maar nodeloos omhoog. Bieden als een veiling nog 5 dagen duurt heeft daarom weinig zin, maar 3 seconden voor het eind kun je niet meer overboden worden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:07 schreef kutagh het volgende:
[..]
Sniper service is dat die op de laatste moment een paar cent biedt voor je, terwijl je als je op Ebay biedt het bod al is gemaakt en mensen dus makkelijker kunnen inspelen op je bod (overbieden) als ik het goed heb...
Je hoeft de zeecontainer niet mee te rekenen hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:34 schreef michiel92 het volgende:
Hmm ik lees al een tijdje mee en ook ik wilde een bestelling bij Jack plaatsen. Ik kom er alleen niet uit met de verzendkosten, een jas van 149 RMB en 2 overhemden van 69 RMB per stuk, dit zou dus ongeveer 386 RMB zijn inclusief Jack zijn service fee en binnenlandse verzendkosten. --> 57 USD. Het geschatte gewicht is 1400KG en de totale kosten die mij in rekening worden gebracht is 100 USD, 34 dollar verzendkosten dus. Toch heb ik het idee dat veel te veel is. Als ik bij TaoBaoNow (die volgend dit forum, dacht ik, duurder scheen te zijn) kom ik op 382 RMB uit + 208 RMB shipping = 88 USD, ongeveer een tientje verschil dus (75 of 65 euro). Wat denken jullie hiervan?
Mijn calculator, die dus ook door tiff word gebruikt geeft dit aan:quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:34 schreef michiel92 het volgende:
Hmm ik lees al een tijdje mee en ook ik wilde een bestelling bij Jack plaatsen. Ik kom er alleen niet uit met de verzendkosten, een jas van 149 RMB en 2 overhemden van 69 RMB per stuk, dit zou dus ongeveer 386 RMB zijn inclusief Jack zijn service fee en binnenlandse verzendkosten. --> 57 USD. Het geschatte gewicht is 1400KG 1400 gram en de totale kosten die mij in rekening worden gebracht is 100 USD, 34 dollar verzendkosten dus. Toch heb ik het idee dat veel te veel is. Als ik bij TaoBaoNow (die volgend dit forum, dacht ik, duurder scheen te zijn) kom ik op 382 RMB uit + 208 RMB shipping = 88 USD, ongeveer een tientje verschil dus (75 of 65 euro). Wat denken jullie hiervan?
Update, ik heb even beter gezocht in dit topic en ga Tiffany maar eens mailen.
Ze komt er wel uit lijkt mij.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:44 schreef monkeybrain het volgende:
Je vergeet Rachel of is die in een loempia gestopt?
rachel is eerst samen met tiffany begonnen. alleen haar ouders stonden niet achter haar besluit en ze is terug naar haar geboorte dorp gegaan voor een baan met zekerheid. nu doet tiff (qunfang lee) het met bonnyquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:44 schreef monkeybrain het volgende:
Je vergeet Rachel of is die in een loempia gestopt?
komt vast wel goedquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:00 schreef shadowflash het volgende:
Hey mensen vraagje ... ik heb iets van focal price besteld.
Maar ik krijg geen mailtje met een bevestiging van focalprice. Op paypal staat wel in de geschiedenis dat het is betaald, en het is ook al van mijn bankrekening afgeschreven.
Duusssssss
Lekker boeiend wat Sjaakie vindt, ik zie geen leuke berichten en kortingen meer sinds de website is vernieuwdquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:50 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ze komt er wel uit lijkt mij.![]()
Vraag mij af of vriend Cousteaux hier nog mee leest.. Beetje lullig voor hem dan wel..
Nu doet ze het met Bonnyquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:54 schreef flexoo het volgende:
[..]
rachel is eerst samen met tiffany begonnen. alleen haar ouders stonden niet achter haar besluit en ze is terug naar haar geboorte dorp gegaan voor een baan met zekerheid. nu doet tiff (qunfang lee) het met bonny
hier is een foto van bonny:
[ afbeelding ]
Dat verhaal van Rachel kan enigszins kloppen denk ik.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:19 schreef monkeybrain het volgende:
Maar die foto is bullshit, een upload van 2007 op een Jappen websiteHet verhaal van Rachel die met haar Engels in haar dorp de varkens gaat melken zal ook wel bullshit zijn
Ben ik het wel mee eens.. Eerst was ie redelijk relaxed, maar na dat gekut met verschillende URL's en telkens weer paypal gekloot was ik er eigenlijk ook wel klaar mee.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat Sjaakie vindt, ik zie geen leuke berichten en kortingen meer sinds de website is vernieuwdHet was toch te vaak gedoe en geklooi, ik wacht nog steeds op kerstverlichting
![]()
Varkens? Ik dacht rijke Chinese mannen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Het verhaal van Rachel die met haar Engels in haar dorp de varkens gaat melken zal ook wel bullshit zijn
Thanks, ik kom op 81 USD uit, nogal een verschil met Jack (de 386 was al inc binnenlandse verzendkosten en de 20 procent fee). Goeie trouwens dat er nu ook een ''Tiffany calculator'' is!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:04 schreef jopiede het volgende:
[..]
Mijn calculator, die dus ook door tiff word gebruikt geeft dit aan:
The first part in dollar is: $70.08 The shipping part with tracking code is $27.51 So total it will be $97.59
Je moet die 386 RMB + 30 doen, want er is 3x 10 RMB domestic shipping.
Als je zelf nog wilt narekenen:
Niet, want ik heb mijn 9volt accu nog steeds niet. Van de 9e.quote:
Mijn record is 9 maandenquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:57 schreef dirkmeister het volgende:
de 13e een order geplaatst, nu nog wacten op supplier, record????
mijn record is euhhhh effe denken............. mijn eerste bestelling van DX nooit gekregen wat zal het zijn 2/2,5 jaar geledenquote:
Bij mijn zijn de chinezen positief, maar van Vodafone kan ik dat niet zeggenquote:
Oh dat zal het zijn, ik had een baby besteld.quote:
bij de mediamarktquote:Op woensdag 29 september 2010 14:33 schreef ElmoFan het volgende:
Iemand tips waar ik een goede xbox 360 controller kan kopen?
Probeer het via msn?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:12 schreef kamar01 het volgende:
Hoi,
heb zondag en gisteren (kopie van zondag) een mail gestuurd naar Tiffany maar geen reactie.
Hebben jullie er ook "last" van, of sta ik op de blacklist?
er is nu een feest in Chinaquote:Op woensdag 29 september 2010 15:12 schreef kamar01 het volgende:
Hoi,
heb zondag en gisteren (kopie van zondag) een mail gestuurd naar Tiffany maar geen reactie.
Hebben jullie er ook "last" van, of sta ik op de blacklist?
Even besteld. Kijken of het wat isquote:Op woensdag 29 september 2010 15:37 schreef mtchel112 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44897
deze vallen goed bij mensen, vooral met doosje
wss wel, ik heb hier ook veel van die setjes liggen van jack ik raad ze aan voor de prijsquote:Op woensdag 29 september 2010 15:43 schreef bularax het volgende:
[..]
Even besteld. Kijken of het wat is
quote:
MM of Dixons. Je moet zo eentje kopen met zo'n windows adapter erbij, zijn net zo duur en die adapter kan je weer verkopen voor 20 euro :pquote:Op woensdag 29 september 2010 14:33 schreef ElmoFan het volgende:
Iemand tips waar ik een goede xbox 360 controller kan kopen?
je kunt haar beter toevoegen op msnquote:Op woensdag 29 september 2010 17:12 schreef kamar01 het volgende:
Aha Thanks,
maar never mind, vijf minuten geleden een mailtje van haar gekregen met excuses voor het lange wachten!
Heb meteen maar wat besteld...Jeuj!![]()
[..]
kan je niet gewoon beter een bedraadde kopen?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:41 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
MM of Dixons. Je moet zo eentje kopen met zo'n windows adapter erbij, zijn net zo duur en die adapter kan je weer verkopen voor 20 euro :p
Wireless XBOX controller for windows heet dat geloof ik :p
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:41 schreef flexoo het volgende:
[..]
je kunt haar beter toevoegen op msnis vele malen sneller! daarom koop ik ook niks meer bij kyle
en nu alles bij tiffany
Wat moet je met een bedraadde controllerquote:Op woensdag 29 september 2010 17:43 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
kan je niet gewoon beter een bedraadde kopen?
In je computer steken en dan werkt ie meteenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:01 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Wat moet je met een bedraadde controller
Dat is echt kut..
Ja mja draadloze controller is fijner, te gebruiken voor Xbox (en als je dat nodig vindt ook voor de pc), maargoed je kan dus die wireless gaming adapter verkopen voor ~20 euro, dus kost het je nog maar 15 euro voor een controller.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:01 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
In je computer steken en dan werkt ie meteen
Die andere krijg je tenminste in een "authentiek" doosjequote:Op woensdag 29 september 2010 15:37 schreef mtchel112 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44897
deze vallen goed bij mensen, vooral met doosje
Ja,Het duurt wel vaker zo langquote:Op woensdag 29 september 2010 19:35 schreef Palomar het volgende:
Ik heb iets besteld bij Dealextreme en ik kreeg op 10 september een bericht dat het verstuurd is. Ik heb echter nog steeds niks ontvangen (19 dagen later dus). Duurt het wel vaker zo lang, of is dit te lang? Heb wel vaker iets besteld en duurde meestal max. 2 weken.
Maar ik ga hem voor de pc gebruiken en ik heb geen xbox, ik geef toe dat draadloos fijner is maar of het ook het geld waard is?...quote:Op woensdag 29 september 2010 18:27 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ja mja draadloze controller is fijner, te gebruiken voor Xbox (en als je dat nodig vindt ook voor de pc), maargoed je kan dus die wireless gaming adapter verkopen voor ~20 euro, dus kost het je nog maar 15 euro voor een controller.
Ok voor de pc maakt het niet uit omdat je relatief dichtbij zit.. Bij een Xbox zit je natuurlijk wat verder weg.. Ik heb zelf alleen maar draadloze en die vind ik wel perfect werken..quote:Op woensdag 29 september 2010 20:39 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Maar ik ga hem voor de pc gebruiken en ik heb geen xbox, ik geef toe dat draadloos fijner is maar of het ook het geld waard is?...
NEWYEARGIFT werkt voor een gratis appel memoblok.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand nog een coupon code voor DX?
http://www.retailmenot.com/view/dealextreme.comquote:Op woensdag 29 september 2010 22:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand nog een coupon code voor DX?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |