Die heb ik ook besteldquote:Op maandag 27 september 2010 17:05 schreef NextWouter het volgende:
[..]
Heb deze en http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.45760 deze besteld
It's HUGE. LIEK XBOX HUEG!!quote:
Nu is dit topic al eens dichtgegooid n.a.v. pb's en referrers etc, dus begin nu niet weer met die shit..quote:Op maandag 27 september 2010 18:18 schreef Loll het volgende:
[..]
pb je reffer anders ff dan koop ik hem daarmee
die mocht je toch niet posten of mag je ze ook niet pb'en.quote:Op maandag 27 september 2010 18:52 schreef neo2000 het volgende:
[..]
It's HUGE. LIEK XBOX HUEG!!
[..]
Nu is dit topic al eens dichtgegooid n.a.v. pb's en referrers etc, dus begin nu niet weer met die shit..
Zie OP..
Jezus man, typ is een beetje normaal. En ga niet zeuren dat je dyslexie hebt..quote:Op maandag 27 september 2010 18:58 schreef Loll het volgende:
[..]
die mocht je toch niet posten of mag je ze ook niet pb'en.
en waarom mag dat niet dan.
kunnen jullie please ff antwoorden op mijjn vraaag?
zal dat ff uitproberen..quote:Op maandag 27 september 2010 18:08 schreef mcwops het volgende:
[..]
heb je hier wat aan Snaaf? http://androidforums.com/(...)-witstech-a81-e.html
je hebt gelijk maar batterij van toetsenbord is leeg en dat is best irriquote:Op maandag 27 september 2010 19:03 schreef Berend. het volgende:
[..]
Jezus man, typ is een beetje normaal. En ga niet zeuren dat je dyslexie hebt..
Kut smoesquote:Op maandag 27 september 2010 19:08 schreef Loll het volgende:
[..]
je hebt gelijk maar batterij van toetsenbord is leeg en dat is best irri
quote:Op maandag 27 september 2010 19:08 schreef Loll het volgende:
[..]
En het verval begint bij de Shift en leestekens?quote:Op maandag 27 september 2010 19:08 schreef Loll het volgende:
[..]
Driewerf, mijn beste. Driewerf!quote:
Hier over mag niet meer in dit topic worden gepraat, lees de OP.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:52 schreef Robin-e30 het volgende:
Hallo,
Word er nog wel eens BLURN BLURG ondergoed besteld op taobao ?
Kan niks meer vinden voor de mannen ?
De vrouwen daar in tegen zat ?
In hoeverre verschilt een sniper service t.o.v. de standaardfunctionalteit van Ebay?quote:Op maandag 27 september 2010 16:39 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Vorig jaar gebruikte ik vaak http://www.gixen.com/, dan zocht ik er een aantal op en die zette ik in dezelfde groep met een maximum bid van 7 cent of zo. Die bood dan 3 seconden voor het eind, en als ze in dezelfde groep staan stopt hij met bieden als je 1 ding gewonnen hebt.
Is het externe "wij zetten een apart forum op omdat hier op Fok niet meer over illegale dingen gesproken mag worden"-forum down of zo?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:52 schreef Robin-e30 het volgende:
Ja op een nieuw forum inderdaad.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:26 schreef Robin-e30 het volgende:
Waar zijn al die mensen gebleven die daar altijd over gepraat hebben nieuw forum of iets dergelijks ?
het is een webshopsforum met een punt NL er achter.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:26 schreef Robin-e30 het volgende:
Waar zijn al die mensen gebleven die daar altijd over gepraat hebben nieuw forum of iets dergelijks ?
Sniper service is dat die op de laatste moment een paar cent biedt voor je, terwijl je als je op Ebay biedt het bod al is gemaakt en mensen dus makkelijker kunnen inspelen op je bod (overbieden) als ik het goed heb...quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:25 schreef neo2000 het volgende:
[..]
In hoeverre verschilt een sniper service t.o.v. de standaardfunctionalteit van Ebay?
[..]
Is het externe "wij zetten een apart forum op omdat hier op Fok niet meer over illegale dingen gesproken mag worden"-forum down of zo?
Klopt, de meeste mensen bieden vlak voor het eind. Elkaar blijven overbieden drijft de prijs alleen maar nodeloos omhoog. Bieden als een veiling nog 5 dagen duurt heeft daarom weinig zin, maar 3 seconden voor het eind kun je niet meer overboden worden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:07 schreef kutagh het volgende:
[..]
Sniper service is dat die op de laatste moment een paar cent biedt voor je, terwijl je als je op Ebay biedt het bod al is gemaakt en mensen dus makkelijker kunnen inspelen op je bod (overbieden) als ik het goed heb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |